Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9213)

Vierailija
9181/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Tommy tietenkään ole käyttänyt mitään kyyneliä kirvoittavaa kemikaalia tai vastaavaa. Tämähän ei ollut käsikirjoitettu show vaan pojat spontaanisti reagoivat toimittajien kysymyksiin, joita he eivät tienneet ennalta. Jakob salamannopeasti improvisoi Tommylle tuon romahduksen ja itkuun purskahtamisen, josta hänellä itselläänkään ei minuuttia aiemmin ollut aavistustakaan.

Täällä on korostettu Kevinin näyttelijäntaitoja, mutta mun mielestäni pelkästään tämä osoittaa, että Jakob on vähintään yhtä taidokas. Ja jos Axel ("Axel") yhtään tulee (mahdollisesti etäiseen sukulaiseensa) Määniniin, niin kyllä hänet voi näyttelijänä nostaa kahden muun rinnalle. Mestarinäyte myös kaikkien kolmen improvisaatiokyvyistä ja yhteen pelaamisesta tämä tämänpäiväinen Vörjeans-haastis.

Voi hyvin olla että hyvinkin veti luomuna, mutta sitä en ollenkaan usko että homo-kysymys olisi tullut yllättäen. Varmasti olivat etukäteen tienneet että se on tulossa ja sopiva reaktiokin oli mietitty.

Vierailija
9182/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille huomiselle keikalle menijöille! Vaikka olisikin luvattu +10, niin siellä meren äärellä "tuntuu kuin" on luultavasti huomattavasti vähemmän! Pilkkihaalarit päälle ja mansikkapipot päähän!

Harmi kun sitä striimiä ei nyt sitten taida olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9183/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja-Erik kertoo ihanasti suhteestaan pikkuveljeensä ja myös omia mietteitään ja kokemuksiaan Kaj'n hullusta vuodesta.

https://www.instagram.com/reel/DJwf79XtKw2/

Vierailija
9184/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan analyysiäni miesten välisestä ruumiinkielestä. Äskeisen suorituksen upeuden tajuaa, kun sitä vertaa aivan toisen ääripään esitykseen Siistissä mopossa kohdasta 3:44 eteenpäin: 

Tuo on taas aivan täydellisen luontevaa nuoren naisen ja miehen välistä kosketusta ja läheisyyttä. Ei pientäkään vihjettä olemuksessa tai liikkeissä vaivaantuneisuudesta tai että tilanteessa olisi mitään tavallisuudesta poikkeavaa tai erityistä. Tuota en pysty edes sanoittamaan paremmin, toisin kuten aiempaa Määninin olemusta, koska molempien oleminen on niin äärettömän luontevan oloista. Se ei myöskään alleviivaa tai liiottele mitään, he vain ovat. 

Tuollaista oikeasti näkee äärettömän harvoin, kun mies esittää naista. En edes muista olenko joskus nähnyt.

Jos Määninin ja Lindan noiden esittäjät olisivat sama ihminen, olisi k

Onneksi kukaan ei kuitenkaan ole koskaan väittänyt, että Määninillä olisi mitään tekemistä Axelin kanssa. Mutta Axeleita on silti ainakin kolme.

Autoa ajaessa on aikaa miettiä elämän tärkeitä kysymyksiä, joten mietin näitä katoamisia tuotannossa. Tuntuvat olevan toistuva teema: Daisy on kadonnut, Mikael Hallnissa katosi, Määnin katosi, Lindaakaan ei ole enää näkynyt ja lopulta Albert Kindbergkin katosi yhtäkkiä.

Mitä meille yritetään kertoa?

Vierailija
9185/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmaan ymmärtää, että myös Erikejä on monta. "Erik" on tämän vuoden ajan nähty 24/7 kuvaamassa Kaj'hin liittyvää pöhinää useamman maan monessa kolkassa. Yksi mieshän ei siihen pysty, joten sieltä keikkabussin pakasta vedetään aina uusi tilalle, kun edellinen tuupertuu ja tarvitsee lepovuoron. Kiinnostavasti tämä videon "Erik" muistelee, hm, "Palvista". Kylää, josta kunnanvirastossa ei ole koskaan kuultukaan.

Vierailija
9186/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää, että myös Erikejä on monta. "Erik" on tämän vuoden ajan nähty 24/7 kuvaamassa Kaj'hin liittyvää pöhinää useamman maan monessa kolkassa. Yksi mieshän ei siihen pysty, joten sieltä keikkabussin pakasta vedetään aina uusi tilalle, kun edellinen tuupertuu ja tarvitsee lepovuoron. Kiinnostavasti tämä videon "Erik" muistelee, hm, "Palvista". Kylää, josta kunnanvirastossa ei ole koskaan kuultukaan.

Hyvä huomio. Palvis on huijausta, joten ne on tehneet siten, että kaikki, jotka väittävät olevansa sieltä, ei oikeasti ole olemassa. (Kuinka monta pilkkua voi tunkea virkkeeseen? Ehkei mennyt edes oikein. Sori kielen ammattilaiset, teitä on täällä kuitenkin.)

Vierailija
9187/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaaja-Erik kertoo ihanasti suhteestaan pikkuveljeensä ja myös omia mietteitään ja kokemuksiaan Kaj'n hullusta vuodesta.

https://www.instagram.com/reel/DJwf79XtKw2/

Erikhän vetää suomea jopa paremmin kuin Axel

Vierailija
9188/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. Palvis on huijausta, joten ne on tehneet siten, että kaikki, jotka väittävät olevansa sieltä, ei oikeasti ole olemassa. (Kuinka monta pilkkua voi tunkea virkkeeseen? Ehkei mennyt edes oikein. Sori kielen ammattilaiset, teitä on täällä kuitenkin.)

Täydellistä pilkutusta!

T. ammattilainen 

Vierailija
9189/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä pilkutusta!

T. ammattilainen 

Kiitos! T. amatööri

Vierailija
9190/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä pilkutusta!

T. ammattilainen 

Minäkin olen kirjoittamisen ammattilainen mutta vihaan pilkkuja. Vähäpilkkuisuus, jopa pilkuttomuus, on kaunokirjallisuudessa sallittua. Tosin täytyy tietää säännöt ennen kuin niitä saa rikkoa.

Vierailija
9191/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä pilkutusta!

T. ammattilainen 

Täällä mä vaan kirjoitan. Oikoluenkin vasta lähetettyäni. T. amatööri

Vierailija
9192/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sähköshokkijuttu oli mulle ihan uutta. Olen vähän järkyttynyt että tuollaisia annetaan. Ilmeisesti oli lähetyksessä muillekin annettu. Mun mielestä tyhmää että pitää tehdä tuollaista, että saa lahjoitusrahaa. Ehkä sitten minulla kiristää se kukkahattupipo tässä kohtaa.

Vierailija
9193/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taitais olla hyvä liikeidea. Myydä paitoja, joissa lukee vihaan pilkkuja. Lisäksi voisi ostaa halvalla jostain erän kivoja harmaita paitoja, joissa lukee Pro Mink Academy. 

Vierailija
9194/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Vörjeansin tämän päiväistä haastattelua jo kolmatta kertaa.  Koukuttavaa. Varsinkin Freppan ilmeet ja eleet. Olen ihan rakastunut Freppaan. Mukava kuulla etteivät Tommy ja Määnin kiusaa häntä oikeasti, pientä kaverillista sanailua vain.

Vierailija
9195/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson Vörjeansin tämän päiväistä haastattelua jo kolmatta kertaa.  Koukuttavaa. Varsinkin Freppan ilmeet ja eleet. Olen ihan rakastunut Freppaan. Mukava kuulla etteivät Tommy ja Määnin kiusaa häntä oikeasti, pientä kaverillista sanailua vain.

Ehkä suhteet ovat hiukan tasoittuneet ajan myötä? Ikähän usein pehmentää. Ja taitaa Määnin olla kiitollisuudenvelassa, kun Freppa ymmärsi lähteä viemään hooveeceehen. 

Vierailija
9196/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sähköshokkijuttu oli mulle ihan uutta. Olen vähän järkyttynyt että tuollaisia annetaan. Ilmeisesti oli lähetyksessä muillekin annettu. Mun mielestä tyhmää että pitää tehdä tuollaista, että saa lahjoitusrahaa. Ehkä sitten minulla kiristää se kukkahattupipo tässä kohtaa.

Minustakin se oli tyhmää. Ei yhtään hauskaa ja ainakin omalta kohdalta se vähentää haluja edes lahjoittaa. Olisi jotain harmittomampaa hauskaa. En yhtään nauti sen katsomisesta, että jotakuta sattuu, edes vähän.

Ja jotenkin kun tietää, että Axel on oikeasti todella herkkä tyyppi eikä yhtään extreme-adrenaliineista nauttivan, tuntui oikeasti pahalta katsoa.

Vierailija
9197/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin, että se oli vitsi, ei siis mitään oikeita sähköiskuja kenellekään. Katsoin kyllä vain Kaj'n osuuden, joten korjatkaa, jos olen väärässä.

Vierailija
9198/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen osan pätkistä katsonut varmaan 10 kertaa. Vasta.

Vierailija
9199/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taitais olla hyvä liikeidea. Myydä paitoja, joissa lukee vihaan pilkkuja. Lisäksi voisi ostaa halvalla jostain erän kivoja harmaita paitoja, joissa lukee Pro Mink Academy.

Jona Antellilta löytyy niitä minkkiakatemiapaitoja. Mun käsittääkseni hänellä on niitä varastossa vielä 19 998 kappaletta.

Vierailija
9200/9212 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin, että se oli vitsi, ei siis mitään oikeita sähköiskuja kenellekään. Katsoin kyllä vain Kaj'n osuuden, joten korjatkaa, jos olen väärässä.

Mun mielestä oli oikeita ja niin faceryhmässä sanottiin. Joku oli joskus kokeillut. Googletin ja tuollainen ajanvietepeli on olemassa. Ei kyllä ajanvietettä mun makuun.