Mitä musiikkia keski-ikäiset kuuntelee?
Metallia? Juha Tapiota ja Haloo Helsinkiä? Ysärihittejä?
Kommentit (92)
Minä kuuntelen mm. teknoa, metallia, rockia, indietä, instrumentaalibändejä kuten Khruangbin tai Hermanos Gutierrez, klassista, ambientia, alt räppiä... Aika laidasta laitaan, ainoa mikä ei kolahda on joku suomipop/iskelmä tai oikein extreme metalli.
Radio Nova ja Radio Suomipop soittavat parasta keski-ikäisten musiikkia. Sellaista joka on varmaa hitti musaa
Vähän mitä sattuu. Tykkään synkästä konemusiikista, joten ehkä sanoisin, että industrial/elektro industrial/darksynth. Olen vähän semmonen synkistelijä.
Vierailija kirjoitti:
Pääosin sitä samaa, mitä kuuntelin teinivuosinani kasarilla ja ysärin alussa. Sen jälkeen olen tykästynyt vain harvoihin bändeihin tai artisteihin. Eli Madonnaa, Kim Wildeä, Bananaramaa jne.
Luulen, että monella keski-ikäisellä on tuota samaa. Eli edelleen se oman nuoruuden musiikki kuulostaa parhaalta. Sitten uudemmasta (ja vanhemmasta) poimitaan ne harvat ja valitut omaan makuun hyvät. Muut jäävät merkityksettömiksi.
Musiikkimaku on pysynyt melko samanlaisena kuin nuorempana.Olen klassisen ystävä mutta hevikin on toisinaan hyvää musiikkia.
Kendrick Lamar, J. Cole, Kanye West, Drake, Travis Scott...
Mä kuuntelen lenkillä Britney Spearsia, Back Street Boysia, Robbie Williamsia, Scooteria. Viime aikoina olen löytänyt myös oman ala-asteaikaisen kasarimusan: Wham, Pet Shop Boys, Sade. Ai että, miten ihanaa musaa!
Hevihommat ei oo mua varten.
Terveisin nimimerkki "ylpeästi keski-ikäinen TÄTI"
En oikein aktiivisesti juuri mitään viime aikoina, mutta mitä nyt sattuu osumaan kohdalle radiosta, youtubesta tms. Jostakin tykkään ja jostakin en, ihan vaikka olisi samankin esittäjän tuotoksia. Mitä hyviä nyt olisi jäänyt mieleen, vanhemmista vaikkapa Pink Floyd, Slayer, Queen, Genesis, Yello, CMX, Eput, Popeda, Juice, Leevi and the leavings ja sitten jotain kasari/ysäripoppia joista tulee nuoruusvuodet mieleen. Tuoreempana tuttavuutena on löytynyt esim. suomiräppi, kun jossain vaiheessa ikään kun palasin musiikin pariin ja huomasin että tylsää kuunnella vain niitä vanhoja tuttuja juttuja.
Tykkään Eläkeläisistä ja System of a Downista. En tosin taida olla enää keski-ikäinen. N65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä 40-vuotias kuuntelen Nightwishiä. Mutta sitten myös paljon kaikkea muuta, psytrancesta raskaampaan metalliin.
Nightwish on TYYPPILLISTÄ keski-ikäisten tanttojen musiikkia 😆
Nightwish edustaa 3. aallon metallia, joka on nuorempien juttu enimmäkseen. Itselleni ei 3. aalto raskaassa rokissa eikä metallista uppoa lainkaan. 1. ja 2. aalto on se, mitä moni vanhempi diggaa.
Hehehe! Muistan jo Tarja Turusen ajoilta miten viisikymppiset tädit-kassajonossa katsoivat Iltiksen lööppejä ja sanoivat että se Nightwish on kyllä ihana.
Ei silti uppoa minuun. Metallibandit, joista pidän, ovat vanhempia, kuten Black Sabbath, Metallica, Iron Maiden ja Dio.
Tämä mamma tykkää funky soul discoilla mieheni kanssa; ruoan laittokin paljon mukavampaa coola moves 🕺🏽💃
60 luku-kasvot merisairaan jne beatles,elokuvamusiikkia-hyvät pahat rumat, muutaman dollarin tähden, kummisetä,love stry jne. 70 lukua myös..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääosin sitä samaa, mitä kuuntelin teinivuosinani kasarilla ja ysärin alussa. Sen jälkeen olen tykästynyt vain harvoihin bändeihin tai artisteihin. Eli Madonnaa, Kim Wildeä, Bananaramaa jne.
Luulen, että monella keski-ikäisellä on tuota samaa. Eli edelleen se oman nuoruuden musiikki kuulostaa parhaalta. Sitten uudemmasta (ja vanhemmasta) poimitaan ne harvat ja valitut omaan makuun hyvät. Muut jäävät merkityksettömiksi.
No ei ainakaan omalla kohdalla mene näin, en kuuntele teiniaikojen bändeistä yhtäkään :D musiikkimakuni uudistuu koko ajan
Kuuntelen Jari Sillanpäätä ja Mayhemia
Rock- ja metallikeikoilla näkyy että on keski-ikäisten musiikkia. En väitä että kaikki keski-ikäiset kuuntelee raskasta musiikkia tai rockia mutta väitän että nuoriso ei niin paljon kuuntele.
Voi kaivaa esiin. mitkä bändit oli in silloin kun keski-ikäiset oli parikymppisiä, niin sen tyylisiä varmasti edelleen. Vaikka en kuuntele ainoastaan samoja bändejä niin kuitenkin samoja genrejä itsekin.
Maailman parhain bändi on etusivulla jonkun mainitsema Tool. Joskus tinderissä selasin musatilassa, ja Tool oli monella keski-ikäisellä tunnuskappaleena. Toki algoritmi sitä tarjoili minulle kun itselläkin oli, mutta luulen että parikymppisillä ei olisi ollut Toolia.
Joo ei tosiaan kaikki mitä nuorena kuunteli kuulosta enää hyvältä ja on ihan kiva muutenkin etsiä uuttakin kuunneltavaa.
Kuuntelen kaikkea klassisesta poppiin, mutta vain harvoin, saan niin helposti korvamatoja.
Paitsi nuorisomusiikki ei uppoa, tyyliin Taylor Swift, tai nykyräppi.
Autolla ajaessa radiokanava on kasari, sieltä ei tule ärsyttävää nuorisomusiikkia. Treenatessa kuuntelen ysäriä.
Vierailija kirjoitti:
Rock- ja metallikeikoilla näkyy että on keski-ikäisten musiikkia. En väitä että kaikki keski-ikäiset kuuntelee raskasta musiikkia tai rockia mutta väitän että nuoriso ei niin paljon kuuntele.
Voi kaivaa esiin. mitkä bändit oli in silloin kun keski-ikäiset oli parikymppisiä, niin sen tyylisiä varmasti edelleen. Vaikka en kuuntele ainoastaan samoja bändejä niin kuitenkin samoja genrejä itsekin.
Maailman parhain bändi on etusivulla jonkun mainitsema Tool. Joskus tinderissä selasin musatilassa, ja Tool oli monella keski-ikäisellä tunnuskappaleena. Toki algoritmi sitä tarjoili minulle kun itselläkin oli, mutta luulen että parikymppisillä ei olisi ollut Toolia.
En ole koskaan kuullutkaan mistään Toolista :D
t. Keski-ikäinen
Bryan Adams,Eros Ramazotti,Abba,Vesterinen,Paula Koivuniemi,ZZ Top,Kyösti Mäkimattila,Jonne Aaron,Anna Eriksson,