Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9212)

Vierailija
881/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo funny moments koosteet ovat hyviä, niin ei tarvitse metsästää pidempiä yksittäisiä, esimerkkinä niitä joulukalentereita.

Repesin sille kohdalle kun mörkö pitää ajaa pois kuten muumit. Kevinillä muumimamman essu ja Axelillä hattu ja piippu.😅

Ja ihanat hymyilevät Jakob ja Kevin(?) soittavat kelloa ja yrmeä pappa vetää vaan oven kiinni. Soittavat vielä uudestaan, ja pappa sanookin painokkaasti f... off.

Muistanko oikein että "käyttivät" sukulaisiaan näissä kuvauksissa. Ja sanoivat että oli vaikea esiintyä, kun piti kiroilla jne.🤔

Mainio myös kohta kun Axel saa Jakobilta kilpikonnan lahjaksi, ja jossain kohtaa kun alkavat tekemään pipareita uudelleen, niin taikina on hävinnyt ja kilpikonna makaa selällään ähkynä.

Katsoin eilen myös miten pa tu ta... video on tehty(vaikee kirjoittaa nimi)  ja oli kyllä hulvatonta. Se fammu ja pappa(taisivat olla ammattinäyttelijöitä) olivat hulvattomia omina itsenään. Se skootterikin hieman pillastui mummun käsissä.

Eilen kirjoitin siitä Frassin esiintymisestä. Että jos tämä CS siinä oli, niin ilmeisesti oli suomenruotsalaisten oma pieni tapahtuma. Ilmeisesti suomenruotsalaiset esiintyjät pitävät hienosti yhtä.

Kaj.n instakomnentteihin on tullut myös Krista Siegfridiltä kannustuskommentteja.(sori jos kirjoitin väärin tuon nimen kun pitäisi avata uus välilehti ja oon hieman tumpelo puhelimella)

Ja kiitos kaikille jotka jakavat noita löytämiään tallenteita. Uskomatonta kuinka tuolta aarreaitasta vaan löytyy kaikkea. Itsekin muutaman "arkeologisen" hetken siellä kokenut.🥰

Vierailija
882/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen myös miten pa tu ta... video on tehty(vaikee kirjoittaa nimi)  ja oli kyllä hulvatonta. Se fammu ja pappa(taisivat olla ammattinäyttelijöitä) olivat hulvattom

Hulvatonta hupailua (vielä tuolloin) pikkupojilta, kyllä vaan. Pa to ta na kakon fammu ja pappa eivät ole ammattinäyttelijöitä mutta kylläkin harrastajia. Ruotsinkielisissä kylissä on melkein kaikissa oma harrastajanäyttämönsä, jotka panevat joka vuosi pystyyn omia pieniä näytelmiä ja revyitä, ihan harrastajavoimin. Ainakin Axel ja Kevin olivat teineinä mukana omien kyliensä teatterikerhoissa, ja sellaisesta Axel aikoinaan nykyisen vaimonsakin löysi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frassin live Strömsössä on myös vaikuttava. Näillä tyypeillä on kyky loihtia ihmeellinen maailma nenän eteen hyvin vähistä aineksista. Melkoisia kokkeja. Jotenkin kun nyt tuli täällä puheeksi tuo soittotaitokysymys, niin alkoi tulla näitä mieleen. Joku keikkapätkä pyrkii mieleen, missä soittivat kahta kitaraa ja bassoa, mutten muista mikä se oli. Onko muilla tästä teemasta jotain mielessä?

Ainakin viime keväältä Vaasassa taltioitu Leif hej du människa. Jakob ja Kevin kitarat ja Axel basso (ja huuliharppu). Hyvä versio tämä muuten. Tykkään toki siitä 10-vuotiskonsertin "Leif Springsteen" versiostakin paljon. 

Kun nyt Strömsööhön taas lähdettiin sateenkaarien kanssa tai ilman, niin nostanpa tämän aiemmin saamani vastauksen.

Tämä se tosiaan oli. Ihmeesti tosiaan

Niissä koronacovereissa Jakob tahditti rytmiä rantasandaaleilla. Esimerkkejä olisi paljon kun ihan "hatusta" kehittävät jonkun jutun. Eivät jää toimettomaksi ihmettelemään. Suorastaan nerokkaita. Mikä kasvutarina myös heillä. Poikamaisia ovat myös edelleen, ja eivät ole unohtaneet juuriaan. Arvostan.👍

Vierailija
884/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan sitä kertaa, kun Kaj esitti Frassinin Strömsö-ohjelmassa. Sehän ei ollut mikään yleisökonsertti, muutama ihminen vain kuuntelemassa siinä pihamaalla. Christoffer Strandbergin tunnistit ihan oikein, ja saattoi siellä olla muitakin sateenkaari-ihmisiä.

Kaj-pojat on mun ymmärtääkseni hyvin sateenkaarimyönteisiä, vaikka itse ovatkin heteroja.

Kiitos kun selvensit. Tämä taltiointi on ihana. Axel soittaa viulua niin tyylikkäästi ja ammattimaisesti. Kevinin soittotaidot myös huippua. Kiva katsoa esitystä kun yleisö on pieni ja lämminhenkinen. Ja Jakobin esitys on jotain uskomatonta tarinankerronnankin kannalta.

Vierailija
885/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan sitä kertaa, kun Kaj esitti Frassinin Strömsö-ohjelmassa. Sehän ei ollut mikään yleisökonsertti, muutama ihminen vain kuuntelemassa siinä pihamaalla. Christoffer Strandbergin tunnistit ihan oikein, ja saattoi siellä olla muitakin sateenkaari-ihmisiä.

Kaj-pojat on mun ymmärtääkseni hyvin sateenkaarimyönteisiä, vaikka itse ovatkin heteroja.

Kiitos kun selvensit. Tämä taltiointi on ihana. Axel soittaa viulua niin tyylikkäästi ja ammattimaisesti. Kevinin soittotaidot myös huippua. Kiva katsoa esitystä kun yleisö on pieni ja lämminhenkinen. Ja Jakobin esitys on jotain uskomatonta tarinankerronnankin kannalta.

CS oli myös Suomi Areenalla puhumassa. Olin itse myös kuuntelemassa.

Tyttären kanssa oltiin Kaj.n esiintymisessä suomi areenassa. Tuntia ennen kerittiin vasta paikalle kun tytär pääsi työstä.

Niin oli täyttä että ainut paikka minkä saimme oli erään puun takana, mutta puussa ja alla oli kyllä myös ihmisiä joten näkökontakti lavalle oli mennyttä.

Mutta siinä kun odotimne, niin näimme kun pojat valmistautuivat keikkaan pienen teltan edessä.

Onneksi huomasin ja tytär sai heistä kuvan kun lähtivät lavalle.

Se kokemus oli pysäyttävä siellä 8000 keskellä.

Sanoin joskus kun ihastuin euroviisujen aikoihin yhtyeeseen, etteivät varmaan koskaan tänne tule.

Ja voi sitä onnen päivää kun luin että tulevat suomi-areenaan.🥰

Vierailija
886/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä tragikoominen pikku "Frassin"! Mikä teksti ja tarina! Ihan huippusanoitusta KAJ'lta taas tässäkin. Tällaiselle kissaihmiselle kuin minä tämä kappale tärähti kyllä heti paikalleen (kunhan ensin vain sain sanoista suunnilleen selvää...)

Eikös se Axelinkin kissa karannut jossain vaiheessa, kertoiko hän jossain näin? 

Vierailija
887/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon yhden hintin ihmeitä.

Vierailija
888/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
889/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
890/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä tragikoominen pikku "Frassin"! Mikä teksti ja tarina! Ihan huippusanoitusta KAJ'lta taas tässäkin. Tällaiselle kissaihmiselle kuin minä tämä kappale tärähti kyllä heti paikalleen (kunhan ensin vain sain sanoista suunnilleen selvää...)

Frassin tärähtää kyllä jokaiselle, myös tällaiselle ei-kissaihmiselle. Itse asiassahan siitä paljastuu maailman kaunein rakkauslaulu, kun menee vähän pintaa syvemmälle. Toki se pinta on ihan huippuhauska. Eihän se Jakobin syy oikeastaan ollut vaan sen kirotun eläinlääkärin... :D

Vierailija
891/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi omista lemppareista tällä hetkellä on "Kaffitår". Ja ihanaa, kun siitä on jo monta keikkavideota nähtävissä tuolla YouTubessa. Olen ilmeisesti löytänyt oman "sisäisen latinoni", kun tuo biisi ei lähde pois päästäni vaikka mitä tekisi! 

Vierailija
892/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi omista lemppareista tällä hetkellä on "Kaffitår". Ja ihanaa, kun siitä on jo monta keikkavideota nähtävissä tuolla YouTubessa. Olen ilmeisesti löytänyt oman "sisäisen latinoni", kun tuo biisi ei lähde pois päästäni vaikka mitä tekisi! 

Joo tähän tykästyi kovin kun näin ekan keikkavideon tästä. Ennen sitä en ollut jotenkin noteerannut tätä. Mutta tosi hyvä livebiisi, ja hyvä biisi kyllä muutenkin.

Vierailija
893/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allsång pä Skansenin katsomossahan joku heilutti Vörjeansin Pride-lippua. Ja Kevin ohi mennessään teki sille kunniaa. :)

Jaa taitavat pojat olla kallellaan miehiin siis. ;) Vaimotko ovat pelkkiä laventelipuolisoita?

Jos olisivat miehiin kallellaan, miksi he sitten polttaisivat synnyinkaupunkinsa Pride-lipun, kuten se autistijankkaaja täällä väittää? Valkopesuksi?

Vierailija
894/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten kukaan löytänyt livetaltiointeja Wilhelm von Schwerin tai Pöbeln vid jutas-kappaleista? Nämä kuuluu mun omiin suosikkeihin, mutta en ole löytänyt yhtään livevetoa näistä.

Samoin. Olen etsinyt mutta en ole löytänyt. Joko niitä ei ole esitetty livenä tai sitten kukaan vain ei ole kuvannut. Sääli.

Vierailija
895/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissaihminen olen itsekin. Ja kyllä kaikesta huomaa että eläinrakkaita ovat.

Lyhytvideossa soi mosquito-biisi ja Jakob lukee kirjaa, ja nappaa ötökän kansien väliin.

Videolla on myös hänen koiransa, ja Jakob myös on näyttänyt koiran kuvaa ja kertonut kuinka rakas hänelle.

Koiran rotua en tiedä, mutta olisiko niin että käy allergiselle.

Jossain taltioinissa Axel huikkasi Jakobille kun tämä kaivoi laukustaan allergialääkkeet. Et olivatko sitten menossa johonkin eläinpuistoon.

Ja onhan heillä laulu alkergiasta, ja siinä luetellaan erilaisia lääkkeitä.

Jakob muuten aivastelee joissakin haastatteluissa, mutta monasti verhoaa sen nokkelalla sanailulla.

Tuli mieleen yks video kun Jakob meni tän "saunahuuman" jälkeen käymään kotona kun ovikello oli soinut. Siellä oli ollut naapuri joka toi onnittelukortin minkä olivat naapuristo signeerannut.

Kertoi asian tavalla, että ele oli varmasti koskettanut häntä.

Vierailija
896/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axel tehnyt myös ihanan kiitosvideon oranssinvärisen kissansa kanssa.🐈

Vierailija
897/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mosquitossa jo mennyt miljoonan striimauksen raja rikki? 

Vierailija
898/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tähän tykästyi kovin kun näin ekan keikkavideon tästä. Ennen sitä en ollut jotenkin noteerannut tätä. Mutta tosi hyvä livebiisi, ja hyvä biisi kyllä muutenkin.

Munkin suosikkejani on Kaffitår. Latinalaista rytmiä joo mutta hengeltään NIIN suomalainen. Tietysti päivystyspoli on kiinni, kun noidannuoli iskee. Kun koira oksentaa, tietysti valkoiselle matolle. Asiat on huonosti, muttei niin huonosti, ettei voisi mennä vielä huonommaksi. Ainoa mikä lohduttaa, on panna kahvi tippumaan.

Vierailija
899/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Mosquitossa jo mennyt miljoonan striimauksen raja rikki?

On. Päivitys tosin tulee vain kerran vuorokaudessa, mutta eilisillan päivityksessä luku oli jotain 966 000.

Vierailija
900/9212 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axel tehnyt myös ihanan kiitosvideon oranssinvärisen kissansa kanssa.🐈

Mun sydän suli kerta kaikkiaan, kun näin tuon videon. Itselläni on ollut just tuollainen kissa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä