Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9152)
Vierailija kirjoitti:
KAJ on totisesti antanut kasvot oikeasti kilteille miehille, joista "kilttimiehet" ovat kaukana. Toksinen maskuliinisuus loistaa poissaolollaan, ja sen tilalla on oikea maskuliinisuus. Kolminkertainen hurraahuuto näille viihdyttäjille ja Dragsvikin rannikkojääkäreille.
Tiivistitpä hienosti. Noinhan se on.
Olin kaverin kanssa Provinssissa ja päädyttiin katsastamaan näiden esitys, vaikkei tiedetty muita kuin se saunabiisi. Mutta olivat yllättävän viihdyttäviä, hyvin jaksoi katsoa koko esityksen vaikka ymmärsin vain yksittäisiä sanoja ja lauseita sieltä täältä. Kuulostivat myös yllättävän hyviltä livenä. Olenkin nyt vähän kuunnellut heidän tuotantoaan ja erityisesti Firmans Man on sellainen biisi joka on nyt kyllä itselle jäänyt kuunteluun.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverin kanssa Provinssissa ja päädyttiin katsastamaan näiden esitys, vaikkei tiedetty muita kuin se saunabiisi. Mutta olivat yllättävän viihdyttäviä, hyvin jaksoi katsoa koko esityksen vaikka ymmärsin vain yksittäisiä sanoja ja lauseita sieltä täältä. Kuulostivat myös yllättävän hyviltä livenä. Olenkin nyt vähän kuunnellut heidän tuotantoaan ja erityisesti Firmans Man on sellainen biisi joka on nyt kyllä itselle jäänyt kuunteluun.
Firmans man on terävä analyysi miesten töistä. Raikas idea pukeutua 70-luvun konttorityyliin ja estetiikkaan sen sijaan että he olisivat panneet kiertueella ylleen raksamiehen kuteet. Olivat kuulemma metsästäneet niitä paskanruskeita pukuja Helsingin second hand -liikkeistä osana kolmenkympin kriisiä: että pitäisikö tästä jo mennä oikeisiin töihin.
Koko Karar i arbeit -levy on täynnä helmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭
Ja pikku paviaaniko se taas irtosi hetkeksi äidin tissistä. Sinulla on varmasti hyvä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pikku paviaaniko se taas irtosi hetkeksi äidin tissistä. Sinulla on varmasti hyvä elämä.
Triggered! 🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Hauska kuulla vaikutelmia noin päin. Itse mentiin keikalle kolmen kuukauden tehokurssituksen jälkeen. Mitään havaintoa ei ollut aiemmin bändistä, ennen kuin joku selitti joidenkin suomalaisten pärjäävän ihmeen hyvin Mellossa. Ja kun sitten tuli katsottua, niin olihan se kultaisen noutajan NÅ JAAAA vain jotain käsittämättömän tehokasta. Täysi hölmistyminen ja sitten ollaankin oltu pää sekaisin siitä asti, ja jatkuu.
Harvemmin tuommoiseen törmää, että kaikki biisit jäävät kerrasta päähän. Saati se, kun tajuaa että tässä on nyt jotain muutakin meneillään. Tai että tässä on bändi, joka tykkää toisistaan. Ja se kaikkein kummallisin tunne välillä, että nuohan katsovat yhdessä meitä eikä vain toisinpäin.
Ei kai ne olleet ite KAJ:n pojat kun polttivat sen Pride-lipun Vöyrillä?
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva kuulla, että tykkäsit!
Karar i arbeit albumi on hyvä ja mulle toimii parhaiten itse nimikappale. Niin funky!! Tykkään kyllä kovasti kaikista albumin biiseistä.
Minulle Kaj-hurahdus on elämäni ensimmäinen, ja matkamittarissa riittää jo maileja. En ole luonteeltani lainkaan innostuja saati fanittaja, mutta jotain mystistä on tapahtunut. Kuuntelen Kaj'n musiikkia jo unissanikin ja osaan monet laulut ulkoa etuperin ja takaperin.
Merkillisin ilmiö on se, että muinoin koulussa opittu ruotsin kieli on yhtäkkiä syöksähtänyt jostain aivojen kätköistä esiin ja huomaan ymmärtäväni ne sanatkin. En tiedä, meneekö tämä ohi, mutta ei väliä, vaikka ei menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triggered! 🤣😂🤣😂
Saitko taas orkun?
Tässä pidempi pläjäys viikonlopun iloksi. Siitä ehkä alkaa ymmärtää, miten pitkän linjan keikkatyöläisiä ovat. Ja mistä tulee se tunne, että ollaan kaikki paikalla eikä vain niin, että yhdet esiintyvät ja toiset pällistelevät. Jos on vuosia ja vuosia esiinnytty pienille yleisöille, niin kai se näkyy edelleen monella tapaa.
Huomatkaa Kevinin aika reipas ja ovela jekutus Jakobille. Kyllä sitten pitää olla jo melkoisen hyvät välit, että noin voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Eiväthän he enää edes asu Vöyrillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Eiväthän he enää edes asu Vöyrillä.
Asuupas
Vierailija kirjoitti:
Saunastahan se tänä vuonna on alkanut niin monen meidän KAJ-matka!
Vierailija kirjoitti:
Tässä pidempi pläjäys viikonlopun iloksi. Siitä ehkä alkaa ymmärtää, miten pitkän linjan keikkatyöläisiä ovat. Ja mistä tulee se tunne, että ollaan kaikki paikalla eikä vain niin, että yhdet esiintyvät ja toiset pällistelevät. Jos on vuosia ja vuosia esiinnytty pienille yleisöille, niin kai se näkyy edelleen monella tapaa.
Huomatkaa Kevinin aika reipas ja ovela jekutus Jakobille. Kyllä sitten pitää olla jo melkoisen hyvät välit, että noin voi tehdä.
Olivat juuri tulleet armeijasta jossa olivat "försvarat fosterlandet, eller vi var ju i Dragsvik och det hör till marinen, så att egentligen försvarade vi fostervattnet."