Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (5256)

Vierailija
641/5256 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elättelen muuten toiveita, että soittaisivat tuon Marlenen syksyllä Kaj on icessa. Toinen Vörjeans -biisi jonka haluaisin kuulla on Ta me heim. Ja toivottavasti soittaisivat jotain Botnia Paradisesta myös. 

Minä elättelen kans toivetta, että esittäisivät jonkun sikermän Botnia Paradisesta. Olen toiveikkaasti tulkinnut tuon Axel-Elsa videon vihjeeksi jostain musikaaleihin liittyvästä... 

Olisin superonnellinen, jos kuultaisiin vaikka Västerut. Tai mitä tahansa tuosta musikaalista! 

Vierailija
642/5256 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakobilla riittää energiaa toisin kuin Gambämark Lokal-TV:n Rubenilla, flegmaattisuuden perikuvalla :D

Niin osuva parodia maakunnan paikallistelevisioiden juontajista ja ohjelmatarjonnasta. Ruben on ihan ylivertainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/5256 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambämarkin Mäskis-Gunnar voisi olla sellainen musikaalihahmo, joka saattaisi vierailla (tietty yhdessä Rafaelin kanssa) Kaj on Ice -konsertissa. Naurattaisi "mehumaijoineen" niin lapsia kuin aikuisia. Ihanaa olisi tietysti nähdä ja kuulla Botnia Paradisesta Julian ja Benjaminin rakkausduetto.

Vierailija
644/5256 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Bertel ja Dan-Ole ne vasta olisivat jotakin! Ja Timo "Tuplajuusto" Holopainen. Kaj'n musikaaleissa kyllä riittäisi herkullisia hahmoja areenakonsertin lavallekin.

Vierailija
645/5256 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteislaulujen ykkönen Kaj'lla on mun mielestäni Dågär åt böndrin. Se kuullaan taatusti Helsingin Kaj on ice -konsertissa. Lasten suosikki mutta ilahduttaa aikuisiakin, ainakin mua. :)

Vierailija
646/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti että Jakob olisi jossain tilanteessa osoittanut diivamaisia elkeitä.

Eilen katsoin noita tehtyjä koosteita instasta haastatteluista yms. suomeksi. 

Kevin ja Axel ovat enemmän äänessä, ja Jakob vastaa yhdellä tai kahdella sanalla suomeksi.

Ulospäin voi näyttää ettei sitä kiinnosta, mutta Jakob on sanonut että ymmärtää suomea 95 prosenttia, mutta ei osaa sitä puhua.

Perfektionisti kun on, niin haluaisi hallita kielen täydellisesti. On varmasti mukavuusalueensa ulkopuolella, ja menee lukkoon tilanteissa.

Tällainen ihminen menee kaikessa aina sata lasissa.😘

Vierailija
647/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne menevät kaikki kolme sata lasissa.  :)

https://www.youtube.com/shorts/w45Snc6lXrc

Vierailija
648/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti että Jakob olisi jossain tilanteessa osoittanut diivamaisia elkeitä.

Kevin ja Axel ovat enemmän äänessä, ja Jakob vastaa yhdellä tai kahdella sanalla suomeksi.

Ulospäin voi näyttää ettei sitä kiinnosta, mutta Jakob on sanonut että ymmärtää suomea 95 prosenttia, mutta ei osaa sitä puhua.

Perfektionisti kun on, niin haluaisi hallita kielen täydellisesti. On varmasti mukavuusalueensa ulkopuolella, ja menee lukkoon tilanteissa.

Tuo "diiva"-kommentti oli yhden ruotsalaisfanin kommentti ja ilmeisesti liittyi jotenkin KAJ'n esiintymiseen tai haastatteluun Allsångissa. Minä katsoin nuo videot enkä Jakobissa mitään erityistä huomannut. Oli iloinen ja vastaili kysymyksiin nokkelasti, tapansa mukaan. Tämä kyseinen fani on ehkä "ylitulkinnut" asioita. No, jokainen meistä kokee muiden ihmisten käytöksen omalla henkilökohtaisella tavallaan. Minun silmiin ei ollut diivailusta tietoakaan. 

Vierailija
649/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just Kaj.n instassa. Dalhallasta oli laitettu paljon videoita. Ihania poikia.😍 Hyviä esiintyjiä ja laulajia. Ja voi että mikä oikea paikka Jakobin oopperaesitykselle.

Kiitos heille jotka näitä lataavat Kaj.n instaan.

Pojat olivat tarinoihin laittaneet videoita, kun olivat "takahuoneessa" saaneet uida ja saunoa.

Ihanaa että söpöläiset saivat niin kauniissa ympäristössä rentoutua.

Vierailija
650/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne menevät kaikki kolme sata lasissa.  :)

https://www.youtube.com/shorts/w45Snc6lXrc

Juu, niin menevät. Mutta oli hauska juttu minkä luin. Että Jakob keikan jälkeen hakee niitä "virheitä".

Mutta ammattitaitoa myös kaikilla että osaavat pitää hauskaa lavalla, ja se kemia ja energia lavalla on aivan uskomatonta.

Ja kuinka ihanasti ovat läsnä ja ottavat yleisön huomioon oli sitten isompi tai pienempi keikka.

Toivottavasti pojat jaksavat, koska keikkaa pukkaa. Mutta näyttävät nauttivan suosiostaan. Työn tulos on juuri tätä. "Miehet työssä".

Vierailija
651/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin innostuneita yleisökommentteja ja videonpätkiä olen myös nähnyt tuosta eilisestä Dalhalla konsertista. Konserttia on kuvattu mm. sanoilla "amazing" ja "fantastisk" ja Jakobin Näsan domnar on kajahtanut uskomattoman komeasti. No, tuossa Dalhallan montussa on kuulemma hyvä akustiikka, joten sen nyt voi vain kuvitella, miltä Jakobin ääni tuolla kuulostaa! Yleisö oli kai suurin piirtein seonnut tuosta esityksestä. Hienoa, pojat! 

Vierailija
652/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just katsomassa youtubessa part1 ja part2, miten ovat tehneet taco hej musavideon. Lahjakkaita ovat. Ja yhdellä otolla onnistui tuo video. Ihana että pystyy tutustumaan näihin. Hienosti avautuu heidän "urapolkunsa".

Vierailija
653/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää rohkeutta vaan Jakobille suomen puhumiseen. Hän vaikuttaa niin teräväpäiseltä kaverilta, että oppii varmasti hyvin nopeasti lisää. Ja nyt on ehkä enemmän motivaatiotakin oppia kuin ennen. Mutta ymmärrän toisaalta hyvin tuon arastelun, koska olen itse samanlainen. Kun on aikoinaan saanut vanhanaikaisen kouluopetuksen, niin sitä vain pelkää niitä virheitä. Ihan turhaan tietenkin, mutta se on iskostunut johonkin selkäytimeen. Siihen päälle vielä tosiaan taipumus perfektionismiin, niin sitten monesti ollaan ennemmin hiljaa kuin äänessä. 

Vierailija
654/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut mahtava meno Aitoon kirkastusjuhlilla. Yleisö on ihan pähkinöinä, mutta niin tuntuu hymyistä päätellen olevan myös Kaj itse.  :D

Vierailija
655/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten katsoa youtubesta video, jossa KAJ, Fredrik Furu ym. esittävät Princen Purple rain kappaleen - siis jos ette tätä ole vielä nähneet. Mun mielestä komea versio. Jakobilla siinä pieni soolo-osuus. 

Vierailija
656/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut mahtava meno Aitoon kirkastusjuhlilla. Yleisö on ihan pähkinöinä, mutta niin tuntuu hymyistä päätellen olevan myös Kaj itse.  :D

Vau! KAJ'n lavaesiintyminen tuntuu vain paranevan koko ajan. Hyviä ovat olleet koko ajan, mutta tuolla ainakin huikea energia. 

Vierailija
657/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana suomalainen "poikabändi".

Heitä kun katsoo ja kuuntelee, niin pilvet väistyy ja aurinko paistaa.

Olen nyt viikon ajan laittanut uutiset ja tv-sarjat jäihin, ja elänyt ja hengittänyt Kaj-energiaa.

Vitamiinivarastot täynnä vaikka univelkaa riittää.

Mutta kun moskiitto pisti, niin mukana menen. Univelat kuittaan sitten syksyllä.

Tämä huuma pitää elää täysillä ja ottaa kaikki irti.

Ja niin iloinen olen heidän menestyksestä.

Ja onneksi on alustoja mistä heidät löytää, koska lehdet ja radio/tv on heidät unohtanut.

Vierailija
658/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa menoa. Yleisö täysillä mukana. Pojat ihanasti reagoivat yleisön mukanaoloon.🤎💜

Vierailija
659/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli laittanut "sikermän" Kaj.ta heidän instaansa Dallhallasta.

Jösses mikä meno.

Yleisö saa kuvaa ja ääntä ihan täydellä teholla.

Ja hienoa kun pojat kehittävät aina jotain uutta.

Nää on kyllä ilmiömäisiä.😎

Vierailija
660/5256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli laittanut "sikermän" Kaj.ta heidän instaansa Dallhallasta.

Jösses mikä meno.

Yleisö saa kuvaa ja ääntä ihan täydellä teholla.

Ja hienoa kun pojat kehittävät aina jotain uutta.

Nää on kyllä ilmiömäisiä.😎

Moskiittoon oli näköjään lisätty vähän rekvisiittaa, Axelin naamio ja siivet 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi