Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (7104)
Vierailija kirjoitti:
"Mulle tuli mieleen, olisko tuohon lippu.fi keikan kestoon laskettu myös poistumisaikaa tai muuten vähän suurpiirteisemmin se aika, niin en vielä innostuisi liikaa että on pidempi."
Joo noin minäkin mietin, en hihku vielä. Ja kesto riippuu tietysti siitä, kuinka monta encorea suostuvat vetämään. Sauna-tourillahan niitä ylimääräisiä ei juuri herunut. Toki keikat olivat pääasiassa festareilla, joilla annetuissa aikatauluissa on varmaan pakko pysytellä.
Ehkä 1:40 oli varovainen arvio, ettei luvata liikaa. Kun sitten materiaalia on syntynyt, on voitu pidentää keikkaa. Suomalaisen onnen salaisuus on matalat odotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulle tuli mieleen, olisko tuohon lippu.fi keikan kestoon laskettu myös poistumisaikaa tai muuten vähän suurpiirteisemmin se aika, niin en vielä innostuisi liikaa että on pidempi."
Joo noin minäkin mietin, en hihku vielä. Ja kesto riippuu tietysti siitä, kuinka monta encorea suostuvat vetämään. Sauna-tourillahan niitä ylimääräisiä ei juuri herunut. Toki keikat olivat pääasiassa festareilla, joilla annetuissa aikatauluissa on varmaan pakko pysytellä.
Ehkä 1:40 oli varovainen arvio, ettei luvata liikaa. Kun sitten materiaalia on syntynyt, on voitu pidentää keikkaa. Suomalaisen onnen salaisuus on matalat odotukset.
Pessimisti ei pety 😊
Vierailija kirjoitti:
Munsalan kansallispuvun ystävä on saanut seuraajan! Joku siinä ruotsinkielisessä Kaj'n faniryhmässä etsii ihmistä, joka ompelisi hänelle Gambämarkin kansallispuvun. :D
Kuinka monta mustikkaämpärillistä hän on valmis maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin aika todennäköisenä, että ensi maanantain Efter niossa olisi mieluisia vieraita. Sopivasti KOI'n-alusviikolla. Vieraita ei vielä näy ohjelmatiedoissa, mutta tarkkaillaan tilannetta.
Väärin arvasin😪. Ihan muita vieraita tulossa. Anteeksi, että herätin turhia toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin aika todennäköisenä, että ensi maanantain Efter niossa olisi mieluisia vieraita. Sopivasti KOI'n-alusviikolla. Vieraita ei vielä näy ohjelmatiedoissa, mutta tarkkaillaan tilannetta.
Väärin arvasin😪. Ihan muita vieraita tulossa. Anteeksi, että herätin turhia toiveita.
Älä huoli. Peruspessimistejä tässä ollaan ja odotukset aina nolla. Näin kun asennoituu, pääsee joka kerran yllättymään yhtä iloisesti, kun tapahtuukin jotain mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Munsalan kansallispuvun ystävä on saanut seuraajan! Joku siinä ruotsinkielisessä Kaj'n faniryhmässä etsii ihmistä, joka ompelisi hänelle Gambämarkin kansallispuvun. :D
Kuinka monta mustikkaämpärillistä hän on valmis maksamaan?
Siis näitä Gambämark-asuun pukeutuneitahan näkyi jo kesän keikoilla useampia. Tätä menoa jäähallille mennään kulkueessa virsut jalassa ja reippaan kantelemarssin säestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Lippu.fi nimenomaan United Stagelta ole tuon tiedon saanut. Eivät he ihan keskenään rupea tuollaista infoa jakamaan.
Joo, ottakaa huomioon joskus muutkin kuin helsinkiläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Lippu.fi nimenomaan United Stagelta ole tuon tiedon saanut. Eivät he ihan keskenään rupea tuollaista infoa jakamaan.
Eli siis uskon siihen 1:40 kestoon ennemmin kuin kahteen tuntiin.
Lisää sokeaa karaokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, onko tämä varsinaisesti uskon asia. Siis kun kestoksi nyt virallisella lipunmyyntisivulla ilmoitetaan kaksi tuntia, olisin taipuvainen ajattelemaan, että kaksi tuntia se on.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan kuullut tapauksesta, että konsertin tai teatteriesityksen kestoon sisällytettäisiin myös poistumisaika (joka suurten areenojen kohdalla voi olla hyvinkin pitkä). Miksi nyt tehtäisiin niin?
Pikkukiikarit kannattaa ehdottomasti pakata mukaan KOI:hin, jos sellaiset löytyy kotoa tai hankkii. Pikkukiikarit saa aina viedä katsomoon. Esim. Tokmanni näyttää myyvän 19 eurolla. Jäähallia lähinnä taitaa olla Pasilan Triplan Clas Ohlson, jossa hinta näyttäisi olevan n. 25 €.
Tämmöinen tieto tuli mulle just Lippu.fi:stä
HEJ! TERVETULOA KAJ ON ICE JÄÄHALLIKONSERTIN YKSI KAKSI KOLME VIPPIIN!
Alla lyhyesti tietoa illasta
VIP sisäänpääsy Helsingin Jäähalliin sijaitsee Nordenskiöldinkadun puolella pääovien vasemmassa laidassa.
VIP sisäänkäynti alkaa puoli tuntia ennen yleistä sisäänkäyntiä klo 17:30
Sisään päästessä saatte VIP passinne ja hostimme ohjaavat teidät Ravintola Pepes VIP tiloihin.
Voitte jättää päällysvaatteenne hallin narikkapalveluun veloituksetta VIP PASSIA näyttämällä.
YKSI KAKSI KOLME VIP TARJOILUUN KUULUU:
Nachot & salsa fresca M, G
Hotdog nakilla L
Mehujää L, G
Ilmoitathan allergioista tai erityisruokavaliosta suoraan ravintolaan joko sähköpostitse osoitteeseen: ravintola@redevents.fi tai puhelimitse 050 475 1093 sunnuntaihin 19.10.2025 mennessä. Muistathan mainita mihin VIP: iin sinulla on liput (Royal VIP, Yksi Kaksi Kolme VIP).
ILLAN AIKATAULU:
17:30 VIP sisäänpääsy
18:00 Yleinen sisäänpääsy
18:00 Kulku permannolle ja katsomoihin
n. 18:30-18:40 KAJn tervehdys Pepesissä
20:00 KAJ (kesto n. 2 h ilman väliaikaa)
Vierailija kirjoitti:
Lisää sokeaa karaokea.
Mä olen ällistynyt siitä, kuinka paljon Kaj osaa noita biisejä, siis muitakin kuin omansa. (Mutta ehkä se on ihan normaalia; mä vaan itse olen musiikillisesti täysin sivistymätön ja tietämätön.)
Vierailija kirjoitti:
Pikkukiikarit kannattaa ehdottomasti pakata mukaan KOI:hin, jos sellaiset löytyy kotoa tai hankkii. Pikkukiikarit saa aina viedä katsomoon. Esim. Tokmanni näyttää myyvän 19 eurolla. Jäähallia lähinnä taitaa olla Pasilan Triplan Clas Ohlson, jossa hinta näyttäisi olevan n. 25 €.
Häh no en todellakaan ota, eikä siellä muka screenejä ole, aika köyhää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, onko tämä varsinaisesti uskon asia. Siis kun kestoksi nyt virallisella lipunmyyntisivulla ilmoitetaan kaksi tuntia, olisin taipuvainen ajattelemaan, että kaksi tuntia se on.
Näinpä. En ymmärrä mikä tuossa kahdessa tunnissa nyt niin uskomatonta on? Ihan normaali keikan kesto. Nyt ei puhuta mistään festareista, jossa on illan aikana monia eri esiintyjiä, vaan Kaj on illan ainoa tähti. Jos (kun) on välispiikkejä yms. eivätkä biisit seuraa toisiaan ihan liukuhihnalta, niin kyllä siinä helposti saa pari tuntia menemään. Jos aletaan laulattaa karaokea makuupusseissa niin vaikka kolme tai neljä.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen tieto tuli mulle just Lippu.fi:stä
HEJ! TERVETULOA KAJ ON ICE JÄÄHALLIKONSERTIN YKSI KAKSI KOLME VIPPIIN!
Alla lyhyesti tietoa illasta
VIP sisäänpääsy Helsingin Jäähalliin sijaitsee Nordenskiöldinkadun puolella pääovien vasemmassa laidassa.
VIP sisäänkäynti alkaa puoli tuntia ennen yleistä sisäänkäyntiä klo 17:30
Sisään päästessä saatte VIP passinne ja hostimme ohjaavat teidät Ravintola Pepes VIP tiloihin.
Voitte jättää päällysvaatteenne hallin narikkapalveluun veloituksetta VIP PASSIA näyttämällä.
YKSI KAKSI KOLME VIP TARJOILUUN KUULUU:
Nachot & salsa fresca M, G
Hotdog nakilla L
Mehujää L, G
Ilmoitathan allergioista tai erityisruokavaliosta suoraan ravintolaan joko sä
Niin eli noin aika, voi olla siis vähemmänkin kuin se kaksi tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat seurata jotain mitä screenillä ei juuri sillä hetkellä näytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat seurata jotain mitä screenillä ei juuri sillä hetkellä näytetä.
Jaa no en kyllä siltikään ota, ikinä mihkään ottanut ennenkään.