MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin "kohderyhmä" on 30-40-vuotiaat naiset!!!!
Just joo.
Tilastojen mukaan Suonessa pariskuntien välinen ikäero on vain muutaman vuoden, suurten iköerojen pariskunnat ovat ohella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5 % suhteista.
Ja uskoisinpa, että naiset ovat myös koko ajan kiinnostuneempia nuoremmista miehistä, kun elintaso on noussut, tasa-arvo lisääntynyt ja naisten koulutustaso on jo miehiä korkeampi. Kyllä setämiesten lisääntyminen vain vaikeutuu koko ajan. Puumille kyllä munaa irtoaa aina sen verran, että saa pullan halutessaan uuniin.
Tämä ja täten on närhen ne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi tulla isäksi mutta tuskin ihan nuoret naiset kiinnostuu.Kannattaisi tyytyä nelikymppiseen. Kyllä nainen vielä siinä iässä on hedelmällinen. Miten 47v. on muka joku papparainen.
No oletetaan että hän tekee lapsen muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, 48-vuotiaana. Hän olisi lähes 49-vuotias tai jopa jo 49-vuotias lapsen syntymän aikaan. Näin olleen lapsen täysi-ikäistyttyä hän olisi 67, eli aikalailla pappaiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin ongelma ei ole ikä, vaan se että hän ei ole kiinnostava. Ikä ei haittaa mitenkään, jos pitää itsestään huolta, kehittää itseään ja on kiinnostava. Toki täytyy ymmärtää pukeutuminen, omata hyvät tavat ja omata vähän karismaa.
Okei, itsellä geenit auttaa asiaa, mutta jos mies ei ymmärrä mitä nainset haluaa, niin aika turha itkeä vaan kehittää itseään. Itse voisin perustaa perheen koska vaan, halukkaita löytyy välittömästi. Ja olen 175 pitkä enkä mitenkään hillittömän varakas.
M56
Kävin googlaamassa Arin. Näköjään on ns. itsestään huolta pitävä ja ollut ehdolla Liike Nytissä ja kokoomuksessa. Poissulkukriteeri itselleni tuon lapsellisen avautumisen lisäksi.
Ulkonäön puolesta pitäisi kuitenkin deiteillä
Naisen pitäisi huolia mies, jos se on mielestään semijärjellinen eikä hakkaa, ainakaan pahasti. Miekkoset: se ei riitä. Ei naisenkaan suu ole tuohesta tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuihan siihen kieltämättä jos mitä uhrauksia, kun kotona oli alle 10v. lapsia. Siinä mulla meni ikävuodet 27-42 ilman yhtään baarireissua. Joskus kului kokonainen vuosi, etten maistanut edes kotosalla lasillista. Mutta olihan se hienoa aikaa ja ihmeen hyvin sitä jaksoi touhuta lasten kanssa. Lasten teinivuosiin mahtui sitten jos mitä hankaluuksia. Niistäkin selvittiin, vaikka avioero tuli. Kaikki ovat omillaan tätä nykyä ja hyvinhän heillä onneksi menee.
m54
Kyllä se on ollut ihan sun oma valinta, ettet ole siellä baareissa käynyt silloin. Toki lapset rajoittavat sitä elämää, mikä oli ennen lapsia, mutta ei sentään niin paljon, ettei omia harrastuksia tai sitä baareiluakin ehtisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä.
Muuten hyvä teksti, mutta ryyppäys ja rellestys ei ole kuolemantuomio. Ja voihan sitä kuolla lähivuosina vaikka olisi elänyt mallikkaasti. Ei tarvita kuin huonoa tuuria tai huonot geenit. Lapset on kyllä hyvä tehdä ajallaan. Siitä olemme samaa mieltä.
Alkoholin säännöllinen viikonloppuinen käyttö alle 40v ikävuotta ennakoi monia sairauksia ja niiden syntymistä myöhemmin.
dementia on yleisin, syövät on yleisiä ja monet verisuoniperäiset taudit puhumattakaan sisäelinten kunnosta.
Alkoholin käytössä on usein myös vähättely taustalla. Se ei ole villeinä vuosina
Ei se silti ole kuolemantuomio. Moni on rellestänyt nuorena ja silti elävät pitkään ja hyväkuntoisina ikäänsä nähden.
Vierailija kirjoitti:
Ari on liian vanha siittäjäksi, mutta on paljon yh-äitejä lapsineen, jotka kaipaisivat isää aviomiestä elättäjäksi.
Oma lapsi ei välttämättä tarvitse olla oma biologisesti. Isyys tulee kokemuksesta ja vastuusta.
Hieno kokemus itsellä olla lapsille isä, vaikka eivät ole biologisesti mun omia, kun en voi saada omia lapsia itse.
Lapset pitää mua isänään 100%. Ja minä heitä ominani. Rakastan jokaista koko sydämestäni ja olen onnellinen mies.
Kyllä Arska voi vielä onnistua! Älä Arska luovuta rakkaudessa koskaan!
Sinä oletkin realisti, mutta Arska ei ole. Hänen saumansa isäksi olisi juuri tuossa: nelikymppinen yh, jolla lapsia. Kyllä niitä ei biologisia lapsia voi rakastaa ihan yhtä paljon, kuin biologisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin "kohderyhmä" on 30-40-vuotiaat naiset!!!!
Just joo.
Tilastojen mukaan Suonessa pariskuntien välinen ikäero on vain muutaman vuoden, suurten iköerojen pariskunnat ovat ohella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5 % suhteista.
Ja uskoisinpa, että naiset ovat myös koko ajan kiinnostuneempia nuoremmista miehistä, kun elintaso on noussut, tasa-arvo lisääntynyt ja naisten koulutustaso on jo miehiä korkeampi. Kyllä setämiesten lisääntyminen vain vaikeutuu koko ajan. Puumille kyllä munaa irtoaa aina sen verran, että saa pullan halutessaan uuniin.
Tämä ja täten on närhen ne.
Juuri näin. Jos nyt jäisin sinkuksi ja haluaisin vielä lapsen, valitsisin jonkun noin 25-vuotiaan (ovat osoittaneet kiinnostusta), en 45-vuotiasta. N33
Juu kiva tehdä vanhan ukon kans lapsi, luultavasti kehitysvammainen, jos siemen itää edes. Sitten saakin 2 hoidettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi tulla isäksi mutta tuskin ihan nuoret naiset kiinnostuu.Kannattaisi tyytyä nelikymppiseen. Kyllä nainen vielä siinä iässä on hedelmällinen. Miten 47v. on muka joku papparainen.
No oletetaan että hän tekee lapsen muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, 48-vuotiaana. Hän olisi lähes 49-vuotias tai jopa jo 49-vuotias lapsen syntymän aikaan. Näin olleen lapsen täysi-ikäistyttyä hän olisi 67, eli aikalailla pappaiässä.
Pitäisi ajatella myös sitä lasta. Itselläni oli äiti 40-vuotias ja isä 44-vuotias,kun äiti tuli raskaaksi. Kyllä minua hävetti omat iäkkäät vanhemmat, ja minua myös kiusattiin siitä koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä perustin perheen itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa. Lapsi syntyi kun mies oli 49v. Hän on kiistatta paras kumppani minulle. Ja koska joku kuitenkin haluaa jostakin piikitellä niin ei, mies ei ollut varakas.
Lapsella on parikymppisenä seitsenkymmpinen isä (jos on). Aika kreisiä.
Minun äidilläni oli parikymppisenä päälle seitsemänkymppinen isä. Ei se nyt mitenkään kovin erikoiselta kuulostanut.
20 vuotta myöhässä, mutta mikäpä siinä. Tärkeintä on päästä ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa. Ihmisten kannattaa siis laittaa deittiprofiiliinsa aina reippaasti alaspäin pyöristetty ikä. Minä olen 38, eli taidan olla kolmekyppinen. Hädin tuskin. Odottelen sitten miekkosten reaktioita. Lol.
Et sinä sanoisi 15 vuotiasta parikymppiseksi. Etkä 17 vuotiasta. Miksi 47 vuotias olisi viisikymppinen?
Sanoin itse tuossa iässä, että olen kohta viisikymppinen. A ilmeisesti täyttää tänä vuonna 48, joten jos saisi lapsen ensi vuonna, olisi silloin joka tapauksessa 48-49 v.
Miten ihmeessä A saisi vauvan ensi vuonna, kun ei ole vielä naistakaan? On aivan älytöntä kuvitella, että kukaan normaalijärkinen nainen nykypäivänä vain muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen alkaisi hankkia vauvaa. Ennen oli ennen, kun ei
Mikään näissä skenaarioissa ei ole realistista, mutta jos joku nyt tämänkin ulostulon myötä jostain syystä tahtoisi sitoutua Ariin, niin hän varmaan ymmärtäisi tuon hänen lapsihaaveensa ja ryhtyisi pian hommiin. Eihän Arin kanssa ole järkeä aloittaa parisuhdetta ellei halua lapsia pian, koska hänkin niitä toivoo ja ikää on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin ongelma ei ole ikä, vaan se että hän ei ole kiinnostava. Ikä ei haittaa mitenkään, jos pitää itsestään huolta, kehittää itseään ja on kiinnostava. Toki täytyy ymmärtää pukeutuminen, omata hyvät tavat ja omata vähän karismaa.
Okei, itsellä geenit auttaa asiaa, mutta jos mies ei ymmärrä mitä nainset haluaa, niin aika turha itkeä vaan kehittää itseään. Itse voisin perustaa perheen koska vaan, halukkaita löytyy välittömästi. Ja olen 175 pitkä enkä mitenkään hillittömän varakas.
M56
Kävin googlaamassa Arin. Näköjään on ns. itsestään huolta pitävä ja ollut ehdolla Liike Nytissä ja kokoomuksessa. Poissulkukriteeri itselleni tuon lapsellisen avautumisen lisäksi.
<
Näin juuri, mies on "hyvä mies, jonka pitäisi kelvata naisrlle,kuin naiselle, jos mies ei hakkaa, huolehtii hygieniastaan ja käy töissä. Sitten miehillä itsellä on naisille kilometrin pituinen lista, alkaen ihan vaikka tästä iästä tällä Arilla.
47-vuotiaalla miehellä on moninkertainen riski saada vammainen/häiriöinen/autistinen lapsi, en uskaltaisi niin vanhan spermaa käyttää jos haluaisin lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tuossa on ihmeellistä vuonna 2025? Hyvin suuri osa tulee vanhemmaksi vasta 35-45v iässä. Myös naisista. Miehistä nyt puhumattakaan. Emme elä enää aikakautta, jolloin 20-vuotiaalla oli jo vähintään toinen lapsi tulossa.
En kyllä itse 20-30-veenä mitään 47-vuotiasta miestä katsellut. Mun faija oli sen ikäinen....Mun faija oli 19-v ja mutsi 21 v. kun synnyin.
On se lasten hankkiminen muutakin kuin sitä lastenhoitoa, siihen kuuluu tukevasti parisuhde, ja kyllä se niin on tuosta kun laskee 25 vuotta eteenpäin, että ei ne nuoret naiset kyllä minkään vanhan kääkän omaishoitajaksi nivelkipuvalituksineen rupea, kun lapset on lähteneet kotoa. Silloinhan sulla alkaa se kolmas keski-ikäisen vaihe, kun saat taas mennä ja tulla miten huvittaa ja kinttu vielä nousee. Kyllä se ikäero ajallaan tuntuu, se on nähty yhden pääministerinkin perheessä.
Ari, juna meni jo!
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta myöhässä, mutta mikäpä siinä. Tärkeintä on päästä ulisemaan.
Ja pääseehän hän tuossa ohjelmassa hyvinkin ääneen toitottamaan paljon lisää, kun Suomi-naiset ovat niin nirsoja.
Miten olisi, Ari , lähes seitsemänkymppinen nainen? Entäs muut miehet? Miten olisi itseänne parikymmentä vuotta vanhempi nainen?
Ai eikö kelpaa? Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä.
Muuten hyvä teksti, mutta ryyppäys ja rellestys ei ole kuolemantuomio. Ja voihan sitä kuolla lähivuosina vaikka olisi elänyt mallikkaasti. Ei tarvita kuin huonoa tuuria tai huonot geenit. Lapset on kyllä hyvä tehdä ajallaan. Siitä olemme samaa mieltä.
Alkoholin säännöllinen viikonloppuinen käyttö alle 40v ikävuotta ennakoi monia sairauksia ja niiden syntymistä myöhemmin.
dementia on yleisin, syövät on yleisiä ja monet verisuoniperäiset taudit puhumattakaan sisäelinten kunnosta.
Alkoholin käytössä on usein myös
Asiasta on tehty ihan tutkimusta ja asia on juuri niin kuin kirjoitin sen olevan. Poikkeuksia mahtuu aina mukaan myös nyrkkeilyssä. Ei kaikilla ole nenäluu mennyt sisään ja murskaksi, mutta suurimmalla osalla on ja on myös aivot hölskyneet siinä määrin, että lajilla on tietty maine ja varoittava esimerkkejä täynnä.
Olisi kuitenkin kohtuullista nostaa alkoholin ikärajaa 25 ikävuoteen tai mielellään 30 ja erityisesti lisätä tiedoitusta sen syöpävaarallisuudesta, sekä suuresta dementian ennenaikaisesta vaarasta.
Tajuaako Ari, ettei sitä vauvaa useinkaan tule heti? Ari voi olla jo 55-vuotias kun tärppää. Sen ikäisen pitäisi hoitaa lapsenlapsia,ei vaihdella oman vauvan vaippoja öisin. Entä miten ikääntyvän miehen hermot ja terveys kestää joka suuntaan sinkoilevan parivuotiaan? Mitä jos nuori vaimo sanoo,että hän menee ny töihin ja isi on hyvä ja vahtii.
Monilla ikääntymiseen liittyy,ettei kestä enää kovaa melua eikä muuta häslinkiä. Kestääkö vanhan miehen hermot äänekästä lasta ystävineen leikkimässä jotain Ryhmä Hauta tai mikä nyt onkaa muodikas lastenohjelma. Oma äitini on sanonut suoraan,että hänestä oli ihanaa hoitaa lapsiani mutta oli myös huojentunut,kun hain heidät ja tuli hiljaisuus! (äiti oli 62v kun tuli mummoksi)