Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (7070)
Aahhh! Mun tähänastinen suosikki! Kolme paidatonta riehujaa!
Hienoa, että ketjun aloittaja osui vihdoinkin oikeaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Päivän teaseri:
https://www.instagram.com/reel/DPt972XDMXa/?igsh=MWpja2ZpY2l4OTlnMQ==
Tiedoksi muuten, että sun nimesi näkyi tuon linkin tiedoissa. Kannattaa ottaa varmaan joki lippupätkä linkistä pois jos jakaa, eikä halua näkyvän. (Veikkaan, että kysymysmerkistä eteenpäin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän teaseri:
Tiedoksi muuten, että sun nimesi näkyi tuon linkin tiedoissa. Kannattaa ottaa varmaan joki lippupätkä linkistä pois jos jakaa, eikä halua näkyvän. (Veikkaan, että kysymysmerkistä eteenpäin.)
Tai siis saattoi toki olla joku muukin, jos kirjoittaja oli jakanut jostain muualta saamansa linkin. Mutta samat ohjeet silloin varsinkin: Ei ole kiva jakaa kaverin nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän teaseri:
Kiitos, en ole näissä niin näppärä.
Siis nyt jos tilaa sen kiukaan, saako itse valita, mitä kylkiäinen laulaa?
Kohta 7000 viestiä, joten onko se KAJ yhden hitin ihme vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tuo aloituksen viittaus Käärijään on ihan positiivinen. Hänhän on luonut hyvää uraa omallaa tyylillään ja saanut paljon faneja. Siitä vaan KAJ'kin samaa rataa.
Vierailija kirjoitti:
Joo just näin. Siihen tarvittiin yli 3 kk ja melkein 350 sivua pitkä ketju😀
Olipa tosiaan hauska veto, tuli väkisinkin hymy huulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tuo aloituksen viittaus Käärijään on ihan positiivinen. Hänhän on luonut hyvää uraa omallaa tyylillään ja saanut paljon faneja. Siitä vaan KAJ'kin samaa rataa.
Sitä nimenomaan tarkoitin. Käärijä on tehnyt loistavaa uraa ja Kaj samoin. Suomi saa olla ylpeä näistä nuorista miehistään!
Jos Käärijälle ja Axelille olisi silloin muinaisella sohvankantokeikalla joku kertonut, missä he ovat vuonna 2025, eivät taatusti olisi uskoneet.
Jakobin hymy just ennen kuin biisi alkaa...
Bara cha cha chaa. Olispa tosi kiva tulevaisuudessa nähdä ja kuulla noilta neljältä people's championilta yhteinen biisi ja show.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aprikoinut tuota Vörjeansin mahdollista visiittiä. Ei liveorkesteria eli ei mitään eikä ketään paikkaamassa aukkoa, jos Kaj poistuisi lavalta esimerkiksi vaihtamaan asua Vörjeansin jeanseihin (jakku ja byxor). Eli he eivät voi poistua hetkeksikään, vai kuinka?
Sata minuuttia ilman väliaikaa ja estradilla he kolme ja taustanauha. Voiko mennä niin? Vai pannaanko/pääseekö yleisö välillä viihdyttämään itse itseään karaokella ja/tai allsångilla?
Laulavat jotain soolona, minkä aikana muut vaihtaa asua.
Kom ti byin julkkarikeikalla Vaasa Ritzissä vaihtoivat asua myös ihan lennosta lavalla. No, ei nyt stripattu sentään... 😁
No joo, mutta olihan se aika rajua heittää munkinkaavut mäkeen. Oli vaikuttavaa, tykkään siitä hömppälatinabiisistä, Doppus Preludium on criminally underrated, niinkuin Grim sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijälle ja Axelille olisi silloin muinaisella sohvankantokeikalla joku kertonut, missä he ovat vuonna 2025, eivät taatusti olisi uskoneet.
Se oli taikasohva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ love to leave fans with cryptic messages. When they were asked who they would dedicate their Rockbjörnen to if they won, Kevin and Axel just replied Gambämäänin. Hes in a rock band from Vörå and they didnt explain any further.
For those who might not know: Gambämäänin is cool but he's also a fictitious character.
Gambämäänin is Määnins father. He plays the drums in Vörjeans.
That's correct. And Määnin is a fictitious character, too. :)
NÄÄÄÄÄ??
Tuota... Päiväkotiin ei kannata mennä julistamaan, että Joulupukkia ei oikeasti ole olemassa. Eikä tälle palstalle, että Määniniä ei ole.
Seurauksena on vaan turhia tragedioita.
Vierailija kirjoitti:
Tuota... Päiväkotiin ei kannata mennä julistamaan, että Joulupukkia ei oikeasti ole olemassa. Eikä tälle palstalle, että Määniniä ei ole.
Seurauksena on vaan turhia tragedioita.
Tottakai Määnin on olemassa. Olemme kaikki nähneet hänet videoilla ja Axelkin on sanonut, että on nähty Vöyrissä. Eikä Axel ole mikään valehtelija.
KAJ ja Arja Saijonmaa esiintyivät molemmat Hasslö-festivaaleilla 12.7. Videoklipissä he kävelivät vierekkäin jossain huoltiksen tapaisella paikalla ja mieleen jäi, että Arja on melkein yhtä pitkä kuin Kevin. Tuota klippiä ei vaan tunnu löytyvän nyt. Mellofinaalissa Arja opetti saunapyyhkeeseen ja -turbaaniin kietoutuneena juontajille, miten saunavihdalla voi taputella kasvojaan, ja juontajat läpsivät innoissaan varomatta meikkejään. Arja oli meikittä, siihen ei moni julkkis ehkä olisi suostunut miljoonayleisön edessä. Mutta onhan Arja kirjoittanut saunakirjankin ja promonnut saunomisen riemuja ulkomaille vuosikaudet.
Päivän teaseri: