Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i

Vierailija
04.07.2025 |

47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.

Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.

Kommentit (1525)

Vierailija
921/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä ikäväksi tää keskustelu parin riitelijän toimesta.

En jaksa kuunnella podcastia, mutta kertooko siinä syyn sille miksi ei ole saanut perhettä, vaikka on "aina" halunnut? Eikö ole ollut onnea naisrintamalla vai onko hankala tapaus? Ihan näin lonkalta voisin heittää, että Tinder lienee se vihoviimeinen paikka tulevan lapsensa äidin tapaamiseen, mutta jos kärsivällisyys ei riitä muuhun kuin selaamaan naisten kuvia tai sitten on kokeillut kaikki muut keinot jo ajat sitten, voi olla ihan perusteltavissa. Toivottavasti tuleva morsian vastaa tämän Arin toiveita. Että on sukukypsässä iässä ja haluaa ennenkaikkea perheen. Niin ja, että morsian on tietoinen, että saatetaan parittaa vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
922/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä Ari katselee? Uskoisin että sellainen vielä hedelmällinen 30-35 v nainen löytynee ilman merkittäviä ongelmia. Ari ei ole komeimmasta päästä, mutta ei nyt rumakaan. Kaksikymppinen nainen voisi olla hankalampi saada ellei nelikymppisenä ole aidosti komea ja/tai tällä on statusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mä vain kerroin huomioni asiasta ja sontaa saan mäkin niskaan kuten tuo raivoja. Itsekin jankkaat. Mä olen kirjoittanut täysin asiallisesti, mutta te tässä kiukuttelette. Säälittävää.

Sinun jutuissasi ei kyllä ole mitään asiallista. Vedä vttu päähän ja vaikene, jos sulla ei mitään fiksua sanottavaa ole. 

Anteeksi mitä? Täysin asiallisesti olen kirjoittanut. Vai mitä asiatonta on muka siinä, että ihmettelen teidän joidenkin käytöstä tuota yhtä kirjoittajaa kohtaan? Tehän hyökkäsitte hänen lisäkseen mun kimppuun. Te tässä ette itse ole asiallisia tai fiksuja.

Vierailija
924/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä mulle raivoat? En kyllä taaskaan ymmärrä tätä palstaa. 

Älä jankkaa niin sinulle ei raivota. Niin helppoa se on. 

Sähän jankkaat sitten itsekin. :D Aina yhtä huvittavaa lukea kun joku syyttää toista jankkaamisesta vaikka itsekin jankkaa. :D Palstalogiikkaa parhaimmillaan.

Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Kiitos, että todistit jälleen kerran, miten oikeassa tuo sanonta on. 

Aina yhtä huvittavaa kun jotkut ei näe mitään vikaa omissa viesteissään. :D Haukutaan ja pilkataan muita minkä ehtii, mutta ei ymmärretä sitä omaa käytöstä. :D 

Miksi haluat uudestaan ja uudestaan alleviivata, että olet idiootti? Vinkki vitonen: idioottiutesi ei liity muiden viesteihin, vaan siihen että sinusta on huvittavaa lukea jankkaamisesta ja runkata samalla omien jankkaustesi tahtiin. 

Vierailija
925/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä Ari katselee? Uskoisin että sellainen vielä hedelmällinen 30-35 v nainen löytynee ilman merkittäviä ongelmia. Ari ei ole komeimmasta päästä, mutta ei nyt rumakaan. Kaksikymppinen nainen voisi olla hankalampi saada ellei nelikymppisenä ole aidosti komea ja/tai tällä on statusta. 

Jutussa luki, että 30-40. En ymmärrä miksi alaikäraja tuon ikäisellä miehellä noin alhaalla.

Vierailija
926/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän jankkaat sitten itsekin. :D Aina yhtä huvittavaa lukea kun joku syyttää toista jankkaamisesta vaikka itsekin jankkaa. :D Palstalogiikkaa parhaimmillaan.

Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Kiitos, että todistit jälleen kerran, miten oikeassa tuo sanonta on. 

Aina yhtä huvittavaa kun jotkut ei näe mitään vikaa omissa viesteissään. :D Haukutaan ja pilkataan muita minkä ehtii, mutta ei ymmärretä sitä omaa käytöstä. :D 

Miksi haluat uudestaan ja uudestaan alleviivata, että olet idi

Niin sähän suorastaan loistat älyllä. :D Siis oikeasti koittakaa joskus katsoa peiliin ja miettiä onko nämä teidän omat kirjoitukset muka asiallisia. 

Vierailija
927/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arin kannattaisi välittömästi alkaa opiskella venäjää. Venäjällä ja Ukrainassa on valtava määrä koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät miestä itselleen. Sieltä saa helposti 15 vuotta nuoremman naisen itselleen, joka saa haluaa palvoa miestään. Miehen unelmanaisia siis.

...kunnes tuot sen naisen Suomeen. Mun veljeni voisi kertoa muutamankin tarinan, nykyisen vaimon kanssa tulee toimeen kun tämä on puolet vuodesta Moskovassa. Ovat todella kovia naisia myös vaatimustensa suhteen, mitään palvontaa on turha odottaa ellet kohtele daamia kuin kuningatarta ja maksa mukisematta myös ne lahjat ja kauneushoidot.

Venäläisessä kulttuurisshan nimenomaan mies maksaa aivan kaiken, ensitreffeistä lähtien. Tähän tosiaan kuuluu myös naisen  vaatteet, kosmetiikka, kauneushoidot, harrastevälineet jne.

Tyypit, jotka eivät suostu maksamaan edes ABC:n kahvikuppia naiselle, haaveilevat venäläisestä täyselätettävästä daamista :D Joka lähtee menemään, jos raha ei liiku :D

Vierailija
928/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa luki, että 30-40. En ymmärrä miksi alaikäraja tuon ikäisellä miehellä noin alhaalla.

Häh? Ari haluaa lapsia. Ihme että laittoi edes 40 v ylärajaksi, kun hyvin moni nainen ei pysty saamaan enää lainkaan lapsia tuossa iässä. 

Vierailija
929/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ihmeellinen ketju ja täysiä idi ootteja täynnä.

Vierailija
930/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi halua

Ei nyt puhuttu kirjoitusten asiallisuudesta, vaan siitä, millainen idiootti olet. Minä en edes yritä olla asiallinen ruokkiessani sinunlaisiasi trollipentuja. 

Vierailija
931/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arin kannattaisi välittömästi alkaa opiskella venäjää. Venäjällä ja Ukrainassa on valtava määrä koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät miestä itselleen. Sieltä saa helposti 15 vuotta nuoremman naisen itselleen, joka saa haluaa palvoa miestään. Miehen unelmanaisia siis.

...kunnes tuot sen naisen Suomeen. Mun veljeni voisi kertoa muutamankin tarinan, nykyisen vaimon kanssa tulee toimeen kun tämä on puolet vuodesta Moskovassa. Ovat todella kovia naisia myös vaatimustensa suhteen, mitään palvontaa on turha odottaa ellet kohtele daamia kuin kuningatarta ja maksa mukisematta myös ne lahjat ja kauneushoidot.

Venäläisessä kulttuurisshan nimenomaan mies maksaa aivan kaiken, ensitreffeistä lähtien. Tähän tosiaan kuuluu myös naisen  vaatteet, kosmetiikka, kauneushoidot, harrastevälineet jne.

Ty

Ei nuo incelit tajua tuollaisia asioita. Täysin harhaisia tapauksia jotka eivät ymmärrä todellisuudesta mitään.

Vierailija
932/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mä vain kerroin huomioni asiasta ja sontaa saan mäkin niskaan kuten tuo raivoja. Itsekin jankkaat. Mä olen kirjoittanut täysin asiallisesti, mutta te tässä kiukuttelette. Säälittävää.

Sinun jutuissasi ei kyllä ole mitään asiallista. Vedä vttu päähän ja vaikene, jos sulla ei mitään fiksua sanottavaa ole. 

Anteeksi mitä? Täysin asiallisesti olen kirjoittanut. Vai mitä asiatonta on muka siinä, että ihmettelen teidän joidenkin käytöstä tuota yhtä kirjoittajaa kohtaan? Tehän hyökkäsitte hänen lisäkseen mun kimppuun. Te tässä ette itse ole asiallisia tai fiksuja.

Juujuu. Yhtään et ole raivonnut, vaan täysin asillinen olet ollut. Ja ihan vasta 5min sitten tulit ketjuun. Uskotaanuskotaan :D

Vierailija
933/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ty

Olen deittaillut kauniita ja nuoria venäläisiä ja ukrainalaisia naisia, jotka eivät todellakaan odottaneet minun maksavan heille kaikkea. Usein ostivat minullekin juttuja. Mutta ehkä olen tarpeeksi komea mies, ettei minun tarvitse maksaa naisen suosiosta. 

Vierailija
934/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata perustaa tuollaista väitettä vain pariin huonosti ja tarkoituksella valittuun esimerkkiin.

Todellisuudessa on ihan tutkittu asia, että miehiä on reilusti enemmän mm johtotehtävissä kuin naisia.  Ja monilla aloilla miehet tienaavat naisia enemmän samoilla tutkinnoilla. Eli uralla etenemisessä miehillä on ihan selvä etumatka naisiin verrattuna. 

Ehkä jos mies on perustanut kyseisen firman, niin sitten on päässyt toimariksi? Tai sitten mies kuuluu valmiiksi jo eliittiin tai johonkin Herlinien sukuun. Tavismiehellä on aika vaikeat mahikset edetä nykyään työelämässä. Myös yksityisillä firmoilla on käytössä nuo DEI-käytännöt. Esimerkiksi Nordea sanoi samaisessa Ylen haastattelussa, että he käyttävät rekrytoinnissa aina DEI-käytäntöjä.

Älä jauha paskaa. Tästä a

Tapaus Oliver Stubb osoitti kyllä jälleen kerran sen, että Suomessakin taustalla on iso merkitys. Jos Suomessa joku nuori mies menestyy, niin hän on sitten juurikin joku presidentin poika. Tavismiehen ei kannata edes haaveilla mistään huippuviroista.

Vierailija
935/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt puhuttu kirjoitusten asiallisuudesta, vaan siitä, millainen idiootti olet. Minä en edes yritä olla asiallinen ruokkiessani sinunlaisiasi trollipentuja.

Niin, että täällä saa idiootin ja trollin leiman ihan vain sen vuoksi, että kehtaa ihmetellä käytöstä tuota yhtä kirjoittajaa kohtaan ja sitä, että ette sanoneet mitään sille joka oikeasti haukkui naisia. Ok. Eihän täällä ole kyllä ikinä saanut mitään omaa mielipidettään kertoa koska sontaa tulee aina niskaan ja sitten nämä haukkujat kuvittelee itse olevansa asiallisia. Uskomatonta touhua jälleen kerran. Mua haukutte vaikka ette kyllä itse vaikuta kovin älykkäiltä. Antaa olla tuollaisten. Olette itse trolleja.

Vierailija
936/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen deittaillut kauniita ja nuoria venäläisiä ja ukrainalaisia naisia, jotka eivät todellakaan odottaneet minun maksavan heille kaikkea. Usein ostivat minullekin juttuja. Mutta ehkä olen tarpeeksi komea mies, ettei minun tarvitse maksaa naisen suosiosta. 

Kiitos nauruista. Oli koomisinta, mitä olen pitkään aikaan lukenut. Toivottavasti edes voimaannuit tuosta fantasiastasi. 

Vierailija
937/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu. Yhtään et ole raivonnut, vaan täysin asillinen olet ollut. Ja ihan vasta 5min sitten tulit ketjuun. Uskotaanuskotaan :D

Niin missä mä raivosin? En yhtään missään vaan ihmettelin vain tuota teidän touhua. Antaa olla. Pitäkää ketjunne.

Vierailija
938/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nauruista. Oli koomisinta, mitä olen pitkään aikaan lukenut. Toivottavasti edes voimaannuit tuosta fantasiastasi. 

???

Mikä on koomista? Että itäeurooppalaiset naiset eivät olekaan kaikki onnenonkijoita niin kuin sinun ilkeissä stereotypioissa? Vai että joku mies jossain maailmalla on komea? Selvästi sinulla on tylsää, jos tällaiset "mahdottomuudet" sinua niin kovasti huvittavat. 

Vierailija
939/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että täällä saa idiootin ja trollin leiman ihan vain sen vuoksi, että kehtaa ihmetellä käytöstä tuota yhtä kirjoittajaa kohtaan ja sitä, että ette sanoneet mitään sille joka oikeasti haukkui naisia. Ok. Eihän täällä ole kyllä ikinä saanut mitään omaa mielipidettään kertoa koska sontaa tulee aina niskaan ja sitten nämä haukkujat kuvittelee itse olevansa asiallisia. Uskomatonta touhua jälleen kerran. Mua haukutte vaikka ette kyllä itse vaikuta kovin älykkäiltä. Antaa olla tuollaisten. Olette itse trolleja.

Ei, vaan saat idiootin ja trollin ihan vain käyttäytymällä kuin idiootti ja trolli. Ei täysipäinen ja asiallinen kirjoittaja räksytä tuolla tavalla muille kirjoittajille ja jankkaa miljoonaa kertaa mitä on sanonut. 

Vierailija
940/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppinenkin olisi liian vanha kolmekymppiselle, (lisäksi samanikäisyyskään ei aina yksinään riitä),

mutta (biologisessa = todellisessa) todellisuudessa pyöristettynä +50 on taatusti, koska 20v = "elinikäinen".'

Amerikassakin "Twenty to Life" = yhden kokonaisen sukupolven iän tuomio = auttamatta eri elämäntilanne.

" Some criminal offenses carry 20 years to life. What does 20 years to life mean? It does not mean the person will stay in prison for the rest of their life. However, because the sentence is for an indeterminate number of years, they could remain in prison for decades beyond the first 20 years. "

Lapsi kenen tahansa kanssa tai yksinkin on muutenkin aina raskaimmin naiselle suurin taakka ja "elinkautistuomio".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä