Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11719)
KAJ Birka Gottland 14.3.
Artister och nöjen - Nöjeskryssning | Birka Gotland https://share.google/qEb7HndvrbUGOKRfk
Vierailija kirjoitti:
KAJ Birka Gottland 14.3.
Artister och nöjen - Nöjeskryssning | Birka Gotland https://share.google/qEb7HndvrbUGOKRfk
Harkitsen nyt että lentäisin lauantaiaamuna Tukholmaan ja sunnuntai-iltana takaisin. Lennot on halpoja, mutta sanoisin, että ei tämä ihan täysjärkisen puuhaa olisi.
Ensi tiistaina Skansenin joulu-Allsångissa esiintyvät KAJ'n lisäksi Molly Sandén, ADAAM, Dolly Style, Christer Sjögren, Amanda Jensen ja Simeon. Hienoa, että mukana on nykypoppareiden lisäksi tanssilavojen legenda Christer Sjögren. Olisipa kesä-Allsång ja KAJ vetäisisi Christerin kanssa Vägg i väggin, niin eipä elämältä voisi toivoa enempää. Esimerkiksi kohdassa "Sen knackar han på dörren" Jakob pyörittelee ärrää täydellisellä Sjögren-tyylillä.
"Mä olen analysoinut Kevinin päästä varpaisiin ja takaisin jo moneen kertaan, mutta tietysti vain yksin omassa päässäni, kun ei tosiaan sitä analysointiseuraa ole ja täälläkin on välillä niin, anteeksi nyt vain, tiukkapipoinen meininki ulkomusiikillisten avujen suhteen. En ymmärrä miksei niistäkin saisi hyvässä hengessä puhua. Komeita poikiahan (miehiä) he ovat."
Hyvässä hengessä ja hyvän maun rajoissa kun pysytään niin ok. Eikä ruodita kenenkään yksityisasioita, eipä täällä sitä mielestäni ole pahemmin tehtykään. Pojat ovat itse niin kohteliaita, hyväkäytöksisiä ja varsinaisia sympaattisuuden perikuvia, että ansaitsevat hyvän ja asiallisen kohtelun myös ihailijoiltaan.
"Be KAJnd i sann KAJanda" - kuten tuolla face-ryhmissäkin usein mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ Birka Gottland 14.3.
Harkitsen nyt että lentäisin lauantaiaamuna Tukholmaan ja sunnuntai-iltana takaisin. Lennot on halpoja, mutta sanoisin, että ei tämä ihan täysjärkisen puuhaa olisi.
No kuule ihan samaa harkitsen!
Ja järkikulta on mennyt tässä fanituksessa jo aikapäivää sitten. Mutta ihanaa on ollut siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
"Mä olen analysoinut Kevinin päästä varpaisiin ja takaisin jo moneen kertaan, mutta tietysti vain yksin omassa päässäni, kun ei tosiaan sitä analysointiseuraa ole ja täälläkin on välillä niin, anteeksi nyt vain, tiukkapipoinen meininki ulkomusiikillisten avujen suhteen. En ymmärrä miksei niistäkin saisi hyvässä hengessä puhua. Komeita poikiahan (miehiä) he ovat."
Hyvässä hengessä ja hyvän maun rajoissa kun pysytään niin ok. Eikä ruodita kenenkään yksityisasioita, eipä täällä sitä mielestäni ole pahemmin tehtykään. Pojat ovat itse niin kohteliaita, hyväkäytöksisiä ja varsinaisia sympaattisuuden perikuvia, että ansaitsevat hyvän ja asiallisen kohtelun myös ihailijoiltaan.
"Be KAJnd i sann KAJanda" - kuten tuolla face-ryhmissäkin usein mainitaan.
Musta on hurmaavaa, kuinka täällä Vörjeansia kommentoidaan välillä levottomin sanankääntein, mutta KAJ'sta puhutaan paljon säädyllisemmin ja asiallisemmin.
Aftonbladet mennyt sitten kyselemään Axelilta kommentteja vauvauutisista, Axel vastannut että ovat onnellisia ja odottavat innolla kesää ja vauvansa tapaamista. Pitävät myös hauskana, että osui näin lähekkäin Kevinin kanssa.
En ymmärrä miksei Axelin ja vaimonsa oma ilmoitus riittänyt. Mihin Aftonbladet tarvitsi vielä Axelin henkilökohtaisia kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondi Kevin on kyllä jottai. Mulle iskee vertigo. Ja voi luoja se ilme.
Menkää nyt katsomaan siitä videokoosteesta, eikö sovi ihan tolkuttoman hyvin vaalea tukka hänelle? En muistanut sitä kohtaa vaikka siniväripesun muistan nähneeni ennenkin. On se vaan niin ihana. Välillä katsetta vähän ylemmäs hei.
Minusta ne siniset hiukset oli kivat. 👌🏻 Hauskaa että he oikeasti värjäsivät hiukset videota varten!
Olen tässä vuoden mittaan ihmetellyt sitä, että tavallisesti ihan jokaisesta julkisuudessa esiintyvästä henkilöstä löytyy jossain vaiheessa jotakin negatiivista sanottavaa, mutta tämän kolmikon kohdalla - ei mitään. Varsinkin keväällä kiinnostus oli suomenkielisissäkin medioissa niin suurta, että kaikki mahdollinen olisi kyllä ruodittu läpi. Ehkä he sitten ovat olleet nuoresta saakka niin läpikotaisin asiallisia ja kunnollisia, että mitään mehevää ei kenenkään taustalta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Aftonbladet mennyt sitten kyselemään Axelilta kommentteja vauvauutisista, Axel vastannut että ovat onnellisia ja odottavat innolla kesää ja vauvansa tapaamista. Pitävät myös hauskana, että osui näin lähekkäin Kevinin kanssa.
En ymmärrä miksei Axelin ja vaimonsa oma ilmoitus riittänyt. Mihin Aftonbladet tarvitsi vielä Axelin henkilökohtaisia kommentteja?
Miksi nyt lehdet yleensäkään tekevät juttuja mistään... saadakseen lukijoita? En näe ongelmaa siinä että julkkikselta kysytään kommentteja asiasta josta hän on julkisesti kertonut. Vaikka asiasisältö tässä varmaan jäikin ohueksi (en ole lukenut juttua), niin kyllähän se silti monia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä vuoden mittaan ihmetellyt sitä, että tavallisesti ihan jokaisesta julkisuudessa esiintyvästä henkilöstä löytyy jossain vaiheessa jotakin negatiivista sanottavaa, mutta tämän kolmikon kohdalla - ei mitään. Varsinkin keväällä kiinnostus oli suomenkielisissäkin medioissa niin suurta, että kaikki mahdollinen olisi kyllä ruodittu läpi. Ehkä he sitten ovat olleet nuoresta saakka niin läpikotaisin asiallisia ja kunnollisia, että mitään mehevää ei kenenkään taustalta löydy.
Johtunee kielimuurista. Ja siitä, että KAJ'n tuotanto ei avaudu aina ihan helposti vaikka kieltä ymmärtäisikin. Suurin osa ei siis ole kiinnostuneita eikä heistä siten lopulta ole päämedioissa aivan hirveästi juttuja. Fanit taas vaikuttavat keskimääräistä kohteliaammilta ja fiksuilta. (Joka selittänee juuri sillä, että tuotannon tajutakseen pitää nähdä vaivaa, varsinkin ei-ruotsinkielisten.) Lisäksi he itse vielä ovat käyttäytyneet koko vuoden kuin pyhäkoulupojat.
Mutta jossain vaiheessa valitettavasti varmasti sitä ilkeääkin kommentointia jostain tulee.
Vaikka olen monessa asiassa aika konservatiivinen, niin kyllä mulla ainakin toistaiseksi on huumorintaju riittänyt noihin Vörjeans-kommentteihin. Ei mun mielestä ole mennyt liikaa alatyyliseksi - enkä todellakaan toivo sellaista jatkossakaan, se ei ole enää kivaa, ja voi olla jopa loukkaavaa. Vörjeans on Vörjeans. Jos nyt katsoo vaikkapa tuota Vörjeansin KOIn esiintymistä ja sitä yleisöflirtin määrää, niin eiköhän tuo Vörjeans imago ole rakennettu aika tietoisesti erilaiseksi kuin KAJ, monessakin suhteessa. Takuuvarmasti pojat tietävät, että yleisö villiintyy noista eleistä. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että voidaan sitten kommentoida mitä tahansa tai alkaa liikaa seksualisoimaan jossain palstoilla. Kuten todettu, fiksua pysyä hyvän maun ja säädyllisyyden rajoissa kuitenkin. Ja mitä nyt olen tätä ketjua jonkin aikaa seurannut, niin fiksun kuvan olen keskustelijoista saanut.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin vähän ihmetyttää, että miksi vauvauutisista pitää haastatella ja miksi ne ylittävät uutiskynnyksen. Haastattelisivat jostakin kiinnostavammista asioista, joita heihin liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen monessa asiassa aika konservatiivinen, niin kyllä mulla ainakin toistaiseksi on huumorintaju riittänyt noihin Vörjeans-kommentteihin. Ei mun mielestä ole mennyt liikaa alatyyliseksi - enkä todellakaan toivo sellaista jatkossakaan, se ei ole enää kivaa, ja voi olla jopa loukkaavaa. Vörjeans on Vörjeans. Jos nyt katsoo vaikkapa tuota Vörjeansin KOIn esiintymistä ja sitä yleisöflirtin määrää, niin eiköhän tuo Vörjeans imago ole rakennettu aika tietoisesti erilaiseksi kuin KAJ, monessakin suhteessa. Takuuvarmasti pojat tietävät, että yleisö villiintyy noista eleistä. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että voidaan sitten kommentoida mitä tahansa tai alkaa liikaa seksualisoimaan jossain palstoilla. Kuten todettu, fiksua pysyä hyvän maun ja säädyllisyyden rajoissa kuitenkin. Ja mitä nyt olen tätä ketjua jonkin aikaa seurannut, niin fiksun kuvan olen keskustelijoista saanut.
Kun miettii Marlenen sanoja ja katsoo Määninin esiintymistä KOI:ssa, olisihan se enemmän omituista, jos yleisö käyttäytyisi täysin hillitysti. Sanoisin jopa, että olisi täysin asiatonta yleisöltä olla reagoimatta.
"Mutta jossain vaiheessa valitettavasti varmasti sitä ilkeääkin kommentointia jostain tulee."
Jonkun verran tulee seurattua noita YouTuben kommenttikenttiä. Kyllä sitä negaa siellä näkee, mutta ei onneksi kovin paljon. Sitähän en tiedä, minkä verran niitä on esim. saatu poistetuksikin jo. Tää on tämän päivän niin valitettava ilmiö! Aina oikein harmittaa näiden puolesta, kehen tuo ilkeily kohdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin vähän ihmetyttää, että miksi vauvauutisista pitää haastatella ja miksi ne ylittävät uutiskynnyksen. Haastattelisivat jostakin kiinnostavammista asioista, joita heihin liittyy.
Toimittajana (en iltapäivälehden) vastaan, että uutisen merkittävimpiä kriteerejä on tuoreus. Pari kertoi juuri odottavansa lasta, joten tieto on aivan uusi. Uutiskynnyksen asia ylittää viihdepalstalla, koska kyseessä on viihdejulkkis, vieläpä varsin ajankohtainen. Axelia (ja koko Kaj'ta) on koko tämä vuoden ajan haastateltu myös muista aiheista, kuten olet varmasti huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittajana (en iltapäivälehden) vastaan, että uutisen merkittävimpiä kriteerejä on tuoreus. Pari kertoi juuri odottavansa lasta, joten tieto on aivan uusi. Uutiskynnyksen asia ylittää viihdepalstalla, koska kyseessä on viihdejulkkis, vieläpä varsi
Mun mielestä Ruotsin mediassa ei ole ollut paljoakaan haastatteluja KAJsta. Uskoisin, että olisin niitä fanipalstoilta bongannut. Suomen mediassa on ollut kiitettävästi.
"Kun miettii Marlenen sanoja ja katsoo Määninin esiintymistä KOI:ssa, olisihan se enemmän omituista, jos yleisö käyttäytyisi täysin hillitysti. Sanoisin jopa, että olisi täysin asiatonta yleisöltä olla reagoimatta."
Olen jo miettinyt, että loppuukohan Vörjeans-hommat kun pojista tulee isiä. Ehkä viimeistään siinä vaiheessa kun he ymmärtävät jotain.
"Musta on hurmaavaa, kuinka täällä Vörjeansia kommentoidaan välillä levottomin sanankääntein, mutta KAJ'sta puhutaan paljon säädyllisemmin ja asiallisemmin."
Mua huvittaa itseänikin kun saatan kirjoittaa peräkkäin kaksi kommenttia, joista toinen on tällainen hmm. Vörjeans-tyylinen juttu ja toinen voi olla jotain asiallista esim. kirjallisuuteen tai Finlandia-esitykseen liittyen.
Täällä palstalla on parasta kun voi käydä monentyylistäkin keskustelua samaan aikaan.
Buukattu on!