Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (5255)
Hitti on sanakirjan mukaan erittäin suosittu (kuunneltu, katseltu, striimattu) musiikkikappale. Bara bada bastua voi kutsua hitiksi, koska se on neljässä kuukaudessa kerännyt yli 85 miljoonaa Spotify-striimausta.
Hitteyteen ei vaikuta se, pitääkö joku yksittäinen ihminen kyseisestä kappaleesta vai ei. Muutenhan joku voisi säveltää laulun ja nimetä sen hitiksi, vaikka sitä ei koskaan olisi kuunnellut kukaan muu kuin säveltäjä itse.
Tuo laittamani video on parempi instassa. Huulisynkka on parempi ja video hieman pidempi. Mutta😍.
KAJ on ilmaissut vahvan tukensa Ukrainalle ihan sanallisestikin. Sai Euroviisujen aikaan jonkun palkinnon ukrainalaisia viisufaneja edustavalta yhdistyksessä, ja siinä yhteydessä puhuivat asiasta jopa vähän liikuttavasti.
Ei oo todellista, että tuo yksi onneton taas aloittaa tuon jokapäiväisen jankkaamisen "ei ole edes yhtään hittiä". Eihän tuolle enää muuta voi kuin nauraa, kun on niin hölmö.
Onko sillä joku automaatti, joka tasaisin väliajoin syytää tänne noita umpityhmiä kommentteja? Ja niihin sitten yhtä tyhmiä vastauksia? Ja peukutukset päälle.
Ei voi ymmärtää miten joku jaksaa ja viitsii... Menis ulos lenkille kun on kaunis ilma!
Kuuntelen juuri Bara bada bastua ja sehän kuulostaa hyvältä nyt kun viisuista ja biisin jatkuvasta veivaamisesta on kulunut hetki aikaa. Keväällä ehti jo vähän kyllästyä. Mutta on kyllä oikeasti hyvä ja menevä biisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jakob on todella ilmeikäs ja eläytyvä!
Ja entäs ne Axelin tanssimuuvit!!!
Jakob artikuloi ruotsia erittäin kauniisti, ja hänen murteessaan soi retrofleksinen eli kakuminaalinen paksu l, tyypillinen tuolle murteelle.
Todellakin.👍
Kaikilla on myös todella miellyttävät äänet. Heitä on ilo kuunnella.
Sekä myös katsoa.😍
Monilahjakkuuksia.
Kiitos KAJ
Kyllä todellakin on ilo katsoa. Karismaattisia, komeita ja kohteliaita nuoria miehiä. Ja sellainen hyvä huumori, joka ainakin minuun upposi ihan välittömästi. Eivät yritä olla mitään muuta kuin omia itsejään. Tällainen kuva mulle ainakin on tullut. Toivottavasti menestys ei muuta heitä. Kovin "jalat maassa" tyypeiltä ainakin vaikuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Eihän näillä ole edes yhtä hittiä?
Totta!
Jos KAJ'n Bara bada bastu ei ole hitti, niin mikä sitten? Tässä joitakin sijoituksia eri maiden singlelistoilta:
Ruotsi 1. (pysytteli 13 viikkoa ykkösenä, edelleen eli 19. viikkoa top kympissä), Suomi 1., Norja 1., Islanti 3., Latvia 3., Liettua 4., Sveitsi 4., Kreikka (kv. singlelista) 5., Itävalta 7.
Ja kuten edellä todettiin, Spotifyssa striimauksia tähän päivään eli 9. heinäkuuta mennessä 85330913 kpl. Sata miljoonaa täyttyy muutamien viikkojen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/JAy426Kdw58
Tää sulattaa sydämen
😄
Joku kirjoitti kerran, että Jakobilla riittää energiaa kuin kultaisella noutajalla!
Vierailija kirjoitti:
Noita Kaj.n haastatteluja on kiva katsoa. Ovat niin iloisia, ja suloisia kun pokka pettää, useimmiten Jakobilla.
Seuraan heitä myös instassa. Ja siellä on koosteita musikaaleista yms. Ja siellä oli myös niitä covereita.
Nauran joka kerta vedet silmissä, kun Jakob repeää muutaman kerran.
Ovat niin aitoja ja luonnollisia.
Ihailen Axelin soittoarsenaalia. Kevin myös mainio. Notkea kuin balettitanssija.
Antavat 110 prosenttia joka esityksessä. Nauttivat ja ovat niin läsnä.
Mä oon niin myyty. Tuntuu ettei vuorokauden tunnit riitä elää tunnelmissa mukana.
Yksi ruotsalaisfani totesi, että kun hän Melloissa näki Jakobin hymyilevät kasvot heti siinä biisin alussa, niin hän oli myyty siinä silmänräpäyksessä.
Joissakin ihmisissä vaan on sitä jotakin!
Ihana taltiointi. Yleisön ja esiintyjien välillä hyvä kemia. Jakob saa fanien suosionosoituksia, ja reaktio on hulvaton oopperaesityksen jälkeen. Jakob "käskee" Kevinin pyörähtää tanssilattialla "jolon" aikana. Iloisia ja valoisia esiintyjiä.
Tekee mieli luopua DNA-liittymästä sen hölmön mainoksen takia.
Klicka skrolla, huolet nolla, kyllä KAJ.
Hulvattoman hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita Kaj.n haastatteluja on kiva katsoa. Ovat niin iloisia, ja suloisia kun pokka pettää, useimmiten Jakobilla.
Seuraan heitä myös instassa. Ja siellä on koosteita musikaaleista yms. Ja siellä oli myös niitä covereita.
Nauran joka kerta vedet silmissä, kun Jakob repeää muutaman kerran.
Ovat niin aitoja ja luonnollisia.
Ihailen Axelin soittoarsenaalia. Kevin myös mainio. Notkea kuin balettitanssija.
Antavat 110 prosenttia joka esityksessä. Nauttivat ja ovat niin läsnä.
Mä oon niin myyty. Tuntuu ettei vuorokauden tunnit riitä elää tunnelmissa mukana.
Yksi ruotsalaisfani totesi, että kun hän Melloissa näki Jakobin hymyilevät kasvot heti siinä biisin alussa, niin hän oli myyty siinä silmänräpäyksessä.
Joissakin ihmisissä vaan on sitä jotakin!
Jakobin hymy on kuin aurinko alkaisi paistamaan. Ja hän hymyilee silmillään. Kaunis kaikella tavalla. T. eräs myyty myös
Vierailija kirjoitti:
Eihän näillä ole edes yhtä hittiä?
Montako hittiä sinulla on? Miten elätät itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/JAy426Kdw58
Tää sulattaa sydämen
😄
Joku kirjoitti kerran, että Jakobilla riittää energiaa kuin kultaisella noutajalla!
Ihanasti sanottu, ja niin totta.
Oletteko nähneet nämä Lidret-podcastista poistetut pätkät joissa puhutaan homoista, isoista mulkuista ja kokaiinista https://www.tiktok.com/@ylex3m/video/7505033415616417046
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ON
Kuka on määritellyt että tuo sauna biisi on hitti, minun mielestä pelkkää kuraa eli roskaa...
Kukaan ei ole kiinnostunut sinun mielipiteestäsi.
Kuka on määritellyt että tuo sauna biisi on hitti, minun mielestä pelkkää kuraa eli roskaa...