Onko sulla Marimekon vaatteita?
Kommentit (18)
Yksi raitapaita. Muita en edes huoli.
On mulla yksi sellainen mekko tuolla. Siinä on reikä, joka pitäisi korjata, ja sitten miettiä, aionko joskus pitää sitä vai olisiko syytä laittaa se kiertoon.
Ei. Ei ole, eikä tule. Olen sanonut kavereille, että jos mulla näkyy jotain mammamekkoa, oli se uutta tai vanhaa, veskaa tai mekkoa, niin ampuu mut.
70-luvulla oli pallopaita ja raitapaita.
En ole Muumimamma tai Muumin muotoinen tai näköinen nainen, joten en todellakaan pue muumivaatteita päälleni.
On. Yllättävästi olen alkanut tykkäämään. Samoin Kaikon vaatteista. Mukavuus on tärkeää.
En osta edes lakanoita, jotka ovat karheita ja paksuja, vaan egyptiläistä puuvillaa 800–1000 thread count.
Sitäpaitsi ne kuviot ja värit sattuvat silmiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole Muumimamma tai Muumin muotoinen tai näköinen nainen, joten en todellakaan pue muumivaatteita päälleni.
No tyhmästä kommentistasi päätellen sulla ei ois noihin varaakaan. Sen verran kalliita vaatteita nuo on.
Ei ole, ei ole varaa ostaakaan. Olen kyllä katsellut niitä alehinnoissa mutta laatu ei kohtaa alehintojakaan.
Taas tämä moukan aloitus. Veetäkö sulle kuuluu onko vai ei . Sinunlaiselle sille en kerro mitään. Vaihda kusivaippasi. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
En osta edes lakanoita, jotka ovat karheita ja paksuja, vaan egyptiläistä puuvillaa 800–1000 thread count.
Sitäpaitsi ne kuviot ja värit sattuvat silmiin.
Uusi Marimekko on ohutta mutta kyllä karheahkoa, heikkolaatuisen oloista. Ennen värit olivat hieman kirkkaampia, nyt jo uusissa vaatteissa kuvioita peittää haituvakerros.
Mulla on joitakin huiveja, hame, mekkoja ja yksi nahkalaukku. Tyylikkäitä ja näyttäviä. Arvostan ja kannatan suomalaisia tuotteita. Vaikka matkustan paljon, niin pyrin ostamaan Suomesta ja suomalaista. Marimekon aikaa kestävyys, ekologisuus, luomumateriaalit, laadukkuus, kotimaisuus ja kauniit kuosit ja värit miellyttää minua. Niillä on myös hyvä jälleenmyyntiarvo esim. Vintedissa. Vaatteet ovat toki kalliita em. syistä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä moukan aloitus. Veetäkö sulle kuuluu onko vai ei . Sinunlaiselle sille en kerro mitään. Vaihda kusivaippasi. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Miksi iniset tätä samaa joka ketjussa? Tämä on keskustelupalsta. Se tarkoittaa, että ihmiset juttelevat täällä eri asioista. Ei tarvitse osallistua, mutta ei tarvitse myöskään jankuttaa tätä samaa joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joitakin huiveja, hame, mekkoja ja yksi nahkalaukku. Tyylikkäitä ja näyttäviä. Arvostan ja kannatan suomalaisia tuotteita. Vaikka matkustan paljon, niin pyrin ostamaan Suomesta ja suomalaista. Marimekon aikaa kestävyys, ekologisuus, luomumateriaalit, laadukkuus, kotimaisuus ja kauniit kuosit ja värit miellyttää minua. Niillä on myös hyvä jälleenmyyntiarvo esim. Vintedissa. Vaatteet ovat toki kalliita em. syistä.
Muutamia laukkuja olen kyllä katsonut mutta suurimmalti osin kaikki tuotteet ovat heikompilaatuisia ihan silmin nähden.
Ei ole koskaan ollut tapana käyttää rumia vaatteita mitä Marimekon vaatteet kaikki ovat. Kamalia kuoseja ja telttoja.
Mulla on harmaa villakangastakki, jonka ostin kirpparilta, se on harvinaisen hyvin leikattu Marimekon tuotteeksi. Muuta ei ole eikä tule, ne kuosit ovat luotaantyöntäviä.
Haukutko jos on.