Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9212)

Vierailija
861/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne olleet ite KAJ:n pojat kun polttivat sen Pride-lipun Vöyrillä?

Hölmö. Eiväthän he enää edes asu Vöyrillä.

Asuupas

Eivät asu. Kevin ja Jakob asuvat Helsingissä, Axel asuu Vaasassa.

Vierailija
862/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuupas

Asuupas. Kävivät polttamassa pride lipun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuupas

Asuupas. Kävivät polttamassa pride lipun.

Voi pientä uhmaikäistä taaperoa. Vtun idiootti.

Vierailija
864/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte keskustella KAJ'sta rauhassa ja asiallisesti ilman tuon sairaan punapersepaviaanin häiriköintiä, menkää Facebookiin. Siellä on avoin kansainvälinen ryhmä.

Vierailija
865/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭

KAJ=💩

Vierailija
866/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pidempi pläjäys viikonlopun iloksi. Siitä ehkä alkaa ymmärtää, miten pitkän linjan keikkatyöläisiä ovat. Ja mistä tulee se tunne, että ollaan kaikki paikalla eikä vain niin, että yhdet esiintyvät ja toiset pällistelevät. Jos on vuosia ja vuosia esiinnytty pienille yleisöille, niin kai se näkyy edelleen monella tapaa. 

Huomatkaa Kevinin aika reipas ja ovela jekutus Jakobille. Kyllä sitten pitää olla jo melkoisen hyvät välit, että noin voi tehdä. 

Niin ihana konsertti! Jo kaksikymppisinä pojat pani yleisön syömään kädestään. Käsittämätöntä lahjakkuutta ja karismaa.

Mulle paljastui myös uutta itsestäni. Näin tämän videon eka kerran maaliskuussa, kun koko KAJ oli tuore juttu. Musiikki ja fiilis ihastutti jo silloin, mutta puheesta ja teksteistä en tajunnut oikein mitään. Neljän kuukauden aktiivisen KAJ-seurannan jälkeen ymmärsin joka sanan ja vitsin. Tässä on siis muun hyvän lisäksi tullut matkan varrella opittua tuo pohjanmaanruotsikin (ja oon täysin suomenkielinen). Mun ruotsinope pyörisi haudassaan, jos ei olisi vielä hengissä.

Vierailija
867/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, no nyt tv1:llä menee joku musiikki juttu, jotain niin karseata kuin tämä Amadeus jotakin, en ole pitkään aikaan nähnyt, herra isä sentään, paksukainen nostelee kulmakarvojaan glitterpuvussa , pakko olla joku dragshow.. No nyt tullee Laura Voutilainen , hyvä laulaja  on kyllä hän , vaan onko pakko näitten kaikkien olla näin överi esiintymiset. Minusta pekkä ääni riittäisi.

Vierailija
868/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, ne oli Tommy, Freppa ja etenkin Määnin. 

Vierailija
869/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pidempi pläjäys viikonlopun iloksi. Siitä ehkä alkaa ymmärtää, miten pitkän linjan keikkatyöläisiä ovat. Ja mistä tulee se tunne, että ollaan kaikki paikalla eikä vain niin, että yhdet esiintyvät ja toiset pällistelevät. Jos on vuosia ja vuosia esiinnytty pienille yleisöille, niin kai se näkyy edelleen monella tapaa. 

Huomatkaa Kevinin aika reipas ja ovela jekutus Jakobille. Kyllä sitten pitää olla jo melkoisen hyvät välit, että noin voi tehdä. 

Niin ihana konsertti! Jo kaksikymppisinä pojat pani yleisön syömään kädestään. Käsittämätöntä lahjakkuutta ja karismaa.

Mulle paljastui myös uutta itsestäni. Näin tämän videon eka kerran maaliskuussa, kun koko KAJ oli tuore juttu. Musiikki ja fiilis ihastutti jo silloin, mutta puheesta ja teksteistä en tajunnut oikein mitään. Neljän kuukauden aktiivisen KAJ-seurannan jälkeen ymmärsin joka sanan ja vitsin. Tässä on siis muun hyvän lisäksi tullut matkan varrella opittua tuo pohjanmaanruotsikin (ja oon täysin suomenkielinen). Mun ruotsinope pyörisi haudassaan, jos ei olisi vielä hengissä.

Lähetä kortti opelle. Mun pitäisi tehdä samoin. Ihan sama efekti minulla ensimmäisen ja seuraavan katselukerran välissä. Muutenkin sanasta sanaan voisin kirjoittaa samat asiat.

Vierailija
870/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, ne oli Tommy, Freppa ja etenkin Määnin. 

Voi ei. Mä olin luullut että Määnin ei koskaan selvinnyt sieltä katkaisuhoidosta takaisin ihmisten ilmoille. Ja Freppaa olin pitänyt sen verran yksinkertaisena, että se ei saisi edes ruutia syttymään.

Vierailija
871/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allsång pä Skansenin katsomossahan joku heilutti Vörjeansin Pride-lippua. Ja Kevin ohi mennessään teki sille kunniaa. :)

Vierailija
872/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭

KAJ=💩

Kuulemattakin paskaa, niinkö. Olet ihana, pus pus.

Vierailija
873/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJlla on pitkää uraa takana, mutta Bastu on heidän ainoa hittinsä, toistaiseksi. Ja voi hyvinkin olla, ettei toista ainakaan saman veroista tulekaan.

Vierailija
874/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut siinä Frassin esityksessä punaisen talon edessä missä pojat esiintyvät on aivan Christoffer Strandbergin näköinen katsoja, tosin naiseksi pukeutuneena.

Olen miettinyt kappaleestakin päätellen, että olisivat sateenkaariporukkaa.

Monet heistä vielä erittäin juhlavasti pukeutuneet.

Yleisöä on hyvin vähälukuisesti ja syövät siinä samalla.

Eikä siinä mitään kunhan pisti silmiin.😀

Vierailija
875/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan sitä kertaa, kun Kaj esitti Frassinin Strömsö-ohjelmassa. Sehän ei ollut mikään yleisökonsertti, muutama ihminen vain kuuntelemassa siinä pihamaalla. Christoffer Strandbergin tunnistit ihan oikein, ja saattoi siellä olla muitakin sateenkaari-ihmisiä.

Kaj-pojat on mun ymmärtääkseni hyvin sateenkaarimyönteisiä, vaikka itse ovatkin heteroja.

Vierailija
876/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frassin live Strömsössä on myös vaikuttava. Näillä tyypeillä on kyky loihtia ihmeellinen maailma nenän eteen hyvin vähistä aineksista. Melkoisia kokkeja. Jotenkin kun nyt tuli täällä puheeksi tuo soittotaitokysymys, niin alkoi tulla näitä mieleen. Joku keikkapätkä pyrkii mieleen, missä soittivat kahta kitaraa ja bassoa, mutten muista mikä se oli. Onko muilla tästä teemasta jotain mielessä?

Ainakin viime keväältä Vaasassa taltioitu Leif hej du människa. Jakob ja Kevin kitarat ja Axel basso (ja huuliharppu). Hyvä versio tämä muuten. Tykkään toki siitä 10-vuotiskonsertin "Leif Springsteen" versiostakin paljon. 

Kun nyt Strömsööhön taas lähdettiin sateenkaarien kanssa tai ilman, niin nostanpa tämän aiemmin saamani vastauksen.

Tämä se tosiaan oli. Ihmeesti tosiaan syntyy sointimaailma vähistä osista, ja tämän tietysti näkee niistä koronacovereista erityisen hyvin. 

Mahtaako Leifistä olla enemmän taltiointeja kuin nuo kaksi? 

Vierailija
877/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kukaan löytänyt livetaltiointeja Wilhelm von Schwerin tai Pöbeln vid jutas-kappaleista? Nämä kuuluu mun omiin suosikkeihin, mutta en ole löytänyt yhtään livevetoa näistä.

Vierailija
878/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allsång pä Skansenin katsomossahan joku heilutti Vörjeansin Pride-lippua. Ja Kevin ohi mennessään teki sille kunniaa. :)

Jaa taitavat pojat olla kallellaan miehiin siis. ;) Vaimotko ovat pelkkiä laventelipuolisoita?

Vierailija
879/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä "helmi" perjantain kunniaksi.

Ne, ketkä on noita reaktiovideoita katselleet, tietää varmasti sen yhden filippiiniläisen tubettajan (Prince jotain...), joka on tehnyt paljon reaktiovideoita KAJ'sta. Hänhän kai ihan oikeasti luuli, että tässä vedellään tosissaan vahvaa shottia toinen toisensa perään, ja lopulta sammahdetaan lattialle. 😆

En läheskään kaikkia noita eri tubettajien  reaktiovideoita katsele, kun monesti ovat ihan tyhjänpäiväisiä, mutta tällä filippiiniläisellä on kyllä niin hersyvä nauru, että joskus ihan sen takia katson. 

Prince BL World. Minäkin oon katsonut hänen Kaj-videoitaan, on mukava persoona ja hauska katsoa miten Kaj'n jutut avautuv

En minäkään, myötähäpeää herättävää, kun on niin pihalla kaikesta meidän kulttuurin ominaispiirteistä. 

Vierailija
880/9212 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa taitavat pojat olla kallellaan miehiin siis. ;) Vaimotko ovat pelkkiä laventelipuolisoita?

No kun eivät taida. Siinäpä se justiin on yksi jännä juttu näissä, että tuntuu että härnäävät jatkuvasti huvikseen, kun ovat niin paljon saaneet kuulla sitä ni siir homo ut lässytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän