Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (7070)
Vierailija kirjoitti:
Kevin alkaa päästä tunnelmaan. :)
Näemmeköhän pian myös Jakobin ja Axelin karaoke-bravuurit...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemme kyllä, älä huoli! Joku videon kommentoija muuten valittaa, että kun itsellään ei ole laulunääntä karaokeen. Ja KAJ on vastannut hänelle: "Its the energy that matters, not the pitch!" Tämä varmasti ilahduttaa ketjun väärinlaulajaakin (vastauksen saanut oli ihan pähkinöinä). :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemme kyllä, älä huoli! Joku videon kommentoija muuten valittaa, että kun itsellään ei ole laulunääntä karaokeen. Ja KAJ on vastannut hänelle: "Its the energy that matters, not the pitch!" Tämä varmasti ilahduttaa ketjun väärinlaulajaakin (vastauksen saanut oli ihan pähkinöinä). :)
Kiitos, kyllä ilahduttaa. Se minkä väärissä sanoissa ja nuotissa menee pieleen, energia korjaa!
T. väärinlaulaja
No muuten aika otus näkyy olevan Dorsin myös, ja näköjään oopperalla on ennenkin pelleilty. Tuommoinen Operabesöket tuli vastaan. Onko ruotsalaisilla jotenkin villimpää huumori muutenkin, vai liittyykö tämä Grotescoon jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kyllä ilahduttaa. Se minkä väärissä sanoissa ja nuotissa menee pieleen, energia korjaa!
T. väärinlaulaja
Just noin, asenne ratkaisee!
Tällä on jotenkin hypnotisoiva vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella kuinka mahtavalta Arja Saijonmaasta tuntuu kun noin lahjakkaat nuoret (hänen näkökulmastaanhan KAJ on melkein vielä lapsia) fanittavat hänen vanhaa biisiään täysillä. Biisiä, joka on vanhempi kuin pojat itse.
He törmäsivät Arjaan kesän keikkarundilla jollain ruotsalaisella bensa-asemalla.
Vau! Oli varmasti ikimuistoinen kohtaaminen. Arja on takuulla ylpeä tuollaisesta suomalaisesta "jälkikasvustaan".
Eikös Arjalla ja KAJ'lla ollut samassa paikassa keikka kesällä...? Olisko ollut, että Arja esiintyi iltapäivällä tai alkuillasta ja KAJ sitten myöhemmin. Tällainen muistikuva mulla on. En vain nyt yhtään muista, mikä paikkakunta. Ettei vaan ollut Malmö, missä oli se Diggiloo-kiertue... No, ei ehkä ollut tämä, kun en todellakaan muista.
Joku lyhyt videohan on olemassa tuosta kohtaamisesta.
Varsinainen korvamato tämä Karaoke!! Kuuntelin tuon ääninäytteen vihdoinkin, ja nyt se sitten soi päässä lopun päivää. Aivan ihana nostalgiafiilis jonnekin 80-luvulle tuosta tulee 😊.
JOS jäähallikonsertin teemana olisikin Karaoke - siis JOS, emmehän vielä yhtään tiedä - niin olisi sinänsä hyvä oivallus tässä tilanteessa, kun aikataulullisista syistä ei ollut mahdollista sitä liveorkesteria järjestää. Karaokeahan lauletaan taustanauhojen päälle. Biisien karaoke-tekstitys yleisölle olisi huima lisä, mutta en tiedä miten se tuolla olisi toteutettavissa, ainakaan niin että kaikki näkee.
Ja voisihan ne Vörjeans-hahmotkin tuoda lavalle Karaokea laulamaan 😁
Mutta, emme tiedä konsertin sisällöstä ja parempi niin. Sehän se juuri niin mielenkiintoista onkin kun emme tiedä!
Mä olen aprikoinut tuota Vörjeansin mahdollista visiittiä. Ei liveorkesteria eli ei mitään eikä ketään paikkaamassa aukkoa, jos Kaj poistuisi lavalta esimerkiksi vaihtamaan asua Vörjeansin jeanseihin (jakku ja byxor). Eli he eivät voi poistua hetkeksikään, vai kuinka?
Sata minuuttia ilman väliaikaa ja estradilla he kolme ja taustanauha. Voiko mennä niin? Vai pannaanko/pääseekö yleisö välillä viihdyttämään itse itseään karaokella ja/tai allsångilla?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aprikoinut tuota Vörjeansin mahdollista visiittiä. Ei liveorkesteria eli ei mitään eikä ketään paikkaamassa aukkoa, jos Kaj poistuisi lavalta esimerkiksi vaihtamaan asua Vörjeansin jeanseihin (jakku ja byxor). Eli he eivät voi poistua hetkeksikään, vai kuinka?
Sata minuuttia ilman väliaikaa ja estradilla he kolme ja taustanauha. Voiko mennä niin? Vai pannaanko/pääseekö yleisö välillä viihdyttämään itse itseään karaokella ja/tai allsångilla?
Karaoke olisikin hyvä välinumero. Mahdollisesti myös joku historiikkivideo. Uskon kyllä, että tunnelma on niin korkealla, ettemme edes huomaa jos jotain toivomaamme jtuuta ei tulekaan.
Katselin eilen Elämäni biisiä ja tuli mieleen, että toivottavasti joku KAJ'sta saataisiin mukaan (ellei kaikki vuorollaan). He ovat niin hyviä tarinankertojia, että varmaan onnistuisi myös suomeksi. Se berättare-video (?), jossa he kertovat epäonnisesta keikkapäivästä ja Dan-Olen kuvaus matkasta Eva-Lisan hyttiin ovat helmiä. Kaikkia tämän syksyn osallistujia ei ole vielä julkistettu, joten voi unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Laulavat jotain soolona, minkä aikana muut vaihtaa asua.
Kom ti byin julkkarikeikalla Vaasa Ritzissä vaihtoivat asua myös ihan lennosta lavalla. No, ei nyt stripattu sentään... 😁
Asujen vaihdosta livenä keskellä lavaa tulisi epäilemättä koko konsertin kuumin yksittäinen numero. :)
Kyllähän he Karar i arbeit-tourillakin saivat asunvaihdot onnistumaan. Ihan varmasti tulee myös KOI:ssa useita asunvaihtoja, ei Vörjeansin paluu siitä kiinni jää. Voivat vaihtaa toistensa soolonumeroidan tai spiikkien aikaan, tai sitten tulee vaan minuutin hiljaisuus. He ovat musikaalien myötä oppineet varmasti vaihtamaan vaatteensa melko nopeasti.
Mä pääsin tuohon jäähallin konserttiin jo viime yönä. Pojat oli mun suureksi yllätykseksi toteuttaneet lupauksensa oopperaan laajentamisesta ja esittivät La Traviatan maljannostoaarian. Yleisö lauloi mukana kuoro-osuuden ja koko halli tärisi niin että seinäpaneeleja tuli alas. Siihen heräsin.
Tästä voi tsekata, mikä aaria on kyseessä (melodia on jokaiselle tuttu vaikkei nimi olisikaan) ja miltä se kuulostaa toisen, myös melko suositun kolmikon esityksenä.
"Mä olen aprikoinut tuota Vörjeansin mahdollista visiittiä. Ei liveorkesteria eli ei mitään eikä ketään paikkaamassa aukkoa, jos Kaj poistuisi lavalta esimerkiksi vaihtamaan asua Vörjeansin jeanseihin (jakku ja byxor). Eli he eivät voi poistua hetkeksikään, vai kuinka?Sata minuuttia ilman väliaikaa ja estradilla he kolme ja taustanauha. Voiko mennä niin? Vai pannaanko/pääseekö yleisö välillä viihdyttämään itse itseään karaokella ja/tai allsångilla?"
Ajattelin aivan samaa! Vörjeansien visiittiä minäkin toivon. Yleisönhän voisi jättää vaikka Taco Hej'tä karaokena laulamaan uuden Karaoke-biisin jälkeen...vähän pidempi paussi ja toinen biisi ehkä tarpeen, Mosquito? Siinä huiteluhan toimisi taukojumppanakin. Ja vaikkei Vörjeansiä tulisikaan, pieni tauko pojille olisi paikallaan :)
Vörjeansia on varmasti heiltä toivottu. Jos toiveita on tullut roppakaupalla, niin ehkäpä he sitten toteuttavat nämä toiveet jossain muodossa. Voi käydä ihan miten vaan. Tosi vaikea kyllä arvailla, miten halukkaita he itse ovat herättämään Vörjeansin henkiin.
Hauska lisä se tuohon konserttiin olisi, mutta minä ainakaan en millään tavoin pety, jos eivät ilmestykään. Uskon, että sisältöä riittää muutenkin. Ehkä sitä Määninin olinpaikkaa ei edelleenkään täsmällisesti tiedetä...
No, heiltä on epäilemättä toivottu joka ikistä biisiä, jonka he ovat koskaan tehneet, ja niitähän on yli 150, jos otetaan mukaan myös levyttämättömät. Niin että esittävät he aivan mitä tahansa, he täyttävät jonkun toiveen.
Mä pelaan varman päälle ja oletan kuulevani kaikki klassikkohitit, Karar-albumin lähes kokonaisuudessaan, Bastun, Mosquiton, Karaoken ja lisäksi pari yllätysnumeroa, joita kukaan ei osaa veikata.
Mutta jäähallikonserttiin pätee kyllä se vanha "tärkeintä ei ole päämäärä vaan matka" vähän toisin muotoiltuna. Tälle yleisölle riittää vallan hyvin, että he ilmestyvät ilmielävinä estradille ja tekevät siellä jotain. Esimerkiksi hengittävät.
Jos Vörjeans ei Nordiksella niin Tavastialla olisi kyllä huippua...Määnin niin sopisi sinne backstagellekin hengailemaan bisse kädessä ja rööki korvan takana.
Tämä oli kiva! Celeste taitaa päästä konsertin pukukisan palkinnoille jo tuolla itse väkertämällään lierihatulla. Saa suomalaiset Majvorit panna parastaan.