Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20083)

Vierailija
15241/20083 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istuu yksi kajahtanut vedet silmissä nauramassa. Puujalkavitsit ei tästä Larsmon vuoden 2013 keikasta parane.  Kevin on tässä 19-vuotias, Axel ja Jakob juuri ja juuri 20, mutta ottavat totaalisesti lavan ja yleisön haltuunsa. Tädit on pähkinöinä, nuoret naiset hihittää ja (harvalukuisemmat) miehet höröttää kaikki yhtä onnellisina. Ja kuinka musiikki svengaakaan. Joku taika noissa alkuaikojen estottomissa biiseissä on.

Vierailija
15242/20083 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä istuu yksi kajahtanut vedet silmissä nauramassa. Puujalkavitsit ei tästä Larsmon vuoden 2013 keikasta parane.  Kevin on tässä 19-vuotias, Axel ja Jakob juuri ja juuri 20, mutta ottavat totaalisesti lavan ja yleisön haltuunsa. Tädit on pähkinöinä, nuoret naiset hihittää ja (harvalukuisemmat) miehet höröttää kaikki yhtä onnellisina. Ja kuinka musiikki svengaakaan. Joku taika noissa alkuaikojen estottomissa biiseissä on.

Tää on niin hieno keikka ja haastattelu myös. Paikkakin on upea. Olisinpa ollut tuolla.

Muistaakseni heillä oli jo silloin nimmarin pyytäjiä jonossa ja keikalla nuoret tytöt näyttivät ihastuneilta.. Kevin esiteltiin sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15243/20083 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinin sinkkuus vetelee viimeisiään. Reilun kuukauden päästä tästä keikasta pojat aloittivat opiskelut Helsingissä ja Kevin tapasi heti ensimmäisellä viikolla (tulevan) vaimonsa.  :)

Vierailija
15244/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille Jakobin aivastuksiin ihastuneille tiedoksi: Jakobilla on Instassa maailman suloisin video, jossa koira nuolee Jakobin naamaa, kun Jakob yrittää torkkua ja sitten Jakob aivastaa.

En olisi ikinä uskonut, että raportoin jonkun aivastusvideoista. Saati, että jonkun aivastuksille on omat ihailijansa. Jos Jakob tietäisi, pitäisi tätä varmaan vielä enemmän creepynä kuin käsivarsivideoita.

Vierailija
15245/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer suomi instagramissa on mukava video KAJ'sta, kun eilen oli lanseerattu näitä suklaalevyjä. 

Vierailija
15246/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille Jakobin aivastuksiin ihastuneille tiedoksi: Jakobilla on Instassa maailman suloisin video, jossa koira nuolee Jakobin naamaa, kun Jakob yrittää torkkua ja sitten Jakob aivastaa.

En olisi ikinä uskonut, että raportoin jonkun aivastusvideoista. Saati, että jonkun aivastuksille on omat ihailijansa. Jos Jakob tietäisi, pitäisi tätä varmaan vielä enemmän creepynä kuin käsivarsivideoita.

Kiitos vinkistä, piti katsoa totta kaj.

Toi video on kyllä munkin mielestä vähän creepy, Vaikka olenkin koiraihminen, niin mun mielestä on ällöä kun koira nuolee suulle.

Videolla näytti, että oltiin junassa, Ehkä ovat menossa pääsiäisen viettoon Vöyrille.

Vierailija
15247/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, piti katsoa totta kaj.

Toi video on kyllä munkin mielestä vähän creepy, Vaikka olenkin koiraihminen, niin mun mielestä on ällöä kun koira nuolee suulle.

Videolla näytti, että oltiin junassa, Ehkä ovat menossa pääsiäisen viettoon Vöyrille.

Minusta video ei ollut yhtään creepy vaan vain söpö. Ja erityisen söpöä, että todennäköisesti tyttöystävä kuvannut, joten lämmittävää tietää, että hänestäkin tuo oli ilmeisesti vähintään yhtä herttaista. 

Mutta epäilen, että Jakobista olisi omituista, jos tietäisi, että Instasta löytyy kooste hänen aivastuksistaan. (En muista mistä.)

Vierailija
15248/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se sama tyyppi, joka julkaisi sen kuumottavan synttärivideon, on julkaissut myös lyhyen aivasteluvideon. Luulen että löytyy sekä instasta, että Tiktokista. Ehkä näitä aivasteluita on muillakin videoilla. Mulla kun ei ole instaa eikä tiktokia, niin vähän "kiertoteitä" joutuu näitä videoita esiin hakemaan. 

Vierailija
15249/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on ilmeisesti jäänyt väliin jotain olennaista. Mikä on synttärivideo?

Vierailija
15250/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DWLrmj4CBKH

No tämä😅

Vierailija
15251/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakobilla on tapana pitää käsiä taskussa, oli näköjään jo nuorempana. 

Vierailija
15252/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä😅

Ei uppoa mun huumoriin. Älkää vain sanoko että jotkut täti-ihmiset tuota videota katsovat innoissaan? 

Vierailija
15253/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä😅

Ei uppoa mun huumoriin. Älkää vain sanoko että jotkut täti-ihmiset tuota videota katsovat innoissaan? 

Kyllä videon tekijä ja suurin osa postauksen tykkääjistä käy tädeistä kuten itsekin olen.

Eiköhän tälläkin palstalla suurin osa ole tätejä ja  videota on täälläkin ihasteltu

Vierailija
15254/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä😅

Kyllä videon tekijä ja suurin osa postauksen tykkääjistä käy tädeistä kuten itsekin olen.

Eiköhän tälläkin palstalla suurin osa ole tätejä ja  videota on täälläkin ihasteltu

Mä en ole kovin visuaalinen ja siten en koskaan, edes nuorena, kuolannut miesten kuville, videoille tai edes livenä ulkonäölle sinänsä. En ainakaan samoille asioille mitä ilmeisesti suurin osa näke. Mutta ymmärrän myös, ettei mun tapani kokea ole ainoa oikea. Meitä on erilaisia ja nautimme eri asioista. En koe mitään tarvetta dissata sitä, jos joku on innoissaan asiasta, joka ei itseäni säväytä. Se on vain hauskaa, että näemme maailman ja toisemme niin eri tavoin.

Jos joku juttu ei uppoa omaan huumoriin tai mieltymykseen, sen voi vaan sivuuttaa ja antaa muiden pitää hauskaa. Erityisesti, jos se ei edes loukkaa ketään. Muiden kautta joskus myös oppii näkemään sellaista hauskuutta maailmassa, jota ei itse ollut aiemmin oivaltanut.

Vierailija
15255/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kommentoin tänne äsken että on mielestäni ällöä antaa koiran nuolla suuta.

Olen myös sitä mieltä, että hienoa kun Jakob julkaisee tällaisia videoita, jotka ovat hauskoja eivätkä välttämättä esitä häntä edullisimmassa valossa. Monet julkkikset julkaisevat vain sliipattuja edustuskuvia itsestään. Jakob ei selvästikään ole samaa maata ja se on ihailtavaa ja rohkeaa.

Vierailija
15256/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä😅

Huom. en tarkoittanut että esimerkiksi keski-ikäiset naiset olisivat automaattisesti täti-ihmisiä. 

Vierailija
15257/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös sitä mieltä, että hienoa kun Jakob julkaisee tällaisia videoita, jotka ovat hauskoja eivätkä välttämättä esitä häntä edullisimmassa valossa. Monet julkkikset julkaisevat vain sliipattuja edustuskuvia itsestään. Jakob ei selvästikään ole samaa maata ja se on ihailtavaa ja rohkeaa.

Heidän taustansa nimenomaan huumoriryhmänä antaa varmasti vapautta julkikuvassa. Tai jopa pakottaa siihen. Huumoria ja varsinkin heille ominaista hieman itseironista huumoria on mahdoton tehdä yrittäen näyttää koko ajan hyvältä. Päinvastoin: Tekemisen edellytys on, että välillä näyttää hölmöltä, rumalta ja naurettavalta. Heillä on siis pitkä kokemus epäedustavalta näyttämisessä. Itse asiassa epäilen, että heistä tuntuu paljon omituisemmalta näyttää tyylikkäältä julkisuudessa (saati, että heitä pidetään thirst trapina) kuin näyttää tyylittömältä kameran tai yleisön edessä.

Arvelen, että juuri tuo itseluottamus on yksi asia, mikä heistä tekee kiehtovia. Ja jopa seksikkäitä monen mielestä. Ja se mitä Kaj Korkea-aho ei tajua.

Vierailija
15258/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä😅

Jahas, kiitos. Tällaisen pääsiäisyllätyksen sitten läväytit mun viattomien tätisilmieni eteen. Täytyy hetki sulatella.  :D

Vierailija
15259/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän taustansa nimenomaan huumoriryhmänä antaa varmasti vapautta julkikuvassa. Tai jopa pakottaa siihen. Huumoria ja varsinkin heille ominaista hieman itseironista huumoria on mahdoton tehdä yrittäen näyttää koko ajan hyvältä. Päinvastoin: Tekemisen edellytys on, että välillä näyttää hölmöltä, rumalta ja naurettavalta. Heillä on siis pitkä kokemus epäedustavalta näyttämisessä. Itse asiassa epäilen, että heistä tuntuu paljon omituisemmalta näyttää tyylikkäältä julkisuudessa (saati, että heitä pidetään thirst trapina) kuin näyttää tyylittömältä kameran tai yleisön edessä.

Arvelen, että juuri tuo itseluottamus on yksi asia, mikä heistä tekee kiehtovia. Ja jopa seksikkäitä monen mielestä. Ja se mitä Kaj Korkea-aho ei tajua.

Axelin instapostaukset taas ovat ihan erilaisia. Niissä on vaikutelma perinteisestä upean elämän näyttämisestä. Kiva niitäkin on katsoa, mutta en voi kuvitella, että hän julkaisisi tällaista Jakobin tyylistä materiaalia.

Vierailija
15260/20083 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä😅

Jahas, kiitos. Tällaisen pääsiäisyllätyksen sitten läväytit mun viattomien tätisilmieni eteen. Täytyy hetki sulatella.  :D

Aina välillä ajattelen että täällä on koko ajan samat tyypit, mutta sitten tällaisista käykin ilmi, että porukka myös vaihtuu. Se on ihan mukavaa😊

Itse olen  nähnyt varmaankin kaiken mahdollisen materiaalin moneen kertaan. Mietin juuri tänään, että viime pääsiäisenä oli hauskaa kun KAJn maailma oli vasta avautumassa minulle ja kaikki oli uutta. Varmaan pääsiäisenäkin tein ihania löytöjä Youtubesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi