Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (8745)

Vierailija
8721/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko? Huomasitteko? "Jakob" paljasti aivan suoraan, että he "tulevaisuudessa" aikovat lähettää keikoille vain avatarinsa tai hologramminsa. "Tulevaisuudessa"!

EIIIIIIII.... ai kauhee. No eihän tässä tule unikaan. Mitäs nyt tehrään?

Eihän tässä auta kuin mennä saunaan? Albert Kindberg försvinder strax. Katoankohan minäkin? 

Vierailija
8722/8745 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sanonut aina, että Kevin näyttää erilaiselta kuin ne kaksi muuta.

Nyt kun sen sanoit. Kevin on ikään kuin kolmiulotteinen. Soittaa myös kitaraa niin, että siinä soi aito ihmistatsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8723/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sen verran kuuma klippi, että saattaa palovaroittimet pärähtää kotisohvallakin. Määnin esittää sen lapsilta kielletyn kohdan ja Bertel Bäck kovimmat muuvinsa. Jollain silmänkääntötempulla heistä sitten sukeutuu melkoinen firman mies.

https://www.youtube.com/shorts/hnojC6DMzbo

Ihan varoittamatta tän laitoit, vaikka mun piti alkaa nukkumaan. 

Mä olen miettinyt asioita. Eilen sitä Tuhkimo-ristipistotyöartikkelin kuvia katsoessani vakuutuin lopullisesti: Meitä on huijattu. Ei ole olemassa Axelia. 

Kuten joidenkin kirjailijanimien takana on oikeasti monta eri ihmistä, niin on tuonkin. Ei vaan voi olla sama ihminen sen joka poseeraa herkkänä ristipistotöiden keskellä, on vakavana puku päällä ja saa naiset kiljumaan käsi sepaluksella. Ei ole mahdollista.

Noita täytyy olla ainakin kolme, todennäköisesti enemmän. Niillä on jok

Mahtavaa, että ratkaisit Axelin arvoituksen! Ei meitä av-mammoja niin vain hämätä. Ei yksi ihminen pystyisi, osaisi tai edes ehtisi tehdä kaikkea sitä, mitä Axeliksi kutsutun hahmon uskotellaan tekevän. On oltava useampi. 

Luin viestisi eilen illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. Mieleeni jäi pyörimään huolestunut ajatus siitä, onko näille kaikille järjestetty asialliset elinolosuhteet. Onko Pro Mink itse asiassa vihje jostain, tai käsikirjoittajan hätähuuto? 

Vierailija
8724/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla aika ruveta testaamaan erilaisia glögejä. Tässä Mäskis-Gunnarin versio. Wasa teaterin FB-sivulla on muitakin videoita musiakaalien ympäriltä-

https://www.facebook.com/share/v/1ALi1G9A8y/

Vierailija
8725/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeää markkinointia ja mainontaa.

Vierailija
8726/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko? Huomasitteko? "Jakob" paljasti aivan suoraan, että he "tulevaisuudessa" aikovat lähettää keikoille vain avatarinsa tai hologramminsa. "Tulevaisuudessa"!

Mutta jos "Jakob" esiintyy ensi syksynä Änglagårdissa, Svenska Teaternin lipunmyynti menee tukkoon suomenkielisten rahoista ja katsomo täyttyy meistä AKF-avattareista. Minustakin on moneksi, hihhei.

Vierailija
8727/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus! Flickor! MITÄ täällä on eilen tarjoiltu iltajuomaksi? Mä haluan samaa.

Vierailija
8728/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä K-, A- ja J-vitamiineja poretabletteina suoraan suoneen.

Vierailija
8729/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä K-, A- ja J-vitamiineja poretabletteina suoraan suoneen.

Paljon terveellisempää kuin se pekonirasva, jota Jakob otti "intravenöst".

Vierailija
8730/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakob kertoi siinä HBL:n jutussa jossa häneltä udeltiin mahdollisesta musikaaliroolistaan, että kesällä tulee olemaan useita keikkoja, mutta ei läheskään yhtä paljon kuin tänä kesänä. Eli kyllä ensi vuonna keikkoja on. Mikäli musikaalihuhu pitää paikkansa voisin kuvitella KAJ'n vuoden 2026 olevan jota kuinkin sellainen, että alkuvuodesta kirjoittavat uutta musiikkia ennen kuin Jakobin musikaalitreenit alkavat. Kuvaisivatkohan Hallninkin jo alkuvuodesta, vai meneeköhän kesälle? Kevät sitten menee Jakobilla harjoitellessa. Kesällä tekevät sitten keikkoja, ja loppuvuoden tekevät varmaan omia projektejaan. Jakob musikaalissa, 

Lastenkirjan kirjoittaminen on Jakobin to do -listalla myös :)

Lastenkirjan kirjoittaminen saattaa olla hyvinkin pitkällä, mutta ennen kuin valmis teos on kirjakaupoissa, tuotantoon liittyy useita kirjoittamiseen liittymättömiä, vähemmän ihania vaiheita, varsinkin kun kyseessä on kuvitettu laitos. Kirjan kirjoittamisessa ei ole oikeastaan muuta kivaa kuin kirjoittaminen. Been there, done that.

Vierailija
8731/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sanonut aina, että Kevin näyttää erilaiselta kuin ne kaksi muuta.

Nyt kun sen sanoit. Kevin on ikään kuin kolmiulotteinen. Soittaa myös kitaraa niin, että siinä soi aito ihmistatsi.

Jakob sanoi jossain haastattelussa, että hauskinta Kevinissä on hänen raajansa. Ne mahdollistavat fyysisen komiikan. He sanoivat myös Kuckelikuusta, että oli helppoa tehdä kappale kun sinne saattoi laittaa puolen minuutin pätkän jossa Kevin vain tanssii ja he tietävät, että se toimii.

Vierailija
8732/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakob sanoi jossain haastattelussa, että hauskinta Kevinissä on hänen raajansa. Ne mahdollistavat fyysisen komiikan. He sanoivat myös Kuckelikuusta, että oli helppoa tehdä kappale kun sinne saattoi laittaa puolen minuutin pätkän jossa Kevin vain tanssii ja he tietävät, että se toimii.

Minä olin heti alusta (lue Mellosta) lähtien Kevinin kelkassa kun minuun vetoaa tuollainen miehekäs silent -tyyppi. On ollut hauska huomata, miten hänen arvostuksensa on kasvanut vuoden mittaan. Tottahan minä tykkään myös Jakobista ja Axelista ja KAJ on suurempi yhdessä kuin erikseen.  

Vierailija
8733/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jakob on ainakin kerran pystynyt olemaan hymyilemättä tai nauramatta. Itse asiassa kahdesti, Gambämarkin paikallisteeveen molemmissa lähetyksissä. No, tarkemmin sanottuna lähes toisen lähetyksen loppuun saakka.

Täydellinen jälkipyykki Marlenelle. Free Freppa, aina vain! Itse asiassahan näissä pätkissä esitetään aika jäätävä kuvaus miesten tietyistä sosiaalisista vaikeuksista. 

Pikkupojan näköinen Jakob kertoo vakavalla naamalla että on lähdössä muorin kanssa nuorisoseurantalolle parinvaihtokerhon iltamiin. Vaikka hän ehkä sanookin että kerhon nimi on bygdläpparna, kuulen joka kerta väkisinkin blygdläpparna (häpyhuulet). Mitä te kuulette?

Vierailija
8734/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt Änglagård-musikaalianä Ruotsissa? Minä olen nähnyt vain elokuvan vuonna 1992 mutta en muista siitä muuta kuin Rikard Wolffin ja Pisang Ambonin. 

Vierailija
8735/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen keskustelu oli laitettu FB-ryhmään. Ohjelman ensimmäinen osuus käsittelee KOI:ta ja siinä ovat äänessä lähinnä miestoimittaja ja Joel Forsbacka (Hallnin Tommy), joka oli ollut siellä VIP-vieraana. Kannattaa kuunnella vauhkoontumatta vaikka toimittajalla on aika kankea käsitys konsertista. Kullakin on mielipiteensä. Joel myöntää olevansa puolueellinen, mutta ihan perustellusti kertoo oman näkemyksensä. 

https://arenan.yle.fi/1-76104288? 

Vierailija
8736/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä kerrottiin että Linnan juhlien kutsuja on nyt alettu lähettää. Juhlissa esiintyvät mm. Mirella ja Jenni Vartiainen. Hyvä ettei KAJ ole siellä töissä! Ovat kyllä ansainneet kutsun ja vapaaillan, vaikka tuskinpa ehtivät edes syömään herkkuja, koska media.

Vierailija
8737/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojan näköinen Jakob kertoo vakavalla naamalla että on lähdössä muorin kanssa nuorisoseurantalolle parinvaihtokerhon iltamiin. Vaikka hän ehkä sanookin että kerhon nimi on bygdläpparna, kuulen joka kerta väkisinkin blygdläpparna (häpyhuulet). Mitä te kuulette?

Vitsi on samaa sarjaa kuin se, että rannikkojääkärinä Jakob suojelee ei fosterlandet isänmaa) vaan fostervattnet (lapsivesi). 

Vierailija
8738/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin heti alusta (lue Mellosta) lähtien Kevinin kelkassa kun minuun vetoaa tuollainen miehekäs silent -tyyppi. On ollut hauska huomata, miten hänen arvostuksensa on kasvanut vuoden mittaan. Tottahan minä tykkään myös Jakobista ja Axelista ja KAJ on suurempi yhdessä kuin erikseen.  

KAJ-universumissa on todellakin oma matematiikkansa (mikä siis kumoaa Einsteinin suhteellisuusteorian, ja nyt huomaankin ansaitsevani seuraavan fysiikan nobelin). Jos täällä meidän universumissa 1 + 1 + 1 = 3, niin KAJ'lla 1 + 1 + 1 = 17.

Vierailija
8739/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen keskustelu oli laitettu FB-ryhmään. Ohjelman ensimmäinen osuus käsittelee KOI:ta ja siinä ovat äänessä lähinnä miestoimittaja ja Joel Forsbacka (Hallnin Tommy), joka oli ollut siellä VIP-vieraana. Kannattaa kuunnella vauhkoontumatta vaikka toimittajalla on aika kankea käsitys konsertista. Kullakin on mielipiteensä. Joel myöntää olevansa puolueellinen, mutta ihan perustellusti kertoo oman näkemyksensä. 

Mä ajattelin että mä en uskalla kuunnella sitä kun facessa oli varoitus, että siitä voi pahoittaa mielensä. Olen jotenkin niin herkillä, että en halua kuulla negatiivista arvostelua konsertista. Sun mielestä se oli kuitenkin ihan ok kuunneltava?

Vierailija
8740/8745 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin että mä en uskalla kuunnella sitä kun facessa oli varoitus, että siitä voi pahoittaa mielensä. Olen jotenkin niin herkillä, että en halua kuulla negatiivista arvostelua konsertista. Sun mielestä se oli kuitenkin ihan ok kuunneltava?

Koita kestää erilaisia mielipiteitä. Siinä neuvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi