Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (8722)
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ihan pilkkopimeää ole, Kaj'llahan on niitä tähtisadetikkuja, jotka he voi kiinnittää kitaroihinsa. Ja Jakobin hymy valaisee loput areenasta. :)
Areenahan on Löylyn terassi hyisen Itämeren rannalla. Aiempien keikkakuvien perusteella bändit soittavat alhaalla ja jengi seisoo ylempänä portailla. Pitäneekö paikkansa? Että se olisi eräänlainen amfiteatteri?
Nyt on sen verran kuuma klippi, että saattaa palovaroittimet pärähtää kotisohvallakin. Määnin esittää sen lapsilta kielletyn kohdan ja Bertel Bäck kovimmat muuvinsa. Jollain silmänkääntötempulla heistä sitten sukeutuu melkoinen firman mies.
Palattaisiinko kultaiseen käytäntöömme, jonka mukaan trolleihin ei reagoida millään tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Palattaisiinko kultaiseen käytäntöömme, jonka mukaan trolleihin ei reagoida millään tavoin.
Älkää tehkö kuten minä teen, vaan niin kuin minä sanon :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sen verran kuuma klippi, että saattaa palovaroittimet pärähtää kotisohvallakin. Määnin esittää sen lapsilta kielletyn kohdan ja Bertel Bäck kovimmat muuvinsa. Jollain silmänkääntötempulla heistä sitten sukeutuu melkoinen firman mies.
Ihan varoittamatta tän laitoit, vaikka mun piti alkaa nukkumaan.
Mä olen miettinyt asioita. Eilen sitä Tuhkimo-ristipistotyöartikkelin kuvia katsoessani vakuutuin lopullisesti: Meitä on huijattu. Ei ole olemassa Axelia.
Kuten joidenkin kirjailijanimien takana on oikeasti monta eri ihmistä, niin on tuonkin. Ei vaan voi olla sama ihminen sen joka poseeraa herkkänä ristipistotöiden keskellä, on vakavana puku päällä ja saa naiset kiljumaan käsi sepaluksella. Ei ole mahdollista.
Noita täytyy olla ainakin kolme, todennäköisesti enemmän. Niillä on joku keikkabussi jossa piilottelevat ylimääräisiä, jotta kukaan ei ehdi näkemään useampaa kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa palstalle.
Mua alkoi tänään jännittämään lauantain keikka aivan hirveästi. Yleensä en paljon mitään jännittää, mutta tämä pääsi yllättämään.
Samma här! Johtuu varmaankin siitä että konsepti on niin epämääräinen. En ole ennen käynyt Löylyssä enkä tiedä mitenpäin siellä ollaan, ja jos pääsen sisään monta helvetin tuntia ennen keikkaa, onko varmaa että myös näen sen, jos se tosiaan on ulkona marraskuun pimeässä illassa. Ja kun ensin pitää kärsiä se Etta.
Juuri tämä kaikki. Ja kauanko pitää tarjeta ulkona ja tarkeneeko kuitenkaan. Ja sataako vettä. Ja mitä jos jää näkemättä? Ainakaan kunnolla. Mä tuun vielä kauempaa, joten pitää löytää perillekin. Jännää on keski-ikäisen ihmisen elämä.
Mä varustaudun repullisella lämpimiä vaatteita ja sadeviitalla. Tulen myös kauempaa (ajoissa) ja totisesti toivon, että pääsen sisään ja näen pojat! Mulle ei nyt riitä KOI tähän syksyyn, tarttee lisää ja nopeesti! Addiktio?
Sä ratkaisit mysteerin, joka on meinannut tehdä mut hulluksi! TIETENKIN Axeleita on monta, kokonainen parvi. Vuorollaan jokainen käy suorittamansa roolinsa ja yrittää samalla huijata meitä uskomaan Axelin ykseyteen. Mutta sellaista ei ole.
Kiitos! Mä nukun ensi yön rauhallisemmin, kun tiedän tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jakob on ainakin kerran pystynyt olemaan hymyilemättä tai nauramatta. Itse asiassa kahdesti, Gambämarkin paikallisteeveen molemmissa lähetyksissä. No, tarkemmin sanottuna lähes toisen lähetyksen loppuun saakka.
Joku oli laittanut facen faniryhmään tän linkin. Mua ainakin naurattaa kovasti. Selvää mikä on Ruben i rutanin esikuva.
Juuri tämä kaikki. Ja kauanko pitää tarjeta ulkona ja tarkeneeko kuitenkaan. Ja sataako vettä. Ja mitä jos jää näkemättä? Ainakaan kunnolla. Mä tuun vielä kauempaa, joten pitää löytää perillekin. Jännää on keski-ikäisen ihmisen elämä.
Raitsikalla 6 pääsee onneksi melkein viereen. Pitää vain mennä oikeaan suuntaan l. Eiranrantaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jakob on ainakin kerran pystynyt olemaan hymyilemättä tai nauramatta. Itse asiassa kahdesti, Gambämarkin paikallisteeveen molemmissa lähetyksissä. No, tarkemmin sanottuna lähes toisen lähetyksen loppuun saakka.
Täydellinen jälkipyykki Marlenelle. Free Freppa, aina vain! Itse asiassahan näissä pätkissä esitetään aika jäätävä kuvaus miesten tietyistä sosiaalisista vaikeuksista.
Joku oli laittanut facen faniryhmään tän linkin. Mua ainakin naurattaa kovasti. Selvää mikä on Ruben i rutanin esikuva.
Vähän hävettää hihitytää tälle vakavasti tehdylle ohjelmalle, mutta yhteys on niin ilmeinen.
Vierailija kirjoitti:
Sä ratkaisit mysteerin, joka on meinannut tehdä mut hulluksi! TIETENKIN Axeleita on monta, kokonainen parvi. Vuorollaan jokainen käy suorittamansa roolinsa ja yrittää samalla huijata meitä uskomaan Axelin ykseyteen. Mutta sellaista ei ole.
Kiitos! Mä nukun ensi yön rauhallisemmin, kun tiedän tämän.
Joskus asiat vain yhtäkkiä kirkastuvat. Kuin hehkulamppu syttyisi. Palat loksahtavat yhteen. Kaikki vihjeet ovat olleet koko ajan edessämme, mutta emme ole nähneet niitä. Nyt kun silmät avautuvat, sitä ei voi olla näkemättä, mikä on koko ajan ollut silmiemme edessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Kevinillä ei ole muuta, hän ehtii ainakin keskittyä säveltämiseen ja sovittamiseen, siinä asiassahan hän on Kaj'n kantava voima. Hän on ottanut yhä isompaa roolia myös tuottajana, hänellähän on se vaikuttava studionsa jossain päin Helsinkiä ja siellä järkyttävä määrä erilaista teknologiaa. Niin että jos saavat uutta materiaalia kirjoitettua alkuvuodesta ennen Jakobin musikaaliharkkojen alkua, Kevin voi sitten työstää sitä eteenpäin kohti valmista albumia.
Kevin on lisäksi se, joka juuri sanoi jossain haastattelussa, että "meidän seuraava musikaali on vielä kirjoittamatta". Olisi mahtavaa, jos hän ehtisi ruveta sitä ideoimaan ja ehkä laatimaan jo synopsistakin.
Eikös hän luvannut karata soolouralle tekemään unimusiikkia? Kiinnostaa, miltä se mahtaisi kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on siltä samalta tyypiltä jonka Tommy/Jakob -klipin joku linkkas eilen illalla tänne. Löytyy myös Kevinistä vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan vielä jouluhommien aika, mutta mä rakastan tätä Kaj'n puuhasteluvideota niin, että linkitän tämän nyt jo etuajassa. Ottakaa oppia piparien koristelusta ja torttujen taittelusta!
Nuo Jakobin ilmeet on sanoinkuvaamattomat.
Tässä on taas sanaleikki poikineen. Kevin parka ja hänen mandelinsa.
Eikö sitten Keviniä eikä Jennie Storbackaa (Moulin Rouge loppumassa Hgin Kaupunginteatterissa) Änglagårdiin? Viikon kuluttua olemme viisaampia... Kevin sopisi muuten myös Linnanmäen Peacockin Komediateatterin revyisiin, laulaa ja tanssii niin hyvin!
Ei olisi edes päässyt Melodifestivalenille, ellei hittejä olisi jo ollut. (UMK:hon ehkä olisikin)
"Raitsikalla 6 pääsee onneksi melkein viereen. Pitää vain mennä oikeaan suuntaan l. Eiranrantaan päin."
Jos lähtee toiseen suuntaan päätyy Arabianrantaan, missä esim. Axel ja Käärijä asustaneet:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on siltä samalta tyypiltä jonka Tommy/Jakob -klipin joku linkkas eilen illalla tänne. Löytyy myös Kevinistä vastaava.
Kevin on muuttunut tämän kesän alun jälkeen paljon. Hyvällä tavalla siis. Hyvinhän hän esiintyi aikaisemminkin, mutta esiintymiseen on tullut itseluottamusta ja sen myötä lisää rentoutta, leikillisyyttä ja kontaktia yleisön kanssa.
Olin alkukesän keikalla suoraan Kevin edessä ja oli hänellä silloinkin noita, mutta nyt sitä on moninkertaisesti. Ja uskallusta on tullut lisää. Ihana katsoa, komea mies pääsee oikeuksiinsa entistä paremmin.
Käärijällä menee hyvin. Käärijä on kansallisomaisuuttamme.