Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9213)
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Mä olen ylpein siitä, millaiset arvot heillä on ja kuinka lahjakkaita he ovat. Mutta olen kyllä ylpeä siitäkin, että heidän lahjakkuutensa saa tunnustusta. Eivät he tietenkään tähtää palkintoihin tai ykkössijoihin vaan haluavat vain tehdä työnsä mahdollisimman hyvin. Se sitten poikii kaikenlaista.
Viihdealalla voi todellakin pärjätä terveellisillä elämäntavoilla ja hyvällä käytöksella. Ei tarvitse öisin riekkua lehtien palstoilla kun on ammattitaito hallussa ja pitkä kokemus on opettanut pitämään huolta itsestään. Myös tuo heidän pyhä kolminaisuutensa, jossa aina tuetaan kaveria on kantava voima.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan yli kaiken Kaj'n itseironiaa. Biiseissään he tekevät (lempeää) pilaa milloin mistäkin, mutta makeimminhan he nauravat itselleen. Tuohon tuoreeseen Yle X3M -haastatteluu tuli lukijakysymys, kuinka Kaj on Ice eroaa Kaj10-konsertista.
"No, meillä on nyt yksi hitti", Jakob vastasi.
Nyt saatiin vastaus ketjun otsikon kysymykseenkin siis🤣 Ei heitä hävetä "yksi hitti", joten miksipä mekään siitä väiteltäisiin. Ihania olivat jo ennen ensimmäistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan yli kaiken Kaj'n itseironiaa. Biiseissään he tekevät (lempeää) pilaa milloin mistäkin, mutta makeimminhan he nauravat itselleen. Tuohon tuoreeseen Yle X3M -haastatteluu tuli lukijakysymys, kuinka Kaj on Ice eroaa Kaj10-konsertista.
Hehän myös miettivät, että lisäisivät kitaroihin tähtisadetikut. Kun kerran on tällainen vähän isompi konsertti.
Hehän myös miettivät, että lisäisivät kitaroihin tähtisadetikut. Kun kerran on tällainen vähän isompi konsertti.
Oli hauska kun Axel sanoi aina pelästyvänsä pyrotekniikkaa kun unohtas, että sitä on ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Alkavalla viikolla KOI:n myötä KAJ on toivottavasti edelleen laajalti esillä eri medioissa. Ehkä jokin taho hankkii haastateltavikseen Pohjoismaiden ulkopuolelta konserttiin tulevia jne. Ja Vuoden positiivisin suomalainen 2025 -palkinto on vielä jakamatta (valitsijoina Positiivarit ry ja Nuorkauppakamarit). Keitähän siinä raadissa mahtaa istua, toivottavasti ei samanhenkisiä kuin euroviisuraatimme keväällä 😕
Ja Vuoden suomenruotsalainen 6.11..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saatiin vastaus ketjun otsikon kysymykseenkin siis🤣 Ei heitä hävetä "yksi hitti", joten miksipä mekään siitä väiteltäisiin. Ihania olivat jo ennen ensimmäistäkään.
Ironista tässä on tietty se, että jo KAJ-kymppi oli varsinainen hittiparaati. Se oli Text-tv:n ensi-ilta ja settilistaan kuuluivat myös Kom ti byin, Vems pojk e do, Vägg i vägg, Taco hej, Pa to ta na kako ja Yolo, muun muassa. Sen jälkeen on tullut yksi loppuunmyyty musikaali lisää ja erinäinen määrä muita menestysbiisejä. :)
Modulaatiovaroitus.
Kavereiden kaa menossa jäähalliin ja odotetaan kuin kuuta nousevaa. Kesällä nähtiin KAJ jo moneen otteeseen keikalla. Aivan mielettömän hyvä! Noi Sauna-tourin keikat vaan oli niin lyhyitä, onneksi KOI on paljon pidempi.
Karaoke trendaa ja KAJ kiinnostaa enemmän kuin koskaan! Ja ihan suomenkielisiä tässä ollaan, eikä edes täti-iässä 😄. Kaikki kunnia muuten "tädeille" ja meille nuoremmillekin. Ilman meitä naisia olisi Suomen kulttuurielämä varmaan romahtanut jo ajat sitten.
Päiviä lasketaan täälläkin. Meidän kuuden hengen seurueen keski-ikä on 23 vuotta (tosin sitä laskee kolme teiniä), joten sellaista melko nuorekasta tätienergiaa tulossa Nordikseen täältä Lahen suunnalta. Niin ja tästä "tätiporukasta" kolme on miespuolisia... mutta voidaan yrittää naamioida heidät vaikka kukkahatuilla, jos häppening on vain tädeille sallittu.
Tämä kenialainen Edygrim on myös kiva kommentaattori. Hän oli kuulema jiossain vauheessa tehnyt äidistäänkin fanin. Ei hän aina ihan pysy kärryillä, mutta arvostaa KAJ'ta. https://youtu.be/3xGZKVRSYXA?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kenialainen Edygrim on myös kiva kommentaattori. Hän oli kuulema jiossain vauheessa tehnyt äidistäänkin fanin. Ei hän aina ihan pysy kärryillä, mutta arvostaa KAJ'ta. https://youtu.be/3xGZKVRSYXA?
Mun suosikkejani, jonka olin jo ehtinyt unohtaa. Mellojen ja Euroviisujen aikoihin näin tältä kenialaiselta deejiiltä monta Kaj-reaktiota, ja aina häntä naurattivat poikien touhut yhtä sydämellisesti. Niin huvittavaa, millaisen vaikutuksen nämä vöyriläiset tekevät milloin Afrikassa, milloin Australiassa, milloin Amerikoissa. Kaj'n ikioma "act locally, think globally" -versio toimii käsittämättömän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Modulaatiovaroitus.
Mun supisuomalainen korva ei erottanut noita Axelin sanoja tuossa lopussa. Mutta asiahan selkisi nyt sitten 😊
Karaokella on muuten mennyt 100.000 katselua youtubessa rikki.
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden kaa menossa jäähalliin ja odotetaan kuin kuuta nousevaa. Kesällä nähtiin KAJ jo moneen otteeseen keikalla. Aivan mielettömän hyvä! Noi Sauna-tourin keikat vaan oli niin lyhyitä, onneksi KOI on paljon pidempi.
Karaoke trendaa ja KAJ kiinnostaa enemmän kuin koskaan! Ja ihan suomenkielisiä tässä ollaan, eikä edes täti-iässä 😄. Kaikki kunnia muuten "tädeille" ja meille nuoremmillekin. Ilman meitä naisia olisi Suomen kulttuurielämä varmaan romahtanut jo ajat sitten.
Naiset ne tutkitusti pitää kulttuurielämän pystyssä ja hengissä muuallakin. Kuvitelkaa, mitä tapahtuisi, jos naiset lakkaisivat käymässä konserteissa, teattereissa, taidenäyttelyissä ja museoissa ja lopettaisivat kirjojen ostamisen ja lainaamisen. Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne tutkitusti pitää kulttuurielämän pystyssä ja hengissä muuallakin. Kuvitelkaa, mitä tapahtuisi, jos naiset lakkaisivat käymässä konserteissa, teattereissa, taidenäyttelyissä ja museoissa ja lopettaisivat kirjojen ostamisen ja lainaamisen. Aivan.
Aamen! Hattu päästä kaikille kulttuurinnälkäisille naisihmisille!
Hyvää yötä tämän maailman ihanimman Västerut-editin myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen! Hattu päästä kaikille kulttuurinnälkäisille nai
Kulttuurinnälkäiset naiset ovat myös kulttuurintekijöitä. Kuvitelkaa mitä tapahtuisi jos naiset lakkaisivat laulamasta ja soittamasta, näyttelemästä, maalaamasta, kirjoittamasta kirjoja ja kääntämästä niitä TYÖKSEEN.
Mun uusin korvamato on Släktkalas. Hämmästyttävän tarttuva (ja hyvä!) biisi sekin!
Mä jaksan hämmästyä joka kerran, kun ryhdyn kuuntelemaan noita varhaisimpia biisejä. Aivan hullua, että silloisten teini-ikäisten kynästä on voinut lähteä tuollaisia tekstejä ja melodioita. Ja melkein vielä hullumpaa, että he ovat noita kirjoitelleet 16 vuotta ilman että me suomenkieliset on tiedetty heistä mitään. Kääk!
Mielenkiintoista nähdä, ovatko valinneet KOI konserttiin jotain näistä ihan varhaisimmista biiseistä, ja minkä/mitkä niistä. Olisi kyllä tosi kiva kuulla niitä. Tykkään paljon näistä vanhoista, ne ovat vaan niin aitoja ja vilpittömiä, tehty nuoruuden innolla. No ovathan he viitanneet haastatteluissa, että konsertissa kuullaan heidän "oudompiakin" biisejään, joten toivotaan. Tosin Axelhan on sanonut, että Karalåtin ei käy 🙂. Ehkäpä Fisken Gunnar sitten - tai Pablos frestelse, tai vaikkapa Bärgandis Begaistra.