Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (7067)
Ilmaiskonsertit on kiva joulunaluslahja erityisesti sellaisille, joilla ei ole varaa ostaa (nykyisin aika kalliita) lippuja. Tietysti tuo Harmain päivä on ensisijaisesti markkinointitempaus, mutta joka tapauksessa ilmainen tilaisuus, johon pääsee joukko onnekkaita sekä Helsingissä, Turussa että Tampereella. Tykkään!
Hartwall vois ottaa mallia Kiirunan kaivosyhtiöstä ja striimata tuon konsertin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Mutta tänne voi kirjoitella rekisteröitymättä ja myymättä yksityisyyttään ja suurin piirtein sieluaankin kansainvälisille jättifirmoille. Ihanaa että tällaistakin sosiaalista mediaa on olemassa, vaikka onhan täälläkin kääntöpuolensa.
Tällainen sosiaalinen media on taas kerran osoittanut tarpeellisuutensa. En olisi tiennyt yhtään mitään mistään Vuoden Harmain Päivä -konserteista enkä Svenska Dagen-juhlallisuuksista, ellen olisi täältä lukenut!
Kiitos, että jaatte näitä asioita! 👏
En mäkään olisi tiennyt tuosta Svenska dagenista ainakaan tällä tarkkuudella kun täältä sain vinkin. Nyt tajuan olla telkkarin äärellä tuona päivänä. Ilman vinkkiä en olisi tajunnut, että siellä on mahdollisuus nähdä KAJ.
Kiitos myös linkistä viimevuotisen juhlan koosteeseen - todella hauska.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis kolmen keikan kokonaisuus ja yhteensä kuusi esiintyjää eri paikkakunnilla. Onkan muiden fanit yhtä vaativia.
Mä ehdin vihdoin katsomaan Grimin videon Gambämarkista, ja olipa nautinnollinen kokemus nähdä itselle jo niin tutuksi tullut musikaali ikään kuin toisin silmin. Harvinaisen hienosti tehty arvio; hän katsoo kaiken alusta loppuun eikä ole leikannut sekuntiakaan pois. Taitavasti pysähtyy joka laulun jälkeen analysoimaan sen ja kommentoimaan samalla tarinan etenemistä. Näin sinivalkoisin lasein varustetusta tuntui tietysti ihanalta se, kuinka korkealle hän noteerasi tämän.
Tässä linkki siltä varalta, että joltakin muultakin on vielä näkemättä:
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdin vihdoin katsomaan Grimin videon Gambämarkista, ja olipa nautinnollinen kokemus nähdä itselle jo niin tutuksi tullut musikaali ikään kuin toisin silmin. Harvinaisen hienosti tehty arvio; hän katsoo kaiken alusta loppuun eikä ole leikannut sekuntiakaan pois. Taitavasti pysähtyy joka laulun jälkeen analysoimaan sen ja kommentoimaan samalla tarinan etenemistä. Näin sinivalkoisin lasein varustetusta tuntui tietysti ihanalta se, kuinka korkealle hän noteerasi tämän.
Tässä linkki siltä varalta, että joltakin muultakin on vielä näkemättä:
Samaa mieltä! Odotan kuumeisesti Botnia Parasisen reaktiota, jonka hän on luvannut tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis kolmen keikan kokonaisuus ja yhteensä kuusi esiintyjää eri paikkakunnilla. Onkan muiden fanit yhtä vaativia.
Ainahan voi erilaisia toiveita ja ideoita ilmoille heittää... vaikka eivät toteen kävisikään 🤗
KAJ'n (suomenkieliset) uusfanit ainakin ovat niin haltioissaan ja hurmaantuneita KAJ'sta, että haluaisivat nähdä joka ikisen tilaisuuden, missä KAJ on mukana. Tai ainakin minä. Siis meiltähän "pimitettiin" KAJ n. 15 vuotta!! 😲😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi erilaisia toiveita ja ideoita ilmoille heittää... vaikka eivät toteen kävisikään 🤗
KAJ'n (suomenkieliset) uusfanit ainakin ovat niin haltioissaan ja hurmaantuneita KAJ'sta, että haluaisivat nähdä joka ikisen tilaisuuden, missä KAJ on mukana. Tai ainakin minä. Siis meiltähän "pimitettiin" KAJ n. 15 vuotta!! 😲😄
Joo heti meinaa fomo iskeä kun en pääse Löylyyn, vaikka kuitenkin pääsen jäähalliin.
Gambämarkista ja Botnia Paradisesta puheen ollen: kumpi on teidän suosikki?
Mulla tuottaa tuskaa, ikään kuin pitäisi valita, kumpaa lastaan rakastaa enemmän. Joka kerran kun olen katsonut Gambämarkin, kallistun siihen. Ja aina kun näen Botnian, ajattelen, että se. Ihmeellisesti vielä löydän molemmista jotain uutta joka katsomalla. (Joo, positiivinen ongelma.)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuottaa tuskaa, ikään kuin pitäisi valita, kumpaa lastaan rakastaa enemmän. Joka kerran kun olen katsonut Gambämarkin, kallistun siihen. Ja aina kun näen Botnian, ajattelen, että se. Ihmeellisesti vielä löydän molemmista jotain uutta joka katsomalla. (Joo, positiivinen ongelma.)
Ihan sama juttu. En osaa muuta sanoa kuin että molemmat! Gambämark on ihanan aito ja "sydänverellä kirjoitettu". Tykkään sen satiirisesta otteesta. Ja huikea Axelin roolityö. Botnia on viihteellisempi mutta musiikillisesti minusta hieno. Ja onhan se Flaggan i topp -kohtaus nyt ihan mieletön, samoin se koko kehystarina trubaduuri-Benjamin.
Ei pysty valitsemaan.
Äääh. Veitsi kurkulla: Gambämark. Olisin juurikin perustellut, että "sydänverellä tehty", mutta joku ehti ensin. Sitähän se kuitenkin on, nuoret miehet ovat panneet siihen koko sielunsa. Niin käsikirjoitukseen, musiikkiin kuin esitykseen.
Mutta rakastan myös BP:tä. Yhtä aikaa komiikan, romantiikan ja draaman mestariteos. Kohtauksena Flaggan i topp on tietysti ylittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama juttu. En osaa muuta sanoa kuin että molemmat! Gambämark on ihanan aito ja "sydänverellä kirjoitettu". Tykkään sen satiirisesta otteesta. Ja huikea Axelin roolityö. Botnia on viihteellisempi mutta musiikillisesti minusta hieno. Ja onhan se Flaggan i topp -kohtaus nyt ihan mieletön, samoin se koko kehystarina trubaduuri-Benjamin.
Ei pysty valitsemaan.
Välttäkää, please, tuon kehystarinan paljastamista kun tänne tulee sellaisia jotka eivät ole nähneet vielä. On niin paljon kivempi kun saa itse huomata.
Grim on ainoa noista reaktiovideoiden tekijöistä, jota tykkään katsoa. Odotan samoin malttamattomana hänen BP reaktiotaan. Toivottavasti se tulee!
Grim on muuten tehnyt reaktiovideoita KAJ'n lisäksi ainakin Nightwishista, en ole huomannut onko tehnyt vielä muistakin suomalaisista artisteista.
Mä haaveilen siitä, että Grim arvioisi myös Hallnin. En kyllä tiedä, tekeekö hän koskaan reaktiovideoita muusta kuin musiikista, ja sitähän Hallnissa ei ole. Mutta kiinnostaisi hirveästi tietää, kuinka sarja purisi häneen ja miten hän anglosaksisen kulttuurin edustajana ja miehenä suhtautuisi siihen. Mä aavistelen, että nais- ja mieskatsojat nauravat siinä eri asioille, mutta en voi olla varma.
No, nyt on sen erään joka luuli KOI:n kestävän 2h ja pettyi kun kestääkin "vain" 100min toive toteutunut, KOI:n kesto onkin ainakin lippu.fi mukaan pidentynyt kahteen tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on sen erään joka luuli KOI:n kestävän 2h ja pettyi kun kestääkin "vain" 100min toive toteutunut, KOI:n kesto onkin ainakin lippu.fi mukaan pidentynyt kahteen tuntiin.
Hahaa, pojilla petti hermot, kun eivät millään saaneet kaikkea materiaalia tungettuaan siihen sataan minuuttiin. Hyvässä lykyssä saadaan kohta kolmen tunnin keikka, hehän ovat kertoneet kirjoittavansa siihen koko ajan jotain lisää. :)
Onko missään ollut vielä infoa mitä on iceen saa/ei saa ottaa mukaan? Laukut jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, pojilla petti hermot, kun eivät millään saaneet kaikkea materiaalia tungettuaan siihen sataan minuuttiin. Hyvässä lykyssä saadaan kohta kolmen tunnin keikka, hehän ovat kertoneet kirjoittavansa siihen koko ajan jotain lisää. :)
Ei kyllä haittaa yhtään... 😇
Miten olisi semmoinen makuupussi lattialle -keikka? Koko tuotanto läpi, yleisö laulaa joka toisen biisin.
Mä ymmärsin et sinne pääsee saapumisjärjestyksessä eikä erillisiä lippuja. No sitten se onkin toinen juttu jos pitää ennakkoon hankkia lippu jostain.