Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15326)

Vierailija
12561/15326 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestämään pääset allaolevasta linkistä:

https://radioplay.fi/iskelma/osallistu/kilpailut/iskelman-vuosiaanestys

Kiitos linkistä, kävin täyttämässä kansalaisvelvollisuuteni. Tärkeisiin osioihin keskityin huolellisesti ja muihin vedin ruksit summamutikassa.  :)

Hassua, ettei KAJ ollut ehdokkaana vuoden viihdyttäjäksi. 

Vierailija
12562/15326 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Discordissa tiedettiin, että heillä ollut yksityiskeikka Tukholmassa sunnuntaina. Eli olisiko Tukholmassa kuvattu tuokin video

Voi olla, ainakin tatuointistudion ovessa oli aukioloajat ruotsiksi eli voi hyvinkin olla Ruotsissa tuo!

Mun salapoliisityö meni niin pitkälle että näin kyltistä suunnilleen sen paikan nimen, googlasin ja vielä google mapsin street viewstä katsoin, että ympäristö näyttää samalta. Eli on se varmuudella Tukholmassa.

Mieltä lämmittää huomata, että muutkin käyttävät arvokasta aikaansa olennaisiin asioihin.

Olen eri henkilö kuin lainaamasi, mutta mä olen käyttänyt aikaani mm. kulkemalla kilometritolkulla Vöyrin kylänraitteja google mapsin kautta. 😳 (ei mitään järkeä, mutta... 🤷)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12563/15326 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  Todellakin hassua. Esimerkiksi mä en viime vuonna muuta viihdytystä kaivannut enkä käyttänyt kuin Kaj'ta. Ja taitaa tämä vuosi mennä samaan malliin.

Vierailija
12564/15326 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Discordissa tiedettiin, että heillä ollut yksityiskeikka Tukholmassa sunnuntaina. Eli olisiko Tukholmassa kuvattu tuokin video

Voi olla, ainakin tatuointistudion ovessa oli aukioloajat ruotsiksi eli voi hyvinkin olla Ruotsissa tuo!

Mun salapoliisityö meni niin pitkälle että näin kyltistä suunnilleen sen paikan nimen, googlasin ja vielä google mapsin street viewstä katsoin, että ympäristö näyttää samalta. Eli on se varmuudella Tukholmassa.

Mieltä lämmittää huomata, että muutkin käyttävät arvokasta aikaansa olennaisiin asioihin.

Olen eri henkilö kuin lainaamasi, mutta mä olen käyttänyt aikaani mm. kulkemalla kilometritolkulla Vöyrin

Minä olen juuri tämä joka tutkin pölvästinä turhaan google mapsia ja vielä työajalla (no kai se oli kahvitauko). Mukavaa, että siitä oli teillekin iloa. Minuakin nauratti nämä teidän kommentit.

Ei siinä nyt niin kauaa mennyt, mutta kajahtaneisuuden aste on niin korkea, että mielestäni ei lähtökohtaisesti ollut mitään outoa tutkia asiaa noin perusteellisesti. 

Vierailija
12565/15326 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Minusta aivan järkevän kuuloista puuhaa kahvitauolle.

Vierailija
12566/15326 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri henkilö kuin lainaamasi, mutta mä olen käyttänyt aikaani mm. kulkemalla kilometritolkulla Vöyrin

Hyvä sinä! Ei koskaan voi tietää kuinka hyödylliseksi joku päivä osoittautuu kyky kulkea Vöyrillä!

Vierailija
12567/15326 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestämään pääset allaolevasta linkistä:

https://radioplay.fi/iskelma/osallistu/kilpailut/iskelman-vuosiaanestys

Kiitos linkistä, kävin täyttämässä kansalaisvelvollisuuteni. Tärkeisiin osioihin keskityin huolellisesti ja muihin vedin ruksit summamutikassa.  :)

Hassua, ettei KAJ ollut ehdokkaana vuoden viihdyttäjäksi. 

Ehkä pitäisi muistaa,että tämä on Iskelmän äänestys ja siellä ei varmaan ole KAJ'ta ole liiemmin soiteltu.

Vierailija
12568/15326 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^   No saman perusteenhan pitäisi sitten päteä muihinkin kategorioihin. Silti samainen Iskelmä nosti Kaj'n ehdokkaaksi niistä peräti kolmessa. Mä en itse kuuntele radiota, mutta täällä varmaan joku tietää, soivatko tuolla kanavalla ne kaikki muut ehdokkaatkaan (joita on melkoinen määrä).

Vierailija
12569/15326 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva yllätys, että KAJ oli laitettu ehdolle peräti kolmeen kategoriaan. En suoraan sanottuna odottanut tätä ollenkaan Iskelmältä. Mutta hienoa, että on noteerattu ja ehdolla, vaikka ei voittoa tulisikaan. 

Vierailija
12570/15326 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieroitusoireita. Olenko ainoa? Mikä näihin auttaa?

Vierailija
12571/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden UMK-artistit julkistettiin eilen, ja yhtenä artistina on yhtye Komiat. Sosiaalisessa mediassa näkyy nyt paljon kommentteja, miten Komiat on "KAJ-kopioita" ja päässyt mukaan UMK:hon vain koska Yle haluaa matkia Ruotsia. Ei noissa yhtyeissä ole kyllä mitään muuta samaa kuin ehkä se että Komiat vaikuttavat (ainakin lyhyellä tutustumisella) olevan myös siististi pukeutuvua ja hyvin käyttäytyviä nuoria miehiä. Musiikkityylinsäkin ihan erilainen kuin KAJ'n: Tekevät Iskelmämusiikkia ja keikkailevat tanssilavoilla. 

Minua harmittaa tälläinen, että käytetään KAJ'ta  Komioiden haukkumiseen ja Komioita KAJ'n haukkumiseen. 

Vierailija
12572/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on vieroitusoireita. Olenko ainoa? Mikä näihin auttaa?"

Tämä on helppo: ei pidä yrittää vieroittua, niin oireitakaan ei tule. Ja ainakin mä olen jo niin syvällä, ettei mua kykenisi vieroittamaan minkäänlainen klinikka tai hoito. Tällä mennään loppuun asti.

Vierailija
12573/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen niin syvällä koukussa, etten pärjäisi edes Määninille. En pystyisi minkään palkinnonkaan toivossa pysyttelemään raittiina puolta tuntia.

Vierailija
12574/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko tämä?

Vierailija
12575/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko tämä?

Kiitos auttoi. Nyt tuntuu paremmalta.

Ei tämä vieroita yhtään, mutta toimii kuin olut Määninille.

Vierailija
12576/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komiat KAJ-kopioita? No ei ikinä. Lavatansseissa suomalaista iskelmää soittavat, ihan niinkuin mikä tahansa muu tanssiorkesteri. KAJ'n oma "KAJ-genre" on mun mielestä kyllä aika568 kaukana suomalaisesta lavatanssimeiningistä. Kovin suosittu bändi Komiat tuntuu olevan tuon tanssikansan keskuudessa. Mitähän keinotekoista vastakkainasettelua ja riitaa tästäkin taas saadaan aikaiseksi tälle keväälle....? Eipähän tarvitse seurata UMK:ta eikä euroviisuja, en yhtään jaksa noita some-vääntöjä, haukkumisia ja solvaamista. En kylläkään ole aikoihin seurannut muutenkaan, viime vuoden viisut olivat poikkeus - sattuneesta syystä 😉. 

Vierailija
12577/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS tuosta videosta, pelastit juuri harmaan päivän!

"Are you attracted to Bertel Bäck? Get some therapy."  :D  :D  :D

Vierailija
12578/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko tehdä tunnustus. Mä olen viehtynyt Määniniin. Siis oikeasti. Elävässä elämässä tyhmät miehet on rasittavinta mitä voi kuvitella, mutta Määnin on itsevarmuudessaan niin täysin omassa kategoriassaan. Kuinka siihen voisi olla ihastumatta?

Vierailija
12579/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIITOS tuosta videosta, pelastit juuri harmaan päivän!

"Are you attracted to Bertel Bäck? Get some therapy."  :D  :D  :D

Joo tuo video on kiva kokoelma pätkiä eri puolilta. Mainitsemasi kohta on tiktok/instagram -livestä, jonka he pitivät Baselissa. Katsojat saivat kysyä kaikenlaista ja he vastailivat muistaakseni yhteensä tunnin ajan. Muistan, että tuolloin musikaalit ja Vörjeans eivät olleet minulle vielä niin tuttuja, mutta jotkut osasivat niistäkin kysyä.

Vierailija
12580/15326 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko tehdä tunnustus. Mä olen viehtynyt Määniniin. Siis oikeasti. Elävässä elämässä tyhmät miehet on rasittavinta mitä voi kuvitella, mutta Määnin on itsevarmuudessaan niin täysin omassa kategoriassaan. Kuinka siihen voisi olla ihastumatta?

Sama täällä. Olen ollut lääpälläni KOI:sta lähtien tai ehkä vähän ennenkin. Tuon tyypin miehet eivät todellisina hahmoina voisi vähempää kiinnostaa, mutta karikatyyri on niin äärettömän herkullinen, että olen lumoutunut. Voisin katsella hidastettuja videoita Määninin edesottamuksista päivät pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan