Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (8745)

Vierailija
8701/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli laittanut facen faniryhmään tän linkin. Mua ainakin naurattaa kovasti. Selvää mikä on Ruben i rutanin esikuva.

Vähän hävettää hihitytää tälle vakavasti tehdylle ohjelmalle, mutta yhteys on niin ilmeinen.

MIKSI laitoit tämän tänne? MIKSI? Olen katsonut vasta minuutin ja olen jo täysin hysteerinen. Jos katson loppuun asti, päädyn ensiapuun.

Vierailija
8702/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku oli laittanut facen faniryhmään tän linkin. Mua ainakin naurattaa kovasti. Selvää mikä on Ruben i rutanin esikuva.

Vähän hävettää hihitytää tälle vakavasti tehdylle ohjelmalle, mutta yhteys on niin ilmeinen.

MIKSI laitoit tämän tänne? MIKSI? Olen katsonut vasta minuutin ja olen jo täysin hysteerinen. Jos katson loppuun asti, päädyn ensiapuun.

Mä luulen että se kaikkein koomisin osuus on tossa alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8703/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakob kertoi siinä HBL:n jutussa jossa häneltä udeltiin mahdollisesta musikaaliroolistaan, että kesällä tulee olemaan useita keikkoja, mutta ei läheskään yhtä paljon kuin tänä kesänä. Eli kyllä ensi vuonna keikkoja on. Mikäli musikaalihuhu pitää paikkansa voisin kuvitella KAJ'n vuoden 2026 olevan jota kuinkin sellainen, että alkuvuodesta kirjoittavat uutta musiikkia ennen kuin Jakobin musikaalitreenit alkavat. Kuvaisivatkohan Hallninkin jo alkuvuodesta, vai meneeköhän kesälle? Kevät sitten menee Jakobilla harjoitellessa. Kesällä tekevät sitten keikkoja, ja loppuvuoden tekevät varmaan omia projektejaan. Jakob musikaalissa, 

Lastenkirjan kirjoittaminen on Jakobin to do -listalla myös :)

Vierailija
8704/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan katso enempää, se vaan pahenee. Mäkin olen hysteerinen, mutta en pysty lopettamaan katsomista. Mies tulee kohta ihmettemään miksi hirnun kuin hengen hädässä.

Vierailija
8705/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Raitsikalla 6 pääsee onneksi melkein viereen. Pitää vain mennä oikeaan suuntaan l. Eiranrantaan päin."

Jos lähtee toiseen suuntaan päätyy Arabianrantaan, missä esim. Axel ja Käärijä asustaneet:)

Ja sohva. Ja kissa. 

Vierailija
8706/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan katso enempää, se vaan pahenee. Mäkin olen hysteerinen, mutta en pysty lopettamaan katsomista. Mies tulee kohta ihmettemään miksi hirnun kuin hengen hädässä.

Lopettakaas ny, ei saa kiusata. Vieressä tuhistaan jo. Täytyy vaihtaa kammaria ennen kuin uskaltaa katsoa. 

Vierailija
8707/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaas ny, ei saa kiusata. Vieressä tuhistaan jo. Täytyy vaihtaa kammaria ennen kuin uskalt

ÄLÄ TEE SITÄ! Mene nukkumaan. Katso vasta aamulla. 

Vierailija
8708/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ratkaisit mysteerin, joka on meinannut tehdä mut hulluksi! TIETENKIN Axeleita on monta, kokonainen parvi. Vuorollaan jokainen käy suorittamansa roolinsa ja yrittää samalla huijata meitä uskomaan Axelin ykseyteen. Mutta sellaista ei ole.

Kiitos! Mä nukun ensi yön rauhallisemmin, kun tiedän tämän.

Joskus asiat vain yhtäkkiä kirkastuvat. Kuin hehkulamppu syttyisi. Palat loksahtavat yhteen. Kaikki vihjeet ovat olleet koko ajan edessämme, mutta emme ole nähneet niitä. Nyt kun silmät avautuvat, sitä ei voi olla näkemättä, mikä on koko ajan ollut silmiemme edessä.

Kun valhe on tarpeeksi röyhkeä ja huijaus ilmeinen, sen nielaisee mitään kyseenalaistamatta. Silti nolottaa aivan älyttömästi. Mäkin pidän itseäni hyvin kriittisenä ja rationaalisena ihmisenä, mutta niin vain menin lampaana lauman mukana ja kirkkain silmin uskoin yhteen ainoaan "Axeliin". Onkohan muuten "Vöyri" olemassa?

Vierailija
8709/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sen verran kuuma klippi, että saattaa palovaroittimet pärähtää kotisohvallakin. Määnin esittää sen lapsilta kielletyn kohdan ja Bertel Bäck kovimmat muuvinsa. Jollain silmänkääntötempulla heistä sitten sukeutuu melkoinen firman mies.

https://www.youtube.com/shorts/hnojC6DMzbo

Tää on siltä samalta tyypiltä jonka Tommy/Jakob -klipin joku linkkas eilen illalla tänne. Löytyy myös Kevinistä vastaava.

https://youtube.com/shorts/51kEFzH7j88?si=qulCmfBTlJXMClwI

Kevin on muuttunut tämän kesän alun jälkeen paljon. Hyvällä tavalla siis. Hyvinhän hän esiintyi aikaisemminkin, mutta esiintymiseen on tullut itseluottamusta ja sen myötä lisää rentoutta, leikillisyyttä ja kontaktia yleisön kanssa. 

Olin alkukesän keikalla suoraan Kevin edessä ja oli hänellä silloinkin noita, mutta nyt sitä on moninkertaisesti. Ja uskallusta on tullut lisää. Ihana katsoa, komea mies pääsee oikeuksiinsa entistä paremmin.

No älä muuta sano. Hänestä tulee kertakaikkiaan häikäisevä. Kaikki kunnia Linalle myös ystävien lisäksi, onnellisesta ihmisestä tulee kaikin tavoin kokoaan isompi. Jos kotona menisi heikosti, ei pystyisi kukoistamaan noin työssäkin. 

Vierailija
8710/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ratkaisit mysteerin, joka on meinannut tehdä mut hulluksi! TIETENKIN Axeleita on monta, kokonainen parvi. Vuorollaan jokainen käy suorittamansa roolinsa ja yrittää samalla huijata meitä uskomaan Axelin ykseyteen. Mutta sellaista ei ole.

Joskus asiat vain yhtäkkiä kirkastuvat. Kuin hehkulamppu syttyisi. Palat loksahtavat yhteen. Kaikki vihjeet ovat olleet koko ajan edessämme, mutta emme ole nähneet niitä. Nyt kun silmät avautuvat, sitä ei voi olla näkemättä, mikä on koko ajan ollut silmiemme edessä.

Kun valhe on tarpeeksi röyhkeä ja huijaus ilmeinen, sen nielaisee mitään kyseenalaistamatta. Silti nolottaa aivan älyttömästi. Mäkin pidän itseäni hyvin kriittisenä ja rationaalisena ihmisenä, mutta niin vain menin lampaana lauman

Vöyri on, kävin viime kesänä katsomassa. Mulla on kuvakin. Mutta Palvis lienee huijausta. Vöyrin oma markkinointi-/matkailuvastaava mikä lie sanoi, että ne ei ole keksinyt sinne mitään katsottavaa turisteille, koska....siellä ei ole oikein mitään.

Sattumaako? Axel, jota ei ole, on kotoisin kylästä, jota edes kunnan markkinointi ei löydä.

Vierailija
8711/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun valhe on tarpeeksi röyhkeä ja huijaus ilmeinen, sen nielaisee mitään kyseenalaistamatta. Silti nolottaa aivan älyttömästi. Mäkin pidän itseäni hyvin kriittisenä ja rationaalisena ihmisenä, mutta niin vain menin lampaana lauman

Te ootte tuhmia tänään. Lopettakaa nyt jo se naurattaminen, mä olen itkenyt kaks kertaa sen tuhkimojutun kanssa, pää sekoaa tämmöisestä huvittelusta. Tartten kaksi kermakakkua kohta. Se ristipistojuttu vaivaa mua kovasti, joku kirjoitti siitä jo tosi osuvasti mutta mulla on silti kihelmöivä pakkomielle sanoa siitä vielä asioita. 

Vierailija
8712/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun valhe on tarpeeksi röyhkeä ja huijaus ilmeinen, sen nielaisee mitään kyseenalaistamatta. Silti nolottaa aivan älyttömästi. Mäkin pidän itseäni hyvin kriittisenä ja rationaalise

Löysin sen artikkelin, todisteet alkavat kasautua:

https://seura.fi/ilmiot/reportaasit/voyri-kaj-antoi-vinkit-voyrin-kierr…

KAJn ympärille on mietitty erilaisia matkailutuotteita, kuten kierroksia yhtyeen jäsenien kotikylille. Ongelmana on vain ollut Palvis, Axel Åhmanin kasvupaikka. Se on niin pieni kylä, että sieltä on vaikea keksiä käyntikohdetta, Havulehto harmittelee.

Havulehto on oikeassa: Palvista ei melkein huomaakaan. Se on pikkuruinen talokeskittymä kasitien varressa. Ohi pyyhälletään sadan kilometrin tuntivauhdilla.

Vierailija
8713/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin nyt paljastaa asian, jonka olen tiennyt jo jonkin aikaa, mutta arvelin, että kukaan ei uskoisi jos kertoisin. Se Riksåttanilta näkyvä "Palvis" on Potemkinin kulissit. Ne ei ole oikeita taloja vaan kaksiulotteisia pahvirakennelmia. Tiedättehän, samanlaisia pystyttivät jo Venäjän provinssivirkamiehet hädissään teiden varsille, kun keisarinna Elisabet oli 1700-luvulla tulossa vierailulle, eikä ollut mitään, mitä näyttää hänen kuninkaalliselle korkeudelleen.

Vierailija
8714/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku KAJn pr-ihminenkö näitä juttuja suoltaa aamusta iltaan?

Vierailija
8715/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin nyt paljastaa asian, jonka olen tiennyt jo jonkin aikaa, mutta arvelin, että kukaan ei uskoisi jos kertoisin. Se Riksåttanilta näkyvä "Palvis" on Potemkinin kulissit. Ne ei ole oikeita taloja vaan kaksiulotteisia pahvirakennelmia. Tiedättehän, samanlaisia pystyttivät jo Venäjän provinssivirkamiehet hädissään teiden varsille, kun keisarinna Elisabet oli 1700-luvulla tulossa vierailulle, eikä ollut mitään, mitä näyttää hänen kuninkaalliselle korkeudelleen.

No niin! Siinä se tuli! 

Vierailija
8716/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku KAJn pr-ihminenkö näitä juttuja suoltaa aamusta iltaan?

Kuule joo, vapaaehtoispohjalta. Meitäkään ei ole olemassa, vaihdetaan lennossa. 

Vierailija
8717/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähallikin oli täytetty kirkuvilla pahvikuvilla, joiden käsiä heilutti ovelasti viritetty koneisto. Siellä mitään ihmisiä ollu. Kevin on olemassa, se on ainoa joka osaa tehdä semmoisen koneiston siinä missä ihmismikronkin.

Vierailija
8718/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko? Huomasitteko? "Jakob" paljasti aivan suoraan, että he "tulevaisuudessa" aikovat lähettää keikoille vain avatarinsa tai hologramminsa. "Tulevaisuudessa"!

Vierailija
8719/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko? Huomasitteko? "Jakob" paljasti aivan suoraan, että he "tulevaisuudessa" aikovat lähettää keikoille vain avatarinsa tai hologramminsa. "Tulevaisuudessa"!

EIIIIIIII.... ai kauhee. No eihän tässä tule unikaan. Mitäs nyt tehrään?

Vierailija
8720/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut aina, että Kevin näyttää erilaiselta kuin ne kaksi muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi