Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (18743)
Vierailija kirjoitti:
Juhannusaaton puoli yhdeksän uutisissa kerrottiin saunabuumista Ruotsissa ja kukapa muukaan mainittiin yhtenä sysäyksen antajana kuin KAJ. Ja Bara Bada Bastu kaikui yhteislauluna lauteilla. :) Hyvää juhannusta kaikille!
Samoja saunomiskuvia ja -haastatteluja tuli tänään 24.6. SVT 2:n suomenkielisissä uutisissa. Ja heti sauna-aiheen perään osa Käärijän Skansen-esiintymisestä. Nähtävissä svtplay.se:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannusaaton puoli yhdeksän uutisissa kerrottiin saunabuumista Ruotsissa ja kukapa muukaan mainittiin yhtenä sysäyksen antajana kuin KAJ. Ja Bara Bada Bastu kaikui yhteislauluna lauteilla. :) Hyvää juhannusta kaikille!
Samoja saunomiskuvia ja -haastatteluja tuli tänään 24.6. SVT 2:n suomenkielisissä uutisissa. Ja heti sauna-aiheen perään osa Käärijän Skansen-esiintymisestä. Nähtävissä svtplay.se:ssä.
Käärijällä ja Basshunterilla on hyvä energia. Feliciasta on puhuttu paljon pahaa, mutta hän otti lapset kivasti huomioon yhteislaulun aikana. Samat lapsoset, jotka lauloivat Jakobin kanssa, olivat paikalla.
Mä olen seurannut warnermusicfi:n instaa, jossa julkaistiin pari päivää sitten sama pätkä Gelateriasta jonka KAJ itsekin julkaisi ensimmäisenä. Tämä julkaisu on saanut jo 5300 tykkäystä ja melkein sata kommenttia. Se on huomattavasti enemmän kuin mikään muu viimeaikainen julkaisu on siellä saanut.
Saa nähdä tuleeko tästä oikeasti suosittu. Toivon niin.
"Kävin samalla lukemassa vähän historiaa näistä henkilöistä. Voi Wilhelm-raukkaa menehtyi haavainfektioon 15-vuotiaana oltuaan kuukauden sodassa."
Luin, että kuoli Kalajoella, jonne haudattiin. Siis jotain 140 km sen ajan teitä kohti pohjoista haavoittuneena, huh.