Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (15349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin/tykkään myös siitä filippiiniläisestä tubettajasta, oliko nimeltään Prince jotain? Hänen Kaj-ihailunsa on jotenkin niin vilpitöntä, varsinkin ne hetket, kun hän ei pysty muuhun kuin onnellisena hihittämään. Suloista fanitusta.
Hänen fanittamisensa taisi vaan rajoittua enemmän tuohon viisuvuoteen, ei ole tainnut julkaista mitään KAJ-aiheisia videoita Karaoke-reaktiovideon jälkeen.
Tunnettu Käärijä fani myöskin.
Tuo maaliskuinen Stormossen-haastatteluvideo on jälleen yksi osoitus Kevinin nopeasta oivalluskyvystä ajatella "laatikon ulkopuolelta". Eli kun kysyttiin, miten lajittelu sujuu kotonanne tällä hetkellä, niin Kevin ei vastannutkaan jotain tavallista tyyliin, että juu, lajittelen roskat tarkkaan, vaan että hän "sorterar sina tankar" ja että on tärkeää antaa sille eli suomeksi käännettynä ajatusten jäsentelylle aikaa. Taas esimerkki KAJ-bravuurista eli sanojen kaksoismerkityksellä leikittelystä.
Nämä "kevinismit" on kyllä mahtavia. Kun vaan muistaisi kaikki ne hyvät lohkaisut, mitä häneltä monissa yhteyksissä on kuultu. Loistava humoristi ja ajattelija.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin/tykkään myös siitä filippiiniläisestä tubettajasta, oliko nimeltään Prince jotain? Hänen Kaj-ihailunsa on jotenkin niin vilpitöntä, varsinkin ne hetket, kun hän ei pysty muuhun kuin onnellisena hihittämään. Suloista fanitusta.
En ollut noteerannut Käärijän fanittamista. Vaikka Prince on hihittelijä, minusta on ollut valaisevaa nähdä, miten oikein hänen reaktionsa yleensä menevät. Vaikka ei ymmärrä kieltä ja katselee toiselta puolen maailmaa asiaa. Samaten arvostukseni DJ Edygrimiä kohtaan kasvoi entisestään, kun hän ihmetteli Karaoke-videon säilöpaaleja. Että näyttävät vessapaperirullilta, mitä nuo ovat? Samoin Celesten pikkutyttöilyt otan ilahtuneena kun ei omaa tytärtä ole. Hänen skarppiutensa on ihan huikea ja on jännää seurattavaa, kun hän katsoo musikaaleja tai Hallnia. Miten edes voi olla autisti ja niin kyvykäs lukemaan niitä, olen tainnut ymmärtää asiat vähän väärin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä "kevinismit" on kyllä mahtavia. Kun vaan muistaisi kaikki ne hyvät lohkaisut, mitä häneltä monissa yhteyksissä on kuultu. Loistava humoristi ja ajattelija.
Komossan Gandhi
Kevinistä puheen ollen, en tiedä miten olen onnistunut missaamaan tämän aivan ihanan pienen videon Kevinistä. Joku vaan otti tämän puheeksi tuolla faceryhmässä, ja pitihän se tsekata. Muistaakseni Logomon keikalta elokuussa. Kevin on paitsi erittäin komea, niin aivan ihanan vapautunut ja hymyilevä, ja näyttää nauttivan ihan satasella. Monet ovat todenneet täälläkin, että Kevin syttyi liekkeihin Saunatourin edetessä. No kyllä!
Mä aina ihmettelen, miksi kuvaajat pitävät kameraansa pysty- eivätkä vaaka-asennossa. Ikään kuin ihmisen näkökenttä olisi vertikaalinen eikä horisontaalinen. Erityisen hölmöä on kuvata tuolla tavoin trioa, kun kaksi muuta jää sitten pois. Mutta annan nyt tämän videon osalta anteeksi; onhan tuo herkullinen henkilökuva Kevinistä, joka hiljaisimpana usein jää muita vähemmälle huomiolle. Ja Dågär on huikea biisi.
Kevin on tosiaan sellainen strong and silent -tyyppi, ikään kuin firman äänetön yhtiömies. Mutta mä muistan sekä Jakobin että Axelin joskus maininneen, että Kevin on itse asiassa porukan filosofi ja fiksuin kaikista. Jos vaan antaa hänelle tilaisuuden puhua ja itselleen tilaisuuden kuunnella, saa paljon. Tietty he ovat kaikki yhtä ihania sekä katsella että kuunnella. Jos joku joskus onnistuu selvittämään, mitä siihen Vöyrin juomaveteen on oikein lisätty, on varma nobelisti.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina ihmettelen, miksi kuvaajat pitävät kameraansa pysty- eivätkä vaaka-asennossa. Ikään kuin ihmisen näkökenttä olisi vertikaalinen eikä horisontaalinen. Erityisen hölmöä on kuvata tuolla tavoin trioa, kun kaksi muuta jää sitten pois. Mutta annan nyt tämän videon osalta anteeksi; onhan tuo herkullinen henkilökuva Kevinistä, joka hiljaisimpana usein jää muita vähemmälle huomiolle. Ja Dågär on huikea biisi.
Ne on varmaan alun perin tehty tiktokia tai instagram-stooria varten. Niissä aina pystyvideot.
Joo minäkään en oikein tykkää näistä pystyvideoista. Onko tämä nyt ditten tätä Tiktok-aikaa.... KOIstakin on muistaakseni se pitkä pystyvideo, jota katsoessa vähän harmittaa joka kerta. Etenkin se Vörjeans osuus, kun Tommyn huikeat Born to börn lavaelkeet jäävät kokonaan pimentoon. Mutta sillä videolla kuuluu ne yleisön reaktiot ja hurmos niin hyvin, että ihan sen fiiliksen takia katson.
Ehkä tuon edellä olevan kuvaaja on kova Kevin-fani 💚😊
Mä olen dinosaurusten esiäiti, joka en katsele mitään instagramista enkä tiktokista vaan (omasta mielestäni) normaaleilta vaakanäytöiltä eli läppäriltä ja telkkarista. Toivotaan, ettei kukaan nuori lue tätä, jotta en tule vahingossa tappaneeksi ketään nauruun, kun teen ihan vilpittömän kysymyksen: eikö niitä tiktokkeja voi katsoa kääntämällä puhelimensa vaaka-asentoon?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen dinosaurusten esiäiti, joka en katsele mitään instagramista enkä tiktokista vaan (omasta mielestäni) normaaleilta vaakanäytöiltä eli läppäriltä ja telkkarista. Toivotaan, ettei kukaan nuori lue tätä, jotta en tule vahingossa tappaneeksi ketään nauruun, kun teen ihan vilpittömän kysymyksen: eikö niitä tiktokkeja voi katsoa kääntämällä puhelimensa vaaka-asentoon?
Tyttäreni juuri näytti, että kyllä tiktokissa pystyy katsomaan vaakavideoita koko näytöltä. Pitää painaa jostain asetuksista. Mutta vaakavideoita on siellä kuulemma vähän ja kukaan ei hänen mukaansa halua niitä katsoa. Hän kuvaa itse aina pystyvideoita
Ihana tuo video Kevinistä Logomosta (jossa muuten itsekin olin paikalla). Kappale on myös yksi ehdottomista suosikeistani.
Toinen suosikkini on Heimani i skick, jonka aikana KOIssa Jakob oli erityisen onnellisen näköinen. Hän kertookin sen kappaleen lopuksi. En löydä sieltä kovin hyviä videoita, mutta tässä yksi. On sentään vaakavideo😊
"Tyttäreni juuri näytti, että kyllä tiktokissa pystyy katsomaan vaakavideoita koko näytöltä. Pitää painaa jostain asetuksista. Mutta vaakavideoita on siellä kuulemma vähän ja kukaan ei hänen mukaansa halua niitä katsoa. Hän kuvaa itse aina pystyvideoita."
Todistamme epäilemättä merkittävää hetkeä evoluutiossa. Ihmisen näkökenttä kutistuu muutamassa sukupolvessa kapeaksi pystysuoraksi raoksi, josta kulmat kurtussa kurkistelemme maailmaa. :)
Laitetaanpa tännekin tämä yhden fanin tekemä cover-versio Paavos barkbröstä. Laulaa ja soittaa mielestäni upeasti. Hän ei ole suomalainen eikä ruotsalainen, mutta sanatkin menevät hyvin. Ärrän lausuu jännästi.
Vierailija kirjoitti:
"Tyttäreni juuri näytti, että kyllä tiktokissa pystyy katsomaan vaakavideoita koko näytöltä. Pitää painaa jostain asetuksista. Mutta vaakavideoita on siellä kuulemma vähän ja kukaan ei hänen mukaansa halua niitä katsoa. Hän kuvaa itse aina pystyvideoita."
Todistamme epäilemättä merkittävää hetkeä evoluutiossa. Ihmisen näkökenttä kutistuu muutamassa sukupolvessa kapeaksi pystysuoraksi raoksi, josta kulmat kurtussa kurkistelemme maailmaa. :)
Tietynlaista kapeakatseisuutta ihmiskunnassa onkin jo havaittavissa.
Hieno Barkbrö-cover! Taitaa olla saksalainen tuo fani, eikös Kaj noussut erityisen suosituksi juuri Saksassa. Kuulemma salaisuus oli se Nå jaaa, joka sulatti sydämet saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpa tännekin tämä yhden fanin tekemä cover-versio Paavos barkbröstä. Laulaa ja soittaa mielestäni upeasti. Hän ei ole suomalainen eikä ruotsalainen, mutta sanatkin menevät hyvin. Ärrän lausuu jännästi.
Mun piti kans linkata tää tänne joku päivä, mutta unohdin. Tulee mieleen, että kunpa Kajn jäsenet näkisi tämän joskus. Tuskin olisivat edes vuosi sitten aavistaneet, että lähitulevaisuudessa joku saksalainen kanttori (?) tekee heidän vanhasta ja ei niin tunnetusta kappaleesta cover-version.
Tää (ilmeisesti) saksalainen fani taitaa olla sama tyyppi, joka useaan otteeseen on fanisivustolla kommentoinut ja ylistellyt Jakobin laulutaitoja ja äänenkäyttöä. Ei ihme, laulumiehiä näyttää olevan itsekin ja varmaan ymmärtää myös laulutekniikasta tavan tallaajaa enemmän.
Mikä on paras koskaan näkemäsi biisi? - Bäriking. :D