Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9489)

Vierailija
1521/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/rctteRjEe7M

Korvamato hyvällä tavalla. :)

Korvamato, silmäkarkki. Herttilei, on siinä päässyt makeaan paikkaan kuvaamaan. Ja vielä noin hyvässä valossa. Priimaa.

Ihme ettei kuvaajan puhelin ole sulanut.😋

Vierailija
1522/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvamato, silmäkarkki. Herttilei, on siinä päässyt makeaan paikkaan kuvaamaan. Ja vielä noin hyvässä valossa. Priimaa.

Minä oon kyllä sen verran vanhan polven ihminen, että jos eturivissä tuollaiselta paikalta saisin keikkaa katsella, niin tuskin malttaisin kuvata. Keskittyisin nauttimaan vaan.

Kyllä. Toivoisin vain, että näky jäisi verkkokalvolle ikuisesti 💚🤎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, onko tätä jo jossain kysytty, mutta mä kysyn nyt: mikä Kaj'n kappale on sun henkilökohtainen suosikkisi (saat mainita VAIN YHDEN).

Aloitan itse: Flaggan i topp (Paradise-musikaalista).

Ah, Paradisessa on niin monta ihanaa. Sieltä löytyy munkin suosikki: Dit havet tar oss. (Kuunteluohje: kuvittele itsesi Julian paikalle.)

Vierailija
1524/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin ja kuulin Dågär åt böndrinin ekan kerran, kun Alexander Stubb vieraili maaliskuussa Vöyrissä Kaj'n koulukonsertissa. Iltasanomat (tai Iltalehti) lähetti konsertin suorana netissä. Kappaleesta tuli kertaheitolla mun supersuosikki ja sellaisena se on pysynyt. Nyt siitä on onneksi netti pullollaan taltiointeja eri keikoilta.

(Alex, Susanne ja koko yleisö oli ihan pähkinöinä.)

Vierailija
1525/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon kyllä sen verran vanhan polven ihminen, että jos eturivissä tuollaiselta paikalta saisin keikkaa katsella, niin tuskin malttaisin kuvata. Keskittyisin nauttimaan vaan.

Juu. Jakobin ja katsojan välissä kameran linssikin on liikaa.💚🤎

Vierailija
1526/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bara Bada Bastu 🥳🥳🥳

Ou jee ja näinhän se menee 😃

Vierailija
1527/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, onko tätä jo jossain kysytty, mutta mä kysyn nyt: mikä Kaj'n kappale on sun henkilökohtainen suosikkisi (saat mainita VAIN YHDEN).

Aloitan itse: Flaggan i topp (Paradise-musikaalista).

K-pop puree muhun. Siis Pa to ta na kako, ja mieluiten alkuperäisvideona jossa pojat pyörii mikrossa.

Vierailija
1528/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasatu :)

Vierailija
1529/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Vörjeans-hahmot ovat kyllä huiman mielenkiintoisia, kun ovat jotenkin niin hauskalla tavalla nurinkurisia versioita heistä itsestään. Toisaalta liioiteltuja, toisaalta täysin päinvastaisia ominaisuuksia. 

Axel taitaa oikeasti olla heistä se kova luu mitä tulee bisneksen ja käytännön asioiden järjestämiseen, mutta kiinnostuksenkohteiltaan on hyvin kulturelli, päinvastoin kuin Määnin. Tommy nauttii esillä olosta ja on koko ajan äänessä kuten Jakob, mutta on yrmy ja kiusaa koko ajan Freppaa siinä missä Jakob on iloinen ja ystävällinen. Ja Kevin on oikeastikin vähän konflikteja välttelevä ja pysyy mielellään vähän syrjässä, mutta on kuitenkin ihan itsevarma, toisin kuin Freppa joka on totaalinen kynnysmatto.

Vierailija
1530/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin on tosi vaikea valita yhtä suosikkibiisiä ja se myös vaihtelee, mutta sanon Heimani i skick 

Vierailija
1531/9489 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun KAJ-suosikki on ehkä monen mielestä outo, mutta se on Kurtin "suuri aaria" Gambämarkista, siis Ässol. Axel vaan on siinä niin kertakaikkisen järisyttävän hyvä.

Vierailija
1532/9489 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli illemmalla "villiä", ja leppoisaa.😅

Ihanaa että ketju saanut olla suht rauhassa.

Tulee sellainen "ennenvanhaan" tunnelma, mitä palsta joskus oli.

Sen verran ikää, että tähän alustaan ehkä helpoin kirjoittaa. Muualle on ensin ne manööverit, ja harmittaa jos jotain tekee "väärin".

Joku eilen mainitsi yhdestä poikien esiintymisestä (ruisrock?) missä Kevin hieman arasteli esiintyä, niin Jakob lempeästi "tuuppasi" hänet eturiviin, ja Axel tuli myös tsemppaamaan.

Nämä ovat kuin identtiset kolmoset, jotka ajattelevat ja tekevät ja jopa jatkavat toistensa lauseita. 💚🤎

Vierailija
1533/9489 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on luontevinta jutella täällä anonyymipalstalla. Viime vuonna oli myös kiva pitkä ketju kesäolympialaisia seuraavien kesken. Mahtuihan sinnekin jotain riitelyä ja trollausta, mutta enimmäkseen oli hyvä henki.

Mietin tuota lempibiisiä. Oikeasti on mahdoton sanoa yhtä, mutta jos on pakko sanoa yksi, niin pieneltä paikkakunnalta itsekin kotoisin olevana Kom ti byin menee minulla suoraan sydämeen. Voit ottaa tytön pois kylästä mutta kylä ei lähde tytöstä.

Vierailija
1534/9489 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä lisätä, että kyyneleet alkoivat valua kun kirjoitin tuosta Kom ti byinistä. Täällä minä nyt sitten itken yksin klo 7.30 aamulla. Että ehkä se oli oikea valinta lempibiisiksi!

Vierailija
1535/9489 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan vielä ole ilmoittanut suosikikseen Marlenea? Mä olen rohkea ja ilmoitan. "Marlenella oli nälkä ja Määnin oli seisova pöytä."

Marlene on ehdoton suosikkini, mutta sehän on Vörjeansin kappale.

Vierailija
1536/9489 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1537/9489 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1538/9489 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo osaakin olla rumia poikia! Tunnetusti suomenRUTSAlaiset on oksettavan näköisiä sikoja.

Vahvasti tulee nyt kettu ja pihlajanmarjat mieleen...

Vierailija
1539/9489 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1540/9489 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset