Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (18270)
Eivät selvinneet pojat näköjään Strängnäsissäkään ilman vesisadetta. Onpas muuten viehättävän näköinen kaupunki. Jakob sanoikin, että yhdistelmä Porvoota ja Dubrovnikia.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä toivoisin, että emme keskustelisi sormusasiasta enempää, kun emme mitään tiedä eikä meidän kuulukaan tietää. Yleensäkin, jos joku julkisuuden henkilö haluaa pitää yksityisasiansa visusti poissa julkisuudesta, niin kunnioitettakoon sitä.
Ei tarvitse puhua tästä aiheesra enempää mutta ihan huomiona, että nämä henkilöt eivät pidä yksityiselämäänsä piilossa vaan kertovat varsin avoimesti puolisoistaan ja perhe-elämästään. Kaikilla puolisoillakin on jopa kaikille avoimet instatilit.
Mä olen niin pitänyt tästä ketjusta, mutta nyt tuli raja vastaan. Lämmin kiitos teille fiksuille, jotka olette osallistuneet keskusteluun; teitä tulee ikävä.
Tässä tapauksessa vihjeitä on annettu kuukausia ja vuosia, mutta ihmiset eivät halua nähdä niitä. Sormus on jonkinlainen kulminaatiopiste. Toistan, onnellisuus on tärkeintä. Pitkäaikainen onnellisuus. Todellinen onnellisuus. Rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä toivoisin, että emme keskustelisi sormusasiasta enempää, kun emme mitään tiedä eikä meidän kuulukaan tietää. Yleensäkin, jos joku julkisuuden henkilö haluaa pitää yksityisasiansa visusti poissa julkisuudesta, niin kunnioitettakoon sitä.
Ei tarvitse puhua tästä aiheesra enempää mutta ihan huomiona, että nämä henkilöt eivät pidä yksityiselämäänsä piilossa vaan kertovat varsin avoimesti puolisoistaan ja perhe-elämästään. Kaikilla puolisoillakin on jopa kaikille avoimet instatilit.
Kyllä kyllä. Kaikki olemme nähneet haastatteluja ja juttuja lehdissä näistä. Ja on julkista instaa jne. Mutta se mitä eivät ole kertoneet julkisuuteen julkisilla tileillään tai missään, on yksityistä. Ja näillä asioilla, mistä ei ole kerrottu, ei ole kiva spekuloida.
Itsekin joskus kurkkaan esim. Axelin tai hänen puolisonsa instaa, julkaisevat monesti tosi kauniisti ja taidokkaasti otettuja kuvia omasta elämästään, mutta en mä lähde edes näistä keskustelemaan tai vatvomaan missään julkisilla palstoilla yhtään sen enempää. Vaikka kuinka ovat heidän julkisilla tileillään niin mun mielestä heidän yksityiselämäänsä koskevat kuvat ovat asia, joka ei kuulu julkiseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Eivät selvinneet pojat näköjään Strängnäsissäkään ilman vesisadetta. Onpas muuten viehättävän näköinen kaupunki. Jakob sanoikin, että yhdistelmä Porvoota ja Dubrovnikia.
Jakob näytti suorastaan nauttineen sateesta, kun oli kävellyt suoraan kaatosateeseen. Taisi olla kuuma aiemmasta auringonpaisteesta, joten pieni suihku kesken biisin tuli tarpeeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä. Kaikki olemme nähneet haastatteluja ja juttuja lehdissä näistä. Ja on julkista instaa jne. Mutta se mitä eivät ole kertoneet julkisuuteen julkisilla tileillään tai missään, on yksityistä. Ja näillä asioilla, mistä ei ole kerrottu, ei ole kiva spekuloida.
Itsekin joskus kurkkaan esim. Axelin tai hänen puolisonsa instaa, julkaisevat monesti tosi kauniisti ja taidokkaasti otettuja kuvia omasta elämästään, mutta en mä lähde edes näistä keskustelemaan tai vatvomaan missään julkisilla palstoilla yhtään sen enempää. Vaikka kuinka ovat heidän julkisilla tileillään niin mun mielestä heidän yksityiselämäänsä koskevat kuvat ovat asia, joka ei kuulu julkiseen keskusteluun.
Eihän täällä ainakaan tänään edes ole spekuloitu millään eikä mitään ole tapahtunut. Jakobilla oli muutaman viikon sormus pois ja se huolestutti. Tänään sormus on takaisin ja paljastui, että mitään syytä huoleen ei ollutkaan. Sormus nyt voi olla monesta syystä välillä pois käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakob näytti suorastaan nauttineen sateesta, kun oli kävellyt suoraan kaatosateeseen. Taisi olla kuuma aiemmasta auringonpaisteesta, joten pieni suihku kesken biisin tuli tarpeeseen
Luin että hän todella oli lavalla nauttinut sateesta kasvoillaan. Toivottavasti jollain on kuvia tai videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TODELLA vähän täällä on mitään vatvottu. Yli 18000 viestiä ketjussa ja niistä varmaan max 100 on ollut minkään laista "vatvontaa" ja sekin erittäin viatonta ja hyvässä hengessä eikä mitään repostelua.
Samaa mieltä. Minä joka kirjoitin tuon vastauksen siihen, miksi asialla on meille monelle väliä, en ole aiemmin kommentoinut tänne yhtään viestiä asiasta. Ja nytkin varoin spekuloimasta tätä mitenkään, kerroin vain miksi yleensäkään ihmiset välittävät toisten parisuhteen tilasta. Oli se toinen sitten kuka hyvänsä.
Mutta samaa mieltä, päätetään tämä aihe tähän. Ei kuulu meille.