Palstan miehet ei kauheasti kirjoittele armeijasta, ei kuntosalilla käynnistä, eikä kokkaustaidoistaan eikä hygieniasta
Voisiko sanoa että tyypillinen palstamies on armeijasta vapautettu paksupoika joka syö roiskeläppiä ja viisastelee täällä joutavia.
Kommentit (30)
Miksi pitäisi kirjoitella ko aiheista?
En näe mitään syytä henkilökohtaisia asioitani tänne listata.
Meille miehille on kaksi tärkeää aihetta. Seksi ja päihteet. Niistä riittää keskusteltavaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Meille miehille on kaksi tärkeää aihetta. Seksi ja päihteet. Niistä riittää keskusteltavaa aina.
Ei kiinnosta suuremmin päihteet. Seksi toki!
Vierailija kirjoitti:
Eihän teillä olisi siihen jaksamistakaan, naisten haukkuminen vie voimat.
Kävin armeijan. Kävin salilla. Teen itse ruokaa ja kävin tänään suihkussa. Jee!
No, armeija on käyty, osaan jotain perusruokia kokkailla, en käy salilla, käyn suihkussa ja vaihdan vähintäänkin alusvaatteet joka päivä, paitsi joskus vapaapäivinä saattaa tulla käytyä suihkussa vain joka toinen päivä jos ei ole tullut hikoiltua tms. Kovin mielenkiintoista?
Aika moneen kuntosaliaiheeseen olen kyllä kirjoitellut. Maanpuolustusaiheisiin on muitakin palstoja.
No tänne kirjoittelee lähinnä hommelifoorumia käyttelevät peräkammarinpojat jotka ovat hakeneet vapautuksen armeijasta lättäjäalkojen ja astman perustella. Lähinnä se on sitten tuo maahanmuuttokysymys ja helsinkiviha joka kiinnostelee. Kai ne jossain tuuningpalstalle kirjottaa sitten tojotan reikien paikkailusta, en tiedä.
Kotityöt, yms on naisten tapa nostaa omaa egoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän teillä olisi siihen jaksamistakaan, naisten haukkuminen vie voimat.
Olipa älyvapaa vastaus,mut hauskaa päiväjatkoa sinulle.
Kävin armeijan ja olen reservissä, nyt tosin iän vuoksi lähes reservi-ajan lopussa (50+).
Kun tätä palstaa lukee niin naiset kammoavat miehiä jotka käyvät innokkaasti salilla. Harrastan liikuntaa jonkin verran, mutta naisseura motivoi liikkumaan enemmän ja nykyisen naisystävän lasten kanssa liikuntaa on vielä enemmän.
Olen parempi laittamaan ruokaa kuin puolet nykyajan naisista ja osallistuin kotitöihin omasta aloitteesta ja pyynnöstä. Laitoin ruokaa vanhoille vanhemmilleni, mutta nykyään leski-isäni saa ruokansa toisen laittamana.
Naisseuran vuoksi käyn suihkussa vähintään 2 krt päivä, leikkaan partaa lähes päivittäin ja vaihdan vaatteita päivittäin. Jos elelisin rentoa poikamieselämää, niin vähemmän.
Mies , joka täällä edes piipahtaa, saati kommentoi tai kirjoittaa, on mielestäni outolintu.
Miksi noista kukaan keskustelisi kun kuuluu normaalin ihmisen rutiineihin?
Aika vähän armeijasta täällä ketjuja ja en koe aihetta erityisen kiinnostavaksi.
Ruokaketjuihin usein kirjoitan jotain, mutta koska olen monen muun tavoin Vierailija, niin mistäpä muut tunnistaisi viestini miehen kirjoittamaksi?
Kuntosali-ketjujen kanssa sama juttu kuin ruuankanssa.
Hygieniasta täällä suht vähän ketjuja, jokunen pyykinpesua koskeva ketju löytyy, mihin olen tainnut joskus kirjoittaa viestin tai pari. En tiedä miten paljoa päivittäisest' dödön käytöstä tai liki päivittäisestä suihkusta saa jutunjuurta.
Täällä käy miehiä lukemassa naureskelle meidän naisten typeriä väittelyjä. Joku joskus laittaa oman mielipiteensä keskusteluihin. Ei he halua avata omaa elämäänsä, varsinkaan tänne.
Sit on nää pari pervotyyppiä, jotka koittaa saada naiset vastaamaan johonkin paskakyssäriin vaikka verkkosukista, liukkareista jne.
Tää on vähän tällanen pellepalsta, missä ihmiset käy viihdyttämässä itseään lukemalla jänkkäämiskeskusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Alkoholia en käytä eli ei ole tärkeä eikä seksikään ole mulle mikään tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Päihteet? Ollaan kyllä eri piireissä kun meillä keskustellaan urheilusta.
Kaikista niistä ja loputtomasti.
Kuka tänne trollipalstalle jaksaa muutamaa sanaa enempää edes kirjoittaa.