Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (12625)
Tämä video on täällä ehkä ollutkin, mutta kertaus on opintojen äiti, vai miten se meni. Axel roastaa Jakobia ja Jakobin ympäristöalan lehdelle antamaa haastattelua oikein huolella. Mä vain huokailen ja ihailen Axelin älliä (kaksoismerkitys intended).
Tulee vielä aika, jolloin Greta Thunberg tunnetaan Ruotsin Jakob Norrgårdina.
Vierailija kirjoitti:
Tämä video on täällä ehkä ollutkin, mutta kertaus on opintojen äiti, vai miten se meni. Axel roastaa Jakobia ja Jakobin ympäristöalan lehdelle antamaa haastattelua oikein huolella. Mä vain huokailen ja ihailen Axelin älliä (kaksoismerkitys intended).
Jakob on tässä mainio ilmeineen. Axel roastaa kunnolla, mutta Jakobia ei näytä edes pahemmin nolottavan. Hymyilee vain tyytyväisenä ja kohauttelee hartioitaan.
Mutta kyseinen haastattelu lienee hyvä esimerkki siitä, että tosiaan olivat saaneet jo nuorina harjoitella haastatteluja ja toimittajien ties mihin kysymyksiin vastaamista kyllästymiseen saakka. Sillä treenillä oli hyvä lähteä Euroviisuihin, ei enää pelottanut, että vastaa jotain tyhmää, kun sekin oli tullut harjoiteltua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut Celeste-faneja. Minä tykkään joistakin hänen jutuistaan ja tämä on mieledtäni ihan hauska. Hän tutustuttaa ystäväänsä KAJn tuotantoon.
Tää oli ihana. Minä liityn siihen joukkoon, joka ei hirveästi ole reaktiovideoista perustanut, mutta Celeste kavereineen on sellainen ilopilleri, että jaksoivat piristää mut pitkän työviikon jälkeen. Ihanan välittömiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakob on tässä mainio ilmeineen. Axel roastaa kunnolla, mutta Jakobia ei näytä edes pahemmin nolottavan. Hymyilee vain tyytyväisenä ja kohauttelee hartioitaan.
Mutta kyseinen haastattelu lienee hyvä esimerkki siitä, että tosiaan olivat saaneet jo nuorina harjoitella haastatteluja ja toimittajien ties mihin kysymyksiin vastaamista kyllästymiseen saakka. Sillä treenillä oli hyvä lähteä Euroviisuihin, ei enää pelottanut, että vastaa jotain tyhmää, kun sekin oli tullut harjoiteltua.
Ja tässä vielä asiaan liittyvä video viime maaliskuulta. https://www.instagram.com/reel/DHV8wjvAsFs/?
Lainaukset taas eivät toimi, mutta jälkimmäisessäkin Jakob näyttää lähinnä vain iloiselta ja jopa ylpeältä, että on lasketellut palturia kavereistaan ja tehnyt näistä ympäristörikollisua. Eivätkä kyllä kaveritkaan näytä olevan pahoillaan. Tältä näyttää pitkä ystävyys
"Jakob näyttää lähinnä vain iloiselta ja jopa ylpeältä, että on lasketellut palturia kavereistaan ja tehnyt näistä ympäristörikollisua."
Niin tyytyväinen itseensä Jakob tuossa. "He tycker ja e råolit." Aivan hillittömän hauskaa. Myös se, että he laskettelevat toimittajalle puhdasta vöyriä yhtään miettimättä, ymmärtääkö journalisti vai ei. :D
Vierailija kirjoitti:
"Jakob näyttää lähinnä vain iloiselta ja jopa ylpeältä, että on lasketellut palturia kavereistaan ja tehnyt näistä ympäristörikollisua."
Niin tyytyväinen itseensä Jakob tuossa. "He tycker ja e råolit." Aivan hillittömän hauskaa. Myös se, että he laskettelevat toimittajalle puhdasta vöyriä yhtään miettimättä, ymmärtääkö journalisti vai ei. :D
Kuinka voisi olla pitämättä tyypistä, joka on noin tyytyväinen itseensä? Tuota katsoessa tunne tarttuu ja jopa katsojana alkaa olemaan tyytyväinen itseensä, vaikka ei ole edes tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voisi olla pitämättä tyypistä, joka on noin tyytyväinen itseensä? Tuota katsoessa tunne tarttuu ja jopa katsojana alkaa olemaan tyytyväinen itseensä, vaikka ei ole edes tehnyt mitään.
Ilmanko Axel tykkää Jakobista, kun kerran tykkää kissoistakin. Jakob on varmaan ollut edellisessä elämässään katti.
Stormossen on nimenomaan kuuden pohjanmaalaisen kunnan omistama kiertotalousyritys, joten taitaa olla vöyri tuttu murre.
Vierailija kirjoitti:
Joo jännää että Komioita verrataan Kajhin. Olen heiltä muutaman biisin kuunnellut ja käsittääkseni ovat aika perinteinen iskelmäbändi joka soittaa pääasiassa tanssilavoilla, Kajlla on ehkä pari tähän kategoriaan osuvaa biisiä. Toki pukeutumisessa ja ulkonäössä on jotain vähän samantyylistä, mutta siinä ne suurimmat yhtäläisyydet taitavat olla.
Kiitos Celeste-linkistä. Mä tykkään hänen reaktiovideoistaan ja Kaj on iceen liittyvät olen myös katsonut, mutta niitä muita en ole viitsinyt. Mutta tuo uusi näyttää äkkiseltään sellaiselta että vois katsoa.
Noista avuttomista vertailuyrityksistä ja muista vastaavista kommenteista tulee aina tunne, että itse tosiaan yrittää kuvailla kaksiulotteisille paperinukeille, miltä tuntuu elää kolmessa ulottuvuudessa. Se on jotekin surullista. Uskovaisella sentään on varaa haaveilla, että kyllä se tuhmakin viimeistään kuolinvuoteella vielä ehtii katua ja pelastua. Mutta jos ihminen on jästi, ei muutosta ole luvassa. No, ehkä jonain päivänä ihmiset kuulevat kavereilta, että hei ne eivät oikeasti herää puku päällä eikä välttämättä kaikki ne biisien tyylilajit ole heidän omankaan musiikkimakunsa ominta ydintä, vaan se juttu on joku muu. Vähän sama kuin toimittajalle voidaan jutella höpöjä ja se on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
No se on justiinsa niin kuin joku tuossa edellä kirjoittikin, että KAJ'n saappaita ei täytä kukaan muu kuin KAJ itse. Ainakaan kukaan UMK-kilpailija ei niitä täytä, kun KAJ ei ole ollut edes koko kisassa mukana, ikinä. Ei ole mitään saappaita täytettäväksi.
Minua ei UMK voisi vähempää kiinnostaa, enkä olisi mitään siitä edes kirjoittanut ilman tuota artikkelia, jossa mun mielestä on jostain ihmeen syystä yhdistelty asioita, jotka eivät millään tavalla yhteen kuulu.
Sorry, ehkä mulla on vaan huono päivä tänään...
Eikö se ole ihmisyyden perusolemus? Yhdistellä asioita, jotka eivät mitenkään yhteen kuulu? Mitä nokkelampi, sitä kekseliäämmin sitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmanko Axel tykkää Jakobista, kun kerran tykkää kissoistakin. Jakob on varmaan ollut edellisessä elämässään katti.
Kun tietää noiden kolmen ilmiömäisen kyvyn muuttaa muotoaan, voimmeko olla varmoja, että Jakob ei yhä ole myös kissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jännää että Komioita verrataan Kajhin. Olen heiltä muutaman biisin kuunnellut ja käsittääkseni ovat aika perinteinen iskelmäbändi joka soittaa pääasiassa tanssilavoilla, Kajlla on ehkä pari tähän kategoriaan osuvaa biisiä. Toki pukeutumisessa ja ulkonäössä on jotain vähän samantyylistä, mutta siinä ne suurimmat yhtäläisyydet taitavat olla.
Kiitos Celeste-linkistä. Mä tykkään hänen reaktiovideoistaan ja Kaj on iceen liittyvät olen myös katsonut, mutta niitä muita en ole viitsinyt. Mutta tuo uusi näyttää äkkiseltään sellaiselta että vois katsoa.
Noista avuttomista vertailuyrityksistä ja muista vastaavista kommenteista tulee aina tunne, että itse tosiaan yrittää kuvailla kaksiulotteisille paperinukeille, miltä tuntuu elää kolmessa ulottuvuudessa. Se on jotekin surullista. Uskovaisella sentään on varaa haaveilla, että kyllä se tuhmakin vii
Eihän KAJ'lla ja Komioilla ole muuta yhteistä kuin Pohjanmaa. Kielikin on eri. Mutta varmasti Komiat joutuu puolustautumaan ja selittämään kumpi oli muna ja kumpi kana.
Olenkohan ainoa KAJ-fani joka en välitä Celestestä? Hän on miu mau mukkaa liian levoton, ja tulen hänestä itsekin levottomaksi.
Minä tarvitsen Celesten katsomiseen tietyn mielentilan. Eilen oli juuri täydellinen, kun olin itse väsynyt ja nuutunut ja tarvitsin piristystä, mutta normiarjen hektisyydessä ei taas jaksa katsoa. Eli oikeaan aikaan toimii mulle.
Ei liity oikeastaan mitenkään edellä oleviin aiheisiin, mutta laitan silti tämän Svenskanin videon, jonka kaikki varmaan ovat nähneet monet kerrat (toivottavasti tuli toimiva linkki) . Mielentiloista vaan tuli mieleen, että tämä on mulle aina varsinainen täsmälääke, jos olen aamulla noussut väärällä jalalla tai muuten vaan asiat alkavat ärsyttää. Aurinkoista Jakobia (videon loppupuolella) katsellessa ei voi muuta kuin tulla hyvälle tuulelle.
"Silmät ovat sielun peili, mutta hymy on ikkuna suoraan sydämeen. Ihmiset, jotka osaavat hymyillä, vievät valonsa mukanaan minne ikinä menevätkin."
https://www.tiktok.com/@svenskateatern/video/7578429050897599766?is_fro…
Liittyy edellisiin aiheisiin sikäli että aurinkoinen Jakob piristää päivän. Minulla on jostain syystä ollut fiksaatio tähän rubiikinkuutiovideoon ja palaan siihen vieläkin aina silloin tällöin.
Joo mulla on kans aika paljon samoja suosikkeja kuin Celestellä, Dehär e min by, Bäriking ja Text-tv esimerkiksi.
Jep. Bärikingistähän ei oikeastaan voi olla kuin yhtä mieltä. Se biisi on tarkoitettu katseltavaksi.
Hänen fanittamisensa taisi vaan rajoittua enemmän tuohon viisuvuoteen, ei ole tainnut julkaista mitään KAJ-aiheisia videoita Karaoke-reaktiovideon jälkeen.