Köyhyyttä ja rahattomuutta valittava suurperheen äiti
Osti mansikoita 125 eurolla ja meinaa ostaa vielä lisää.
Kommentit (9)
Onko tuossa pilkkuvirhe?
Aikooko hän pakastaa mansikoita? Jos aikoo, niin hän tarkoitti varmaan 1250€.
Eihän tuo 125€ riitä kuin noin 5-7 kiloon. Isolla perhellä menee helposti yli kilo kerralla.
Jos on iso perhe niin pitää ostaa paljon mansikoitakin. Miten itse pärjäisit suurperheen äitinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on iso perhe niin pitää ostaa paljon mansikoitakin. Miten itse pärjäisit suurperheen äitinä.
Ei mun tarvitse pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa pilkkuvirhe?
Eihän tuo 125€ riitä kuin noin 5-7 kiloon. Isolla perhellä menee helposti yli kilo kerralla.
Hän elää kuntoutustuella, joten 125 euroa on oikea summa.
Ei ole paljon isolle perheelle. Mansikat ovat terveellisiä joten niitä juuri kannattaa syödä.
Missä tämmöinen äiti nyt on? Kun olin yksinhuoltaja niin marjat olivat juuri ne joihin satsasin: mansikkaa, vadelmaa, mustikkaa, tyrniä, viinimarjoja, puolukkaa, viinimarjoja. Suurin osa piti ostaa, koska meillä ei ole omaa pihaa. Keskimäärin noin satanen kuussa marjoihin. ( Pakastettiin kesällä.)
Meitä on oerheessä vain kaksi. Eli 50€/henkilö/kuukausi. Mun mielestä ei tuhlausta ollenkaan, marjat ovat terveellisiä. Nipistettiin sitten muusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa pilkkuvirhe?
Hän elää kuntoutustuella, joten 125 euroa on oikea summa.
No, yoivottavasti ovat saaneet hyvän tarjouksen, että saavat mahdollisimman paljon mansikoita. Terveellisiä ovat.
En nyt ymmärrä aloitusta. Marjat ovat terveellisiä. Eiköhän kaikki pyri niitä ostamaan.
Oliko tuhlausta?