Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i

Vierailija
04.07.2025 |

47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.

Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.

Kommentit (1525)

Vierailija
701/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseinen tinder-Ari on tuo poliitikko-ari mikä Googlella tulee ekana vastaan, suosittelen ulkonäön/lookin muuttamista piirun verran heteromaisempaan suuntaan. Muutenhan tuo on ihan suuhun otettavan näköinen mies.

N28

Älä esitä naista, äläkä nuorta. Olet taatusti samaa ikäluokkaa oleva mies. Kukaan nainen ei kirjoita noin. 

Vierailija
702/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 miehet

yllättävän ryppyisiä

oon ite 47,5 v nainen, aikuiset lapset, ei ryppyjä. Ei hoitoja, ei täytteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuon ikäiset vanhemmat ja ei mun vanhemmat jaksa enää hirveän paljoa tehdä. Toinenkin on jo eläkkeellä. Tiedän muutaman tapauksen, jotka ovat kuolleet siinä 60v iässä.

No sulla on sitten harvinaisen rapakuntoiset vanhemmat, jos eivät 57v iässä jaksa enää mitään tehdä. Normaali ihminen on tuossa iässä työelämässä ja elää täyttä elämää. Ihmisiä kuolee jopa vauvoina, mutta ei se tarkoita, että viisissäkymmenissä oltaisiin jotain vanhuksia, jotka odottavat haudan reunalla kuolemaa. Ainakaan kukaan normaali 5kymmpinen ei ole sellainen. 

Kyllä voin sanoa, että kuusikymmentä kun pyörähtää linssiin, niin jaksaminen vähenee. Olen nähnyt tämän ystävästänk, joka on ikänsä ollut aktiivinen, ja pitänyt itsestään huolta. Enää hän ei vaan jaksa, ikä, sanoo hän. Ryhtikin on käynyt jo kumaraksi.  Siinäpä sitten kuusikymppise

Et voi sanoa, koska puhut vain yhdestä kuusikymppisestä. Itse vedeän keikkahommana jumppaa. Enimmäkseen seniorijumppaa, jossa ikähaarukka on tyypillisesti 65-85v. Vetreitä kuin mitkä. Kerran oli ryhmä, jossa oli enimmäkseen noin 40-vuotiaita ja yksi 82-vuotias. Nuoremmat valittivat, kun oli niin rankka jumppa. 82v totesi: "Eihän tuossa tullut edes hiki" 

Vierailija
704/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä on jo isoisäiässä, mutta jos löytyy joku nainen, jonka kanssa voi tehdä iltatähden, niin kiva että on siihen valmis. 

Vierailija
705/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuolle miehelle kelpaa 40-kymppiset naiset? Kyllä hekin vielä lapsia voivat tehdä.

Nää nelikymppuset miehet etsii Tinderistä söpöä naista. Kuinka moni aikuinen nainen on söpö?

No ei ne etdokkään aikuista naista, vaan lapsinaista. Se on miesten suuri fantasia, esimerkkinä Marilyn Monroe-lapaenkasvot ja kurvikas, seksipomlin vartalo.

Vierailija
706/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuon ikäiset vanhemmat ja ei mun vanhemmat jaksa enää hirveän paljoa tehdä. Toinenkin on jo eläkkeellä. Tiedän muutaman tapauksen, jotka ovat kuolleet siinä 60v iässä.

No sulla on sitten harvinaisen rapakuntoiset vanhemmat, jos eivät 57v iässä jaksa enää mitään tehdä. Normaali ihminen on tuossa iässä työelämässä ja elää täyttä elämää. Ihmisiä kuolee jopa vauvoina, mutta ei se tarkoita, että viisissäkymmenissä oltaisiin jotain vanhuksia, jotka odottavat haudan reunalla kuolemaa. Ainakaan kukaan normaali 5kymmpinen ei ole sellainen. 

Kyllä voin sanoa, että kuusikymmentä kun pyörähtää linssiin, niin jaksaminen vähenee. Olen nähnyt tämän ystävästänk, joka on ikänsä ollut aktiivinen, ja pitänyt itsestään huolta. Enää hän ei vaan jaksa, ikä, sanoo hän. Ryhtikin on käyny

:D Ei vttu nauran jo sun trollaiuille

Vierailija
707/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa isäksi päälle 40-vuotiaana tilastojen mukaan 2023 tuli 11-12%. Naisilla vastaava luku oli 4-5%.

4-5% naisista tuli isäksi yli 40-vuotiaina  😀  ei ne kyseiset mt-ongelmat niin yleisiä ole.

Ei siis kovinkaan suuri ero yli 40-vuotiaana isäksi ja äidiksi tulleilla. Tämä osaltaan tukee tilastollista yleisintä ikäeroa parisuhteen osapuolten välillä, joka siis on 3 vuotta mies naista vanhempi. Korkean hyvinvoinnin maissa ikäerot parisuhteissa ovat maltillisia. 

Ei kovinkaan suuri ero? Miehillähän luku on tuplasti isompi kuin naisilla.

NYT LINKITÄTÄ TÄHÖN SEN TURKINUKSEN  TAI LOPETAT VALEHTELUN JA JANKKAAMISEN ASIASTA!

Vierailija
708/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa isäksi päälle 40-vuotiaana tilastojen mukaan 2023 tuli 11-12%. Naisilla vastaava luku oli 4-5%.

4-5% naisista tuli isäksi yli 40-vuotiaina  😀  ei ne kyseiset mt-ongelmat niin yleisiä ole.

Ei siis kovinkaan suuri ero yli 40-vuotiaana isäksi ja äidiksi tulleilla. Tämä osaltaan tukee tilastollista yleisintä ikäeroa parisuhteen osapuolten välillä, joka siis on 3 vuotta mies naista vanhempi. Korkean hyvinvoinnin maissa ikäerot parisuhteissa ovat maltillisia. 

NYT LINKITÄTÄ TÄHÖN SEN TURKINUKSEN  TAI LOPETAT VALEHTELUN JA JANKKAAMISEN ASIASTA!

Turpa kiinni pentu! Sinä et täällä päätä, mitä kukakin tekee!

Vierailija
709/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppinen mies joka etsii kaksi-kolmikymppistä naista ei kyllä ole mikään kypsä aikuinen, vaan todennäköisesti joku ikiteini joka ei pärjää aikuisten kanssa, koska on itse niin lapsellinen. Siksi nuoremmat tuntuu helpommalta lähestyä.

Oletko ihan  varma, että Ari etsii 17v naista? Jos 47v on viisikymppinen, niin 17v on silloin kaksikymppinen.

Ella Kannisen kannikat

Vierailija
710/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä on jo isoisäiässä, mutta jos löytyy joku nainen, jonka kanssa voi tehdä iltatähden, niin kiva että on siihen valmis. 

Aika nuorena on pitänyt pennut vääntää, jos 47-vuotiaana on jo isoisä. 

Vierailija
711/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Moni on tuossa iässä huomattavasti paremmassa kunnossa kuin parikymppiset." Jostain syystä vain näitä "paremmassa kunnossa" olevia ei vain näy missään :D Luulisi heidän olevan olymppialaisissakin sitten kilpailemassa 60v ikäsenä, kun ovat niin hyvässä kunnossa verrattavissa parikymppisiin?

Tuo on jotain outoa kostofantasiaa nuoria ihmisiä kohtaan. Mikään ei puolla sitä, että meillä olisi suuri määrä super hyvässä kunnossa olevia kuusikymppisiä. Kunpa näin olisikin, valtiolle kohdistuvat ikääntymisen kustannukset varmasti laskisivat. 

Eipä siihen mitään SUPER hyvää kuntoa tarvita, että päihittää nykyiset parikymppiset, joille pelkästään käveleminen kauppaan on ylivoimainen suoritus :D Suurin osa kuusikymppisistä on kuitenkin ihan työelämässä

Näin. Enpä ole työssäni Pelastoslaitoksella nähnyt yhtään 50-vuotiasta savusukeltajaa. Ihan sammutus-ja tikasautoja ajavat.  Isäni lopetti hävittäjälentäjän hommat 42-vuotiaana. 

Vierailija
712/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla menee tunteisiin juttu, jota eivät edes ole lukeneet. Hirveä mouhoaminen ap:n keksimän provokatiivisen otsikon pohjlata :D

Vierailija
713/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden miehen, joka on tullut ekaa kertaa isäksi 44-vuotiaana. No erohan siinä tuli eikä isukki vuoroviikollaan oikein pärjää sen hemmotellun kullannuppunsa kanssa, vaan yrittää vimmaisesti värvätä siihen jotain nuorempaa naista lapsenhoitoavuksi. Eipä näytä naisia kiinnostavan joku vanha äkäinen isukki.

Vierailija
714/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja näitä ukkoja jotka rellestää oman nuoruutensa ja sitten keski-iässä ollaan valmiita vasta lapsia saamaan. Ja pitäisi jonkun nuoren naisen se hyväksyä ja ottaa joku oman isän ikäinen kurppa! Oma siskoni ja hänen miehensä ovat vielä alle nelikymppisiä ja vanhempi tyttö valmistui tänä keväänä lukiosta.

Vierailija
715/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NYT LINKITÄTÄ TÄHÖN SEN TURKINUKSEN  TAI LOPET

Osui ja upposi. Eli keksitty juttu. Kaikki me sen tiesimme. 😂🤣😅😆😁😄😆😅🤣😂

Vierailija
716/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha on se joka ratkaisee. Mikäli Ari on hyvä tuloinen, niin hän voi saada itselleen nuoren naisen.

Tiedän itse erään 24v naisen joka meni naimisiin ja perusti perheen 47v miehen kanssa. Tämä nainen sanoi "samanikäisiltä miehiltä nainen saa vaan seksiä, kun taas vanhemmilta miehiltä saa myös samaa seksiä, mutta heillä on myös varallisuutta. Esim. on jo omakotitalo valmiina, auto, vene, mökki jne. Kun nuoret miehet ovat yleensä tyhjätaskuja".

Nykyään naisella on 3 lasta tuon miehen kanssa ja hyvin on heidän avioliitto kestänyt jo yli 10v.

Ei voi saada. Eihän se saanut se Afflecktkaan, vaikka julkisesti haki, ja on tosi rikas. 

Ne naiset eivät päässeet gold Digger-testeistä läpi.

Vierailija
717/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Enpä ole työssäni Pelastoslaitoksella nähnyt yhtään 50-vuotiasta savusukeltajaa. Ihan sammutus-ja tikasautoja ajavat.  Isäni lopetti hävittäjälentäjän hommat 42-vuotiaana. 

Onko pelastulaitokselle vaatimuksena poikkeuksellisen alhainen älykkyys vai oletko sinä vain poikkeus? Eihän se, mitä sinä olet nähny YHDELLÄ työpaikkallla kerron hevon vttuakaan siitä, missä hommissa 6kymppiset ovat MUILLA työpaikoilla. Minäkin lopetin jätskimyyjän hommat 17-vuotiaana, mutta en nyt niin pässi ole, että luulisin sen tarkoittavan, ettei yli 17-vuotiaat jaksa tehdä jätskimyyjän hommia :D

Vierailija
718/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on nämä virkeät yli 60v ikäset , kun ei missään kovissa hommissa kuitenkaan näy?

Tämä yksi täällä väittää niin kivenkovaan, että yli kuusikymppiset olisi energisempiä kuin kaksikymppiset, mutta ei niitä vaan näy tuolla aktiivississa hyvää kuntoa tarvittavissa töissä?

Se, että käy kerran viikossa jumppaamassa tunnin ei kerro yhtään mitään siitä miten hyvä kunto jollakin on

Vierailija
719/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kolmekymppinen mies. Olen hyvässä kunnossa fyysiesti ja taloudelliset asiani ovat kunnossa. Koulutustakin on tullut hankittua. Silti kumppanin löytäminen on osoittautunut itselle käytännössä mahdottomaksi. Jos tällainen melko nuorikaan mies ei löydä kumppania Suomesta, niin voin vaan kuvitella, miten vaikeaa Arin ikäisillä on.

Kannattaa kehittää sosiaalisia taitoja ja mukava luonne. Siisti ulkonäkö käy syöttinä.

Olen aika sosiaalinen. Juttelen monesti tuntemattomillekin kaupungilla. Ulkonäkö on aika huoliteltu, kun työnkin puolesta on pitänyt olla siistit vaatteet. Tuntuu, että Suomessa nuoret naiset on kasvatettu ehkä liikaa sillä tavalla, että miehiä pidetään jokseenkin idiootteina. En tiedä, johtuuko se feminismistä vai mistä. Kävin juuri Keski-Euroopassa matkoilla ja siellä nuoret naiset oli paljon ystävällisempiä jo kaupan kassasta lähtien. Suomessa taas moni kaupan kassaneitikin on aika tyly ainakin itselle.

Vierailija
720/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun esikoinen oli 20-vuotias kun täytin 47 vuotta.

m55

Ei nykyään tehä noin nuorena lapsia. Mä oon tehnt kaikki yliopistosta valmistumiset ja ensiasunnon ostot ja avioitumiset niin aikasin ku se on ollu käytännössä mahdollista ja olin 33 ku esikoinen synty.

Olin itsekin 27-vuotias lapseni syntyessä. Opiskelin vielä, valmistuin sitten vauva kainalossa. Nyt olen 36v., eikä tässä vuosien varrella yhtään sen parempaakaan aikaa lapsensaamiseen olisi ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän