Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (18743)

Vierailija
18661/18743 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ketjussa tietoa, missä voisi yrittää myydä käyttämättä jäävän Kaj på hemmaplan-istumakatsomolipun, Netticketillä ei ole samanlaista jälleenmyyntipalvelua kuin vaikka Tiketillä?

Suljetussa faniryhmässä joku kyselee ensisijaisesti VIP-lippua, hänelle ilmeisesti kelpaisi myös numeroitu istumakatsomolippu.

Facen faniryhmissä lähtisin itse lippua tarjoamaan. Uskoisin, että istumakatsomolipun saa helposti myytyä.

Kiitos! Itse en oo faniryhmissä enkä mielellään mene, joten pitää katsoa jos löytyis joku toinen kanava. Tai sit jää vaan käyttämättä.

Vierailija
18662/18743 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ på hemmaplan. JOS haluat nähdä heidät tai satut olemaan janoinen.

https://www.instagram.com/reel/DZ2mgRWq-Fz/ 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18663/18743 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeesti nyt vähän pelkään että pyörryn kun näen Gelaterian livenä. Onneksi en varmaankaan pääse ihan eteen niin ei ole ehkä kaikista kuumin tunnelma.

Mut tää tulee olee niin HOT🔥

Hihi... Eräs fani oli havaitsevinaan Jakobin hahmossa hieman Tommy Tall -maisia elkeitä. Totesi vaan, että todennäköisesti tämä biisi tulee toimimaan keikoilla erittäin hyvin, etenkin eturivin daameille 😊

Vierailija
18664/18743 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeesti nyt vähän pelkään että pyörryn kun näen Gelaterian livenä. Onneksi en varmaankaan pääse ihan eteen niin ei ole ehkä kaikista kuumin tunnelma.

Mut tää tulee olee niin HOT🔥

Hihi... Eräs fani oli havaitsevinaan Jakobin hahmossa hieman Tommy Tall -maisia elkeitä. Totesi vaan, että todennäköisesti tämä biisi tulee toimimaan keikoilla erittäin hyvin, etenkin eturivin daameille 😊

Täälläkin kun jossain vaiheessa oltiin huolissaan kokevatko "hieman" yli-innokkaan yleisön vaivaannuttavina, voidaan viimeistään tässä vaiheessa varmasti todeta, että ei näytä häiritsevän yhtään. Päinvastoin. (Oikeastihan yleisö käyttäytyy hyvin asiallisesti, silloinkin kun kiljuu hysteerisesti. Viking Gracen keikan videoissa näkyy hyvin kuinka ovat kosketusetäisyydellä yleisöstä, mutta yleisön pysyy kiltisti omalla puolellaan kaidetta.)

Vierailija
18665/18743 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeesti nyt vähän pelkään että pyörryn kun näen Gelaterian livenä. Onneksi en varmaankaan pääse ihan eteen niin ei ole ehkä kaikista kuumin tunnelma.

Mut tää tulee olee niin HOT🔥

Hihi... Eräs fani oli havaitsevinaan Jakobin hahmossa hieman Tommy Tall -maisia elkeitä. Totesi vaan, että todennäköisesti tämä biisi tulee toimimaan keikoilla erittäin hyvin, etenkin eturivin daameille 😊

Mä oon nyt kattonut ton pätkän valehtelematta yli sata kertaa. Voi miettiä onko se biisi NIIN hyvä vai onko syynä jotkut ulkomusiikilliset seikat.

Kaj Korkea-aho voisi katsoa tämän ja miettiä haluaako muuttaa mielipidettään.

Vierailija
18666/18743 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ketjussa tietoa, missä voisi yrittää myydä käyttämättä jäävän Kaj på hemmaplan-istumakatsomolipun, Netticketillä ei ole samanlaista jälleenmyyntipalvelua kuin vaikka Tiketillä?

Suljetussa faniryhmässä joku kyselee ensisijaisesti VIP-lippua, hänelle ilmeisesti kelpaisi myös numeroitu istumakatsomolippu.

Facen faniryhmissä lähtisin itse lippua tarjoamaan. Uskoisin, että istumakatsomolipun saa helposti myytyä.

Kiitos! Itse en oo faniryhmissä enkä mielellään mene, joten pitää katsoa jos löytyis joku toinen kanava. Tai sit jää vaan käyttämättä.

En tiedä, onko tämä liputvaihtoon luotettava kanava. Ehkä joku tietää?

https://liputvaihtoon.fi/liput/bV0YY2DTjsQ47FYOMS0e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18667/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBL:n junioripaneeli testasi KAJ-peliä Yksi kaksi kolme SAUNA! Det är ett kort- och tärningsspel som kom ut i år och testpanelen består av sex spelare mellan 8 och 13 år. Nåjaa, då kör vi i gång! - Arvosanaksi tuli  9+ av 10 möjliga! hbl.fi 21.6 

Vierailija
18668/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HBL:n junioripaneeli testasi KAJ-peliä Yksi kaksi kolme SAUNA! Det är ett kort- och tärningsspel som kom ut i år och testpanelen består av sex spelare mellan 8 och 13 år. Nåjaa, då kör vi i gång! - Arvosanaksi tuli  9+ av 10 möjliga! hbl.fi 21.6 

Jutussa on kivasti käyty läpi pelin kulku. Poikien "sattuma"-videot katsotaan QR-koodin avulla puhelimesta. Näppärää.  Koska siinä tapahtuu yllätyksiä, sanoi yksi panelisteista, että se sopii parhaiten sellaisille, jotka eivät suutu häviämisestä.  Eikös pelien tärkein tehtävä olekin opettaa lapsia sietämään pettymyksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18669/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HBL:n junioripaneeli testasi KAJ-peliä Yksi kaksi kolme SAUNA! Det är ett kort- och tärningsspel som kom ut i år och testpanelen består av sex spelare mellan 8 och 13 år. Nåjaa, då kör vi i gång! - Arvosanaksi tuli  9+ av 10 möjliga! hbl.fi 21.6 

Jutussa on kivasti käyty läpi pelin kulku. Poikien "sattuma"-videot katsotaan QR-koodin avulla puhelimesta. Näppärää.  Koska siinä tapahtuu yllätyksiä, sanoi yksi panelisteista, että se sopii parhaiten sellaisille, jotka eivät suutu häviämisestä.  Eikös pelien tärkein tehtävä olekin opettaa lapsia sietämään pettymyksiä. 

Oletteko itse päässeet pelaamaan tätä? Minä olen pari kertaa ja pidän siitä kyllä. Voisin mielelläni pelata uudestaankin.

Olen pelannut sitä myös lasten kanssa ja hyvin sujui. Oma jälkikasvuni oli lapsina peleissä aika mahdottomia ja varmaan tässäkin pelissä heillä olisi pelilauta ja kortit lentäneet siinä vaiheessa kun joku tulee nollaamaan oman lämpömittarin. Mutta se kuuluu peliin ja olisi hyvä oppia sietämään.

Vierailija
18670/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varmaan jo tietääkin, että BBB on ylittänyt 130 milj. striimauksen rajan Spotifyssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18671/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin viikonlopun jälkeen kaupunkiin ja tuntuu siltä, että joka toisessa kulmassa on Gelaterian mainoskoju.

Vierailija
18672/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18673/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZNRTN1TXM/

 

Hih!

Axel 😅😅😅

Vierailija
18674/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki varmaan jo tietääkin, että BBB on ylittänyt 130 milj. striimauksen rajan Spotifyssa. 

Mutta tiesittekö että se nousi juhannuksena Suomen spotify-listalla jopa sijalle 18?

Mahtava juhannusbiisi varmasti monille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18675/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki varmaan jo tietääkin, että BBB on ylittänyt 130 milj. striimauksen rajan Spotifyssa. 

Mutta tiesittekö että se nousi juhannuksena Suomen spotify-listalla jopa sijalle 18?

Mahtava juhannusbiisi varmasti monille.

No ilmankos. Satuin katsomaan juhannuksen striimimäärät ja selvä piikki siellä olikin 😊

Vierailija
18676/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/DZ49WsiKWPu/


Lisää herkkua meille🍦

Vierailija
18677/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DZ49WsiKWPu/


Lisää herkkua meille🍦

Olisko intro? 

Vierailija
18678/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DZ49WsiKWPu/


Lisää herkkua meille🍦

Olisko intro? 

Siltä vaikuttaisi

Vierailija
18679/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa joku epäilee, että Gelateria olisi saanut innoituksensa tästä biisistä, joka on ollut 80-luvulla iso hitti Ruotsissa.

 

Vierailija
18680/18743 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa joku epäilee, että Gelateria olisi saanut innoituksensa tästä biisistä, joka on ollut 80-luvulla iso hitti Ruotsissa.

 

Vaikuttaa aivan sellaiselta mistä KAJ ottaisi vaikutteita.

 

Wikipediasta:

 

"Cannelloni, macaroni" sanoitettiin alun perin englanniksi, mutta sovittaja Lennart Sjöholm halusi siitä italiankielisen, sillä teoksessa on aarioita. Lasse Holm ammensi omintakeisen sanoituksen pizzerian ruokalistalta, jonka hän sai mainospostina. Kertomansa mukaan hän luuli sitä tilaamakseen sanoitukseksi[4]. Aariat laulaa sopraano Åse Enhamre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä