Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i

Vierailija
04.07.2025 |

47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.

Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.

Kommentit (1525)

Vierailija
341/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45+ vuotiaana miehen sperma on jo kovin huonolaatuista ja riski suurentunut keskenmenoihin ja erilaisiin sairauksiin lapselle. Tuon ikäisiltä ei enää vastaanoteta lahjoitusspermaakaan ko syystä.

Itseasiassa tilastojen mukaan nykyisin nuorten miesten sperma on hälyttävän heikkolaatuista, on epämuodostuneita tai hitaita siittiöitä tai sitten liian vähän tai jopa ei siittiöitä lainkaan. Syytä ei tiedetä.

Ei nuorten miesten heikko sperma paranna vanhan miehen heikkoa spermaa, tuo ei edes liity koko asiaan mitenkään. VanhanKIN miehen sperma on edelleen heikkoa.

Vanhan miehen heikko sperma on tietysti eksponentiaalisella ikähaittarokotuksella vielä heikompaa kuin nuoren miehen heikko sperma. Biologinen fakta vaikka kuinka ulisurku.

Vierailija
342/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha on se joka ratkaisee. Mikäli Ari on hyvä tuloinen, niin hän voi saada itselleen nuoren naisen.

Tiedän itse erään 24v naisen joka meni naimisiin ja perusti perheen 47v miehen kanssa. Tämä nainen sanoi "samanikäisiltä miehiltä nainen saa vaan seksiä, kun taas vanhemmilta miehiltä saa myös samaa seksiä, mutta heillä on myös varallisuutta. Esim. on jo omakotitalo valmiina, auto, vene, mökki jne. Kun nuoret miehet ovat yleensä tyhjätaskuja".

Nykyään naisella on 3 lasta tuon miehen kanssa ja hyvin on heidän avioliitto kestänyt jo yli 10v.

Mulla on sukulaisnainen, joka ihastui yliopistolla opiskellessaan professoriin siellä, ja 4 vuotta myöhemmin menivät naimisiin. Nainen oli naimiisin mennessä 24, mies 53. Kovasti onnellisia ovat vielä 20 vuotta myöhemminkin. Tuo nainen on myös aina ollut semmoinen "vanhan tekoinen" jo ennen tuota miestä, viihtyi lähinnä kotona, ei välittänyt menoista mistä ikäisensä yleensä tykkäsi, pukeutuikin jotenkin tätimäisesti, ehkä se on auttanut että homma toimii niin hyvin. Ja molemmilla on samanlaisia vahvoja kiinnostuksen kohteita kuten korkeakulttuuri ja arkkitehtuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no useimmat vaan hakee ensisijaisesti kumppania itselleen, ja moni nuorempi nainen ei koe kovin paljon itseään vanhempaa kumppania hyväksi valinnaksi. Joskus toki poikkeuksellinen rakastuminen tai tunne sielunkumppaanuudesta, tai toisen kuuluisuus, varakkuus, komeus, voi ohittaa näitä esteitä. Mutta pääasiassa ihmiset ei halua itseään merkittävästi vanhempaa kumppania koska erilainen elämäntilanne, ja sitten sitä miettii sitäkin, että kun tästä vielä vanhetaan niin mitä sitten kun itse olen vielä suht nuori ja hyväkuntoinen ja toinen alkaa olla hoidettava vanhus -osastoa.

Tätä mietin välillä itsekin. Osa miehistä tuntuu kuvittelevan, että tuollainen 20-30 vuoden ikäero on naisten mielestä jeest juttu ja nainen hakee vanhempaa miestä, mutta eivät ymmärrä sitä, että mikä tilanne on sitten, kun mies on 70v ja nainen 40-50v. 

Rehellisesti mies, olisitko itse valmis tuollaiseen suhteeseen? Ai et? Miksi sitten kuvittelet, että nainen olisi?

Vierailija
344/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ari voisi miettiä kuinka paljon häntä kiinnostaisi seurustella 67-vuotiaan naisen kanssa.

Vain parikymmentä vuotta vanhempi nainen, elämänkokemusta on ja taloudellinen tilannekin varmaan ihan hyvä. Että missä vika kun ei kiinnosta??

Osalla miehistä on ihan _____ suuri ego. Heidän on vaikea tajuta. Osa ei tajua edes häviötä vaikka häviäisi suuren kansan edessä, niin virnuillen noustaan naama mustana ja pidetään itseä voittajana kuten shakkipelin pulu. 

Ette ymmärrä miten iso ego miehillä voi olla. Se estää hyvän johtamisen ja todellisuuden näkemisen. HE eivät näe samalla tavoin kuin muut näkee. 

Osa ei edes tiedosta edelleenkään kuolevansa joskus. Tämä on nuorille miehille yleistä, mutta vanhoissakin on näitä jotka ovat jääneet "teinilevelille".

Vierailija
345/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuopus syntyi, kun minä olin 40 v ja mies 50 v. Hyvin jaksettiin olla vanhempia. Perheen lapset on nyt 34, 32, 28, 21 ja 13 v. Jaksamisen suhteen en ole huomannut mitään eroa olin sitten 19 v äiti tai 40 v äiti. Nuorimman kanssa olen tehnyt, liikkunut ja touhunnut paljon, koska taloustilanne oli jo parempi, kun talo/ mökkilainat oli jo saatu maksettua. Kyllä 47 v mies voi olla hyvinkin jaksava isä.

Vierailija
346/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisestä miehestä EI TULE hyvää isää, eikä kumppania kenellekkään naiselle. Miesten sperma vanhenee jo kolmekymppisenä, eikä sitä kompensoi edes naisen nuori ikä. Riski saada kromosomipoikkeuslapsi tai skitofreenikko. Toinen juttu on jo sitten se, että tuin ikäinen harvoin jaksaa olla kumppaniVarsinkaan mies, joka ei ole lapsiperhevaihetta edes kokenut. Tulee ylläripylöärinä miehelle, miten totaalista se vanhemmuus on.

Tunnen yhden tällaisen pariskunnan, ja se iskä ei todellakaan jaksa olla iskä. Jättänyt kaiken raskaan lapsenhoidossa äidin kontolle, kuten esim yövalvomiset. Ja ottaa sitä "omaa aikaa" päivittäin. Sitten jaksaa leikkiä iskä ehkä tunnin päivässä. Vaimo on nuori, mutta ihan loppu. Helpommalla nainen pääsisi yksinhuoltajana.

Vierailija
347/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä. 

Isättömiä poikalapsia on vaikka kuinka paljon, koska parisuhteet päättyvät nykyisin ennenaikaisesti eroon. Eron seurauksena monella poikalapsella kiintymyssuhde isään katkeaa. Näin ei saisi käydä, mutta niin vain käy.

Tutkimusten mukaan, isoin asia jonka isä voi tehdä poikalastensa tulevaisuuden menestyksen eteen on rakastaa heidän äitiään.

Vierailija
348/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kuopus syntyi, kun minä olin 40 v ja mies 50 v. Hyvin jaksettiin olla vanhempia. Perheen lapset on nyt 34, 32, 28, 21 ja 13 v. Jaksamisen suhteen en ole huomannut mitään eroa olin sitten 19 v äiti tai 40 v äiti. Nuorimman kanssa olen tehnyt, liikkunut ja touhunnut paljon, koska taloustilanne oli jo parempi, kun talo/ mökkilainat oli jo saatu maksettua. Kyllä 47 v mies voi olla hyvinkin jaksava isä.

Arvaan että suruttä käytitte vanhempia lapsia lapsenvahteina...

Vierailija
349/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ari voisi miettiä kuinka paljon häntä kiinnostaisi seurustella 67-vuotiaan naisen kanssa.

Vain parikymmentä vuotta vanhempi nainen, elämänkokemusta on ja taloudellinen tilannekin varmaan ihan hyvä. Että missä vika kun ei kiinnosta??

Tämähän se on. Miehillä on joku harhaluulo siitä, että ne ikääntyisivät paremmin kuin naiset. Ei todellakaan. Ja vielä kuolevatkin nuorempina.

Vierailija
350/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mukava mies, sairaanhoitaja ja töissä mt-ongelmaisten lasten kanssa.

https://vaalit.yle.fi/kv2025/tulospalvelu/fi/municipalities/91/candidat…

Ei ohmisessä aina tarvitse olla jotain vikaa, pariutuminen on minusta vähän tuurista kiinni, että löytyykö molemminpuolinen rakkaus ja kemiaa.

Tää kertookin jo tarvittavan Arista. Kokoomuspelle, varmaan narsisti joka haluaa nuorta lihaa ja vangita naisen kotiin menettämään nuoruutensa ja itselleen lopuksi omaishoitajan.

Vierailija
351/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha on se joka ratkaisee. Mikäli Ari on hyvä tuloinen, niin hän voi saada itselleen nuoren naisen.

Tiedän itse erään 24v naisen joka meni naimisiin ja perusti perheen 47v miehen kanssa. Tämä nainen sanoi "samanikäisiltä miehiltä nainen saa vaan seksiä, kun taas vanhemmilta miehiltä saa myös samaa seksiä, mutta heillä on myös varallisuutta. Esim. on jo omakotitalo valmiina, auto, vene, mökki jne. Kun nuoret miehet ovat yleensä tyhjätaskuja".

Nykyään naisella on 3 lasta tuon miehen kanssa ja hyvin on heidän avioliitto kestänyt jo yli 10v.

Aina löytyy myös niitä naisia, jotka ovat valmiita myymään itsensä papalle saadakseen vähän mukavamman elintason tekemättä itse mitään sen eteen. Mutta nykyaikaina moni nainen kouluttautuu ja ottaa itse vastuuta omasta varallisuudestaan ja elintasostaan.

Vierailija
352/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku golddigger voi tarttua tosi rikkaaseen mieheen. Mutta jotkut perusomakotitalot, autot, veneet no heh heh, ei parikymppisiä naisia vielä nappaa. 

Eikä ole samaa seksiä 25-vuotiaalla ja 47-vuotiaalla. 25-vuotiaan kollin parru on kuin puuta.

Ja onhan nuoren miehen kroppa paljon kauniimpi kuin vanhemman.

Vierailija
353/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on pullollaan ukrainalaisia yh-äitejä. Siinä olisi miehelle sauma. Toinen vaihtoehto käydä Thaimaan suunnalla. Mutta ei tilanne ihan toivoton ole. 173cm pituus tosin karsii osan naisista samantien.

Tuttavanaiseni sai esikoisensa 37-vuotiaana. Tosin lapsen isä myöskin 37-vuotias ja 180cm+.

Tämä. Ulkomaalainen nainen on realistisin vaihtoehto tuossa iässä, jos ei ole julkkis/rikas.

Vierailija
354/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arin ongelma ei ole ikä, vaan se että hän ei ole kiinnostava. Ikä ei haittaa mitenkään, jos pitää itsestään huolta, kehittää itseään ja on kiinnostava. Toki täytyy ymmärtää pukeutuminen, omata hyvät tavat ja omata vähän karismaa.

Okei, itsellä geenit auttaa asiaa, mutta jos mies ei ymmärrä mitä nainset haluaa, niin aika turha itkeä vaan kehittää itseään. Itse voisin perustaa perheen koska vaan, halukkaita löytyy välittömästi. Ja olen 175 pitkä enkä mitenkään hillittömän varakas.

M56

Kävin googlaamassa Arin. Näköjään on ns. itsestään huolta pitävä ja ollut ehdolla Liike Nytissä ja kokoomuksessa. Poissulkukriteeri itselleni tuon lapsellisen avautumisen lisäksi.

Ulkonäön puolesta pitäisi kuitenkin deiteillä pärjätä. Ongelmana on tuo, että katselee itselleen liian nuoria ja kehtaa siitäkin vielä itkeä, m

joitakin vuosia sitten taisi olla tämän somessa jotain kommentointia naisjuoksijoiden ulkonäöstä, jos en väärin muista eli onko liian ovat kriteerit

Vierailija
355/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on nyt 63v. 13-vuotiaan isä. Huhheijaa😳

Vierailija
356/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sukulaisnainen, joka ihastui yliopistolla opiskellessaan professoriin siellä, ja 4 vuotta myöhemmin menivät naimisiin. Nainen oli naimiisin mennessä 24, mies 53. Kovasti onnellisia ovat vielä 20 vuotta myöhemminkin. Tuo nainen on myös aina ollut semmoinen "vanhan tekoinen" jo ennen tuota miestä, v

Odotellaan kymmenen vuotta ja kysellään sitten onnellisuuden perään. Mies 83 ja vaipoissa (jos vielä elossa) ja nainen 54. Sääliksi käy tuota naista.

Vierailija
357/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arille ei ole lainkaan kohderyhmää.

Olen lähellä hänen ikäänsä ja olisin mieluummin yksin kuin tuollaisen juntin kanssa.

Nuoret katselevat omanikäisiään eivätkä tuollaisia kääkkiä.

Sitäpaitsi ihan tilastojen mukaan mies ei tee enempää lapsia, jos ei ole tehnyt sitä ensimmäistään viimeistään niin kolmekymppisenä. Nämä miehet, jotka ovat vanhempina tehneet, niin heillä on jo aikuiset lapset siitä ensimmäisestä liitosta. He tietävät, mitä lapsiperhearki on ,ja osaavat toimia oikein. Tuommoinen lähes viisikymppinen aikamiespoika ei osaa. On jo niin pinttynyt tapoihinsa ja on itsekäs, että en usko, että kykenee isäksi. 

Vierailija
358/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hem**tti! En koskisi vanhaan mieheen pitkällä tikullakaan. 🤢

N.24

EN minäkään nuoriin naisiin. En edes katso päin, vaikka olisi minkälaiset persehousut ja kumitissibikinit laitettu kävelykadulle loiskumaan. Katselen lokkeja ja käännän aktiivisesti päätäni toiseen suuntaan. Oli kerran karseeta nähdä oma aikuinen tytär bikinin tyylisissä vaatteissa kaupungin keskustassa. Otin puheeksi asian, niin "isä, nää on muotia tällä hetkellä". 

Ei siinä mitään. Suuntasin kävelykadulta torille herneostoksille ja unohdin käydä yliopiston apteekista hakemassa nitroja, sen verran olin shokissa tyttären "muoti-ilmiöstä".

t. Sepi 48

Vierailija
359/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on paljon heitä jotka sanoo että näin ei saa tehdä ja sitten on heitä jotka vaan tekee eikä mieti saako niin tehdä. Tällä palstalla omassa elämässään ei niin hyvin onnistuneet myrkyttää muita kylvämällä epäilyksiä. Eiköhän se mies itse tiedä mitä jaksaa. Outoa että nelikymppisenä jaksaa innostua lisääntymisestä mutta se on hänen asiansa.

Viiskymppisenä, ei nelikymppisenä. Hän on 47-vuotias.

Minä kyllä edelleen lasken kaikki sen nelikymppiseksi. Niin kauan kun ikä alkaa nelosella. 

Vierailija
360/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Artsukalla ei ole omia lapsia ennestään ja on elänyt 47 vuotta vain itselleen niin ei tule kestämään vauva-arkea ja pikkulapsiperhe-elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän