Mitä musiikkia keski-ikäiset kuuntelee?
Metallia? Juha Tapiota ja Haloo Helsinkiä? Ysärihittejä?
Kommentit (92)
Klassisesta heavy metalliin. Ikä ei katso sitä, että pitäisi kuunnella tietynlaista musiikkia.
Kaikki keski-ikäiset kuuntelee tietysti samaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni kuuntelee.
No minä 40-vuotias kuuntelen Nightwishiä. Mutta sitten myös paljon kaikkea muuta, psytrancesta raskaampaan metalliin.
Mikä on se maaginen ikä milloin pitää alkaa kuuntelemaan paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kuuntelee.
Nuoret kuuntelevat Taylor Swiftiä. Siis ihan jokainen. Ja jotain kakkasexmanea. Onneksi vanhempana saa kuunnella oikeaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se maaginen ikä milloin pitää alkaa kuuntelemaan paskaa?
13.
Hard rock, metalli, rap ja funk nyt päällimmäisenä, mutta olen liki kaikkiruokainen.
70-luvun rockia ja kaikkea bluesia.
N61
Pääosin sitä samaa, mitä kuuntelin teinivuosinani kasarilla ja ysärin alussa. Sen jälkeen olen tykästynyt vain harvoihin bändeihin tai artisteihin. Eli Madonnaa, Kim Wildeä, Bananaramaa jne.
Kuuntelen vain new country -henkistä radiokanavaa Kanadasta ja sieltä on tarttunut muutama suosikkiesiintyjäkin kuten Lainey Wilson tai Luke Bryan ym
Itse kuuntelen paljon esim. Metro Boomin
T. N45
Perinteinen raskas rock ja metalli on se, jota eniten kuuntelen. Suomalainen iskelmä kelpaa myös.
Metallia, klassista, progea.... en voi sietää iskelmiä enkä varsinkaan Juha Tapiota, Kari Tapiota vai mikä tapio se olikaan. Honotusräppiä inhoan sekä näitä nykyajan feikkejä huokailijoita "tulkitsemassa". Listamusiikki perseestä, helmet löytyvät etsiessä.
T. 55 v
Kuuntelee mistä tykkää.
Kuten kaikki muutkin.
Varmasti löytyy joka tyylin faneja.
Vierailija kirjoitti:
No minä 40-vuotias kuuntelen Nightwishiä. Mutta sitten myös paljon kaikkea muuta, psytrancesta raskaampaan metalliin.
Nightwish on TYYPPILLISTÄ keski-ikäisten tanttojen musiikkia 😆
Kaikkia noita ja paljon muuta.