Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9478)

Vierailija
1501/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭

Vierailija
1502/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan vielä ole ilmoittanut suosikikseen Marlenea? Mä olen rohkea ja ilmoitan. "Marlenella oli nälkä ja Määnin oli seisova pöytä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian kuuma ettei jaksa multipeukuttaa itseään?

Vierailija
1504/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aitoo-videon innoittamana valitsen suosikikseni Text-tv:n. Mutta vain jos se esitetään niin, että ainakin yhdellä on telkka päässä.

Vastikään oli juttua jostain ulkomaalaisesta bändistä, en muista mistä, jonka keikoille yleisö kuulemma menee pukeutuneena tekokaljuun. Eli siis peruukkiin, joka esittää kaljua, eli eräänlaiseen antiperuukkiin. Kaj:n keikoillehan voisi alkaa menemään tv päässä. Voin kuvitella kuinka se alkaisi pienen piirin juttuna ja laajenisi siitä. Yleisön pakkautuessa lavan eteen tv:t kolisisivat toisiaan vasten.

Yleisölle voisi jakaa sellaisia puhallettavia malleja. Ja koko yleisö pomppisi, jos vain jalat kestäisi. Olisi tunnelmaa. :)

Kyllä, varsinkin tällaisi

Samaa vikaa itsellä. Valvominen, helle ja yliannostus KAJ.ta. Vai onko mikään määrä edes riittävä? Että ajatukset ovat pehmeitä. KAJ-landiassa ei ilmeisesti ole kovia pintoja ja reunoja, on niinkuin kelluisi pilven päällä.

Vierailija
1505/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, onko tätä jo jossain kysytty, mutta mä kysyn nyt: mikä Kaj'n kappale on sun henkilökohtainen suosikkisi (saat mainita VAIN YHDEN).

Aloitan itse: Flaggan i topp (Paradise-musikaalista).

Vägg i vägg! Foxtrottien foxtrotti, hallelujaa.

Vierailija
1506/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan vielä ole ilmoittanut suosikikseen Marlenea? Mä olen rohkea ja ilmoitan. "Marlenella oli nälkä ja Määnin oli seisova pöytä."

Nnojooo... mutta kun Freppaa rääkätään niin ei oikein tahdo kestää. Mistä tulee mieleen, että Ta me heim on yksi vahva kandidaatti mulla. Haaveilen, että jonain päivänä selviää etymologinen ihme FINNKOIPILAN.

Vierailija
1507/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bäriking! Selvisi, että ne Jacobin roolihahmon marjanpoiminta-automaatit pyörivät sähköporakoneiden avulla. Joku Pelle Peloton ollut asialla. 

Vierailija
1508/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siihen puhallettavaan töllöön saisi tuulettimen... 

Pahvilaatikosta voisi askarrella sellaisen ympäristöystävällisen.😅

Vierailija
1509/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näillä helteillä tietty Pablos frestelse.

Vierailija
1510/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, onko tätä jo jossain kysytty, mutta mä kysyn nyt: mikä Kaj'n kappale on sun henkilökohtainen suosikkisi (saat mainita VAIN YHDEN).

Aloitan itse: Flaggan i topp (Paradise-musikaalista).

Vägg i vägg! Foxtrottien foxtrotti, hallelujaa.

Jakobista tulisi hyvä matkasaarnaaja.😇

Vierailija
1511/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnojooo... mutta kun Freppaa rääkätään niin ei oikein tahdo kestää. Mistä tulee mieleen, että Ta me heim on yksi vahva kandidaatti mulla. Haaveilen, että jonain päivänä selviää etymologinen ihme FINNKOIPILAN.

Mä en nyt voi vastustaa kiusausta. Mun suosikki on (kaikella ystävyydellä) Freppa starta corona.

Vierailija
1512/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo osaakin olla rumia poikia! Tunnetusti suomenRUTSAlaiset on oksettavan näköisiä sikoja.

Pidän itsestäänselvänä, että olet mies... ei sinun pitäisi olla niin kiinnostunut toisten miesten ulkonäöstä, eihän? Ethän ole håmå ethän? Eeeethän? 

Vierailija
1513/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/shorts/rctteRjEe7M

Korvamato hyvällä tavalla. :)

Vierailija
1514/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt voi vastustaa kiusausta. Mun suosikki on (kaikella ystävyydellä) Freppa starta corona.

Hee. Itse asiassa se kävi mielessä, nyt kun se keikka on käännetty. Aiemmin en saanut siitä selkoa enkä oikein sitten yrittänytkään. Freppa on kyllä jotenkin niin liikuttava hahmo ettei tosikaan. Ja e från Vöro, voi jumankauta. Ilman sitä se olisi hauska, tuon biisin kanssa se on huikea. Pelastakaa Freppa, perustan yhdistyksen.

Vierailija
1515/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakobin koppoti koppoti-kappale. Katselu omalla vastuulla.💚🤎

Vierailija
1516/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1517/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvamato, silmäkarkki. Herttilei, on siinä päässyt makeaan paikkaan kuvaamaan. Ja vielä noin hyvässä valossa. Priimaa.

Vierailija
1518/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj'n komeat pojat Ruotsin kuninkaan vieraina:

https://www.facebook.com/photo?fbid=1283444463137864&set=a.611875456961…

🤗Voi ihanat pojat.🥰

Vierailija
1519/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvamato, silmäkarkki. Herttilei, on siinä päässyt makeaan paikkaan kuvaamaan. Ja vielä noin hyvässä valossa. Priimaa.

Minä oon kyllä sen verran vanhan polven ihminen, että jos eturivissä tuollaiselta paikalta saisin keikkaa katsella, niin tuskin malttaisin kuvata. Keskittyisin nauttimaan vaan.

Vierailija
1520/9478 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkas. En kyllästy siihen koskaan, kuten en moniin muihinkaan biiseihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä