Haittaako jos käy nopeasti suihkussa kun pesukone on päällä tossa vieressä?
Kommentit (27)
Kumikengät jalassa niin on melko turvallista
Jätä suihkun ovi auki niin vesihöyry ei jää kylppäriin.
Ei haittaa se sähköiskun siirtymisessä menee monta minuuttia sinä näät kun se sähkö lähenee sinua.
Jos sinua ei haittaa kärventyä hengiltä, niin sitten se ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se voisi haittaa
Jahah, kuuluisia viimeisiä sanoja. Kannattaisi miettiä asiaa muutamankin kerran, ennen kuin hölmöilee tuolla tavalla.
Oottekste idareita? Pesukone on vettä lotraava sähkölaite. Sähkölaite on täynnä vettä. Metallirunko! Ei kukaan voi olla noin tyhmä!?
No meillä lukee pesuhuoneen pistorasian alla, että käyttö kielletty suihkun tai kylvyn aikana. Tämä tiedettiin jo 60-luvulla. On nääs niin vanha pikkukyltti siinä. Pesukoneen pistoke pannaan siihen vain kun konetta käytetään.
Vierailija kirjoitti:
No meillä lukee pesuhuoneen pistorasian alla, että käyttö kielletty suihkun tai kylvyn aikana. Tämä tiedettiin jo 60-luvulla. On nääs niin vanha pikkukyltti siinä. Pesukoneen pistoke pannaan siihen vain kun konetta käytetään.
Pesukone on on yksi iso suihku metallilootassa. Loota täynnä vettä. Ette voi olla noin hölmöjä!?
Ei mua haittaa yhtään, käy vaan. Jos viitsit sammuttaa vedentulon siksi aikaa kun hierot shampoota/saippuaa, niin säästyy vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukone on on yksi iso suihku metallilootassa. Loota täynnä vettä. Ette voi olla noin hölmöjä!?
Ai kuinka niin? Justhan minä kirjoitin, että pesukonetta ei käytetä suihkun ja kylvyn aikana. Siinä on oikein muistutuskyltti.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kehitys kehittynyt sen jälkeen. Oma asuntoni on 90-luvulta, eikä ole tuollaista tekstiä. Ei mitään ongelmaa pestä pyykkiä ja käydä suihkussa samaan aikaan. Joitain satoja kertoja tehnyt sen.
Haittaako jos käy hitaasti suihkussa? Ei kais sillä ole väliä käykö nopeasti tai hitaasti, paitsi tietenkin vettä ja aikaa kuluu enemmän kun käy hitaasti. Mutta miten pesukone liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuinka niin? Justhan minä kirjoitin, että pesukonetta ei käytetä suihkun ja kylvyn aikana. Siinä on oikein muistutuskyltti.
Olet hölmö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kehitys kehittynyt sen jälkeen. Oma asuntoni on 90-luvulta, eikä ole tuollaista tekstiä. Ei mitään ongelmaa pestä pyykkiä ja käydä suihkussa samaan aikaan. Joitain satoja kertoja tehnyt sen.
Jaa no minä en ole käynyt suihkussa kun pesukone on päällä. Tää joka laittois sen kyltin silloin 60-luvulla on mun sähköasentajaisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hölmö!
Ai miten niin olen hölmö?
Mikä on sellainen pistorasia kylppärissä joka ei näytä siltä vaan automerkin logolta,mersun?
Tilannepäivitys: Kävin pikaisesti suihkussa, eikä käynyt kuinkaan. Koitin suihkutella silleen ettei sitä vettä lentäisi ympäriinsä kauheasti. Minun pistorasiassa myös lukee tuo sama käyttö kielletty suihkun tai kylvyn aikana. Ap
Mitä se voisi haittaa