Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9489)
Mikä ihmeen KAJ ...
On päässyt jo unohtumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tallennetta olen metsästänyt päiväkausia. Tallenne on pitkä, mutta katsomisen arvoinen. Lahjakkaita poikia.
Kohdassa n.29:00 Jakob aivastaa, mutta en tiedä kuuluuko esitykseen. Axelin taidokas p-kirjaimella alkava tarina on ilmiömäinen. Jakobin oopperaesitys ihana. Saisi vielä olla tuo nenäliina rintataskussa, kun pyyhkii hikeä otsalta. Tää on niin viihdyttävä esitys kaikenkaikkiaan. :)
Jakob ei hätkähtänyt, vaan meno jatkui vaikka aurinkolasit jäi. Axelilla oli ne mukanaan ja ojensi ne kesken esityksen Jakobille. Näin se pitää mennä. Paniikkia ei synny kun ollaan niin tiivis ryhmä plus lahjakkuus tulee sieltä harjoittelun ja ammattitaidon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tallennetta olen metsästänyt päiväkausia. Tallenne on pitkä, mutta katsomisen arvoinen. Lahjakkaita poikia.
Tämä on mun suosikkitallenteitani. Pojat ovat tuossa vielä melkein lapsia, ja millaisia biisejä jo tehneet. Ja millä suvereniteetilla ottavat yleisön haltuunsa. Tuntuu yhä oudommalta, ettei me suomenkieliset ole tiedetty tästä helmien helmestä mitään ennen Melodifestivalenia.
Voiko tuo keikkatallenne olla vuodelta 2017? Silloin pojat ovat olleet 24-vuotiaita, ts. eivät enää melkein lapsia vaan ihan aikuisia miehiä. Nuorin euroviisuedustaja taisi olla tänä vuonna Norjan Kyle Alessandro joka ehti täyttää keväällä 19. Euroviisut voittanut Itävallan JJ on 24. En silti sanoisi häntäkään melkein lapseksi.
Siis mitä tää aloittaja selittää "Käärijän polusta"? 😃 Ei vissiin oo minkäänlaista hajua siitä, mitä Kärtsä on tehnyt Cha Cha Cha:n jälkeen. Se, että itse elät pää perseessä etkä huomaa mitään, ei tarkoita ettei mitään tapahdu. Vai onko ajatuksena, että pitäis tehdä monta menestynyttä euroviisua niin kuin Loreen, ettei olisi "yhden hitin ihme"? 🤣
Joku on aloittanut youtubessa sarjan "My 10 top KAJ songs". Tässä numero kymppi:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mun suosikkitallenteitani. Pojat ovat tuossa vielä melkein lapsia, ja millaisia biisejä jo tehneet. Ja millä suvereniteetilla ottavat yleisön haltuunsa. Tuntuu yhä oudommalta, ettei me suomenkieliset ole tiedetty tästä helmien helmestä mitään ennen Melodifestivalenia.
Voiko tuo keikkatallenne olla vuodelta 2017? Silloin pojat ovat olleet 24-vuotiaita, ts. eivät enää melkein lapsia vaan ihan aikuisia miehiä. Nuorin euroviisuedustaja taisi olla tänä vuonna Norjan Kyle Alessandro joka ehti täyttää keväällä 19. Euroviisut voittanut Itävallan JJ on 24. En silti sanoisi häntäkään
Itse näen heissä vielä tietynlaista naiiviutta tässä esityksessä. Jos ihmisen aivot kehittyvät 30-vuotiaaksi, niin ovat mun mielestä siihen peilaten vielä lapsia. Lapsenomaisuudessakin on eri tasoja. Ja niin me ihmiset koemme asioita eri tavalla.
Ja ovat nykyään poikamaisia. :)
Tämä saksalainen tyyppi julkaisi jo jokin aika sitten Top 20 - Best KAJ Songs -videon. Kiinnostavia valintoja, kiinnostavia perusteluja, ja kiva nähdä, mikä kansainväliseen yleisöön puree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadan Grim ihastui hyttyseen. Hänen otsikoinnistaan voisi päätellä, että Kaj'lla on plakkarissa hitti poikineen. :)
Kyllä tätä silloin tällöin tulee kuunneltua, repeatilla tottakai, ja hauskahan tämä on. Ei omalla KAJ-listalla kärkipäässä kuitenkaan
Ja tuleehan toi P*RK*L* niin täydestä sydämestä! Tähän lauluun se sopii kuin nyrkki silmään :)
Tämä varmasti on tarkoitettukin pelkäksi kevyeksi kesäviihteeksi, ja sellaisena toki palvelee tarkoituksessaan. Tietysti siitä harvinainen Kaj-laulu, että monikerroksisuus puuttuu. Ei ole kuin pintakerros ja sekin pirun kutiseva. Mutta tähänkin voi samaistua täysillä!
Monet (ulkkikset) ovat toivoneet tähän musiikkivideota. Eipä taida pojilla nyt olla aikaa sellaiseen.
Huomenna jatkuu kiertue. Malmö, Öölanti,... Tuonne Öölantiinhan tuli jossain vaiheessa se toinen lisäkonsertti, ja molemmissa sali näyttää olevan lähes täyteen buukattu. Uppsalaan elokuussa jouduttiin järjestämään myös lisäkonsertti. Molemmat konsertit ilmoitettiin jo jossain vaiheessa loppuunmyydyiksi. Liekö tullut lisälippuja myyntiin, kun molempiin on jotain seisomapaikkoja tarjolla.
Yleisöä riittää, hieno homma!
Ja ikäkin on lopuksi vain sarja numeroita. Kaiken ikäisenä. Itse olen kuusikymppinen, ja tällä hetkellä tuntuu että olen alle kolmikymppinen, siis henkisesti. Fysiikaltani taas melkein 70-vuotias.
Lapsena olin kuitenkin n.s. vanha sielu.
Näissä pojissa myös välähtää se "vanha sielu" niissä joulukalentereissa ja vanhemmissa tarinoissa.
Just nyt ovat niin poikamaisia kuin olla ja voi. :)
Ja ei ole tarkoitus väitellä ja vähätellä, kun makuasioista tuskin koskaan ollaan yksimielisiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet (ulkkikset) ovat toivoneet tähän musii
Ovat sentään kuvanneet Skansenilla pätkiä Pernilla Wahlgrenin, Dr Albanin ja E-Typen kanssa, joissa nämä viuhtovat hyttysiä antaumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdassa n.29:00 Jakob aivastaa, mutta en tiedä kuuluuko esitykseen. Axelin taidokas p-kirjaimella alkava tarina on ilmiömäinen. Jakobin oopperaesitys ihana. Saisi vielä olla tuo nenäliina rintataskussa, kun pyyhkii hikeä otsalta. Tää on niin viihdyttävä esitys kaikenkaikkiaan. :)
Tuossa Vörjeans-esityksessä Jakob pyörii ja kieppuu samalla tavalla kuin niisä euroviisujen aikaan KAJ.n tehdyissä lyhytvideoissa. Kuuma tanssi, missä Jakob kieppuu villisti lempieuroviisukappaleensa tahdissa. Mietin et ne varmaan on siellä lihasmuistissa. Mahtaakohan pojat käyttää "roolihahmojaan" kiperissä tilanteissa.
Tässä on siltä saksalaistyypiltä hyvää pohdintaa KAJ-ilmiön taustoista.
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/JAy426Kdw58
Tässä se wild dance by Jakob
🦮Ihmisversio kultaisesta noutajasta
💚🤎 Jakob
Vierailija kirjoitti:
Ja ikäkin on lopuksi vain sarja numeroita. Kaiken ikäisenä. Itse olen kuusikymppinen, ja tällä hetkellä tuntuu että olen alle kolmikymppinen, siis henkisesti. Fysiikaltani taas melkein 70-vuotias.
Lapsena olin kuitenkin n.s. vanha sielu.
Näissä pojissa myös välähtää se "vanha sielu" niissä joulukalentereissa ja vanhemmissa tarinoissa.
Just nyt ovat niin poikamaisia kuin olla ja voi. :)
Ja ei ole tarkoitus väitellä ja vähätellä, kun makuasioista tuskin koskaan ollaan yksimielisiä. :)
Jakob on heistä edelleen babyface, kun taas Kevinistä saatiin jo parikymppisenä uskottava 50-vuotias pensalbo setämies, vaikka hän on joukon nuorin. Laululyyrikoissa he ovat esittäneet huomattavaa kypsyyttä jo silloin kun olivat vielä poikasia.
Jos heidän ikäänsä eri tallenteilla miettii, ovat keikat, joissa on mukana Heimani i skick armeijan jälkeisiä. Kevin kirjoitti laulua inttibussissa. 2012 ei ole julkalenderia, koska silloin he olivat intissä.
Bodil twista med beinprotes on myös kerrassaan herkullinen.
Har on värkin i beini?
- Nää beini e laga åv värki.
Har on en sticko i fåotin?
- Nää fåotin e in sticko.
E beini en pina?
- Nåo er e fol he
1 437 106 kertaa mosquito on "inissyt" spotifyilla. 🔥