Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13841)

Vierailija
10241/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä näin myös KOI:ssa sattumalta Jakobin vanhemmat, seisoivat ihan mun vieressä kun konsertin jälkeen puin takkia siinä käytävällä. Voi miten iloisen ja onnellisen näköisiä molemmat olivat. Hymy oli herkässä varsinkin äidillä. Kyllä oli isäkin todella tyytyväisen oloinen. Mietin vaan siinä, että suurkonsertti oli varmasti todella  sykähdyttävä kokemus heillekin. Ovat varmasti onnellisia ja ylpeitä pojastaan!"

Jakobin äidillä on samanlainen hymy kuin Jakobilla ja hänkin varmaan hymyilee usein. Silmätkin hymyilevät samalla kuin suu.

Vierailija
10242/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös juuri Jakob kertonut vanhemmistaan siinä Lidretissä. En enää tarkkaan muista, miten juttu meni, mutta olivat olleet keikalla (ehkä Karar i arbeit -kiertueella Vaasassa), ja keikan jälkeen oli ollut kova kiire autolle syömään eväsleipiä ja juomaan kahvia termarista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10243/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös juuri Jakob kertonut vanhemmistaan siinä Lidretissä. En enää tarkkaan muista, miten juttu meni, mutta olivat olleet keikalla (ehkä Karar i arbeit -kiertueella Vaasassa), ja keikan jälkeen oli ollut kova kiire autolle syömään eväsleipiä ja juomaan kahvia termarista. 

Joo ja itse asiassa olinkin miettinyt että kuinka Jakobin äiti nyt jaksoi kun oli kaksi tuntia ilman väliaikaa. Ilmeisen hyvin siis😊

Silloin hän oli valittanut että onko pakko esittää niin monta kappaletta.

Vierailija
10244/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen Vegatoppenin viikkoäänestys taas ajankohtainen, äänestysaikaa jäljellä tämä ilta:

https://yle.fi/a/7-10087936

Vierailija
10245/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja itse asiassa olinkin miettinyt että kuinka Jakobin äiti nyt jaksoi kun oli kaksi tuntia ilman väliaikaa. Ilmeisen hyvin siis😊

Voi äiti 😂

Vierailija
10246/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olivat varmaan vip-aitiossa, jossa oli tarjoilu.

Vierailija
10247/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyi. Muistin väärin, lajittelupoliisi olikin Axel. Jakob sanoi kyllä myös kierrättävänsä.  https://www.instagram.com/reel/DHV8wjvAsFs/? 

Tämähän olikin tosi hauska. Ja todellakin sketsi oli totta. Jakob oli antanut haastattelun, johon keksi vastauksia ja teki Axelista ja Kevinistä melkein ympäristörikollisia.

Vierailija
10248/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo sitten ei tarvinnutkaan omalla rahalla ostaa kun on niin kauheat hinnat.

Vierailija
10249/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo sitten ei tarvinnutkaan omalla rahalla ostaa kun on niin kauheat hinnat.

Oletko varma että olivat vip-aitiossa? Minä olin yksi kaksi kolme vipissä, ja siellä lipun hintaan kuului hotdogeja ja mehujäätä (!), juomana vettä (baarista sai rahalla kokista ja alkoholijuomia). Kalleimmissa vipeissä oli ehkä hieman laadukkaammat safkat. Kesällä KAJ'n Nordiksen-keikan vipissä oli loistavat ruoat, mutta vastineeksi katsomosta ei näkynyt lavalle.

Vierailija
10250/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että olivat vip-aitiossa? Minä olin yksi kaksi kolme vipissä, ja siellä lipun hintaan kuului hotdogeja ja mehujäätä (!), juomana vettä (baarista sai rahalla kokista ja alkoholijuomia). Kalleimmissa vipeissä oli ehkä hieman laadukkaammat safkat. Kesällä KAJ'n Nordiksen-keikan vipissä oli loistavat ruoat, mutta vastineeksi katsomosta ei näkynyt lavalle.

Takapäädyssä oli varmaankin kutsuvierasaitio. Sieltä oli jaettu jotain kuvia heti keikan jälkeen. 

Vierailija
10251/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takapäädyssä oli varmaankin kutsuvierasaitio. Sieltä oli jaettu jotain kuvia heti keikan jälkeen. 

Puolisot olivat ainakin kutsuvierasaitiossa suoraan lavan kohdalla takapäädyssä, vanhemmista en tiedä

Vierailija
10252/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just katsoin sen Lidret-jakson. Jakob siinä myönsi olevansa usein liian vaativa ja liian suorapuheinen. Kun keikka on päättynyt ja pojat palanneet backstagelle, Axel ja Kevin joskus hehkuttavat tyytyväisinä, kuinka hyvin meni. Mutta hän aina ensi töikseen rupeaa luettelemaan yksityiskohtia, joiden olisi pitänyt mennä vielä paremmin. ja samalla latistaa kahden muun tunnelman. Kun pojat nyt keväällä Mello-voiton jälkeen heittivät neljä loppuunmyytyä keikkaa Vaasa-areenalla, hän vihdoin ymmärsi tehdä toisin ja kehui heti takahuoneessa, että loistavasti vedetty. Ja pyysi anteeksi 16 vuoden nipotustaan.

Sitten hän paljasti, että suorapuheisuus on perua äidiltä ja kertoi esimerkkinä tuon eväsjutun. Onnesta soikeana tämä Mello-voittaja mahtavan areenakonsertin jälkeen tavoitti tyhjentyvästä hallista isänsä, jolta kuuli, että äiti oli painellut suoraan parkkipaikalle. Sieltä mamma sitten löytyi autosta pistelemästä kahvia ja voileipää (sillä jestas sentään, ei kai kukaan mitään kahvilan riistohintoja maksa). Takapenkille kömpineelle Jakobille hänellä ei ollut muuta sanottavaa kuin että äkkiä ovi kiinni, tulee kylmä. Ja että onko tosiaan pakko soittaa niin monta biisiä että toinen ehtii melkein kuolla nälkään. Tarina nauratti hillittömästi sekä Jakobia itseään että haastattelija-Joelia. Heidän mukaansa niin tyypillinen pohjalainen äiti.  :D

Vierailija
10253/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä just katsoin sen Lidret-jakson. Jakob siinä myönsi olevansa usein liian vaativa ja liian suorapuheinen. Kun keikka on päättynyt ja pojat palanneet backstagelle, Axel ja Kevin joskus hehkuttavat tyytyväisinä, kuinka hyvin meni. Mutta hän aina ensi töikseen rupeaa luettelemaan yksityiskohtia, joiden olisi pitänyt mennä vielä paremmin. ja samalla latistaa kahden muun tunnelman. Kun pojat nyt keväällä Mello-voiton jälkeen heittivät neljä loppuunmyytyä keikkaa Vaasa-areenalla, hän vihdoin ymmärsi tehdä toisin ja kehui heti takahuoneessa, että loistavasti vedetty. Ja pyysi anteeksi 16 vuoden nipotustaan

Eikä mammalla ollut antaa Jakobille voileipää.

Vierailija
10254/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran katketakseni tuolle Jacobin äidille. Varmaan osin siksi, että voisi olla just se mamma joka vetää pihinä termarikahvia ja eväsleipiä autossa. 

Vierailija
10255/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran katketakseni tuolle Jacobin äidille. Varmaan osin siksi, että voisi olla just se mamma joka vetää pihinä termarikahvia ja eväsleipiä autossa. 

Ja taas kirjoitin c:llä. Olen aivan varma, että aiemmin kirjoitin k:lla. Mistähän mä ton c:n olen poiminut?

Vierailija
10256/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kirjoitin c:llä. Olen aivan varma, että aiemmin kirjoitin k:lla. Mistähän mä ton c:n olen poiminut?

Ehkä se c tulee siitä, kun monet ulkomaalaiset hänestä puhuessaan lausuvat nimen amerikkalaisesti tseicob eivätkä jakop? Usein myös kirjoittavat Jacob.

Vierailija
10257/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (edesmennyt) äitini olisi kyllä mennyt ja törsännyt kahvilareissuun ja kalleimpiin leivoksiin, jos mä olisin voittanut Mellon ja antanut areenakonsertin. Ja vaikka olisin saavuttanut jotain vähän vaatimattomampaakin. Mutta sen LISÄKSI hän olisi pakannut mukaan tuhdit eväät ja kahvia kokonaiselle komppanialle, koska hänellä oli tapana varautua kaikkeen. Olisihan kahvila voitu panna kiinni vesivahingon tai tulipalon tai vaikka ryöstön takia, ja sitten olisi jouduttu olemaan kuivin suin.

Vierailija
10258/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä just katsoin sen Lidret-jakson. Jakob siinä myönsi olevansa usein liian vaativa ja liian suorapuheinen. Kun keikka on päättynyt ja pojat palanneet backstagelle, Axel ja Kevin joskus hehkuttavat tyytyväisinä, kuinka hyvin meni. Mutta hän aina ensi töikseen rupeaa luettelemaan yksityiskohtia, joiden olisi pitänyt mennä vielä paremmin. ja samalla latistaa kahden muun tunnelman. Kun pojat nyt keväällä Mello-voiton jälkeen heittivät neljä loppuunmyytyä keikkaa Vaasa-areenalla, hän vihdoin ymmärsi tehdä toisin ja kehui heti takahuoneessa, että loistavasti vedetty. Ja pyysi anteeksi 16 vuoden nipotustaan

Se ihana video   juuri ESC-esiintymisen jälkeen, jossa Kevin on niin umpionellinen kuin ihminen vain voi olla, olisi saanut jännän lisämausteen, jos Jakob olisi löytänyt esityksestä jotain huomautettavaa.

Vierailija
10259/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  No älä. Mutta taisivat olla yhtä umpionnellisia kaikki kolme. Hehän ovat myöhemmin sitä muistelleetkin, että BBB-esitys meni Baselin finaalissa ensimmäisen kerran just niin kuin he olivat halunneet. Aina sitä ennen oli ollut jotain pientä häikkää.

Vierailija
10260/13841 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se c tulee siitä, kun monet ulkomaalaiset hänestä puhuessaan lausuvat nimen amerikkalaisesti tseicob eivätkä jakop? Usein myös kirjoittavat Jacob.

Voi olla. Käytän muutenkin aika paljon englantia, joten voi tarttua sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi