Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jäänyt koukkuun kirjojen hamstraamiseen

Vierailija
22.09.2023 |

alesta, kirpputorilta yms. Iso ja pieni kirjahylly on täynnä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja ei ole koskaan liikaa. Äänikirjat on ihan ok, mutta aitoon kirjaan syventyminen on parasta ajankäyttöä.

Vierailija
2/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hamstraan vieläkin vessapaperia ja käsidesiä. Korona ei todellakaan ole ohi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko koukuttua johonkin, tuo ei ole koukuista pahin.

Minulla on suuri kirjahylly täynnä kirjoja, osa lukemattomia. Elämäntilanteeni muuttui muutama vuosi sitten niin huonoksi, että en voi enää ostaa kirjoja enkä pääse kirjastoonkaan. Apukeinot eivät koske minua. Onnekseni kirjoja on niin paljon, että voin lukea niitä loppuikäni eli pahimmillaan pari-kolmekymmentä vuotta. Kun on suuri omakirjasto, loppupäätä lukiessaan ehtii jo unohtaa alkupään ja voi aloittaa uuden kierroksen.

Vierailija
4/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Hamstraaminen ei ole yleensä kovin viisasta ja jos kerran olet lukenut kirjat jo, niin miksi niitä pitää olla esillä? Tai tietokirjat ymmärrän, mutta en mitään satukirjoja.

Vierailija
5/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstraa kirjastosta niin ei mene rahaa ja sitten kun kyllästyt niin voit palauttaa ne pois.

Vierailija
6/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama koukku, mutta olen päässy siitä enimmäkseen vieroittautumaan. Tilaa kirjoille ei ole. Lähi kirjakauppa lopetti tuossa joku aika sitten niin se oli helpotus. Tosin olin oppinut jo kävelemään ohi sitä aiemminkin.

Vierailija
7/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Hamstraaminen ei ole yleensä kovin viisasta ja jos kerran olet lukenut kirjat jo, niin miksi niitä pitää olla esillä? Tai tietokirjat ymmärrän, mutta en mitään satukirjoja.

Kommentoija numero 3 kommentoi: hamstraamista on monenlaista, ja kirjojen kerääminen luettaviksi ei ole haitallista. Minun kirjahyllyni on olohuoneen seinän kokoinen, ja lasiovien taakse sijoitellut luetut ja lukemattomat kirjat ovat valtava silmänilo.

Vierailija
8/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat ovat ongelmajätettä.

Vierailija
9/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin kirjastoon?

Vierailija
10/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Kommentoija numero 3 kommentoi: hamstraamista on monenlaista, ja kirjojen kerääminen luettaviksi ei ole haitallista. Minun kirjahyllyni on olohuoneen seinän kokoinen, ja lasiovien taakse sijoitellut luetut ja lukemattomat kirjat ovat valtava silmänilo.

Sama täällä. Iloitsen kirjoista, niin luetuista kuin lukemattomista. Kirjahylly on olohuoneen seinän mukaan mitoitettu ja täynnä.

Vierailija
11/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama addiktio. Nyt yritän varata kirjastosta uutuudet, jotka halun lukea. Mutta olen iloinen kirjahyllystäni ja sen sisällöstä, koska luettavaa on kotona aina, vaikka maailmassa mitä tapahtuisi. Vaikka kirjojen painaminen loppuisi tai mitä vaan.

Vierailija
12/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaessa kirjojen ja kirjahyllyjen raahaaminen asunnosta toiseen on kamalaa. Jos muuttoja ei olisi toistuvasti, keräisin varmaan enemmän kirjoja kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi