MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kannata perustaa tuollaista väitettä vain pariin huonosti ja tarkoituksella valittuun esimerkkiin.
Todellisuudessa on ihan tutkittu asia, että miehiä on reilusti enemmän mm johtotehtävissä kuin naisia. Ja monilla aloilla miehet tienaavat naisia enemmän samoilla tutkinnoilla. Eli uralla etenemisessä miehillä on ihan selvä etumatka naisiin verrattuna.
Ehkä jos mies on perustanut kyseisen firman, niin sitten on päässyt toimariksi? Tai sitten mies kuuluu valmiiksi jo eliittiin tai johonkin Herlinien sukuun. Tavismiehellä on aika vaikeat mahikset edetä nykyään työelämässä. Myös yksityisillä firmoilla on käytössä nuo DEI-käytännöt. Esimerkiksi Nordea sanoi samaisessa Ylen haastattelussa, että he käyttävät rekrytoinnissa aina DEI-käytäntöjä.
Ei ole mitään yksittäistä tutkimusta vaan näitä on useita. Tietoa löydät mm Tilastokeskukselta tai vaikka Evan lasikattomittareista. Kuten sanoin, sivistä itseäsi. Osaat kirjoittaa av:lle, niin osaat varmasti myös googlettaa. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen deittaillut kauniita ja nuoria venäläisiä ja ukrainalaisia naisia, jotka eivät todellakaan odottaneet minun maksavan heille kaikkea. Usein ostivat minullekin juttuja. Mutta ehkä olen tarpeeksi komea mies, ettei minun tarvitse maksaa naisen suosiosta.
Kiitos nauruista. Oli koomisinta, mitä olen pitkään aikaan lukenut. Toivottavasti edes voimaannuit tuosta fantasiastasi.
???
Mikä on koomista? Että itäeurooppalaiset naiset eivät olekaan kaikki onnenonkijoita niin kuin sinun ilkeissä stereotypioissa? Vai että joku mies jossain maailmalla on komea? Selvästi sinulla on tylsää, jos tällaiset "mahdottomuudet" sinua niin kovasti huvittavat.
Lähinnä se, että vauvapalstalla roikkuva vässykkä kuvittelee olevansa joku komea naistenkaataja, jolle naiset ostelevat lahjoja. Vinkki: Oikeasti komealla ihmisellä ei ole tarvetta kertoa muille olevansa komea. Ne muut näkevät sen kertomattakin.
Niin no jenkeissä ihan tavallista että nuoret tekee lapsia 60v äijien kans. Toki ne on filmitähtiä tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Niin no jenkeissä ihan tavallista että nuoret tekee lapsia 60v äijien kans. Toki ne on filmitähtiä tai muuta.
No ei se kyllä mitenkään tavallista ole. Kun edes se ei ole tavallista, että joku päätyisi sänkyyn filmitähden kanssa.
Tämä ketju todistaa jälleen kerran sen, että palstalaisista suurin osa on täysiä idi ootteja ja lisäksi harhaisia. Näiden päähän ei mene se, että täällä on tuhansia kirjoittajia vaan kuvitellaan täällä olevan vain muutamia kymmeniä kirjoittajia jotka nämä idi ootit muka tietää kaikki.
Mutta idiootti on myös Ari joka on tämän ketjun aihe. Hänen aikansa meni jo. Olisi ollut aiemmin asialla. Turha se on enää marista lapsettomuutta. Tuon ikäisen miehen sperman laatu on jo pahasti heikentynyt ja myös spermalla on merkitystä lapsen kannalta.
Olen deittaillut kauniita ja nuoria venäläisiä ja ukrainalaisia naisia, jotka eivät todellakaan odottaneet minun maksavan heille kaikkea. Usein ostivat minullekin juttuja. Mutta ehkä olen tarpeeksi komea mies, ettei minun tarvitse maksaa naisen suosiosta.
Minullekin venäläinen uranainen tarjosi kahvin kahvilassa. Se oli ensimmäinen kerta elämässäni kun nainen tarjosi kahvin minulle. Ei tosin olisi tarvinnut edes tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Niin no olemmeko nyt Jenkeissä ja onko Ari filmitähti? Mick Jagger? Sauli Niinistö?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa jälleen kerran sen, että palstalaisista suurin osa on täysiä idi ootteja ja lisäksi harhaisia. Näiden päähän ei mene se, että täällä on tuhansia kirjoittajia vaan kuvitellaan täällä olevan vain muutamia kymmeniä kirjoittajia jotka nämä idi ootit muka tietää kaikki.
Mutta idiootti on myös Ari joka on tämän ketjun aihe. Hänen aikansa meni jo. Olisi ollut aiemmin asialla. Turha se on enää marista lapsettomuutta. Tuon ikäisen miehen sperman laatu on jo pahasti heikentynyt ja myös spermalla on merkitystä lapsen kannalta.
Se olet sinä, joka olet harhainen, jos tosissasi luulet, että nämä jankuttajat ovat joku tuhansien ihmisten joukko eikä vain kaksi pässinpäätä, joista kumpikaan ei tajua antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä vain kerroin huomioni asiasta ja sontaa saan mäkin niskaan kuten tuo raivoja. Itsekin jankkaat. Mä olen kirjoittanut täysin asiallisesti, mutta te tässä kiukuttelette. Säälittävää.
Sinun jutuissasi ei kyllä ole mitään asiallista. Vedä vttu päähän ja vaikene, jos sulla ei mitään fiksua sanottavaa ole.
Anteeksi mitä? Täysin asiallisesti olen kirjoittanut. Vai mitä asiatonta on muka siinä, että ihmettelen teidän joidenkin käytöstä tuota yhtä kirjoittajaa kohtaan? Tehän hyökkäsitte hänen lisäkseen mun kimppuun. Te tässä ette itse ole asiallisia tai fiksuja.
Olen eri. Mutta tää yksi raivotar täällä ihan itse kirjoitteli sekoja, haukkui, kiroili yms hullun touhua eikä edes lukenut niitä viestejä mihin vastasi. Jankkasi vaan jostain yhdestä sanasta, josta ei ollut edes enää aikapäiviin ollut kysekään 😄. Kyse oli niistä hänen juuri sen hetkisistä viesteistään. Ei jostain yhdestä sanasta, jonka joku sanoi 30 sivua sitten.
Taisi suljetulla osastolla taas päättyä nettiaika, kun sekopäät vaikenivat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään yksittäistä tutkimusta vaan näitä on useita. Tietoa löydät mm Tilastokeskukselta tai vaikka Evan lasikattomittareista. Kuten sanoin, sivistä itseäsi. Osaat kirjoittaa av:lle, niin osaat varmasti myös googlettaa. Eikö?
Evan lasikattomittarit ei ota huomioon työelämässä menestyneiden miesten taustaa. Jos sukunimi on Herlin tai Stubb, niin se ei kerro mitään siitä, miten tavismiehet menestyy työelämässä. Se on vaan karu fakta, että tavismiesten mahdollisuudet pärjätä työelämässä ovat nykyään huonommat.
Vierailija kirjoitti:
Taisi suljetulla osastolla taas päättyä nettiaika, kun sekopäät vaikenivat.
Olethan säkin vielä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evan lasikattomittarit ei ota huomioon työelämässä menestyneiden miesten taustaa. Jos sukunimi on Herlin tai Stubb, niin se ei kerro mitään siitä, miten tavismiehet menestyy työelämässä. Se on vaan karu fakta, että tavismiesten mahdollisuudet pärjätä työelämässä ovat nykyään huonommat.
Joopajoo, ei kaikki johtavassa asemassa olevat miehet ole joku Herlin tai Stubb. Ei niillä nyt niin laajaa sukua ole, että täyttäisivät yli puolet paikoista. Ihme säälittävää ja katkeraa ulinaa ja selittelyä sulta... kaukana asiallisesta.
Sitä paitsi korkeakoulutetuissa on enemmän naisia kuin miehiä. Jos naisten olisi niin paljon miehiä helpompi edetä uralla kuin väität, niin sen pitäisi näkyä myös tilastoissa. Mutta kun ei näy.
Mä katsoin MTV Katsomosta tämän jakson. Ihmettelin, kun Ari kertoi, että on ollut haastavaa saada tykkäyksiä naisilta Tinderissä, vaikka hän sentään asuu Helsingissä. Mä luulin, että miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa deittisovelluksissa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo, ei kaikki johtavassa asemassa olevat miehet ole joku Herlin tai Stubb. Ei niillä nyt niin laajaa sukua ole, että täyttäisivät yli puolet paikoista. Ihme säälittävää ja katkeraa ulinaa ja selittelyä sulta... kaukana asiallisesta.
Sitä paitsi korkeakoulut
Ite oon ollu pääasiassa julkisella puolella duunissa ja siellä miltei kaikki ylemmän tason johtajat on ollu naisia. Ehkä yksityisellä puolella on sitten enemmän miesjohtajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi korkeakoulut
Suomessa piirit on kyllä hyvin pienet. Kannattaa vaikka katsoa, miten monen yrityksen hallituksessa on joku Ehrnrooth. Muutamat suvut pyörittää täällä bisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin MTV Katsomosta tämän jakson. Ihmettelin, kun Ari kertoi, että on ollut haastavaa saada tykkäyksiä naisilta Tinderissä, vaikka hän sentään asuu Helsingissä. Mä luulin, että miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa deittisovelluksissa .
Kertoiko miksi aiemmat suhteet eivät toimineet? Tai onko niitä ollut? Aika monesti, kun rupeaa syvällisesti miettimään miten aiemmat suhteet ovat menneet, paljastuu itselleen tietty kuvio missä menee toistuvasti vikaan. Tietty itsereflektio puuttuu usein ihmisiltä, jotka itkevät, kun "ei saa tykkäyksiä tinderissä". Onhan siihen joku muukin syy, että 47 vuotias mies on sinkkuna ja ilman perhettä, jos kaiketi on halunnut perhettä koko elämän. Onko aina valinnut naiset ulkoisten asioiden perusteella tai vaan muuten halunnut viettää aikaa vääränlaisten naisten seurassa? Näitä asioita kannattaa Arin kilomatreillä pohtia melko syvällisesti ennen kuin lähtee valitsemaan tulevan lapsensa äitiä.
Ja mitä hän on tehnyt aiemmat vuosikymmenet kun isyys ei ole kiinnostanut?
Tällä vauvapalstalla raivosit. Oletko kännissä vai lääkkeissä vai molemmissa, kun et tuon vertaa omia tekemisiäsi muista?