Haluan ymmärtää, mitä ihanaa on Muita ihania -blogissa
Te, joiden mielestä Muita ihania on ihana, niin kertokaa miksi. Miksi minä näen vain kevyttä ja turhan makeaa elämää? Miksi minä näen pintajulkisuutta, pikkusieluisuutta, eskapismia, yli varojen elämistä? Miksi minä näen vain meikkiä, en kasvoja? Olenko katkeroitunut vanha ämmä?!?
Kommentit (33)
On kyllä niin sekavan oloinen nelikymppinen nainen.Tyhjäntoimituksen mestari.Olen miettinyt että onkohan hänellä adhd.
Minä tykkään, ette vain ole kohderyhmää.
Muita ihania on jäänyt omaan vaaleanpunaiseen kuplaansa.Käyttäytyy ja puhuu ja elää kuin murrosikäinen.Minä saan,minä voin tehdä ja sanoa mitä haluan,siltä hän kuulostaa.Miten hänen lapsensa voivat elää tuossa sekasotkussa ja arjessa selvitä.Vanhimmasta lapsesta näkee että ei voi hyvin.Pitäisi edes yrittää kasvaa aikuiseksi lasten takia.
Seuraan häntä ja säälin kun ei tunnu ymmärtävän miten miesystävä ottaa vain parhaat palat yhteisestä ajasta ei ole mukana arjessa millään tavoin.Vain lomia,viikonloppuja ei mitään oikeaa sitoutumista.Tiina vain selittää miten kaikki on niin hyvin ja onnellista vaikka kaikki sen muut näkevät että on vain höpötystä.Ja jatkuva lapsuuden ja nuoruuden melkein päivittäinen jaaritus on jo vaivaanuttavaa.Mikä trauma hänellä on lapsuudesta....
Ja mitä ihmettä hän tekee elääkseen..?
Täyttä sekoilua päivästä toiseen on hällä. Nyt valittaa kuinka uusperhe elämä on niin vaikeaa ja kuukausi varmaa vasta samassa kodissa 😂 Koko muuttorumban ajan sekoili pitkin tapahtumia ja valitti kuinka väsynyt on. Nyt uus kotikin näyttää olevan edeleen samanlainen sotkukasa vaikka tilaakin nyt löytyy.Ikuinen teini on tämä muita ihanuus 😅
Sanoppas se tyhjääkin tyhjenpää sometusta
Esittelee noita roikkuvia rintojaan vain päivästä toiseen. Naisen naamakin on kuin yks iso peruna 😆😂
Tiina on nyt perin loukkaantunut kun joku on kommentoinut hänen suutaan rumaksi. No se on kyllä sitä,leveä ja valtavan iso ja hampaat on arvottu suuhun. Ja kun äitinsä kanssa poseeraa nii äidillä ei näytä olevan ylähampaita ollenkaan 😂 Mistä tuo itseriittoisuus on peräisin tuolla ulkonäöllä ? Pudasjärven pärjänsuolta nähtävästi kun molemmat vanhemmat lähtöisin sieltä.Valtava itsetunto on kyllä.😅 Mäki haluan tuollasen itsevarmuuden 😂🤪
Muita ihania -Tiina ig stooreissaan kertoo kuinka hänellä on tunne ettei hänen tekemää, oman näköistä sisältöä arvosteta. Niin kuin sana sisältö tarkoittaa niin pitäisi olla jotain sisältöä,suunniteltua,jotain asiapitoistakin edes joskus. Mutta kun kaikki on täysin impulsiivista tyhjän päiväistä höpötystä päivästä toiseen ja nyt tarjoaa vielä maksullistakin sisältöä😁Oikeesti myötähäpeä on suuri. Lopettasit jo. Ei Jeesus mitä hommaa
Muistan, kun olin lukenut livejournalissa hänen blogia jo ennen Big Brotheria ja olin tv-tä katsoessa ihan että Tinderella menee BB-taloon, nyt on pakko katsoa.
Olikohan jopa 1-tuotantokausi.
Muistan, kun meni mököttämään saunaan, kun joku asia ei mennyt, kuten olisi halunnut, eikä jaksanut olla söpöliininä.
Prinsessa-tulitikut. Oi niitä aikoja.
Sitä ihmettelen, että miten hän tulee taloudellisesti toimeen. Arvostan kyllä hänen instagramia, kun höpöttelee menemään ja antaa vaikutelman, että on aika spontaania.
Mustikkalasta oon vähän kateellinen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan häntä ja säälin kun ei tunnu ymmärtävän miten miesystävä ottaa vain parhaat palat yhteisestä ajasta ei ole mukana arjessa millään tavoin.Vain lomia,viikonloppuja ei mitään oikeaa sitoutumista.Tiina vain selittää miten kaikki on niin hyvin ja onnellista vaikka kaikki sen muut näkevät että on vain höpötystä.Ja jatkuva lapsuuden ja nuoruuden melkein päivittäinen jaaritus on jo vaivaanuttavaa.Mikä trauma hänellä on lapsuudesta....
Isänsä ja serkkunsa hukkuivat kai hänen silmiensä edessä, kun hän oli aika nuori, siis lapsi kai vielä. Isä meni jokeen pelastamaan serkkua. Molemmat hukkuivat.
Vierailija kirjoitti:
Muita ihania -Tiina ig stooreissaan kertoo kuinka hänellä on tunne ettei hänen tekemää, oman näköistä sisältöä arvosteta. Niin kuin sana sisältö tarkoittaa niin pitäisi olla jotain sisältöä,suunniteltua,jotain asiapitoistakin edes joskus. Mutta kun kaikki on täysin impulsiivista tyhjän päiväistä höpötystä päivästä toiseen ja nyt tarjoaa vielä maksullistakin sisältöä😁Oikeesti myötähäpeä on suuri. Lopettasit jo. Ei Jeesus mitä hommaa
Mä kyllä arvostan, mutta ei mun arvostuksella kukaan tienaa mitään.
Laura Friman on mun toinen suosikki, nämähän olivat molemmat livejournalissa 2000-luvun alussa. Laura toki salanimellä avautui sydänsuruistaan.
Laura Friman on aivan toisen tason vaikuttaja. On älykäs ihminen
Ihanaa Ihanaa söpö ja taas Ihanaa on tehnyt hänen tyttärelleen jo varmasti yliannostuksen. Ja näin onkin aika poikamainen hänen tytär kun äiti on prinsessana 24 h . Prinsessa vielä yli 40 vuotiaanakin.Tytär ei pääse esille äitinsä narsismin takaa.
Muita ihania Tiina haluaisi vieläkin kokea vauva ajan ja raskautua kun sekin on niin IHANAA . Jos olet ollut kaksi viikkoa kuukaudessa aiempien kolmen lapsenkin äitinä niin ehkäpä juuri tämän vuoksi tämä vaaleanpunainen mieli pikkulapsi ajasta on säilynyt. Olet Tiina ikuinen teini. Olet osaika äiti ollut ja olet. Minä olen ruuhkavuosissa elävä ja lapseni ovat kanssani koko ajan ja ajatukset hieman erinlaiset 😄
Muita ihania on kyllä paljon vanhemman näköinen kuin 45 vuotias, hamsterin posketkin niin kuin usein reilusti yli 50 vuotiaille tulee ja paksu pöhöttynyt kasvojen iho. Hän ei voi hyvin ja se näkyy ulkonäössäkin jo
Muita ihania ja Mira Paloneva on kyllä kaks samanlaista 🤪 kauheita adhd eukkoja 😅
Yäk mikä nainen yhtä esitystä kaikki
No et ole. Oon ihan samaa mieltä.