Suositelkaa jotain hyvän mielen elokuvaa
En tykkää romanttisesta lällystä, en sellaisesta missä ammuskellaan ja juostaan ts. jenkktoimintaleffat enkä scifistä. Sellainen missä ei ole mitään erikoista draamankaarta tai sitten vaikka ihan dokumentti.
Joku Forrest Gump on ehkä siinä rajoilla.
Benjamin Buttonin ihmeellinen elämä oli ihan kiva, siinä rajoilla voiko tuo olla Scifiä.
Sellainenkin käy, mikä on elämänkerta josta tietää että mitä siinä tapahtuu. Katsottu on Juice-, Jope ja Queen-elokuvat. Nykäsestä kertovasta elokuvasta en tykännyt.
Nyt etsin sellaisia, mitä ei ehkä suuri yleisö tunne. Olisi hyvä jos löytyisi esim. Areenalta tai voisi vuokrata yksittäisenä netistä.
Kommentit (15)
Vuokraperheet. (Areenassa) Kertoo japanilaisesta japanilaisesta yrityksestä joka vuokraa perheenjäseniä ja ystäviä niitä tarvitseville.
Kerro minulle, Zorbas
Perfect Days
The Straight Story
Paterson
Nebraska
Jiro Dreams of Sushi
The Station Agent
Lucky
Free Solo
Honeyland
Fire of Love
The Hundred-Year-Old Man Who Climbed Out the Window and Disappeared
Arto Paasilinnan romaaniin perustuva satiirinen kertomus siltainsinööri Jaatisesta ja hänen toimistaan Kuusmäen kunnassa. Jaatinen tulee toimeen työmiesten kanssa, mutta kunnan päättäjien kanssa hän joutuu napit vastakkain. Myös siltainsinöörin yksityiselämä herättää pahennusta. (1979)
Vierailija kirjoitti:
Arto Paasilinnan romaaniin perustuva satiirinen kertomus siltainsinööri Jaatisesta ja hänen toimistaan Kuusmäen kunnassa. Jaatinen tulee toimeen työmiesten kanssa, mutta kunnan päättäjien kanssa hän joutuu napit vastakkain. Myös siltainsinöörin yksityiselämä herättää pahennusta. (1979)
Kuulostaa sellaiselta elokuvalta, jota mä inhoaisin sydämeni pohjasta :D
Vierailija kirjoitti:
Tämän olen katsonut, tuli joskus televisiosta. Mutta tämä on sellainen mikä kyllä sopii listaan. Ap.
Koskemattomat - Intouchables