Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i

Vierailija
04.07.2025 |

47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.

Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.

Kommentit (1525)

Vierailija
361/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 22v ja isäni 45v. Miksi ihmeessä haluaisin lapsen isääni vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
362/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on paljon heitä jotka sanoo että näin ei saa tehdä ja sitten on heitä jotka vaan tekee eikä mieti saako niin tehdä. Tällä palstalla omassa elämässään ei niin hyvin onnistuneet myrkyttää muita kylvämällä epäilyksiä. Eiköhän se mies itse tiedä mitä jaksaa. Outoa että nelikymppisenä jaksaa innostua lisääntymisestä mutta se on hänen asiansa.

Viiskymppisenä, ei nelikymppisenä. Hän on 47-vuotias.

Minä kyllä edelleen lasken kaikki sen nelikymppiseksi. Niin kauan kun ikä alkaa nelosella. 

Eli jos ihminen sanoo sulle olevansa nelikymppinen, niin et ihmettele kun tulee ilmi että se on 49? Ahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin et aika kiirettä pitää. Ari saattaisi löytää noin nelikymppisen naisen tai vähän päälle ja raskaus saattaisi onnistua vielä siinä iässä. Omat isovanhemmat lisääntyivät aikoinaan vielä alle viisikymppisinä ja synnyttivät erikoisia tapauksia Suomeen. 

Vierailija
364/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 22v ja isäni 45v. Miksi ihmeessä haluaisin lapsen isääni vanhemman miehen kanssa.

Koska olet niin kuumana siihen ja jumaloit sen karvaisia varpaita sekä korvia.

Vierailija
365/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä. 

Vierailija
366/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arin "kohderyhmä" on 30-40-vuotiaat naiset!!!! 

Just joo.

Tilastojen mukaan Suonessa pariskuntien välinen ikäero on vain muutaman vuoden, suurten iköerojen pariskunnat ovat ohella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5 % suhteista.

Vierailija
367/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: "Kasvatus ja koulutus. Kuntani pitää houkutella asukkaita vauvarahalla.

Syntyvyys on Suomessa historiallisen alhaista. Osa kunnista on ryhtynyt houkuttelemaan uusia asukkaita maksamalla vanhemmille vauvarahaa syntyvistä lapsista."

V: "Helsingillä ei ole tällä hetkellä mielestäni tarvetta houkutella lisärahalla perheen perustamista aikovia asumaan Helsinkiin."

Hm. Voisiko Helsingin vauvaraha kuitenkin saada jonkun 30-40v naisen muuttamaan ja tinderöimään Helsinkiin?

Vierailija
368/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin et aika kiirettä pitää. Ari saattaisi löytää noin nelikymppisen naisen tai vähän päälle ja raskaus saattaisi onnistua vielä siinä iässä. Omat isovanhemmat lisääntyivät aikoinaan vielä alle viisikymppisinä ja synnyttivät erikoisia tapauksia Suomeen. 

Erikoisia tapauksia? Kerro lisää.

Vierailija
369/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha on se joka ratkaisee. Mikäli Ari on hyvä tuloinen, niin hän voi saada itselleen nuoren naisen.

Tiedän itse erään 24v naisen joka meni naimisiin ja perusti perheen 47v miehen kanssa. Tämä nainen sanoi "samanikäisiltä miehiltä nainen saa vaan seksiä, kun taas vanhemmilta miehiltä saa myös samaa seksiä, mutta heillä on myös varallisuutta. Esim. on jo omakotitalo valmiina, auto, vene, mökki jne. Kun nuoret miehet ovat yleensä tyhjätaskuja".

Nykyään naisella on 3 lasta tuon miehen kanssa ja hyvin on heidän avioliitto kestänyt jo yli 10v.

Ei voi saada. Eihän se saanut se Afflecktkaan, vaikka julkisesti haki, ja on tosi rikas. 

Vierailija
370/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kuopus syntyi, kun minä olin 40 v ja mies 50 v. Hyvin jaksettiin olla vanhempia. Perheen lapset on nyt 34, 32, 28, 21 ja 13 v. Jaksamisen suhteen en ole huomannut mitään eroa olin sitten 19 v äiti tai 40 v äiti. Nuorimman kanssa olen tehnyt, liikkunut ja touhunnut paljon, koska taloustilanne oli jo parempi, kun talo/ mökkilainat oli jo saatu maksettua. Kyllä 47 v mies voi olla hyvinkin jaksava isä.

Arvaan että suruttä käytitte vanhempia lapsia lapsenvahteina...

Aivan varmasti. Ja aivan varmasti tekevät vieläkin niin, että laittavat 13-vuotiaan hoitoon sisaruksille, jos haluavat lähteä jonnekin kahdestaan. Kun ei sitä sitten enää välttämättä voi tehdä, kun tämä nuorin muuttaa pois kotoa, kun isä ei enää jaksa lähteä minnekään.

Vierailija
371/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kuopus syntyi, kun minä olin 40 v ja mies 50 v. Hyvin jaksettiin olla vanhempia. Perheen lapset on nyt 34, 32, 28, 21 ja 13 v. Jaksamisen suhteen en ole huomannut mitään eroa olin sitten 19 v äiti tai 40 v äiti. Nuorimman kanssa olen tehnyt, liikkunut ja touhunnut paljon, koska taloustilanne oli jo parempi, kun talo/ mökkilainat oli jo saatu maksettua. Kyllä 47 v mies voi olla hyvinkin jaksava isä.

Arvaan että suruttä käytitte vanhempia lapsia lapsenvahteina...

Eivätkä huomanneet mitään eroa jaksamisessa, onko itse 19 v äiti vai hoitaako nuorinta 21- ja 19-vuotiaat isosisarukset. :D

Vierailija
372/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arin "kohderyhmä" on 30-40-vuotiaat naiset!!!! 

Just joo.

Tilastojen mukaan Suonessa pariskuntien välinen ikäero on vain muutaman vuoden, suurten iköerojen pariskunnat ovat ohella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5 % suhteista.

Ja uskoisinpa, että naiset ovat myös koko ajan kiinnostuneempia nuoremmista miehistä, kun elintaso on noussut, tasa-arvo lisääntynyt ja naisten koulutustaso on jo miehiä korkeampi. Kyllä setämiesten lisääntyminen vain vaikeutuu koko ajan. Puumille kyllä munaa irtoaa aina sen verran, että saa pullan halutessaan uuniin.

Vierailija
373/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Ari on tehnyt viimeiset 30 vuotta kun olisi voinut hankkia sen perheen?

Vierailija
374/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on paljon heitä jotka sanoo että näin ei saa tehdä ja sitten on heitä jotka vaan tekee eikä mieti saako niin tehdä. Tällä palstalla omassa elämässään ei niin hyvin onnistuneet myrkyttää muita kylvämällä epäilyksiä. Eiköhän se mies itse tiedä mitä jaksaa. Outoa että nelikymppisenä jaksaa innostua lisääntymisestä mutta se on hänen asiansa.

Minä kyllä edelleen lasken kaikki sen nelikymppiseksi. Niin kauan kun ikä alkaa nelosella. 

Senkun, mutta tätä harhaa ei tue/mahdollista biologia, matematiikka eikä reaalitodellisuus.

Vierailija
375/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei yllätä jos Ari löytää nuorikkonsa. Minua ei yllätä jos hän ei löydä vaimoksi ketään. Kaiken kyllä voi perustella.

Vierailija
376/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin, jos on yhtä paljon omista lapsista kokemusta kuin teillä. Te tiedätte mitä se on.

Mutta isäksi ensimmäistä kertaa ja mittarissa lähes 50 v niin ei tule onnistumaan hyvin. Nuorelle vaimolle kaatuu koko vastuu.

Vierailija
377/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nämä "tapaukset" innoittaneet Kummelin tyylisiä sketsisarjoja hahmoissaan?

Vierailija
378/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari muistuttaa ulkoisesti vähän sitä J-P Kukkosta mutta se onkin "kauramiljonääri" niin naisia riittää, laadusta en niin tiedä

Vierailija
379/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ihminen sanoo sulle olevansa nelikymppinen, niin et ihmettele kun tulee ilmi että se on 49? Ahaa.

En. En ihmettele sillä tiedän silloin hänen ikänsä olevan 40-49v.

Vierailija
380/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä. 

Valtaosa nuorista naisista kuitenkin ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän