Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15216)

Vierailija
15201/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15202/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhuivat myös siitä miten pitivät itsestään huolta viisuissa: Aina kun tuli pienikin, edes vartin mittainen, tauko haastatteluista niin menivät hotellihuoneisiinsa lepäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15203/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni on ihan selviö, että pojat julkaisevat 10. huhtikuuta uuden biisin. (Se että se olisi Felicia-cover, on tietysti vain vitsi). Aprillipäivänä julkaistu tieto, mutta aprillijuttu oli se Felicia. Hänen avullaan he pääsivät kertomaan, että kun kerran hän vaikuttaa vähän nihkeältä, he tempaisevat sitten itse.

Vierailija
15204/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJ'ta kutsuttiin juuri aloittelevaksi trioksi...

Samaan kiinnitin huomiota. Voi voi, nyt toimittajilta hieman lisää tarkkuutta sanomisiin! 

Eiköhän se ollut kieli poskella sanottu.

Vierailija
15205/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nähnyt lähetystä, mutta tämän täytyy olla toimittajalta vitsailua...?

Vierailija
15206/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on kyllä ihan paras. Huumoriveikkoja hienolla tyylillä.

Vierailija
15207/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan kiinnitin huomiota. Voi voi, nyt toimittajilta hieman lisää tarkkuutta sanomisiin! 

Eiköhän se ollut kieli poskella sanottu.

Voihan olla, mutta kuinka moni huomenta Suomen taviskatsojista tietää KAJn historiasta ylipäätään yhtään mitään, että Kaj on tehnyt musiikkia ja esiintynyt jo 16-17 vuotta. BBB:n tietää varmasti suurin osa, eivätkä sitten KAJsta muuta tiedäkään. En siis  oikein tykännyt tuosta aloittelija-heitosta, oli sitten vitsi tai ei, tosikko kun olen luonteeltani. Kyseinen tomittaja ei muutenkaan kuulu lemppareihini, jotta.... 

Vierailija
15208/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitin itseäni lukemalla fanien kommentteja Discordista. Siellä suomalaiset ovat vähemmistössä. Nyt on varmaan jo tilattu Fazerin suklaata ulkomaille. Joku kommentoi, että ymmärsin 4%, mutta haluan kuunnella haastattelua koko päivän.

Ihanan kajahtaneita.

Vierailija
15209/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitin itseäni lukemalla fanien kommentteja Discordista. Siellä suomalaiset ovat vähemmistössä. Nyt on varmaan jo tilattu Fazerin suklaata ulkomaille. Joku kommentoi, että ymmärsin 4%, mutta haluan kuunnella haastattelua koko päivän.

Ihanan kajahtaneita.

Onko Discord taas toiminnassa? Kävin siellä eilen mutta mikään kanava ei ollut auki, ilmeisesti oli jonkinnäköinen huoltotauko 

Vierailija
15210/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kajahtaneita.

Onko Discord taas toiminnassa? Kävin siellä eilen mutta mikään kanava ei ollut auki, ilmeisesti oli jonkinnäköinen huoltotauko 

Osaisiko joku kertoa keski-ikäiselle tädille, että mikä on Discord? Onko sielläkin jotain keskustelua? Anonyymiä vai vaatiiko rekisteröitymisen? Miten sinne löytää?

Vierailija
15211/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kajahtaneita.

Osaisiko joku kertoa keski-ikäiselle tädille, että mikä on Discord? Onko sielläkin jotain keskustelua? Anonyymiä vai vaatiiko rekisteröitymisen? Miten sinne löytää?

On se taas toiminnassa.

Sinne pitää luoda anonyymi käyttäjätunnus ja kirjoittaa parin lauseen esittelyteksti.

Tällä tädillä kesti monta kuukautta ennen kuin hoksasin miten keskusteluihin pääsee sisään.

Keskustelu on nuorten tyyliin lyhyttä chattailyä. Ei ollenkaan tällaisia pitkiä viestejä kuin täällä. Itse keskustelen paljon mieluummin täällä, mutta kiva lukea mitä siellä asioista mietitään.

Tosi aktiivista faniporukkaa siellä on. Nuoret(kin) KAJ-fanit on aivan ihania.

Vierailija
15212/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kajahtaneita.

On se taas toiminnassa.

Sinne pitää luoda anonyymi käyttäjätunnus ja kirjoittaa parin lauseen esittelyteksti.

Tällä tädillä kesti monta kuukautta ennen kuin hoksasin miten keskusteluihin pääsee sisään.

Keskustelu on nuorten tyyliin lyhyttä chattailyä. Ei ollenkaan tällaisia pitkiä viestejä kuin täällä. Itse keskustelen paljon mieluummin täällä, mutta kiva lukea mitä siellä asioista mietitään.

Tosi aktiivista faniporukkaa siellä on. Nuoret(kin) KAJ-fanit on aivan ihania.

Minulle se oli liian sekava ja myös tajusin, etten voi roikkua kaikissa KAJ-ryhmissä. Ei aika riitä eikä ihan kaikkea tarvitse kuulla. Tärkeimmät kyllä raportoidaan täällä.

Vierailija
15213/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva haastattelu. KAJ puhui muun muassa BBB trauma editionin synnystä:

Yle kysyi heiltä haluaisivatko he tehdä jotakin UMK:hon, ja KAJ sai itse ideoida. Muistivat Jakobin heiton "Yksi kaksi kolme trauma" siitä Mellojen jälleennäkemisohjelmasta (se oli nauhoitettu jo elokuussa) ja  keksivät rakentaa biisin sen ympärille. Eilinen video oli aprillipilaa eivätkä vihjailleet mitään että edes sinä päivämääränä tapahtuisi oikeasti jotain. Muutenkaan ei tullut vihjeitä uudesta musiikista. Pitävät kovasti Suomen tämän vuoden Euroviisubiisistä ja uskovat voittoon. Eivät poissulje sitä että pyrkisivät jonain vuonna uudestaan viisuihin, mutta jos sen tekisivät pyrkisivät tällä kertaa Suomen edustajiksi. Ei tule kuitenkaan tapahtumaan ainakaan ensi vuonna. Mutta ei täysin poissuljettua ole.

Joo siis eivät mun mielestä myöntäneet mitään eivätkä kieltäneet mitään kummassakaan kysymyksessä, aprillipila vai ei, ja KAJ'n Suomen euroviisuedustus vielä joskus - vaiko ei. Eli vastuu on kuulijalla. Ymmärrän kyllä, että fanit janoaa KAJ'lta uutta musiikkia, mutta uutta biisiähän vouhotettiin jo UMK:n yhteydessä. Tuskin niitä biisejä nyt liukuhihnalta syntyy, edes KAJ'lta. Ellei sitten vedetä jotain sieltä ruotsalaisten "humppalaarista" tyyliin Mosquito, mitä ainakaan henkilökohtaisesti en toivoisi. En ole musiikintekijä, mutta luultavasti uuden biisin tekoprosessi voi olla hyvin erilainen. Saattaa syntyä suunnilleen yhdessä illassa, mutta voi vaatia myös pitkän ajan. Ja onhan KAJ'lla ollut koko ajan muutakin ohjelmaa tässä pitkin matkaa, ja levätäkin pitää. Itse olen skeptinen tuon 10.4. suhteen, mutta ehkä saan yllättyä iloisesti, katsotaan. 

Vierailija
15214/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva haastattelu. KAJ puhui muun muassa BBB trauma editionin synnystä:

Yle kysyi heiltä haluaisivatko he tehdä jotakin UMK:hon, ja KAJ sai itse ideoida. Muistivat Jakobin heiton "Yksi kaksi kolme trauma" siitä Mellojen jälleennäkemisohjelmasta (se oli nauhoitettu jo elokuussa) ja  keksivät rakentaa biisin sen ympärille. Eilinen video oli aprillipilaa eivätkä vihjailleet mitään että edes sinä päivämääränä tapahtuisi oikeasti jotain. Muutenkaan ei tullut vihjeitä uudesta musiikista. Pitävät kovasti Suomen tämän vuoden Euroviisubiisistä ja uskovat voittoon. Eivät poissulje sitä että pyrkisivät jonain vuonna uudestaan viisuihin, mutta jos sen tekisivät pyrkisivät tällä kertaa Suomen edustajiksi. Ei tule kuitenkaan tapahtumaan ainakaan ensi vuonna. Mutta ei täysin poissuljettua ole.

Joo siis eivät mun mielestä myöntäneet mitään eivätkä kieltäneet mitään kummassakaan kysymyksessä, aprillipila vai ei, ja KAJ'n Suomen euroviisuedustus vielä joskus - vaiko ei. Eli vastuu on kuulijalla. Ymmärrän kyllä, että fanit janoaa KAJ'lta uutta musiikkia, mutta uutta biisiähän vouhotettiin jo UMK:n yhteydessä. Tuskin niitä biisejä nyt liukuhihnalta syntyy, edes KAJ'lta. Ellei sitten vedetä jotain sieltä ruotsalaisten "humppalaarista" tyyliin Mosquito, mitä ainakaan henkilökohtaisesti en toivoisi. En ole musiikintekijä, mutta luultavasti uuden biisin tekoprosessi voi olla hyvin erilainen. Saattaa syntyä suunnilleen yhdessä illassa, mutta voi vaatia myös pitkän ajan. Ja onhan KAJ'lla ollut koko ajan muutakin ohjelmaa tässä pitkin matkaa, ja levätäkin pitää. Itse olen skeptinen tuon 10.4. suhteen, mutta ehkä saan yllättyä iloisesti, katsotaan. 

He puhuivat uusien biisien kirjoittamisesta jo uutena vuotena joten kyllä tässä on aikaa ollut. Aiheethan ovat voineet muhia kauankin, niin kuin Karaoke oli kypsymässä jo euroviisujen aikoihin. 

Vierailija
15215/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toi esiin hyvän pointin, että 10.4. voi olla huono julkaisupäivä promojuttujen kannalta kun Halln-kuvaukset on käynnissä. Tai sitten ei ole mitään haastatteluja ja kaikki klipit on kuvattu etukäteen. Onhan sekin kyllä hyvin mahdollista.

Vierailija
15216/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta he kiemurtelivat juuri siihen malliin kysymykselle aprillipilasta, että olen ihan varma että jotain uutta musiikkia on tulossa 10.4. Jännää! 😁 Ja sinulle joka kysyit Systemet-pätkän laulajasta, sanoisin että siinä laulaa vain Jakob. Alun 100 % varmasti, mutta lopun ”Systemet” kuulostaa minusta myös Jakobilta, sen mitä noin käsitellystä äänestä nyt selvää saa.

Vierailija
15217/15216 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted & Kaj podin lopussa oli hyvin lyhyesti Hallnista. Jos joku haluaa ensin itse kuunnella, niin jättäköön tämän kommentin LUKEMATTA. 

Kuvaukset siis alkaneet. Milloin sarja tulee ulos, ei tällä hetkellä tarkkaa tietoa siitä. Toivovat, että tapahtuu vielä tämän vuoden puolella. Sama casting kuin ykköskaudella (toivottavasti ymmärsin oikein), Jakob siis mukana. Lisäksi uutena joku pohjanmaalainen näyttelijä, Johan Fagerudd, jos kuulin nimen oikein. Keviniä ei Hallnin yhteydessä mainittu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi