Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20330)

Vierailija
18301/20330 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä riehuu poistopiru. Toivotaan että se pikkuhiljaa rauhoittuu. 

Noh, ei nyt maalata piruja seinille. On selvää, että täällä on kiihkeitä mielipiteitä puolin ja toisin. Olisi parasta "to agree to disagree" ja vetää henkeä. Fiksuin lopettaa ensin.

Vierailija
18302/20330 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisielu-varoitus.

Naureskelen kippurassa kun revyyryhmä tekee loppulaulua "Vem är de du vill ha"n säveleen. Alkuperäisestä kappaleesta ei anneta kovin imartelevaa kuvaa. Onkohan Siw lukenut kirjan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18303/20330 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisielu-varoitus.

Naureskelen kippurassa kun revyyryhmä tekee loppulaulua "Vem är de du vill ha"n säveleen. Alkuperäisestä kappaleesta ei anneta kovin imartelevaa kuvaa. Onkohan Siw lukenut kirjan...

Sekoitin triot. Tämähän oli trion Kikki, Bettan ja Lotta kappale.

Vierailija
18304/20330 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palataan leppoisammille vesille tai sanotaanko aika kuumille vesille, niin alkoi naurattaa kun eksyin katsomaan uudelleen Grimin reaktion Kuckelikuuhun. Kommenteissa joku ihaili Jakobin urotyötä, kun tämä tunnettuna repeilijänä kykeni pitämään pokan Dan-Olea katsoessaan. 

Vierailija
18305/20330 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kyllä tosi harmi, kun joku kokee tarvetta poistolla ihan asiallisia viestejä. Vaikkei itse haluaisi lukea keskustelua jostain aiheesta, ne viestit voi hypätä yli, ei tarvitse poistaa 

Vierailija
18306/20330 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisielu-varoitus.

Tämäkin kyllä tosi hauska yhteensattuma. Miten voi olla, että Axel on maininnut kirjassaan juuri sen biisin, jonka päätyivät esittämään Mellossa.

Vierailija
18307/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehden ikäryhmäesittelyssä ovat tänään vuorossa noin viisikymppiset. Tänä vuonna 50 v täyttävien yleisimmät etunimet ovat Jani ja Sanna. Spotifyssä striimatuin kappale 2025 oli Bara Bada Bastu, ja neljän kärkijoukkoon pääsi myös Mirellan Timanttei kummassakin luettelossa (45-54-vuotiaat ja yli 55-vuotiaat). 

Vierailija
18308/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisielu-varoitus.

Tämäkin kyllä tosi hauska yhteensattuma. Miten voi olla, että Axel on maininnut kirjassaan juuri sen biisin, jonka päätyivät esittämään Mellossa.

Tuntuu, että ovat kirjoittaneet selvänäkijän lailla tulevaisuuttaan näytelmiin ja kirjoihin.

Eli mitäs muuta sieltä tuotannosta löytyykään, josta voimme ennustaa tulevaisuutta? Meinaako Axel joku päivä vetäytyä julkisuudesta, muuttaa kotitilalleen ja rakentaa muurin?

Vierailija
18309/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekkuli sarjaluva, jossa Jakob on joutua karjalanpiirakan kitaan.

https://www.facebook.com/share/p/18xsaFJ3en/

Vierailija
18310/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ylitetty rajoja. Mosquiton Spotify-striimaukset ovat ylittäneet 7 milj. ja Economy plussan Youtube-katselut 600.000. Hienoa! 

Vierailija
18311/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisielu-varoitus.

Tuntuu, että ovat kirjoittaneet selvänäkijän lailla tulevaisuuttaan näytelmiin ja kirjoihin.

Eli mitäs muuta sieltä tuotannosta löytyykään, josta voimme ennustaa tulevaisuutta? Meinaako Axel joku päivä vetäytyä julkisuudesta, muuttaa kotitilalleen ja rakentaa muurin?

Joku heistä päätyy vanhempana trubaduuriksi ruotsinlaivalle? Puoliso lähtee espanjalaisen matkaan? Löytää mystisen kompassin vintiltä? :D

Vierailija
18312/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisielu-varoitus.

Joku heistä päätyy vanhempana trubaduuriksi ruotsinlaivalle? Puoliso lähtee espanjalaisen matkaan? Löytää mystisen kompassin vintiltä? :D

No eikös ne ole jo aika monta laivakeikkaa tehneet koko porukka, eli se olisi jo check.

Vierailija
18313/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku fan-clubissa keräilee niitä Heimani i skickin muuttuvia säkeitä eri paikkakunnilta. Kiva idea.

Vierailija
18314/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku fan-clubissa keräilee niitä Heimani i skickin muuttuvia säkeitä eri paikkakunnilta. Kiva idea.

Hauska! Mikä juttu siinä avoimessa faniryhmässä on se "Väälkomin ti KAJland"  kyltti, onko joku selvillä? Huonosti olen seurannut, mutta jotenkin ymmärsin niin, että pojille on teetetty tai teetetään jokaiselle tällainen kyltti "fanilahjaksi"....? Lähtikö tämä jotenkin siitä liikkeelle, kun siellä Vöyrin suunnalla poistettiin jostain tienvarresta tällainen kyltti, kun ilman lupaa ei tienvarsille saa mitä tahansa kylttejä kiinnitellä.... 

Vierailija
18315/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska! Mikä juttu siinä avoimessa faniryhmässä on se "Väälkomin ti KAJland"  kyltti, onko joku selvillä? Huonosti olen seurannut, mutta jotenkin ymmärsin niin, että pojille on teetetty tai teetetään jokaiselle tällainen kyltti "fanilahjaksi"....? Lähtikö tämä jotenkin siitä liikkeelle, kun siellä Vöyrin suunnalla poistettiin jostain tienvarresta tällainen kyltti, kun ilman lupaa ei tienvarsille saa mitä tahansa kylttejä kiinnitellä.... 

Juuri siitä on kyse. Admin otti kunnalta selvää, voisiko ne saafa takaison, mutta se oli aivan liian monimutkaista muistaakseni. He päättivät sitten teettää pojille omat muistoksi. 

Vierailija
18316/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisielu-varoitus.

Olin jo unohtanut tämän. Luin kirjan silloin heti tuoreeltaan ja mietin, että tästä pitää keskustella. Mutta silloin ei ollut vielä tilaisuutta. Minua myös nauratti kovasti.

Niin hauska yhteensattuma. Ja ei tosiaan ollut kappale ennestään tuntematon ainakaan Axelille.

Vierailija
18317/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että Strengnäsistä otetut kuvat ja videot ovat olleet poikkeuksellisen onnistuneita. Herrat ovat olleet ilmeisesti vallattomalla päällä.  FB:n lisäksi löytyy myös Instasta #humorgruppenkaj ja varmaan tiktokista myös.

Vierailija
18318/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen Eppu Normaalin jäähyväiskonsertissa 15 000:n muun kanssa. Kokemus ei ollut mitään KAJ:n konsertteihin verrattuna. Olin kohtuu lähellä permannolla, mutta en kuitenkaan ihan edessä, joka oli varattu kalliimman lipun ostaneille. Mietin, että olisiko siellä ihan edessä tunnelma ollut parempi, mutta luulen että ei sielläkään. En aistinut ollenkaan sellaista yleisön ja esiintyjän välistä voimakasta kemiaa, joka KAJn keikoilla on ainakin minulle välittynyt vahvasti.

Eppujen musiikki on hyvää, kappaleet erittäin tuttuja ja lauloin mukana. He eivät mielestäni yritä ottaa kontaktia yleisöön eikä heillä ole mitään lavashowta. Ymmärrän, että se on heidän tyylinsä, mutta minua ei erityisemmin sykähdytä. 

Yksi suuri haittapuoli oli se, että aika iso osa yleisöstä näytti olevan tuolla vain ryyppäämässä ja todella kännistä porukkaa oli liikaa. Häiritsi kun koko ajan porukka kulki juomapisteille ja takaisin.

En voi kuvitella, että Hemmaplanissa olisi mitään tuollaista. Mitä nyt olen KAJ:n yleisöä nähnyt keikoilla, niin kaikki käyttäytyvät hyvin ja keskittyvät esityksen seuraamiseen.

Minulla on niin ikävä KAJn keikoille. Vielä 33 päivää pitää jaksaa odottaa.

Vierailija
18319/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen Eppu Normaalin jäähyväiskonsertissa 15 000:n muun kanssa. Kokemus ei ollut mitään KAJ:n konsertteihin verrattuna. Olin kohtuu lähellä permannolla, mutta en kuitenkaan ihan edessä, joka oli varattu kalliimman lipun ostaneille. Mietin, että olisiko siellä ihan edessä tunnelma ollut parempi, mutta luulen että ei sielläkään. En aistinut ollenkaan sellaista yleisön ja esiintyjän välistä voimakasta kemiaa, joka KAJn keikoilla on ainakin minulle välittynyt vahvasti.

Eppujen musiikki on hyvää, kappaleet erittäin tuttuja ja lauloin mukana. He eivät mielestäni yritä ottaa kontaktia yleisöön eikä heillä ole mitään lavashowta. Ymmärrän, että se on heidän tyylinsä, mutta minua ei erityisemmin sykähdytä. 

Yksi suuri haittapuoli oli se, että aika iso osa yleisöstä näytti olevan tuolla vain ryyppäämässä ja todella kännistä porukkaa oli liikaa. Häiritsi kun koko ajan porukka kulki juomapisteille ja takaisin.

En voi kuvitella, että Hemmaplanissa olisi mitään tuollaista. Mitä nyt olen KAJ:n yleisöä nähnyt keikoilla, niin kaikki käyttäytyvät hyvin ja keskittyvät esityksen seuraamiseen.

Billnäs? Sama täällä. On aivan ihanaa että kesä on vasta alussa, ja toisaalta ajattelee, että nyt aika saisi kuluakin hitaasti. Mutta sitten toisaalta toivoo, että menisivätpä viikot nyt vauhdilla, kun ei millään enää malttaisi keikalle pääsyä odottaa! Vikingin, Grönanin ja Furuvikin videoita olen kelaillut ees sun taas pahimpaan tuskaan niin, että silmät ei kohta enempää kestä. 

Vierailija
18320/20330 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Billnäs? Sama täällä. On aivan ihanaa että kesä on vasta alussa, ja toisaalta ajattelee, että nyt aika saisi kuluakin hitaasti. Mutta sitten toisaalta toivoo, että menisivätpä viikot nyt vauhdilla, kun ei millään enää malttaisi keikalle pääsyä odottaa! Vikingin, Grönanin ja Furuvikin videoita olen kelaillut ees sun taas pahimpaan tuskaan niin, että silmät ei kohta enempää kestä. 

Joo Billnäs😍. Heidän seuraava keikkansa.

Odotan tosi paljon mutta Hemmaplania kuitenkin ihan ekstrapaljon. Hullua odottaa kuumeisesti loman jälkeistä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän