Paljonko mieheltäsi tulee tavaraa?
Epäilen, että miehellä on yliaktiivinen eturauhanen tms. Luin juttua hyperspermiasta, ja minsta tuntuu että miehelläni ylittyy sperman määrä raja-arvosta heittämällä.
Aina kun rakastellaan niin ennen laukeamista on oltava paperia alla paljon kun tavaraa vaan tulee ja tulee. Ärsyttävää kun piparista valuu möhnää solkenaan ja joskus laitan tamponin sisään alapääpesun jälkeen. Hän on kovasti ihmetellyt, eikö edeltävillä kumppaneilla ole tullut eikä hän ota ollenkaan tosisaan kun sanon että tavaraa tulee mielestäni ihan liikaa verrattuna "normaaliin". Mitään varsinaista vaivaa ei ole, mutta toivoisin että hän kävisi lääkärissä mutta vaa nauraa ehdotukselle.
Ja ei, hän ei kärsi puutteesta muuten kuin kuukautisten aikana. Pitkät tauot eivät selitä asiaa.
Kommentit (74)
Toi olisi NIIN ihanaa! Omalta tulee pari hassua pisaraa. No joo, pannaan joka päivä, mutta olisi kiva, jos tulisi reilusti!
Se pitäisi mitata. Kai teillä on yskänlääkemitta tms, jossa on asteikko. Normaali lienee 5-6 ml. Omalta mieheltä tuli lapsettomuustesteissä noin 8 ml ja siitä oli papereissa maininta: "Sperman määrä erittäin suuri". Se ei ole kuitenkaan haitaksi, jos siittiöitä riittää ja ne ovat normaaleja ja elinvoimaisia. Kun "tulppa" aukesi, saimme sitten neljä lasta.
Joskus tulee paljon ja joskus jugurttipurkillinen🤷♂️
Se vaihtelee tosi paljon. Jos laukeaa monta kertaa saman päivän aikana, kolmannesta satsista alkaen alkaa olla tosi pieniä (pikkurillin pään kokoisia satseja). Jos menee pitkään (esim. viikko) ilman seksiä, tulee tosi reilusti. Ne on ihan parhaita kertoja :-) Ei vaan tykkää olla laukeamatta niin pitkään.
No mulla ei oo kyllä koskaan tullu spermaa paljoa, olin sitte ilman siemensyöksyä vaikka kuinka pitkän aikaa. Toisaalta olis tosi hienoa heittää kunnon "lastit", mutta onhan se aika paljon siistimpää touhua kun siivottavaa on vähemmän...
Minä kerran lykin akkaa takaapäin ja laukesin niin, että eukolla pamahti spermat suusta pihalle.
PALJON. Ja se on taivaallista! Kun saan ratsastaa sillä ihanalla kullilla ja se laukeaa, ja sitten alkaa tulvia kiimanesteitä liikkeideni myötä, ja vielä sittenkin valuu kunnolla ulos, kun vihdoinkin otan sen kullin ulos...
Miehenä vähän harmittaa kun nuorempana tuli kunnon kaarella useampikin ruiskaus paksumpaa tahnaa. Nyt 50:senä hiukan terskan pää spermassa käteenvedon jälkeen tai joskus harvoin hiukan ruiskahtaakin jos vaimolta saa käsihoidon tai kun pilluun laukeaa. On tässä tietty hyviäkin puolia, kun ei ole kaikki paikat sotkussa ja pilluakaan ei tartte olla vaikkapa pikaisten jälkeen pesemässä esim. mökkiolosuhteissa.
Ruokalusikallinen, tai siinä ne pysyisi kun on tahmeaa.
Miehelläni tulee aika paljon jos on ollut parikin päivää tyhjentymättä. Mutta jos päivittäin niinkuin yleensä on tapana niin ei sitä kovin isoa annosta tule. Isompi määrä on jotenkin kiihottavampaa
N32
Luulen, että tavaraa tulee reilusti enemmän kuin yskänlääkemitallinen.
Joo, oli aluksi kiihottavaa ja siisti juttu, mutta määrä on kasvanut siitäkin huolimatta että seksiä on kerran päivässä tai vähintään joka toinen päivä. Pointti oli se, missä menee se raja kun pitää huolestua toisen terveydestä.
Ap
Miksi pitäisi huolestua jos mitään muita oireita ei ole, runsas määrä spermaa yksinään ei ole mikään terveyshaitta.
Määrä varmasti on hyvinkin yksilöllinen, omalla puolisollani sperman määrä on todella vähäinen, siis aivan minimaalinen ja olin tästä aikanaan hieman huolissani, mutta kaksi tervettä lasta sillä sai ihan luomuna aikaiseksi eikä mitään muita "oireita" ole koskaan ollut joten väliäkö tuon.
Paljon ja se on ihanaa. Samettinen silkkinen neste joka leviää sisälläni. Ja kun makoilemme toistemme sylissä niin ei haittaa mitään että sitä valuu lakanoille, nehän voi pestä.
Mieheltäni tulee paljon ja se on ihanaa. Paljon enemmän kun exiltäni. Pikkareihin lirahtelee pitkin päivää. Tunnen että mieheni on osa minua ja se tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerran lykin akkaa takaapäin ja laukesin niin, että eukolla pamahti spermat suusta pihalle.
Katsoitko komeroon oliko siellä rakastaja? saattoi olla sen spermaa??
Vierailija kirjoitti:
PALJON. Ja se on taivaallista! Kun saan ratsastaa sillä ihanalla kullilla ja se laukeaa, ja sitten alkaa tulvia kiimanesteitä liikkeideni myötä, ja vielä sittenkin valuu kunnolla ulos, kun vihdoinkin otan sen kullin ulos...
Sama! Onneksi tulee paljon. Menee se minne vaan niin tykkään katsoa, koskea, levitellä jne. Monesti teen kösihoidon vaan siksi, että miehen nautintoa on kiva katsella ja sitten kun tulee niin tulen melkein itsekin.
No jos ajatellaan normaalia seksikertaa (noin kerran viikkoon), niin tulee aika paljon, vaikka varmasti käykin joskus poistamassa paineita omakätisesti. Sanoisin että joku 6-7 roiskaisua yhteensä, jotka vaimenevat yksi kerrallaan. Mutta ihan hyvän sotkun niillä saa aikaiseksi jos annan laueta vaikka vatsalle. Mistään millilitroista ei mitään käsitystä, mutta joka puolella sitä tavaraa on.
Puolipytyllistä ja reunoja myöten, jos on ripuli
Ota namit suuhun.
Minulla viikon panemattomuuden jälkeen tulee, varsinkin pyllyyn naidessa, ainakin neljä pitkää ruiskautusta yli vaimon pyllyn ja selän. Ensimmäinen lentää hiuksille tai naamalle saakka.