MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Ari on teini ja viiskymppinen samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sun spermaviemäri-äidille kuuluu?
Söpöä, kun lapsi oppii uuden sanan ja nyt lapsi sitten toistelee sitä uudestaan ja uudestaan polleana omasta oppimiskyvystään. Mun 1,5v tekee samaa. Hän tosin osaa jo enemmän kuin yhden uuden sanan, joten sen puoleen on kehittyneempi kuin sinä.
Mitä ihmettä sä sekoilet? Itse käytit tuota sanaa ja sun lapsellisen ulinan vuoksi kysyin mitä sun äidille kuuluu. Ensimmäistä kertaa käytin sanaa vaikka olen sen täällä aiemmin nähnytkin. Mä vasta muutaman minuutti sitten edes huomasin tämän koko ketjun.
Sori, pikkuinen, mutta en ole missään käyttänyt tuota sanaa. Ihan on omaa keksintöäsi. Jos haluaisin nimitellä täällä naisia, kek
Onko sulla joku aivovamma ja miksi hel vetissä sä kirjoitat aikuiselle naiselle pikkuinen. Antaa susta vähä-älyisen kuvan. Mene nyt jo siitä ulisemasta aivovammainen. Etkä edelleenkään tajunnut, että joku toinen kirjoitti sen sanan ja mä vittuilin siihen. Miten voit olla noin saa tanan tyhmä???
Vierailija kirjoitti:
Ari on teini ja viiskymppinen samaan aikaan.
Ei ole. Yksikään teinipoika ei halua tulla isäksi kohtapuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En perustellut kassalla jaarittelua tuolla. Tuo kassa oli vain yksi esimerkki muiden joukossa. Ihan yhtä lailla jossain harrastuksissa tai opiskelijaympyröissä on ollut tylyjä kohtaamisia. Mielestäni liian moni takertui nyt tuohon kassajuttuun. Mainitsin sen vain siksi, koska se on sellainen jokapäiväinen tilanne, johon moni voi samaistua. Yhtä hyvin voisin mainita jostain harrastuksesta tai työpaikasta esimerkin.
No voi hurjaa. Oikeinko on ollut tylyä kohtelua. Kyllä on miesvauvalla rankkaa, kun ei enää aikuisiällä kääritäkään pumpuliin niin kuin mami teki kuin miesvauva oli vielä fyysisestikin vauva. Tässä sinulle virtuaalinen jaxuhali, jotta selvitä elämästä: HUG
Kiitti jaksuhalista.
Ei ole. X on ihan eri asia kuin ks. Mene itse vaikka hevon vttuun, jos tämän ketjun meno ei miellytä. Ei täällä ole pakko olla.
Ainiin, eipä tietenkään... Koska x ks:n tilalla on niin white trush 🙄.
Kokoomuslainen 47v mies ei ole hyvä vaihtoehto isäehdokkaaksi :D Jokainen on oman onnensa seppä, vai miten ne kokoomuslaiset sanoo. Eiköhän nainen ja lapsi laiteta tekemään itse omat rahansa, myös raskaana ja äitiyslomalla :D
Vierailija kirjoitti:
Jotkut suomalaiset miehet ulisee, että miehet joutuu maksamaan kaiken ja naiset on vain rahan perässä vaikka todellisuudessa Suomessa on aina naiset tehneet töitä ja tekee edelleen. Suurin osa naisista osallistuu yhtälailla perheen elatukseen. Suomessa ei ole suurimmalla osalla miehistä sellaista palkkaa, että sillä yksin perhettä elätettäisiin.
Miehillä ei myöskään ole samalla lailla mahdollisuutta menestyä työelämässä kuin naisilla. Esimerkiksi valtion organisaatiot Poliisi ja Puolustusvoimat myönsivät juuri Ylen haastattelussa, että jos rekrytoinnissa on vastakkain parhaimmat tehtävään soveltuvat kyvyt omaava mies ja hieman heikommat taidot omaava nainen, niin nainen palkataan silti aina. Tämä perustuu heidän DEI-käytäntöihin, jossa maahanmuuttaja, seksuaalivähemmistöön kuuluva tai nainen menee aina rekrytoinnissa sellaisen suomalaisen miehen edelle, jolla olisi parhaimmat kyvyt tehtävään.
Oikeistolaisista miehistä on muutenkin ylitarjontaa, ei ihme ettei kumppania löydy, saati vielä nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin kannattaisi välittömästi alkaa opiskella venäjää. Venäjällä ja Ukrainassa on valtava määrä koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät miestä itselleen. Sieltä saa helposti 15 vuotta nuoremman naisen itselleen, joka saa haluaa palvoa miestään. Miehen unelmanaisia siis.
...kunnes tuot sen naisen Suomeen. Mun veljeni voisi kertoa muutamankin tarinan, nykyisen vaimon kanssa tulee toimeen kun tämä on puolet vuodesta Moskovassa. Ovat todella kovia naisia myös vaatimustensa suhteen, mitään palvontaa on turha odottaa ellet kohtele daamia kuin kuningatarta ja maksa mukisematta myös ne lahjat ja kauneushoidot.
Suurin osa naisista Venäjällä on paljon paremmin k
Eli et osaa itsekään sanoa yhtään ainutta asiaa mitä suomimies voisi tarjota venäläiselle uranaiselle, jotta naisen kannattaisi valita tämä.
Venäjällä miehet eivät arvosta naisiaan, mutta he eivät tiedä kuinka paljon pahempi tilanne on Suomessa. Suomalaiselle miehelle tilanne on uskomattoman hyvä kun huomaa kuinka paljon naisellisia on vapaana Venäjällä ja on realistinen mahdollisuus saada nainen sieltä. Se saa suomalaisen miehen panemaan parastaan.
27 ja 48. Tehtiin kaksi vekaraa. Mutta tapellessa kämpät jaettiin.
1 Älä korosta omaa ikää.
2 Älä etsi liian nuorta.
3 tärkein. Älä etsi parisuhdetta täyttämään oma haaveesi. Parisuhde on kahden kauppa.
4. Ari voisi löytää lepakkoperheen, joka alkaa vuoroviikkosopimusvanhemmaksi. Sellaistakin on nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut suomalaiset miehet ulisee, että miehet joutuu maksamaan kaiken ja naiset on vain rahan perässä vaikka todellisuudessa Suomessa on aina naiset tehneet töitä ja tekee edelleen. Suurin osa naisista osallistuu yhtälailla perheen elatukseen. Suomessa ei ole suurimmalla osalla miehistä sellaista palkkaa, että sillä yksin perhettä elätettäisiin.
Miehillä ei myöskään ole samalla lailla mahdollisuutta menestyä työelämässä kuin naisilla. Esimerkiksi valtion organisaatiot Poliisi ja Puolustusvoimat myönsivät juuri Ylen haastattelussa, että jos rekrytoinnissa on vastakkain parhaimmat tehtävään soveltuvat kyvyt omaava mies ja hieman heikommat taidot omaava nainen, niin nainen palkataan silti aina. Tämä perustuu heidän DEI-käytäntöihin, jossa maahanmuuttaja, seksuaalivähemmistöön kuuluva tai nainen menee aina rekrytoinnissa sellaisen suomalaisen miehen edelle, jolla olisi
Ei ehkä kannata perustaa tuollaista väitettä vain pariin huonosti ja tarkoituksella valittuun esimerkkiin.
Todellisuudessa on ihan tutkittu asia, että miehiä on reilusti enemmän mm johtotehtävissä kuin naisia. Ja monilla aloilla miehet tienaavat naisia enemmän samoilla tutkinnoilla. Eli uralla etenemisessä miehillä on ihan selvä etumatka naisiin verrattuna.
Kokoomuslainen, eli ei yllätä. Miksei hankkinut perhettä kun sen aika oli? Jos Ari saisi lapsen parin vuoden päästä, Ari olisi eläkeläinen kun lapsi menee rippikouluun.
Vierailija kirjoitti:
50 = 50 = 50 (= silti vaan käytännössäkin 50 vaikka kuinka uliukkodenialismissa parkuu: "yhyymutkuvasta47byhyy").
= kohta 60
= kohta 70
= kohta 80
= edessä hiippakunnan vaihto.
Karu todellisuus, joka ei muutu millään hyysäämällä, hyssyttelemällä tai edes nuoremman naisen ansaan virittämällä.
Moni elää yli 100-vuotiaaksikin eli voi olla että Ari on vasta puolivälissä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslainen, eli ei yllätä. Miksei hankkinut perhettä kun sen aika oli? Jos Ari saisi lapsen parin vuoden päästä, Ari olisi eläkeläinen kun lapsi menee rippikouluun.
Hankkinut perhettä? Mistäs marketista sellaisen saa hankittua?
Ihan vinkiksi, jos haluatte naisellisia naisia, rohkaiskaa tyttöjä ja naisia naisellisuuteen. Kauneudenhoito vie aikaa ja rahaa. Siitä ei parane valittaa eikä sille ole syytä naureskella. Suomessa on outo tapa vähätellä ja halveksia perinteisen naisellista olemusta ja mielenkiinnon kohteita, ja sitten ihmetellä kuinka naiset eivät ole naisellisia. Oh well. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Mä näin ainakin sen viestin missä joku kirjoitti suomalaisten naisten olevan spermaviemäreitä ja siksi en ymmärrä miksi hyökkäätte tuon toisen kimppuun eikä sen joka kirjoitti noin suomalaisista naisista. Olen täällä usein nähnyt, että naisia haukutaan noin.
Anna olla. Pakkoko sitä on jokaisen hullun kanssa alkaa tapella? Ei hän muuta mielipidettään, vaikka kuinka väittelisi hänen kanssaan. Et voi parantaa toisen asennevammaa. Normaali aikuinen tajuaa, ettei ole itse mikään viemäri.
Vierailija kirjoitti:
Persu, oletan. Vain persu voi kuvitella, että perhe tuosta vaan hankitaan eikä siihen tarvitse esim. sopivaa kumppania, toimivia siittiöitä jne. jne. Millä tavalla se muuten on sinulta pois, jos Ari on eläkeläinen kun lapsi menee rippikouluun? Oma isäni oli 52-vuotias eläkeläinen jo ennen kuin täytin 10v. Ei vaikuttanut elämääni millään muulla tavalla kuin siten, että isällä oli aikaa olla minun kanssani. Nykyisin isä on 98-vuotias eläkeläinen ja asustelee palvelutalossa, mutta viettää aktiivista elämää.
Voi v*ttu kun ette osaa laittaa niitä linkkejä. Tälle jutulle ei löydy yhtää mitään lähdettä hakukoneella, onkohan edes olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin ainakin sen viestin missä joku kirjoitti suomalaisten naisten olevan spermaviemäreitä ja siksi en ymmärrä miksi hyökkäätte tuon toisen kimppuun eikä sen joka kirjoitti noin suomalaisista naisista. Olen täällä usein nähnyt, että naisia haukutaan noin.
Anna olla. Pakkoko sitä on jokaisen hullun kanssa alkaa tapella? Ei hän muuta mielipidettään, vaikka kuinka väittelisi hänen kanssaan. Et voi parantaa toisen asennevammaa. Normaali aikuinen tajuaa, ettei ole itse mikään viemäri.
Siis mitä mun pitäisi antaa olla? En mä ole se joka tuossa aiemmin raivosi. Kunhan vain kommentoin, että näin sen viestin mitä tuo toinen lainasi ja selvästi aukoi päätään tuolle naisten haukkujalle. Sitä tässä ihmettelin, että miksi tämä naisten haukkuja ei saanut sontaa niskaansa vaan tämä joka sille päätään aukoi. Ei aina oikein ymmärrä kaikkien ihmisen logiikkaa tällä palstalla. Monesti ihan väärät ihmiset saa haukut niskaansa eikä nuo haukkujat edes suostu ymmärtämään mitä tuli tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet itse se, joka raivoaa täällä kuin mielipuoli. Ihan turha yrittää esittää jotain toista kirjoittajaa. Sinut kyllä tunnistaa tuosta hyökkäysolkiukosta, jota käytät yhdessä jos toisessakin ketjussa.
Älä nyt suutu, pikkuinen. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Jatkossa kannattaa miettiä mitä sieltä näppikseltä suoltaa, jos kuuppa ei tuon vertaa kestä sitä, että annetaan samalla mitalla takaisin.