Kokemuksia Jenni Levävaaran reset-valmennuksesta tai muista nettivalmennuksista
Kaipaisin tukea elämäntaparemonttiin. Jenni Levävaaran reset-valmennus vaikuttaisi kiinnostavalta. Onko kenelläkään palstalaisella kokemuksia valmennuksesta? En ole aiemmin osallistunut vastaaviin valmennuksiin.
Kommentit (25)
Juuri tästä ei ole kokemusta.
Fitfarmin valmennuksilla olen ollut, ehkä ovat muuttuneet niistä vuosista, mutta ruokavalio oli silloin yhtä riisiä ja rahkaa.
Training with Ilona ei ollut minun mieleen, ohjelmissa hinkattiin liikaa peppulihaksia, jopa muissa, kuin booty-valmennuksissa.
Muutamia muitakin olen kokeillut, nimet eivät ole jääneet mieleen, mutta ehdottomasti motivoivin ja ymmärtäväisin ohjaaja on Bettina Gräsbeck alku.fi ja Puretreeni. Yksinkertaiset ohjelmat, monipuolinen ruokailu, valmentajalta saa suoria vastauksia omiin kysymyksiin. Kaiken kaikkiaan Puretreenit ovat olleet minulle toimivia.
Tällaisissa laihdu ilman liikuntaa -ruokavalioissa mietityttää, saako niistä tarpeeksi energiaa, jos liikkuu aktiivisesti. Kaipa sen aika pian huomaa, jos jää nälkä.
Ainakin Jenni sanoi ettei siinä ole perheellisen ruokia eikä laatikkoruokia tehdä. Tarkempaa tietoa ruokavaliosta ei saa jos ei maksa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisissa laihdu ilman liikuntaa -ruokavalioissa mietityttää, saako niistä tarpeeksi energiaa, jos liikkuu aktiivisesti. Kaipa sen aika pian huomaa, jos jää nälkä.
Jos valmennus on tehty hyvin, saat siellä kyllä vastauksen siihen mitä liikkujan tulee lisäksi huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa kirjastoa kirjoja lukea?
Vinkkaa joku hyvä kirja.
Miksi palstalla on tänä aamuna näin huonovointisia ihmisiä? Jos ei aihe kiinnosta menkää toiseen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jenni sanoi ettei siinä ole perheellisen ruokia eikä laatikkoruokia tehdä. Tarkempaa tietoa ruokavaliosta ei saa jos ei maksa.
Miksi ihmeessä alapeukut? Näin instassa sanoi, kun joku kysyi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstalla on tänä aamuna näin huonovointisia ihmisiä? Jos ei aihe kiinnosta menkää toiseen ketjuun.
Tätä minäkin ihmettelin. Ei ole aihetta, johon ei rasittava länkyttäjäjoukko tulisi vähättelemään aloittajaa ja aihetta. Tiedän tasan tarkkaan, että maailma on täynnä tietoa ruokavalioista. Nyt kysyin kokemuksia juuri tästä valmennuksesta. Jos joku on koonnut hyvää tietoa valmiiseen pakettiin ja tarjolla on vieläpä valmiita reseptejä teorian sijasta, haluan sellaista mieluusti hyödyntää, jos siitä on ihmisillä hyviä kokemuksia.
Tietääkö kukaan hänen koulutuksestaan? Vai onko itseoppinut ravintoneuvoja?
Ainakin tv:ssa ollut useammassa ohjelmassa, Suurin pudottaja, Takaisin leijonaksi yms. Luulis, että osaamista riittää
Minua kanssa kiinnostaisi tietää millainen tuo valmennus on ennenkuin sen ostaisin.Millaista ruokaa ja mitä määriä.En todellakaan osta tuon perusteella mitä siitä nyt ilmaiseksi kerrotaan.Lisäinfoa kaipaisin.
77 eurolla sieltä saa ruokareseptejä, neuvoja lautasmallista paljonko salaattia jne. älä napostele, muista liikkua. Reseptit gluteiinittomia/maidottomia.
Hei,
Olen tuossa re set valmennuksessa ja minulle on sopinut hyvin. Kärsin turvotuksista ja jatkuvista vatsavaivoista. Ruuat käy koko perheelle.
Vatsavaivat historiaa, jollen syö ohi ja painokin tippunut L koosta M. Pitänyt tuota ruokavaliota nyt n 6 kk
Nostan tätä vanhaa ketjua. En ole aloittaja, mutta samat asiat kiinnostavat ja Levävaaran re set -mainos tuli somessa vastaan. Kellään kokemuksia?
No. Itse ostin. Ennen ostopäätöstä Tärkeää ymmärtää, että tällä valmennuksella ei ole tyytyväisyys takua. Jos ostat ja et tykkää, et saa rahojaan takasin. Itse ostin, enkä oikein löytänyt siitä sitä valmennus puolta. Valmennus on ehkä ns. Ohjeita elämänmuutoksen. Ihan perus ohjeita ruokavalioon missä vältetään gluteenia ja maitotuotteita. Kaikki materiaalit tulee kerrallaan. Niihin saa tutustua oman aikataulun mukaisesti. 6 vk tehostarttiin on sivun mittainen ja siihen kuuluuvat esimerkki annokset aamupalalle lounaalle ja illalliselle. Olisiko ollut 4 tai 5 vaihtoehtoa per ruokailu (1-2 viikko, 3-4 viikko ja 5-6 viikko kerralla) Esimerkki viikkomenuita ei ole ja menun suunnittelu onkin itse tehtävä. Ohjeet siihen kyllä löytyy. Reseptejä on paljon ja ainakin pikaselauksella, ne ovat ihan ok. Löytyy myös jotain lyhyitä ohje videoita ja podkast. Itse henkilökohtaisesti olin kuvitellut jotain muuta, mutta sain mitä sain.. hyvän ja kalliin reseptikokoelman😊.
Jos jotain oppinut.. kannattaa valita kuitenkin semmoinen valmennus, missä on myös tyytyväisyys taku. Eli he ovat varmoja, että valmennus hyvä ja voivat mennä siitä takuuseen.
Itsellä noin 2kk kyseistä valmennusta takana ja noin 10kg on paino tippunut. Positiivinen "ongelma" on, että paljon on mennyt vaatekaapin sisältöä uusiksi 😃 Suurin muutos kuitenkin on olo ja energia, en ole ehkä koskaan voinut paremmin.
Itse en pidä kalliina, sillä kaikki matskut jäävät ikuisesti käyttöön. Lisäksi facebook ryhmä ja muiden tuki ja tsemppaaminen on ollut jo itse vähintään sen summan arvoinen.
Olen ollut mukana muissakin vastaavissa, mutta tämä on kyllä ehdottomasti paras, eikä tunnu edes dieetiltä. Aika lailla kaikki veriarvot ovat myös parantuneet joten jatkan tämän noudattamista luultavasti koko loppuelämäni. 🥰
Tämä tuli googlaamalla vastaan ja asia kiinnostaa minuakin. Onko kenelläkään kokemuksia tästä?