Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11706)
Eilen onniteltiin Axelia vauvauutisten johdosta, tänään onnitelkaamme Keviniä, nimittäin hänellä on tänään syntymäpäivä! Onnea Kevin!
Vierailija kirjoitti:
"Kun miettii Marlenen sanoja ja katsoo Määninin esiintymistä KOI:ssa, olisihan se enemmän omituista, jos yleisö käyttäytyisi täysin hillitysti. Sanoisin jopa, että olisi täysin asiatonta yleisöltä olla reagoimatta."
Olen jo miettinyt, että loppuukohan Vörjeans-hommat kun pojista tulee isiä. Ehkä viimeistään siinä vaiheessa kun he ymmärtävät jotain.
Toivottavasti ei. Kyllä isämiehetkin voivat olla rockabilly räägöreitä, katsojaa vaikka Gambamääniniä. Sitäpaitsi, vi kan älska en gubb.
Vierailija kirjoitti:
"Musta on hurmaavaa, kuinka täällä Vörjeansia kommentoidaan välillä levottomin sanankääntein, mutta KAJ'sta puhutaan paljon säädyllisemmin ja asiallisemmin."
Mua huvittaa itseänikin kun saatan kirjoittaa peräkkäin kaksi kommenttia, joista toinen on tällainen hmm. Vörjeans-tyylinen juttu ja toinen voi olla jotain asiallista esim. kirjallisuuteen tai Finlandia-esitykseen liittyen.
Täällä palstalla on parasta kun voi käydä monentyylistäkin keskustelua samaan aikaan.
No mutta onhan se aivan luonnollista, että kunnioitettavasta hillitystä kirjailijasta ja toisaalta sepalustaan availevasta kaljan kittaajasta puhutaan eri sävyyn. Ovathan he kuitenkin aivan eri ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun miettii Marlenen sanoja ja katsoo Määninin esiintymistä KOI:ssa, olisihan se enemmän omituista, jos yleisö käyttäytyisi täysin hillitysti. Sanoisin jopa, että olisi täysin asiatonta yleisöltä olla reagoimatta."
Olen jo miettinyt, että loppuukohan Vörjeans-hommat kun pojista tulee isiä. Ehkä viimeistään siinä vaiheessa kun he ymmärtävät jotain.
Toivottavasti ei. Kyllä isämiehetkin voivat olla rockabilly räägöreitä, katsojaa vaikka Gambamääniniä. Sitäpaitsi, vi kan älska en gubb.
Toki, mutta mietin näitä juttuja mitä he päästelevät. Gambamääniniltä ei kyllä tule mitään sen kaltaista. Ja minä ainakin rakastan heitä myös juttujen ja persoonien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta mietin näitä juttuja mitä he päästelevät. Gambamääniniltä ei kyllä tule mitään sen kaltaista. Ja minä ainakin rakastan heitä myös juttujen ja persoonien takia.
Ei me äiditkään olla aina pyhimyksiä, kysykää vaikka Marlenelta. Ei tarvitse isämiestenkään olla.
Sitäpaitsi: Axel ja Kevin ovat tulossa isiksi. Ei liity mitenkään Vörjeansiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ Birka Gottland 14.3.
Artister och nöjen - Nöjeskryssning | Birka Gotland https://share.google/qEb7HndvrbUGOKRfk
Harkitsen nyt että lentäisin lauantaiaamuna Tukholmaan ja sunnuntai-iltana takaisin. Lennot on halpoja, mutta sanoisin, että ei tämä ihan täysjärkisen puuhaa olisi.
Enpä tiedä onko omassa reittivalinnassani sen enempää järkeä, tai ehkä vähän: buukkasin reittimatkan Helsingistä Tukholmaan ja Tukholmasta Helsinkiin Viking Linella. Siinä on vähemmän siirtymiä, koska terminaalit ovat vierekkäin ja aikataulutkin natsaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ Birka Gottland 14.3.
Artister och nöjen - Nöjeskryssning | Birka Gotland https://share.google/qEb7HndvrbUGOKRfk
Harkitsen nyt että lentäisin lauantaiaamuna Tukholmaan ja sunnuntai-iltana takaisin. Lennot on halpoja, mutta sanoisin, että ei tämä ihan täysjärkisen puuhaa olisi.
Enpä tiedä onko omassa reittivalinnassani sen enempää järkeä, tai ehkä vähän: buukkasin reittimatkan Helsingistä Tukholmaan ja Tukholmasta Helsinkiin Viking Linella. Siinä on vähemmän siirtymiä, koska terminaalit ovat vierekkäin ja aikataulutkin natsaavat.
Mulle on nyt tänään tullut ihan pakkomielle tälle risteilylle pääsystä. Mun mielestä edelleen lento olisi paras, koska halvempi ja nopeampi. Mulla myös lentokentälle helpompi päästä kuin Katajanokalle. Yritän uskotella itselleni, että varmaan olisikin ihan kiva nähdä tämä Birka-laiva ja ehkä se on hieno. Samalla jäisi vähän aikaa olla myös Tukholmassa. Ei olekaan tullut käytyä siellä vuosiin. Sieltä varmaan voisi keksiä jotain edullista ostettavaa.
Oikeasti yritän vain perustella itselleni miksi tämä järjetön reissu kannattaisi tehdä. Yksi ongelma on, että en kehtaisi tutuille kertoa millaiselle reissulle olen lähdössä.
Kannustan sua lennähtämään Tukholmaan Birkan risteilyä varten, kuulostaa reissu kuinka järjettömältä hyvänsä. Itse olen jo vanha ja sairauksien invalidisoima enkä pääse enää liikahtamaan kotoani minnekään. En halua manata piruja seinälle, mutta koskaan ei voi kukaan tietää, mitä ja milloin joskus ehkä sattuu itselle. Silloin jäljellä ovat muistot. Mä olen ikionnellinen kaikesta, mitä ehdin nuorena ja terveenä kokea. En koskaan näe Kaj'ta livenä, mutta mulla on aina Pariisi. :)
"Oikeasti yritän vain perustella itselleni miksi tämä järjetön reissu kannattaisi tehdä. Yksi ongelma on, että en kehtaisi tutuille kertoa millaiselle reissulle olen lähdössä."
Sanot vain, että olet menossa Tukholmaan ja tulet takaisin Maarianhaminan kautta. Ethän voi mitään sille, että KAJ esiintyy juuri silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aftonbladet mennyt sitten kyselemään Axelilta kommentteja vauvauutisista, Axel vastannut että ovat onnellisia ja odottavat innolla kesää ja vauvansa tapaamista. Pitävät myös hauskana, että osui näin lähekkäin Kevinin kanssa.
En ymmärrä miksei Axelin ja vaimonsa oma ilmoitus riittänyt. Mihin Aftonbladet tarvitsi vielä Axelin henkilökohtaisia kommentteja?
Minuakin vähän ihmetyttää, että miksi vauvauutisista pitää haastatella ja miksi ne ylittävät uutiskynnyksen. Haastattelisivat jostakin kiinnostavammista asioista, joita heihin liittyy.
Julkkisten vauvauutiset kiinnostavat mediaa aina, myös silloin kun niistä ei uutisoida.
Täällä on arvuuteltu kuka Axeleista olisi tulevan vauvan isä. Tosikkona veikkaan että oikea vastaus se yksityishenkilö Axel jota kukaan meistä ei tunne.
Vierailija kirjoitti:
"Oikeasti yritän vain perustella itselleni miksi tämä järjetön reissu kannattaisi tehdä. Yksi ongelma on, että en kehtaisi tutuille kertoa millaiselle reissulle olen lähdössä."
Sanot vain, että olet menossa Tukholmaan ja tulet takaisin Maarianhaminan kautta. Ethän voi mitään sille, että KAJ esiintyy juuri silloin.
Toi risteilyhän on itse asiassa niin edullinen, että reissu tulisi halvemmaksi kuin hotelliyö Tukholmassa ja samalla hinnalla näkisi KAJn. Näin ajateltuna siinä rupeaa olemaan vähän enemmän järkeä.
Vierailija kirjoitti:
"Mä olen analysoinut Kevinin päästä varpaisiin ja takaisin jo moneen kertaan, mutta tietysti vain yksin omassa päässäni, kun ei tosiaan sitä analysointiseuraa ole ja täälläkin on välillä niin, anteeksi nyt vain, tiukkapipoinen meininki ulkomusiikillisten avujen suhteen. En ymmärrä miksei niistäkin saisi hyvässä hengessä puhua. Komeita poikiahan (miehiä) he ovat."
Hyvässä hengessä ja hyvän maun rajoissa kun pysytään niin ok. Eikä ruodita kenenkään yksityisasioita, eipä täällä sitä mielestäni ole pahemmin tehtykään. Pojat ovat itse niin kohteliaita, hyväkäytöksisiä ja varsinaisia sympaattisuuden perikuvia, että ansaitsevat hyvän ja asiallisen kohtelun myös ihailijoiltaan.
"Be KAJnd i sann KAJanda" - kuten tuolla face-ryhmissäkin usein mainitaan.
Juurikin näin.
Täällä on ollut myös mauttomia viestejä poikien ulkonäköön viittaavilla "mukahauskoilla" kommenteilla.
Samaan henkeen sitten, että se on ok, mutta raskauksien ruotiminen ei.
Kun ne kummatkaan eivät ole ok.
Ketju on aikaa sitten muuttunut siitä mitä se aluksi oli.
Puhumatta kuinka täällä on kirjoittaj(i)a, joka ohjaa ja neuvoo mihin saa vastata ja mitkä pitää ohittaa, ja jonka pitäisi kyllä välillä itse pitää taukoa kun menee liikaa ihon alle.
Ei mulla muuta.
KAJ
💚💜🤎
Varmaan ensi vuonnakin vähintään Suomen euroviisuedustaja pääsee Linnan juhliin riippumatta siitä kuka tämä on tai miten kilpailussa pärjää.
Älä kerro! 🤷😇
Problem solved. 😅
Nyt keksin yhden hyvän syyn mennä tuolle risteilylle, joka lähtee Tukholmasta. KAJ asuu tietenkin myös Suomessa ja on kohtuullinen mahdollisuus että he lentävät edes toiseen suuntaan samalla koneella.
Ethän sä hyvä ihminen mitään selitystä tarvitse reissullesi. Miljoonat ihmiset käy risteilyllä joka päivä, koska se on suosittu tapa viettää vapaa-aikaa. Ja varsinkaan sun ei tarvitse kertoa tuttavillesi, mihin ja miksi olet menossa. Sehän ei kuulu kenellekään muulle kuin itsellesi (paitsi jos olet yksinhuoltaja ja meinaat jättää avuttoman sylivauvan ilman hoitoa reissun ajaksi tms.). Jos mulla olisi pieninkään mahdollisuus lähteä jonnekin katsomaan ja kuulemaan KAJ'ta, olisin jo mennyt enkä meinannut.
Mä en ole koskaan kertonut tutuilleni matkustelustani, en ennen reissua enkä sen jälkeen. Ei ole tullut edes mieleen. Ihmiset ovat kiinnostuneita omista matkoistaan, eivät muiden. Tämän ketjun fanit tietysti haluavat kuulla kajken mahdollisen tiedätte mistä, joten täällä on sitten tilaisuus kirjoittaa tuosta Birkan risteilystäkin vaikka kokonainen romaani. :)
Tajusin juuri, että kun Kevin esittää 50-vuotispäivänään Fabboa Jåo nåossa (siis tottakai tulee tekemään niin), hänen lapsensa on 18 v eli vain hieman nuorempi kuin isänsä saman biisi tehdessään.
Parodiahorisontti jää jonnekin kauas taakse sillä hetkellä, ja teini vajonneet myötähäpeässään lattiasta läpi. (Kyllä, teinit aina häpeävät vanhempiaan.)
Puhumattakaan Axelin teinistä, kun isi on yhä uskottava Daisy 18 v. Ja hänhän on, koska Axelin uskottavuus ei kärsi koskaan mistään.
Mun mielestäni Kevin oli erityisen komea Finlandia-esityksessä. Olen muutenkin ajatellut, että Kevin on sen tyyppinen mies, että hän vain komistuu vanhetessaan.