Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla Marimekon vaatteita?

Vierailija
30.07.2026 |

Kukaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutko jos on.

Vierailija
2/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi raitapaita. Muita en edes huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla yksi sellainen mekko tuolla. Siinä on reikä, joka pitäisi korjata, ja sitten miettiä, aionko joskus pitää sitä vai olisiko syytä laittaa se kiertoon.

Vierailija
4/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ole, eikä tule. Olen sanonut kavereille, että jos mulla näkyy jotain mammamekkoa, oli se uutta tai vanhaa, veskaa tai mekkoa, niin ampuu mut. 

Vierailija
5/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla oli pallopaita ja raitapaita.

Vierailija
6/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Muumimamma tai Muumin muotoinen tai näköinen nainen, joten en todellakaan pue muumivaatteita päälleni.

Vierailija
7/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yllättävästi olen alkanut tykkäämään. Samoin Kaikon vaatteista. Mukavuus on tärkeää. 

Vierailija
8/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta edes lakanoita, jotka ovat karheita ja paksuja, vaan egyptiläistä puuvillaa 800–1000 thread count. 

Sitäpaitsi ne kuviot ja värit sattuvat silmiin. 

Vierailija
9/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
10/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Muumimamma tai Muumin muotoinen tai näköinen nainen, joten en todellakaan pue muumivaatteita päälleni.

No tyhmästä kommentistasi päätellen sulla ei ois noihin varaakaan. Sen verran kalliita vaatteita nuo on.

Vierailija
11/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei ole varaa ostaakaan. Olen kyllä katsellut niitä alehinnoissa mutta laatu ei kohtaa alehintojakaan. 

Vierailija
12/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä moukan aloitus.  Veetäkö sulle kuuluu onko vai ei . Sinunlaiselle sille en kerro mitään.  Vaihda kusivaippasi.  🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
13/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta edes lakanoita, jotka ovat karheita ja paksuja, vaan egyptiläistä puuvillaa 800–1000 thread count. 

Sitäpaitsi ne kuviot ja värit sattuvat silmiin. 

Uusi Marimekko on ohutta mutta kyllä karheahkoa, heikkolaatuisen oloista. Ennen värit olivat hieman kirkkaampia, nyt jo uusissa vaatteissa kuvioita peittää haituvakerros. 

Vierailija
14/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joitakin huiveja, hame, mekkoja ja yksi nahkalaukku. Tyylikkäitä ja näyttäviä. Arvostan ja kannatan suomalaisia tuotteita. Vaikka matkustan paljon, niin pyrin ostamaan Suomesta ja suomalaista. Marimekon aikaa kestävyys, ekologisuus, luomumateriaalit, laadukkuus, kotimaisuus ja kauniit kuosit ja värit miellyttää minua.  Niillä on myös hyvä jälleenmyyntiarvo esim. Vintedissa. Vaatteet ovat toki kalliita em. syistä.

Vierailija
15/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä moukan aloitus.  Veetäkö sulle kuuluu onko vai ei . Sinunlaiselle sille en kerro mitään.  Vaihda kusivaippasi.  🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Miksi iniset tätä samaa joka ketjussa? Tämä on keskustelupalsta. Se tarkoittaa, että ihmiset juttelevat täällä eri asioista. Ei tarvitse osallistua, mutta ei tarvitse myöskään jankuttaa tätä samaa joka paikassa.

Vierailija
16/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joitakin huiveja, hame, mekkoja ja yksi nahkalaukku. Tyylikkäitä ja näyttäviä. Arvostan ja kannatan suomalaisia tuotteita. Vaikka matkustan paljon, niin pyrin ostamaan Suomesta ja suomalaista. Marimekon aikaa kestävyys, ekologisuus, luomumateriaalit, laadukkuus, kotimaisuus ja kauniit kuosit ja värit miellyttää minua.  Niillä on myös hyvä jälleenmyyntiarvo esim. Vintedissa. Vaatteet ovat toki kalliita em. syistä.

Muutamia laukkuja olen kyllä katsonut mutta suurimmalti osin kaikki tuotteet ovat heikompilaatuisia ihan silmin nähden.

Vierailija
17/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tapana käyttää rumia vaatteita mitä Marimekon vaatteet kaikki ovat. Kamalia kuoseja ja telttoja.

Vierailija
18/18 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harmaa villakangastakki, jonka ostin kirpparilta, se on harvinaisen hyvin leikattu Marimekon tuotteeksi. Muuta ei ole eikä tule, ne kuosit ovat luotaantyöntäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi