Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (18741)

Vierailija
18701/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Gelaterian ja (teko-)sliipattujen miesten kuumuuskeskustelusta tuli mieleen, että olisi hauska kuulla millaisia ehkä yllättäviäkin juttuja pidätte KAJ'ssa tai heidän biiseissään ns. kuumina. Onhan niistä kyllä täällä keskusteltukin. 😁

Itsellä yksi yllättävä on Economy plussan se lentokapteeni Jakobin puheosuus (Mikko Lentopuuro on elossa jne.). 😂😍 Mulla ei ole mitään lentäjäfiksaatiota edes! Paitsi näköjään jos se on KAJ...

Tämä rakas huumoriryhmä aiheuttaa muutenkin (ainakin minussa) paljon tällaisia "en tykkää latinomusiikista, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää sliipatuista miehistä, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää räpistä, paitsi jos se on KAJ"........... ja lista jatkuuuuuu

Vierailija
18702/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumasta en tässä tiedä, mutta äärimmäisen hellyyttävää on Kevinin mutustelu ihan Taco Hejn alussa, kun Jakob on äänessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18703/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Gelaterian ja (teko-)sliipattujen miesten kuumuuskeskustelusta tuli mieleen, että olisi hauska kuulla millaisia ehkä yllättäviäkin juttuja pidätte KAJ'ssa tai heidän biiseissään ns. kuumina. Onhan niistä kyllä täällä keskusteltukin. 😁

Itsellä yksi yllättävä on Economy plussan se lentokapteeni Jakobin puheosuus (Mikko Lentopuuro on elossa jne.). 😂😍 Mulla ei ole mitään lentäjäfiksaatiota edes! Paitsi näköjään jos se on KAJ...

Tämä rakas huumoriryhmä aiheuttaa muutenkin (ainakin minussa) paljon tällaisia "en tykkää latinomusiikista, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää sliipatuista miehistä, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää räpistä, paitsi jos se on KAJ"........... ja lista jatkuuuuuu

Kirjoitin aika pitkän jutun mutta kadotin sen. Koitan tiivistää.

Minua on yllättänyt fanituksessa kaikki alusta lähtien ja yhtenä osana myös se, että pidän heitä kuumina. Kaikkihan lähti niistä kekkospuvuista ja ruskeista BBB-puvuista, vaikka itse en ole koskaan aiemmin ollut erityisen viehättynyt pukumiehistä. Tyypillisemmin pidän miehistä, joiden pukeutumistyyli on samantapainen kuin näidenkin poikien arkityyli. Heti hullahtamiseni alkuvaiheessa aloin pitää heidän musiikistaan ja lavakarismastaan, mutta lisäksi aika yllättäen pidin heitä myös fyysisesti puoleensavetävinä.

Ensin oli siis kekkospuvut ja sitten tuli toinen yllättävä viehätyksen kohde eli Vörjeans. En tosiaan pidä pikkukaupunkien pahiksia puoleensavetävänä, mutta nämä pojat ovat poikkeus. Lämpenin heille vähitellen viehättyen ensin musiikkiin ja siihen, että he ovat pystyneet luomaan niin erilaiset alteregot. Sitten kiinnitin yhä enemmän huomiota Tommyn pukeutumiseen ja kyllähän hän nyt vaan on niin käsittämättömän kuuma. Varsinkin KOI-konsertin Marlene saa kyllä sukat pyörimään jaloissa.

Lentäjä ei ole saanut päätäni sekaisin, mutta nämä jäätelöpojat senkin edestä. En todellakaan normaalisti ollenkaan pidä sliipatuista latinohurmureista, mutta nämä ja varsinkinkin Jakobin esittämä hahmo tekevät poikkeuksen. Tähän mennessä nähty esitys on niin intensiivisen vangitseva, että olen ihan koukussa siihen.

Onhan niitä muitakin hahmoja. En nyt lähde tässä kaikkia luettelemaan. Esim. Bäriking mm. on vetoava vaikka minulla ei ole myöskään mitään erityistä fiksaatiota lihaskimppuihin eikä hauiksiinkaan. 

Itselläni on myöskin se, että tarvitsen viehätyksen taakse muutakin kuin kauniin kuvan tai näyn. Se, että tyypeissä on aina mukana huumori, älykkyys ja lahjakkuus, tekee niisä itseeni vetoavan yhdistelmän.

Vierailija
18704/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai hehe

Vierailija
18705/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Käärijä seuraa KAJ'n polkua (vrt. tämän ketjun ensimmäinen kommentti) esiintymällä kauden ekassa Allsång på Skansen -lähetyksessä.  Luvassa on duetto Ja eller nej Basshunterin kanssa, mutta mikähän on yhteislauluna? BBB? 

Vierailija
18706/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelösuosituksia, prego!

https://www.instagram.com/reel/DZ7kOfWKUyt/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18707/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Gelaterian ja (teko-)sliipattujen miesten kuumuuskeskustelusta tuli mieleen, että olisi hauska kuulla millaisia ehkä yllättäviäkin juttuja pidätte KAJ'ssa tai heidän biiseissään ns. kuumina. Onhan niistä kyllä täällä keskusteltukin. 😁

Itsellä yksi yllättävä on Economy plussan se lentokapteeni Jakobin puheosuus (Mikko Lentopuuro on elossa jne.). 😂😍 Mulla ei ole mitään lentäjäfiksaatiota edes! Paitsi näköjään jos se on KAJ...

Tämä rakas huumoriryhmä aiheuttaa muutenkin (ainakin minussa) paljon tällaisia "en tykkää latinomusiikista, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää sliipatuista miehistä, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää räpistä, paitsi jos se on KAJ"........... ja lista jatkuuuuuu

Vörjeans, etenkin Tommy farkuissaan, niin ja Freppa laulamassa ihanan sydämeenkäyvästi Ja e från Vöro. Kaikki sellaiset eri biisien kohdat joissa Jakob vetää kovaa ja korkealta, etenkin Vems pojk e do biisissä ne jeeeeeeaaah -kiekaisut. Jakobin ilmeikkäät kasvot ja silmät. Kevin aurinkolaseissaan soittamassa kitaraa (erittäin hyviä otoksia mm. Strängnäsistä). Axelin uskomattomat ja kekseliäät tanssimuuvit.  Karar i arbeit koreografia. Kevinin puoliujot hymyilyt. Axelin itsevarmuus. Jne. Onhan näitä vaikka mitä ja miten paljon... Positiivisuus, huumori ja karisma!  Jakobin hymyjä ei edes tarvitse erikseen mainita. 

Vierailija
18708/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuljen nyt näköjään vastavirtaan kuin te muut, kun en oikeastaan yhtään tykkää tuollaisesta latinohenkisestä musiikkityylistä (en ole koskaan tykännyt) enkä pidä poikien sliipattua ulkonäköä kuumana. No, kaikki ei tykkää kaikesta. Odotan silti tietysti innolla biisin varsinaista julkaisua mutta samalla luen vähän hämmästyneenä näitä kommentteja että Jakob on kuumempi kuin koskaan jne. 

Sama täällä. Sopii toivoa että kappale on kokonaisuudessaan monipuolisempi kuin mitä tuo pätkä antaa ymmärtää. Saadaankohan musiikkivideo? Tosin en ollut alussa kovin vakuuttunut Economy PLUSastakaan.

Jakob on aina kuumempi kuin koskaan ja kuumenee koko ajan.

Mä luulen, että Gelateria on kirjoitettu juurikin kesäkeikkoja silmälläpitäen. Harmiton ja iloinen tanssittava ja mukana laulettava biisi, ihmiset viihtyy ja kaikilla on hauskaa.  Siitä ei varmaan aiottukaan mitään "mestariteosta" vaan keikoille uutta soitettavaa ja tarjottavaa. Pojathan ovat sanoneet, tai ainakin joku heistä, että musiikin tekeminen ja biisien kirjoittaminen on hauskinta ikinä. Hehän puhuivat jo viime vuoden puolella kirjoittavansa uutta ja lomatunnelmaista. Gelateria on ehkä tehty jo silloin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18709/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on kyllä käsittämättämän addiktoiva kaikin puolin. Hyvä esimerkki on justiinsa tämä Gelateria - video, johon minä myös olen aivan koukuttunut. Toinen hyvä esimerkki oli se UMK:n aikainen kävelyvideo. Niin koukuttava, ja siinähän vain kävellään. Mutta miten!  Sen Kevinin kävelyn voisi kyllä lisätä tuohon kuumuuslistaan aivan heti. 

Vierailija
18710/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ on kyllä käsittämättämän addiktoiva kaikin puolin. Hyvä esimerkki on justiinsa tämä Gelateria - video, johon minä myös olen aivan koukuttunut. Toinen hyvä esimerkki oli se UMK:n aikainen kävelyvideo. Niin koukuttava, ja siinähän vain kävellään. Mutta miten!  Sen Kevinin kävelyn voisi kyllä lisätä tuohon kuumuuslistaan aivan heti. 

Voi miten otitkin puheeksi tuon kävelyvideon, uskomatonta!

Minä olen itsekseni miettinyt, että tämä Gelateria-pätkän jatkuva katsominen muistuttaa nimenomaan sitä kuinka katsoin kävelyvideota.

Näissä siis todella on jotain addiktiota aiheuttavaa kun joku toinenkin on reagoinut samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18711/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraskielisille faneille tässä pieni kielioppitunti, aiheena vertailumuodot. Normi-Jakob = kuuma, Tommy Tall = kuumempi, Gelateria-Jakob = kuumin 🔥🔥🔥

Vierailija
18712/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Gelaterian ja (teko-)sliipattujen miesten kuumuuskeskustelusta tuli mieleen, että olisi hauska kuulla millaisia ehkä yllättäviäkin juttuja pidätte KAJ'ssa tai heidän biiseissään ns. kuumina. Onhan niistä kyllä täällä keskusteltukin. 😁

Itsellä yksi yllättävä on Economy plussan se lentokapteeni Jakobin puheosuus (Mikko Lentopuuro on elossa jne.). 😂😍 Mulla ei ole mitään lentäjäfiksaatiota edes! Paitsi näköjään jos se on KAJ...

Tämä rakas huumoriryhmä aiheuttaa muutenkin (ainakin minussa) paljon tällaisia "en tykkää latinomusiikista, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää sliipatuista miehistä, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää räpistä, paitsi jos se on KAJ"........... ja lista jatkuuuuuu

Nyt kun sanoit niin joo ehkä se kapteeni-Jakob. Muhun silti Economy plus -videossa eniten taitaa olemukseltaan vedota Kevin, vaikka yleisesti ottaen Jakob on mun suosikki. 

 

Bäriking on ilmiselvästi superkuuma, Tommy kyllä kans, ja Jakob yleisesti ottaen aika monessa. Paitsi Hallnin Jona ei ole kuuma, paitsi mielestäni vähän siinä yhdessä kohtauksessa, jossa hän suuttuu ja menee pihalle potkimaan roskista. Omituista, tiedän.

 

Axel on musta kuumimmillaan Text-tv:ssä. Määrin on myös ihan jees. Ja se muutaman vuoden takainen look, jossa hänellä oli vähän pidemmät hiukset ja pyöreät silmälasit. Ja Bertel on myös musta vähän kuuma.

 

Kevin erityisesti Karar i arbeitissa ja tosiaan Economy plussassa. 

 

Ja joo, Gelato-videossa erityisesti Jakob on kyllä hot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18713/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'On sekä pohjoispampasta että italiaa (jos Gn jälkeen tulee esim e, ei esim a). Ei siis vöyriä.'

Huvittaa, et italiaa opetellessani pidin just ruotsin g:n lausumista ennen e:tä ja i:tä muistisääntönä italian g:n ja c:n lausumiseen pehmeänä vastaavassa kohdin. 

Vöyrilaiset pojkan ifrån byin saa lausua kaikkia kieliä ihan miten heitä huvittaa:)  

Vierailija
18714/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Gelaterian ja (teko-)sliipattujen miesten kuumuuskeskustelusta tuli mieleen, että olisi hauska kuulla millaisia ehkä yllättäviäkin juttuja pidätte KAJ'ssa tai heidän biiseissään ns. kuumina. Onhan niistä kyllä täällä keskusteltukin. 😁

Itsellä yksi yllättävä on Economy plussan se lentokapteeni Jakobin puheosuus (Mikko Lentopuuro on elossa jne.). 😂😍 Mulla ei ole mitään lentäjäfiksaatiota edes! Paitsi näköjään jos se on KAJ...

Tämä rakas huumoriryhmä aiheuttaa muutenkin (ainakin minussa) paljon tällaisia "en tykkää latinomusiikista, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää sliipatuista miehistä, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää räpistä, paitsi jos se on KAJ"........... ja lista jatkuuuuuu

Nyt kun sanoit niin joo ehkä se kapteeni-Jakob. Muhun silti Economy plus -videossa eniten taitaa olemukseltaan vedota Kevin, vaikka yleisesti ottaen Jakob on mun suosikki. 

 

Bäriking on ilmiselvästi superkuuma, Tommy kyllä kans, ja Jakob yleisesti ottaen aika monessa. Paitsi Hallnin Jona ei ole kuuma, paitsi mielestäni vähän siinä yhdessä kohtauksessa, jossa hän suuttuu ja menee pihalle potkimaan roskista. Omituista, tiedän.

 

Axel on musta kuumimmillaan Text-tv:ssä. Määrin on myös ihan jees. Ja se muutaman vuoden takainen look, jossa hänellä oli vähän pidemmät hiukset ja pyöreät silmälasit. Ja Bertel on myös musta vähän kuuma.

 

Kevin erityisesti Karar i arbeitissa ja tosiaan Economy plussassa. 

 

Ja joo, Gelato-videossa erityisesti Jakob on kyllä hot.

Kukas tekisi näistä kaikista eri listauksista yhteenvedon ja lähettäisi Kaj Korkea-aholle 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18715/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Gelaterian ja (teko-)sliipattujen miesten kuumuuskeskustelusta tuli mieleen, että olisi hauska kuulla millaisia ehkä yllättäviäkin juttuja pidätte KAJ'ssa tai heidän biiseissään ns. kuumina. Onhan niistä kyllä täällä keskusteltukin. 😁

Itsellä yksi yllättävä on Economy plussan se lentokapteeni Jakobin puheosuus (Mikko Lentopuuro on elossa jne.). 😂😍 Mulla ei ole mitään lentäjäfiksaatiota edes! Paitsi näköjään jos se on KAJ...

Tämä rakas huumoriryhmä aiheuttaa muutenkin (ainakin minussa) paljon tällaisia "en tykkää latinomusiikista, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää sliipatuista miehistä, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää räpistä, paitsi jos se on KAJ"........... ja lista jatkuuuuuu

Nyt kun sanoit niin joo ehkä se kapteeni-Jakob. Muhun silti Economy plus -videossa eniten taitaa olemukseltaan vedota Kevin, vaikka yleisesti ottaen Jakob on mun suosikki. 

 

Bäriking on ilmiselvästi superkuuma, Tommy kyllä kans, ja Jakob yleisesti ottaen aika monessa. Paitsi Hallnin Jona ei ole kuuma, paitsi mielestäni vähän siinä yhdessä kohtauksessa, jossa hän suuttuu ja menee pihalle potkimaan roskista. Omituista, tiedän.

 

Axel on musta kuumimmillaan Text-tv:ssä. Määrin on myös ihan jees. Ja se muutaman vuoden takainen look, jossa hänellä oli vähän pidemmät hiukset ja pyöreät silmälasit. Ja Bertel on myös musta vähän kuuma.

 

Kevin erityisesti Karar i arbeitissa ja tosiaan Economy plussassa. 

 

Ja joo, Gelato-videossa erityisesti Jakob on kyllä hot.

Mullakin Jakob on suosikki ja samaa mieltä kanssasi noista. Hallnin Jona ei ole kuuma paitsi just vähän siinä kun ottaa Emilian kyytiin ja potkiessaan roskista.

Musikaaleissa mun mielestä Jakob ei ole kuuma missään muussa kuin Bäriking-kohtauksessa. Musikaaleista muutenkin pystyy muilta osin nauttimaan ilman näitä kuumuustekijöitä.

KAJ10-konsertissa vähän yllättäen Jakob on mielestäni kuuma sekä Leifin bändiläisenä että Kajzin solistina. 

Vierailija
18716/18741 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Gelaterian ja (teko-)sliipattujen miesten kuumuuskeskustelusta tuli mieleen, että olisi hauska kuulla millaisia ehkä yllättäviäkin juttuja pidätte KAJ'ssa tai heidän biiseissään ns. kuumina. Onhan niistä kyllä täällä keskusteltukin. 😁

Itsellä yksi yllättävä on Economy plussan se lentokapteeni Jakobin puheosuus (Mikko Lentopuuro on elossa jne.). 😂😍 Mulla ei ole mitään lentäjäfiksaatiota edes! Paitsi näköjään jos se on KAJ...

Tämä rakas huumoriryhmä aiheuttaa muutenkin (ainakin minussa) paljon tällaisia "en tykkää latinomusiikista, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää sliipatuista miehistä, paitsi jos se on KAJ", "en tykkää räpistä, paitsi jos se on KAJ"........... ja lista jatkuuuuuu

Nyt kun sanoit niin joo ehkä se kapteeni-Jakob. Muhun silti Economy plus -videossa eniten taitaa olemukseltaan vedota Kevin, vaikka yleisesti ottaen Jakob on mun suosikki. 

 

Bäriking on ilmiselvästi superkuuma, Tommy kyllä kans, ja Jakob yleisesti ottaen aika monessa. Paitsi Hallnin Jona ei ole kuuma, paitsi mielestäni vähän siinä yhdessä kohtauksessa, jossa hän suuttuu ja menee pihalle potkimaan roskista. Omituista, tiedän.

 

Axel on musta kuumimmillaan Text-tv:ssä. Määrin on myös ihan jees. Ja se muutaman vuoden takainen look, jossa hänellä oli vähän pidemmät hiukset ja pyöreät silmälasit. Ja Bertel on myös musta vähän kuuma.

 

Kevin erityisesti Karar i arbeitissa ja tosiaan Economy plussassa. 

 

Ja joo, Gelato-videossa erityisesti Jakob on kyllä hot.

Mullakin Jakob on suosikki ja samaa mieltä kanssasi noista. Hallnin Jona ei ole kuuma paitsi just vähän siinä kun ottaa Emilian kyytiin ja potkiessaan roskista.

Musikaaleissa mun mielestä Jakob ei ole kuuma missään muussa kuin Bäriking-kohtauksessa. Musikaaleista muutenkin pystyy muilta osin nauttimaan ilman näitä kuumuustekijöitä.

KAJ10-konsertissa vähän yllättäen Jakob on mielestäni kuuma sekä Leifin bändiläisenä että Kajzin solistina. 

Samaa mieltä näistä, t:se, ketä lainasit. 

 

 Botnia Paradisen Benjamin ei ole erityisen kuuma, mutta se tapa miten katsoo Juliaa on äärimmäisen ihana.

Vierailija
18717/18741 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta heidän aitoutensa ja luonnollinen charminsa on kuumaa. Se, että luotetaan omaan tekemiseen niin paljon, että mennään maailman suurimman laulukilpailun lavalle puvut päällä ja kihlasormukset kiiltäen kun kaikki muut houkuttelevat ääniä vähillä vaatteilla ja kosiskelevilla eleillä. He hallitsevat kyllä yleisön hurmaamisen kulmia nostaen tai huulia lipaisten mutta he onnistuvat tekemään sen niin, että yleisö on leikissä mukana.

Vierailija
18718/18741 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta heidän aitoutensa ja luonnollinen charminsa on kuumaa. Se, että luotetaan omaan tekemiseen niin paljon, että mennään maailman suurimman laulukilpailun lavalle puvut päällä ja kihlasormukset kiiltäen kun kaikki muut houkuttelevat ääniä vähillä vaatteilla ja kosiskelevilla eleillä. He hallitsevat kyllä yleisön hurmaamisen kulmia nostaen tai huulia lipaisten mutta he onnistuvat tekemään sen niin, että yleisö on leikissä mukana.

Tykkään kommentistasi ja olen samaa mieltä siitä, että vähäpukeisuus ei yleisesti ottaen ole ainakan itseeni vetoavaa. KAJn juttu on juuri se, että ovat kuumia, vaikka eivät juurikaan paljasta pintaa. 

En ymmärtänyt mitä kihlasormukset tähän liittyvät tai se että he onnistuvat hurmaavan yleisön niin, että nämä ovat leikissä mukana. Ei kai keneenkään vähäpukeiseen artistiinkaan hullaantunut yleisökään luule, että kyseessä olisi mitään muuta kuin leikkiä. Ei kai kukaan nyt tosissaan havittele ihailemiaan artisteja saavansa. Tai jos jollain on sellainen harhakuvitelma, niin siinä ei varmaan kihlasormukset tai runsas vaatetus auta.

Vierailija
18719/18741 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta heidän aitoutensa ja luonnollinen charminsa on kuumaa. Se, että luotetaan omaan tekemiseen niin paljon, että mennään maailman suurimman laulukilpailun lavalle puvut päällä ja kihlasormukset kiiltäen kun kaikki muut houkuttelevat ääniä vähillä vaatteilla ja kosiskelevilla eleillä. He hallitsevat kyllä yleisön hurmaamisen kulmia nostaen tai huulia lipaisten mutta he onnistuvat tekemään sen niin, että yleisö on leikissä mukana.

Voi miten hyvin sanottu, juuri näin! Ja ymmärrän hyvin mitä tarkoitat tuolla kihlasormus-kommentilla, ajattelen ihan samoin.

Vierailija
18720/18741 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraskielisille faneille tässä pieni kielioppitunti, aiheena vertailumuodot. Normi-Jakob = kuuma, Tommy Tall = kuumempi, Gelateria-Jakob = kuumin 🔥🔥🔥

Mihinkäs tällä asteikolla sijoittuu Bäriking-Jakob? 😁 Tai kyykkyflirtti-Jakob? (Tosin mä en pidä kyykkyflirtti-Jakobia niinkään kuumana vaan enemmänkin hassuna ja suloisena. 🥰)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi