MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kannata perustaa tuollaista väitettä vain pariin huonosti ja tarkoituksella valittuun esimerkkiin.
Todellisuudessa on ihan tutkittu asia, että miehiä on reilusti enemmän mm johtotehtävissä kuin naisia. Ja monilla aloilla miehet tienaavat naisia enemmän samoilla tutkinnoilla. Eli uralla etenemisessä miehillä on ihan selvä etumatka naisiin verrattuna.
Ehkä jos mies on perustanut kyseisen firman, niin sitten on päässyt toimariksi? Tai sitten mies kuuluu valmiiksi jo eliittiin tai johonkin Herlinien sukuun. Tavismiehellä on aika vaikeat mahikset edetä nykyään työelämässä. Myös yksityisillä firmoilla on käytössä nuo DEI-käytännöt. Esimerkiksi Nordea sanoi samaisessa Ylen haastattelussa, että he käyttävät rekrytoinnissa aina DEI-käytäntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu kun ette osaa laittaa niitä linkkejä. Tälle jutulle ei löydy yhtää mitään lähdettä hakukoneella, onkohan edes olemassakaan?
Onko noin vaikeaa etsiä yksi juttu kun vielä kerrottu millä sivustolla se on.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffeilla-vodcastin-ari-kenell…
Vierailija kirjoitti:
Ari on tosi komea ja varsin hyvässä kunnossa ikäisekseen.
Oi 😍 poikarakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin ainakin sen viestin missä joku kirjoitti suomalaisten naisten olevan spermaviemäreitä ja siksi en ymmärrä miksi hyökkäätte tuon toisen kimppuun eikä sen joka kirjoitti noin suomalaisista naisista. Olen täällä usein nähnyt, että naisia haukutaan noin.
Anna olla. Pakkoko sitä on jokaisen hullun kanssa alkaa tapella? Ei hän muuta mielipidettään, vaikka kuinka väittelisi hänen kanssaan. Et voi parantaa toisen asennevammaa. Normaali aikuinen tajuaa, ettei ole itse mikään viemäri.Siis mitä mun pitäisi antaa olla? En mä ole se joka tuossa aiemmin raivosi. Kunhan vain kommentoin, että näin sen viestin mitä tuo toinen lainasi ja selvästi aukoi päätään tuolle naisten haukkujalle. Sitä tässä ihmettelin, että miksi tämä naisten haukkuja ei saanut sontaa niskaansa vaan tämä joka
Jankutijankutijankuti. Oikeasti nyt. Let i gooooooo Let it gooooooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslainen, eli ei yllätä. Miksei hankkinut perhettä kun sen aika oli? Jos Ari saisi lapsen parin vuoden päästä, Ari olisi eläkeläinen kun lapsi menee rippikouluun.
Persu, oletan. Vain persu voi kuvitella, että perhe tuosta vaan hankitaan eikä siihen tarvitse esim. sopivaa kumppania, toimivia siittiöitä jne. jne. Millä tavalla se muuten on sinulta pois, jos Ari on eläkeläinen kun lapsi menee rippikouluun? Oma isäni oli 52-vuotias eläkeläinen jo ennen kuin täytin 10v. Ei vaikuttanut elämääni millään muulla tavalla kuin siten, että isällä oli aikaa olla minun kanssani. Nykyisin isä on 98-vuotias eläkeläinen ja asustelee palvelutalossa, mutta viettää aktiivista elämää.
Kokoomuslainen. Kuten jo sanottiin. Daaa 🤦🏻.... Persut sulla on varmaan mielessäsi aina ja kaikkialla, mutta kaikki eivät sitä ole vaikka kuinka himoitsisit. Joten mene kuolaamaan niitä persujasi jonnekin muualle. Ne eivät tähän ketjuun kuulu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin ainakin sen viestin missä joku kirjoitti suomalaisten naisten olevan spermaviemäreitä ja siksi en ymmärrä miksi hyökkäätte tuon toisen kimppuun eikä sen joka kirjoitti noin suomalaisista naisista. Olen täällä usein nähnyt, että naisia haukutaan noin.
Sä olet itse se, joka raivoaa täällä kuin mielipuoli. Ihan turha yrittää esittää jotain toista kirjoittajaa. Sinut kyllä tunnistaa tuosta hyökkäysolkiukosta, jota käytät yhdessä jos toisessakin ketjussa.
En ole. En vain ymmärrä tuota miksi hyökättiin tuon kimppuun joka aukoi päätä tuolle naisten haukkujalle. Mä en nyt kyllä tiedä mistä toisesta ketjusta kirjoitat. Täällä kirjoittaa todella paljon ihmisiä eikä voi mitenkään tunnistaa toisia. Huvittavaa jopa tuollainen ajattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Pakkoko sitä on jokaisen hullun kanssa alkaa tapella? Ei hän muuta mielipidettään, vaikka kuinka väittelisi hänen kanssaan. Et voi parantaa toisen asennevammaa. Normaali aikuinen tajuaa, ettei ole itse mikään viemäri.Siis mitä mun pitäisi antaa olla? En mä ole se joka tuossa aiemmin raivosi. Kunhan vain kommentoin, että näin sen viestin mitä tuo toinen lainasi ja selvästi aukoi päätään tuolle naisten haukkujalle. Sitä tässä ihmettelin, että miksi tämä naisten
Mitä sä mulle raivoat? En kyllä taaskaan ymmärrä tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslainen, eli ei yllätä. Miksei hankkinut perhettä kun sen aika oli? Jos Ari saisi lapsen parin vuoden päästä, Ari olisi eläkeläinen kun lapsi menee rippikouluun.
Persu, oletan. Vain persu voi kuvitella, että perhe tuosta vaan hankitaan eikä siihen tarvitse esim. sopivaa kumppania, toimivia siittiöitä jne. jne. Millä tavalla se muuten on sinulta pois, jos Ari on eläkeläinen kun lapsi menee rippikouluun? Oma isäni oli 52-vuotias eläkeläinen jo ennen kuin täytin 10v. Ei vaikuttanut elämääni millään muulla tavalla kuin siten, että isällä oli aikaa olla minun kanssani. Nykyisin isä on 98-vuotias eläkeläinen ja asustelee palvelutalossa, mutta viettää aktiivista elämää.
Kokoomuslainen. Kuten jo sanottiin. Daaa 🤦🏻.... Persut sulla on varmaan mielessäsi aina ja kaikkialla, mutta kaikki
Tuossa ei viitattu Ariin, vaan lainattuun kirjoittajaan. Daa vain itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet itse se, joka raivoaa täällä kuin mielipuoli. Ihan turha yrittää esittää jotain toista kirjoittajaa. Sinut kyllä tunnistaa tuosta hyökkäysolkiukosta, jota käytät yhdessä jos toisessakin ketjussa.
En ole. En vain ymmärrä tuota miksi hyökättiin tuon kimppuun joka aukoi päätä tuolle naisten haukkujalle. Mä en nyt kyllä tiedä mistä toisesta ketjusta kirjoitat. Täällä kirjoittaa todella paljon ihmisiä eikä voi mitenkään tunnistaa toisia. Huvittavaa jopa tuollainen ajattelu.
No se on tullut selväksi jo ettet. Ei se tuolla aivottomalla jankkaamisella muuksi muutu.
Älä jankkaa niin sinulle ei raivota. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kannata perustaa tuollaista väitettä vain pariin huonosti ja tarkoituksella valittuun esimerkkiin.
Todellisuudessa on ihan tutkittu asia, että miehiä on reilusti enemmän mm johtotehtävissä kuin naisia. Ja monilla aloilla miehet tienaavat naisia enemmän samoilla tutkinnoilla. Eli uralla etenemisessä miehillä on ihan selvä etumatka naisiin verrattuna.
Ehkä jos mies on perustanut kyseisen firman, niin sitten on päässyt toimariksi? Tai sitten mies kuuluu valmiiksi jo eliittiin tai johonkin Herlinien sukuun. Tavismiehellä on aika vaikeat mahikset edetä nykyään työelämässä. Myös yksityisillä firmoilla on käytössä nuo DEI-käytännöt. Esimerkiksi Nordea sanoi samaisessa Ylen haastattelussa, että he käyttävät rekrytoinnissa aina DEI-käytäntöjä.
Älä jauha paskaa. Tästä asiasta on ihan tutkimustietoa ja tilastoja olemassa. Sivistä itseäsi. Saattaisit siten ehkä sinäkin joskus menestyä.
Vierailija kirjoitti:
Sähän jankkaat sitten itsekin. :D Aina yhtä huvittavaa lukea kun joku syyttää toista jankkaamisesta vaikka itsekin jankkaa. :D Palstalogiikkaa parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Pakkoko sitä on jokaisen hullun kanssa alkaa tapella? Ei hän muuta mielipidettään, vaikka kuinka väittelisi hänen kanssaan. Et voi parantaa toisen asennevammaa. Normaali aikuinen tajuaa, ettei ole itse mikään viemäri.Siis mitä mun pitäisi antaa olla? En mä ole se joka tuossa aiemmin raivosi. Kunhan vain kommentoin, että näin sen viestin mitä tuo toinen lainasi ja selvästi aukoi päätään tuolle naisten haukkujalle. Sitä tässä ihmettelin, että miksi tämä naisten haukkuja ei saanut sontaa niskaansa vaan tämä joka
🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. En vain ymmärrä tuota miksi hyökättiin tuon kimppuun joka aukoi päätä tuolle naisten haukkujalle. Mä en nyt kyllä tiedä mistä toisesta ketjusta kirjoitat. Täällä kirjoittaa todella paljon ihmisiä eikä voi mitenkään tunnistaa toisia. Huvittavaa jopa tuollainen ajatte
Niin mä vain kerroin huomioni asiasta ja sontaa saan mäkin niskaan kuten tuo raivoja. Itsekin jankkaat. Mä olen kirjoittanut täysin asiallisesti, mutta te tässä kiukuttelette. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän jankkaat sitten itsekin. :D Aina yhtä huvittavaa lukea kun joku syyttää toista jankkaamisesta vaikka itsekin jankkaa. :D Palstalogiikkaa parhaimmillaan.
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Kiitos, että todistit jälleen kerran, miten oikeassa tuo sanonta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Tästä a
Voit ihan asiallisestikin puhua. Itsekin olen tehnyt tähän mennessä niin, enkä käytä esimerkiksi tuollaisia kirosanoja. Laita toki linkki kyseiseen tutkimukseen, niin perehdyn siihen.
Niin mä vain kerroin huomioni asiasta ja sontaa saan mäkin niskaan kuten tuo raivoja. Itsekin jankkaat. Mä olen kirjoittanut täysin asiallisesti, mutta te tässä kiukuttelette. Säälittävää.
Sinun jutuissasi ei kyllä ole mitään asiallista. Vedä vttu päähän ja vaikene, jos sulla ei mitään fiksua sanottavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Kiitos, että todistit jälleen kerran, miten oikeassa tuo sanonta on.
Aina yhtä huvittavaa kun jotkut ei näe mitään vikaa omissa viesteissään. :D Haukutaan ja pilkataan muita minkä ehtii, mutta ei ymmärretä sitä omaa käytöstä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslainen. Kuten jo sanottiin. Daaa 🤦🏻.... Persut sulla on v
Tuossa ei viitattu Ariin, vaan lainattuun kirjoittajaan. Daa vain itsellesi.
Mutta persut ne on silti sulla vaan aina mielessä. Ihme pakkomielle, sairasta suorastaan...
Aika harva elää nykyäänkään 100-vuotiaaksi (tarkista toki tilastot jos kaikki läheisesi/lähimmäisesi ovat vetreitä 100v ja epäilyttää) ja biologia on silti mitä on. Spermapankkien yläikäraja miehelle luovuttaa spermaa = max. 40v juuri lähinnä biologisista faktoista. Lisäksi spermanluovuttajien kokonaisterveys tutkitaan huolellisesti, jottei tarvitse toivoa ja luulla taruja todeksi. Onko Ari jo käynyt vastuullisesti ja rehdisti lääkärissä kartoittamassa lisääntymiskykynsä ja tutkituttamassa lisääntymisterveytensä? Jos ei niin miksei kun kerran lapsi(a) toiveissaan?!