Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9485)
Vierailija kirjoitti:
KAJ 😘 Yleisöä riittää, ja kaikki niin mukana. 💚🤎
Vierailija kirjoitti:
Sydän pakahtuu. 🥰
https://www.instagram.com/reel/DHV8wjvAsFs/?igsh=MTEydW1teWZwbHFl
Tämä on hauska pätkä kiertätykseen ja lajitteluun liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi näkyä poikien kaunis korona-ajan cover. Jakobilla pettää pokka täydellisesti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi näkyä poikien kaunis korona-ajan cover. Jakobilla pettää pokka täydellisesti. :)
Näkyy... nauran täällä hysteerisenä. Axelin paras veto ikinä, vetää polvet hyytelöksi myös Jakobilta. Kevin onneksi pysyy teräksisen tyynenä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli illemmalla "villiä", ja leppoisaa.😅
Ihanaa että ketju saanut olla suht rauhassa.
Tulee sellainen "ennenvanhaan" tunnelma, mitä palsta joskus oli.
Sen verran ikää, että tähän alustaan ehkä helpoin kirjoittaa. Muualle on ensin ne manööverit, ja harmittaa jos jotain tekee "väärin".
Joku eilen mainitsi yhdestä poikien esiintymisestä (ruisrock?) missä Kevin hieman arasteli esiintyä, niin Jakob lempeästi "tuuppasi" hänet eturiviin, ja Axel tuli myös tsemppaamaan.
Nämä ovat kuin identtiset kolmoset, jotka ajattelevat ja tekevät ja jopa jatkavat toistensa lauseita. 💚🤎
Hehän ovat varsinkin aiempien vuosien haastatteluissaan puhuneet siitä, että ovat kaikki kolme pohjimmiltaan tosi ujoja. Jokaisella vuorollaan iskee siksi välillä hirveä rimakauhu ja ramppikuume. Mutta kuulemma onneksi tosiaan vuorotellen, niin että kun yhdellä polvet vapisee, kaksi muuta pitävät tilanteen hallinnassa ja auttavat vapisijankin taas jaloilleen. Ja tietävät, että vaikka lavalla (tai muualla) tapahtuisi mitä, kaveria ei jätetä.
Vierailija kirjoitti:
Suloiset. 🤎💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan vielä ole ilmoittanut suosikikseen Marlenea? Mä olen rohkea ja ilmoitan. "Marlenella oli nälkä ja Määnin oli seisova pöytä."
Marlene on ehdoton suosikkini, mutta sehän on Vörjeansin kappale.
Eikös voitaisi sentään laskea Vörjeansit mukaan tähän äänestykseen, saman kylän poikiahan he ovat. Voivat olla jopa sukulaisia, Freppakin muistuttaa aika paljon Keviniä. Nimittäin mun suosikkini on Born to börn. Saa tämän tytön sykkeen kohoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan vielä ole ilmoittanut suosikikseen Marlenea? Mä olen rohkea ja ilmoitan. "Marlenella oli nälkä ja Määnin oli seisova pöytä."
Marlene on ehdoton suosikkini, mutta sehän on Vörjeansin kappale.
Eikös voitaisi sentään laskea Vörjeansit mukaan tähän äänestykseen, saman kylän poikiahan he ovat. Voivat olla jopa sukulaisia, Freppakin muistuttaa aika paljon Keviniä. Nimittäin mun suosikkini on Born to börn. Saa tämän tytön sykkeen kohoamaan.
Vörjeans on KAJ'n kääntöpuoli: mitä enemmän Jakob nauraa, sitä enemmän Tommyn naama on norsunv*tulla. Mutta onkohan Freppan äiti Kevinin äidin pimeä puoli? En voi olla ajattelematta American Pien Stifler's momia...
Eilen joku oli liittänyt tänne "iltasaduksi" Kaj komber ti byin - minirevy" videon (2017). Nopeasti selaamalla se ei nyt osunut mun silmiin tästä enää...
Tietääkö joku missä tuo taltiointi on tehty, ja esittikö KAJ tuota useammallakin paikkakunnalla?
Harmi, kun äänen ja kuvan laatu on vähän kehno, vaikea saada kaikesta selvää, lisäksi paljon murretta. Naurattaa kyllä, vaikka ei kaikkea ymmärräkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloiset. 🤎💜
Kevin lajittelee ja kierrättää ajatuksiaan! Axel tunnustaa että on varastanut pikkutakkinsa Wasa Teaterista, mikä sekin on kierrätystä, ja Jakob on kertonut toisaalla että Näsan domnarissa käytetty frakki on sekin teatterin puvustamosta mukaan tarttunut. Mielenkiintoista nähdä miten kauan heidän nykyiset esiintymispukunsa kestävät. Nythän he ovat käyttäneet Sauna Tourilla vuorotellen myös niitä uusia mafiosopukuja jotka heille ommeltiin Euroviisujen pr-tilaisuuksiin, kun he valittivat että tarvitsevat vaihtovaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy... nauran täällä hysteerisenä. Axelin paras veto ikinä, vetää polvet hyytelöksi myös Jakobilta. Kevin onneksi pysyy teräksisen tyynenä.
Ai, tää on niin hyvä! Axel on ihan toppen tässä!
Ja voimme taas kerran todeta, että Axel todella osaa laulaa, kaunis ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloiset. 🤎💜
Kevin lajittelee ja kierrättää ajatuksiaan! Axel tunnustaa että on varastanut pikkutakkinsa Wasa Teaterista, mikä sekin on kierrätystä, ja Jakob on kertonut toisaalla että Näsan domnarissa käytetty frakki on sekin teatterin puvustamosta mukaan tarttunut. Mielenkiintoista nähdä miten kauan heidän nykyiset esiintymispukunsa kestävät. Nythän he ovat käyttäneet Sauna Tourilla vuorotellen myös niitä uusia mafiosopukuja jotka heille ommeltiin Euroviisujen pr-tilaisuuksiin, kun he valittivat että tarvitsevat vaihtovaatteet.
Huhuu Teemu Muurimäki. KAJ:lle nyt uusia pukuja. Mä ainakin haluan nähdä heidät jatkossakinpuvuissa. :)
Tässä tämä minirevyy. En itse kaikkea ymmärtänyt, ja hekotin silti. :)
Vierailija kirjoitti:
ON
SE ON NOLLAN HITIN P A S K A PÄNDI.
Saavatkos he sanoa että kaikki suomalaiset miehet ovat oksettavan näköisiä sikoja, sinä mukaan lukien?